Voor ons abosluut yay. Goed, op sommige punten wat zweverig, maar niets moet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:47 schreef Lamb29 het volgende:
Muziek met bevallingwoh dat klinkt fijn... Nu dus maar vast beginnen met mn lijst :p
En een doula.. Yay or nah?
Ben nog vergeten te kijken naar evt cursussen oid. Dacht joga maar dat vinden mijn bekken niet goed. Andere tips?
Palmbomen en rietstengels hadden wij niet hoor! Wel fijne ademhalingstechnieken en ok, soms wat bijzondere opmerkingen (iets met "open van onder om pijnloos te bevallen!") . Nahjah, die gingen er ene kant in en andere kant uit hierquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:27 schreef Chanty het volgende:
Yoga.... Ik was een palmboom en een rietstengelveel te zweverig en dan beweerde dat mens ook nog dat de cursus totaal niet zweverig ws. ik ben daarna een cursus Samen bevallen met mijn man gaan doen. Vond ik veel fijner. Gewoon lekker informatief wat vooral fijn was voor man en ademhalingstecnieken. Weet niet of ik nu iets ga doen. Misschien herhaalcursus maar het lijkt zo kort geleden...
Haha, hier hetzelfde. Maar dan op bluesmuziekquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:22 schreef Chanty het volgende:
Ik had lekker klassiek opstaan maar eerlijk gezegd heb ik er door de weeenstorm en de morfine niks van mee gekregen
Oh God ja zulke onzin kwam er ook nog uit. Ik heb het verdrongenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Palmbomen en rietstengels hadden wij niet hoor! Wel fijne ademhalingstechnieken en ok, soms wat bijzondere opmerkingen (iets met "open van onder om pijnloos te bevallen!") . Nahjah, die gingen er ene kant in en andere kant uit hier
En? Heb je veel geglimlacht?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh God ja zulke onzin kwam er ook nog uit. Ik heb het verdrongenwe gingen ook allemaal bevallen met een glimlach...
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Onze dochter Amber is afgelopen donderdag (22 oktober) geborenBlakende baby van bijna 8 pond en 53 cm lang. Snelle bevalling & diezelfde avond weer thuis. Steenz is echt een geboren vader! Het is zo aandoenlijk
Aah liefquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Onze dochter Amber is afgelopen donderdag (22 oktober) geborenBlakende baby van bijna 8 pond en 53 cm lang. Snelle bevalling & diezelfde avond weer thuis. Steenz is echt een geboren vader! Het is zo aandoenlijk
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Oh zeg datquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Weer 2 baby's!Van harte allemaal. Het lijstje gaat er nu vlot doorheen zo!
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Natalie!![]()
En eh. Migonne! Jij mag voor hoor!
Ik had het ook niet over de dikte van de streep op de testquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:37 schreef McLaura het volgende:
[..]
Maar als de MvMtest voorspelt wie de tweeling krijgt, hadden mijn beide kinderen met zijn tweeën moeten zijn
Mijn koffiedik zegt dat er een poosje geen tweeling in de lijst komt. Kijken wat beter werkt
Hier is ook ingezet op de 27e, dus dan wordt het nog spannend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:06 schreef mignonne het volgende:
[..]ben benieuwd hoor. T zou me niet verbazen als deze een verrassingsei is en het langst van alledrie blijft zitten
B. denkt de 27e, mn moeder dacht de 8e... Als ik moest kiezen dan ging ik toch wel voor oktober. Ik ben zo benieuwd ♡
Jaaa Daui sowieso eerstquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier is ook ingezet op de 27e, dus dan wordt het nog spannend.
Ik ben de 28e zelf jarig, dus die dag sla ik liever over.. Mini mag zijn eigen verjaardag.
Zullen we Daui anders voorlaten? Die weet immers al zeker dat het de 27e wordt!
Ik ben nu ook wel benieuwd hoor, ik wil de kleine wel graag ontmoeten maar dat hele bevalverhaal baart me toch wel wat zorgen nog..![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier is ook ingezet op de 27e, dus dan wordt het nog spannend.
Ik ben de 28e zelf jarig, dus die dag sla ik liever over.. Mini mag zijn eigen verjaardag.
Zullen we Daui anders voorlaten? Die weet immers al zeker dat het de 27e wordt!
Ik ben nu ook wel benieuwd hoor, ik wil de kleine wel graag ontmoeten maar dat hele bevalverhaal baart me toch wel wat zorgen nog..![]()
Statistiek is niet mn sterkste punt dus ochquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Puur statistisch gezien gaat mignonne voor jou bevallen. Maar ja. Lies, damned lies and statistics...
Statistieken zeggen helaas weinig over individuele gevallen ook. Maar zoals ik al zei: Migonne mag van mij eerst hoor!quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Puur statistisch gezien gaat mignonne voor jou bevallen. Maar ja. Lies, damned lies and statistics...
Ik heb er vooral een beetje moeite mee dat ik me er geen voorstelling van kan maken en dat iemand me vertelde dat het pijnniveau ongeveer vergelijkbaar is met 7 botten tegelijk brekenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef mignonne het volgende:
oh en sillie, die bevalling, dat kun jij. Natuurlijk is het eng en een onmetelijke klus die je 'eventjes' moet doen. Maar heus dat kun je. Uiteindelijk zit er niets anders op dan er in mee gaan op moment dat het begint.
Het begint zachtjes, zodat je eraan kunt wennen en zodat je zelf ook allerlei pijnstillende stoffen aanmaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er vooral een beetje moeite mee dat ik me er geen voorstelling van kan maken en dat iemand me vertelde dat het pijnniveau ongeveer vergelijkbaar is met 7 botten tegelijk breken. Fijn dat ze dat bloedserieus tegen je zeggen als je hoogzwanger langs komt waggelen..
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |