Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Onze dochter Amber is afgelopen donderdag (22 oktober) geborenBlakende baby van bijna 8 pond en 53 cm lang. Snelle bevalling & diezelfde avond weer thuis. Steenz is echt een geboren vader! Het is zo aandoenlijk
Aah liefquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Onze dochter Amber is afgelopen donderdag (22 oktober) geborenBlakende baby van bijna 8 pond en 53 cm lang. Snelle bevalling & diezelfde avond weer thuis. Steenz is echt een geboren vader! Het is zo aandoenlijk
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Oh zeg datquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Weer 2 baby's!Van harte allemaal. Het lijstje gaat er nu vlot doorheen zo!
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Natalie!![]()
En eh. Migonne! Jij mag voor hoor!
Ik had het ook niet over de dikte van de streep op de testquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:37 schreef McLaura het volgende:
[..]
Maar als de MvMtest voorspelt wie de tweeling krijgt, hadden mijn beide kinderen met zijn tweeën moeten zijn
Mijn koffiedik zegt dat er een poosje geen tweeling in de lijst komt. Kijken wat beter werkt
Hier is ook ingezet op de 27e, dus dan wordt het nog spannend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:06 schreef mignonne het volgende:
[..]ben benieuwd hoor. T zou me niet verbazen als deze een verrassingsei is en het langst van alledrie blijft zitten
B. denkt de 27e, mn moeder dacht de 8e... Als ik moest kiezen dan ging ik toch wel voor oktober. Ik ben zo benieuwd ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |