Het meest droevige is nog dat die Paul Post er ook helemaal niks van zegtquote:
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:41 schreef jpg97 het volgende:
Echt, media training druipt er van af.
Nog geen sprankje spontaniteit, dat geldt voor alle PSV'ers die voor de camera komen ( behalve Isimat ).
Nou, bij Cillessen gaat het nog wel eens fout hoor. Dan gaat hij huilen en zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.
Rustaaaag!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.
Oh ik dacht dat er nog 3 wedstrijden op het programma stondenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het Europese seizoen zit er voor PSV weer op. Jammer.
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog 3 wedstrijden op het programma stonden
Als je derde wordt is het Europese seizoen ook nog niet voorbij hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, bij Cillessen gaat het nog wel eens fout hoor. Dan gaat hij huilen en zo.
Ajax is ook stom.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindt
Percentage is sowieso incorrect. Ik vind Feyenoord nog veel stommer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindt
Tegen Twente? Ziyech zal er wel één maken, schat ik zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd hoeveel we er morgen weer om de oren krijgen, ik houd het op 2.
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied wasquote:
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen? Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt mequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .
Als Blom een Ajacied was dan is daar niets mis mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat Gozubuyuk (voeg zelf vier trema's toe) en Makkelie nog steeds Feyenoorders zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied was
9 punten lijkt me wel wat optimistisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen? Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt me
Ik heb niet het woord onmogelijk gebruikt, het is onwaarschijnlijk dat 9 punten voldoende zou zijn, meestal heb je er 10 nodig om tweede te worden. Daarnaast acht ik de kans ook klein dat PSV 6 punten haalt uit de komende 3 wedstrijden na 2 keer te hebben verloren van de ploegen die op papier de concurrenten zijn voor de tweede plaats.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen?
Voor mij is dat een schrale troostprijs en eerlijk gezegd zelfs dat niet, wat valt er nog aan glorie te winnen in het seizoen als je derde bent geworden? Ik had het dan ook over het je plaatsen voor de volgende ronde, derde worden lijkt me nog mogelijk.quote:Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt me
Vd Vaart was ook op en top PSV-supporter als kind en Vlaar had een Ajax pyjama. Mensen veranderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied was
En Kuipers die een belang heeft bij Twente met zijn C1000's en zelf heeft aangevraagd geen Twente-wedstrijden te fluiten. Het is niet eens dat ik scheidsrechters hierdoor serieus wantrouw. Maar apart vinden doe ik het wel. En dan is elke 'fout' automatisch verdacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Blom een Ajacied was dan is daar niets mis mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat Gozubuyuk (voeg zelf vier trema's toe) en Makkelie nog steeds Feyenoorders zijn.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9 punten lijkt me wel wat optimistisch.
Ik kan hier verder moeilijk tegenin gaan hoor. Maargoed, 2 thuiswedstrijden die in principe toch echt te winnen zijn. Zeker als de concentratie wat omhoog gaat, Lestienne terug is, en Narsingh aan de schijterij zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb niet het woord onmogelijk gebruikt, het is onwaarschijnlijk dat 9 punten voldoende zou zijn, meestal heb je er 10 nodig om tweede te worden. Daarnaast acht ik de kans ook klein dat PSV 6 punten haalt uit de komende 3 wedstrijden na 2 keer te hebben verloren van de ploegen die op papier de concurrenten zijn voor de tweede plaats.
Wie niet? Maar goed, beter dan niks lijkt me. Daarnaast betekent dat ook dat er nog wat coefficientiepunten binnengesleept zijn natuurlijkquote:Voor mij is dat een schrale troostprijs en eerlijk gezegd zelfs dat niet, wat valt er nog aan glorie te winnen in het seizoen als je derde bent geworden? Ik had het dan ook over het je plaatsen voor de volgende ronde, derde worden lijkt me nog mogelijk.
Goede constatering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vd Vaart was ook op en top PSV-supporter als kind en Vlaar had een Ajax pyjama. Mensen veranderen.
Die twee thuiswedstrijden dat zou in theorie nog kunnen maar dan ook nog eens een punt pakken in die derde wedstrijd is wel heel erg veel gevraagd. Bovendien is winnen van CSKA geen kattenpis, de Nederlandse clubs hebben een nogal slechte track record tegen die club in de laatste 10 jaar of zo. Dat de vorm in de eredivisie ook niet geweldig is (gemakkelijk te voorkomen nederlagen) geeft natuurlijk ook weinig vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik kan hier verder moeilijk tegenin gaan hoor. Maargoed, 2 thuiswedstrijden die in principe toch echt te winnen zijn. Zeker als de concentratie wat omhoog gaat, Lestienne terug is, en Narsingh aan de schijterij zit.
We hebben jarenlang het nadeel gehad dat we gemiddeld minder punten pakten t.o.v. bepaalde concurrenten doordat we meer clubs mochten afvaardigen naar de EL. Dat heeft natuurlijk geen betrekking op Rusland wat momenteel dankzij het grote geld sterkere clubs heeft. Het voordeel van zakken en tickets verliezen is dat je wel een hoger gemiddelde kan halen bij de EL.quote:Daarnaast betekent dat ook dat er nog wat coefficientiepunten binnengesleept zijn natuurlijk
Als PSV gewoon een wedstrijd geconcentreerd uit weet te spelen winnen ze overal. Wat kwaliteit betreft heb je weinig te vrezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb eens wat wedstrijden van Twente bekeken van dit seizoen, maar na mijn eerdere voorspelling zie ik het ietwat minder sober in. Alhoewel PSV en uitwedstrijden niet echt een top combinatie zijn, denk ik dat hier toch wel wat te halen is. Of ben ik weer misleid door de individuele wedstrijden die ik heb bekeken? We shall see. Ik zeg..
1-2
Nou die achterhoede is zelfs voor eredivisie begrippen vreselijk. Komt vooral door blessures maar toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als PSV gewoon een wedstrijd geconcentreerd uit weet te spelen winnen ze overal. Wat kwaliteit betreft heb je weinig te vrezen
Nee hoor. Rechts Arias links Willems en centraal Moreno/Bruma is gewoon prima voor ED begrippen. Of wil je zeggen dat Ramon Zomer wel een tandje beter is? Tuurlijk, als je gaat vergelijken met Ajax/Feyenoord vind je altijd wel spelers die voor de andere club een versterking zouden zijn, maar over het algemeen is dit gewoon prima. Het probleem zit hem, zoals hierboven al werd gezegd, puur in concentratie. Hoe verklaar je anders dat je de ene week Ajax van de mat tikt en de andere week gelijk speelt tegen Excelsior? Als dat kwaliteit is dan is de kwaliteit in 2 weken tijd wel heel drastisch afgenomen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou die achterhoede is zelfs voor eredivisie begrippen vreselijk. Komt vooral door blessures maar toch.
Gvd ben jij blind ofzo. Er staat toch komt vooral door blessuresquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor. Rechts Arias links Willems en centraal Moreno/Bruma is gewoon prima voor ED begrippen. Of wil je zeggen dat Ramon Zomer wel een tandje beter is? Tuurlijk, als je gaat vergelijken met Ajax/Feyenoord vind je altijd wel spelers die voor de andere club een versterking zouden zijn, maar over het algemeen is dit gewoon prima. Het probleem zit hem, zoals hierboven al werd gezegd, puur in concentratie. Hoe verklaar je anders dat je de ene week Ajax van de mat tikt en de andere week gelijk speelt tegen Excelsior? Als dat kwaliteit is dan is de kwaliteit in 2 weken tijd wel heel drastisch afgenomen.
Gelukkig niet, Blind heeft Oranje al verkloot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd ben jij blind ofzo. Er staat toch komt vooral door blessures
er staat een woordje bij: Vooral. Dat betekend dat jij, voor eredivisiebegrippen, buiten de blessures om de verdediging sowieso niet capabel vind. Dat vind ik wel, vandaar mijn punt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd ben jij blind ofzo. Er staat toch komt vooral door blessures
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
er staat een woordje bij: Vooral. Dat betekend dat jij, voor eredivisiebegrippen, buiten de blessures om de verdediging sowieso niet capabel vind. Dat vind ik wel, vandaar mijn punt.
Voor eredivisie begrippen vind jij dus dat Zoet er geen klote van kan? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.
Alleen Cillessen is in de ED beter. Zoet is alleen Europees natuurlijk geen topmateriaal, maar goed dat is Cillessen ook niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor eredivisie begrippen vind jij dus dat Zoet er geen klote van kan? Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou jongens op naar weer een verliespartij in de 90ste minuut.
Hendrix op de bank is gewoon bespottelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix en Pereiro op de bank, Maher en Narsingh in de basis. Cocu is cray
narsingh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Apart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor eredivisie begrippen? Dus die zouden bij jouw cluppie geen basisplek hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.
Ik vind Vermeer en Room wel beter dan Zoet. Cillessen kan in Europa trouwens ook best mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen Cillessen is in de ED beter. Zoet is alleen Europees natuurlijk geen topmateriaal, maar goed dat is Cillessen ook niet.
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.quote:
Ik vond Vermeer beter, maar die gast kan zo blunderen. Begon goed bij Feijenoord, maar eind vorig seizoen? Man man man...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer en Room wel beter dan Zoet. Cillessen kan in Europa trouwens ook best mee.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.
En, ik zeg het niet graag, maar Zoet moet echt werken aan hoe hij harde schoten verwerkt. Alles komt door het midden terug. Dat is het enige wat hij consequent fout doet, waardoor elk afstandsschot een rebound oplevert.
Klopt. En tegenstanders krijgen dat steeds beter door. Petrovic neemt Locadia even onder vuur. Terecht natuurlijk, maar Locadia deed het wel redelijk vandaag. Een beetje op zijn Depays. Niet geweldig spelen, maar wel een goal en een assist.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder proma, ja maarja kost je wel punten door die fouten die hij niet afgeleerd heeft
Ja inderdaad. Maar net als bij de tweede goal tegen ajax. De kwaliteit spat er vanafquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Manier van aannemen leek beetje op van Persie.
Ik vind PSV wel een top ploeg hebben. Zeker voor Nederlandse begrippen. Psv heeft misschien wel de ''nieuwe'' Braziliaanse Ronaldo in huis met Luuk de Jong. Wellicht zelfs een betere versie...met de kop wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.
En, ik zeg het niet graag, maar Zoet moet echt werken aan hoe hij harde schoten verwerkt. Alles komt door het midden terug. Dat is het enige wat hij consequent fout doet, waardoor elk afstandsschot een rebound oplevert.
Wat is deze ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind PSV wel een top ploeg hebben. Zeker voor Nederlandse begrippen. Psv heeft misschien wel de ''nieuwe'' Braziliaanse Ronaldo in huis met Luuk de Jong. Wellicht zelfs een betere versie...met de kop wel in ieder geval.
Ja maar Maher gaf een assist, dus die staat de volgende wedstrijd weer gewoon in de basis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
Maar man man man die narshing en maher
Leuk om van iemand te horen die de trainerscursus van de KNVB volgt. Die mensen komen altijd met verrassende en diepzinnige teksten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia de jong en pereiro zijn de beste 3 spelers van PSV. Deze 3 moeten altijd spelen en je zult elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten maken. Neem dat maar van mij aan!!!!!
niet hendrix noemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia de jong en pereiro zijn de beste 3 spelers van PSV. Deze 3 moeten altijd spelen en je zult elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten maken. Neem dat maar van mij aan!!!!!
Die zijn momenteel niveautje MVV ja. Knappe overwinning van Psv. Hopelijk kan Ajax het gat weer 4 punten maken, maar ik denk dat ik blij moet zijn met een punt tegen Vitesse.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet niet wat Danny Blind heeft gedaan met Zoet, Klasssen en Depay, maar tis niet veel
quote:Cocu: 'dikverdiende overwinning'
24 oktober 2015
Phillip Cocu stelde na afloop voor de camera van Fox Sports weten dat er weinig was af te dingen op de zege. 'Een opluchting? Ik vond het een dikverdiende overwinning. Ik had er wel vertrouwen in. We speelden op een manier waarop de doelpunten niet uit konden blijven. Na de 1-1 moesten we ons een fase herpakken. Maar aan het einde waren we wel weer heel dreigend. Uiteindelijk is drie goals in een uitwedstrijd prima.'
'Ik vond dat we goed speelden en het middenveld duidelijk in handen hadden. Propper en Maher kunnen goed tussen de linies spelen en de voorsten kunnen bedienen. Ik vond dat goed lopen. De ruimte laag vaak aan de zijkanten. Dat vulden de spelers prima in. Daar kwamen we dan vaak in door, maar deden we er te weinig mee. Of de voorzet was niet goed, of de bezetting voor de goal was niet in orde. Het gaat er dan om om in de eindfase tot een kans te komen.'
PSV kreeg al negen duels op rij minimaal een tegentreffer. 'De tegengoal is een puntje van aandacht. Dat is wel iets wat we moeten verbeteren. Het geeft meer zekerheid aan het team als je overtuigend op de nul kunt spelen. Maar ik denk dat we nu vooral blij moeten zijn dat we de wedstrijd hebben gewonnen.'
Concurrent zegt ie. Haha clown.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik mis Lestienne.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Als je er gewoon niet op reageert...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in de Arena hebben we gezien dat Ajax niet serieus te nemen is.
Ik hoop dat ie 't een beetje kan verwerken allemaal, op die leeftijd een van je ouders verliezen is heftig.quote:
Zoet zal zelfs bij het café team niet 1e keeper zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor eredivisie begrippen? Dus die zouden bij jouw cluppie geen basisplek hebben?
Deze post is mede mogelijk gemaakt door alcohol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoet zal zelfs bij het café team niet 1e keeper zijn.
Vergeef het me.quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Deze post is mede mogelijk gemaakt door alcohol.
Las op het Psv-netwerk, dat hij wel regelmatig te vinden was in het casino, en dat zijn vader nu ook ernstig ziek is? Ik hoop van harte dat hij het mentaal aan kan, lijkt me namelijk een beetje een onstabiel persoon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie 't een beetje kan verwerken allemaal, op die leeftijd een van je ouders verliezen is heftig.
Op het veld mis ik hem ook zeker, ook hoe hij verdedigend zijn werk doet, dat is zeldzaam voor een linksbuiten.
Hij heeft gewoon gelijk. Dit kan écht niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 01:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Deze post is mede mogelijk gemaakt door alcohol.
Hij schijnt ook helemaal geen winterjas te hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 03:13 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Las op het Psv-netwerk, dat hij wel regelmatig te vinden was in het casino, en dat zijn vader nu ook ernstig ziek is? Ik hoop van harte dat hij het mentaal aan kan, lijkt me namelijk een beetje een onstabiel persoon.
De peuken houden hem warm.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt ook helemaal geen winterjas te hebben.
Psv ook niet want die winnen niet eens van Ado, Excelsior en Heracles.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in de Arena hebben we gezien dat Ajax niet serieus te nemen is.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:33 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Psv ook niet want die winnen niet eens van Ado, Excelsior en Heracles.
Ronquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:33 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Psv ook niet want die winnen niet eens van Ado, Excelsior en Heracles.
Wat ik me nou afvraag: vindt hij het echt allemaal zo geweldig of wil hij gewoon na een overwinning de ploeg niet afzeiken over de 7000 dingen die verkeerd gingen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuk, hij doet een de Boertje.
Ik denk dat hij, na de afgelopen weken waarin het vertrouwen niet echt is gestegen, nu gewoon even een hart onder de riem wilde steken. Cocu is een ontzettende realist. Die ziet echt wel dat het in grote lijnen gewoon niet best was.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag: vindt hij het echt allemaal zo geweldig of wil hij gewoon na een overwinning de ploeg niet afzeiken over de 7000 dingen die verkeerd gingen?
Op Fox volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:06 schreef Rabieluh het volgende:
Het wordt wel gewoon uitgezonden toch...
Ja en Ajax wint van Feyenoord.quote:
Weet dit nog niet zo zeker hoor. Bal is rond. 11 tegen 11 elf enzo.quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
Ik voorspel een eindeloos zaaddodende wedstrijd met een Genemuiden dat niet kan en een PSV dat ongeīnspireerd een beetje rondtikt tot er een gaatje is, op een tempo waarop er zelfs tegen Genemuiden geen gaatjes ontstaan.
Oftewel, typisch bekerwedstrijdje van PSV tegen een amateurclub. Ik hoop op veel jeugdspelers, dan heb je nog een kleine kans dat er wat tempo in komt omdat die jongens zich willen laten zien. Leemans, Paal, Bergwijn in elk geval. Alberto ergens na een uurtje. En wat mij betref Sammy ook bij de selectie. Om Locadia na een uurtje te vervangen na zijn tweede gemiste strafschop.
De Wijs mag ook wel meeballen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
Ik voorspel een eindeloos zaaddodende wedstrijd met een Genemuiden dat niet kan en een PSV dat ongeīnspireerd een beetje rondtikt tot er een gaatje is, op een tempo waarop er zelfs tegen Genemuiden geen gaatjes ontstaan.
Oftewel, typisch bekerwedstrijdje van PSV tegen een amateurclub. Ik hoop op veel jeugdspelers, dan heb je nog een kleine kans dat er wat tempo in komt omdat die jongens zich willen laten zien. Leemans, Paal, Bergwijn in elk geval. Alberto ergens na een uurtje. En wat mij betref Sammy ook bij de selectie. Om Locadia na een uurtje te vervangen na zijn tweede gemiste strafschop.
Ach ja, laten we eens gek doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Wijs mag ook wel meeballen.
Ik pleit voor Zoet (want die is toch op amateurniveau), Brenet, Isimat (want da's gewoon een baas), iemand, De Wijs, Vloet, Leemans, Hendrix, Paal, Bergwijn en Pereiro ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach ja, laten we eens gek doen.
Schaars heeft ritme nodig. Die risicovolle zaadballen die hij consequent geeft, daar moet je hard op oefenen.quote:
Wel jammer dat ik dat gemist heb, zeg. Hebben ze een keer spektakel in het stadion, zit ik er niet.quote:
Dat geldt wel weer voor meer spelers... Goeie genade.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Locadia staat weer eens hopeloos te falen. Hij kan maar beter zijn mond houden voortaan.
Inderdaad, een paar rotjes in die reet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:15 schreef tja77 het volgende:
Stiekem hoopte ik op de 1-1 zo vlak voor rust.
Jamaar, hij mag niet op zijn favoriete plekkie, boehoehoe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Locadia staat weer eens hopeloos te falen. Hij kan maar beter zijn mond houden voortaan.
Als er hier dan iemand een jankerd is dan ben jij het wel. Die verslaggever vraagt hem of hij liever spits staat waarop hij ja zegt. Moet hij dan zeggen nee, ik ben een geboren vleugelspeler, dat zie je ook aan mijn postuur en mijn snelle balbehandeling/startsnelheid? Man man man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jamaar, hij mag niet op zijn favoriete plekkie, boehoehoe.
Nee, hij moet zeggen dat dat onderwerp uitvoerig besproken is en hij zich dit seizoen verder volledig en met volle overgave op PSV richt op de plek waar de trainer hem nodig heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als er hier dan iemand een jankerd is dan ben jij het wel. Die verslaggever vraagt hem of hij liever spits staat waarop hij ja zegt. Moet hij dan zeggen nee, ik ben een geboren vleugelspeler, dat zie je ook aan mijn postuur en mijn snelle balbehandeling/startsnelheid? Man man man.
Zo'n wedstrijd kan je ook niks goed doen. Maar gewonnen, niks meer, niks minder (ietsjes misschien).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Score nog hoger uitgevallen dan ik verwacht had. Maar hier kunnen ze toch niet tevreden over zijn dunkt me. Eigenlijk was alles voor de 2-0 kut met peren.
Met een beetje geluk Locadia geblesseerd. Hebben we dat gezever ook even niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd kan je ook niks goed doen. Maar gewonnen, niks meer, niks minder (ietsjes misschien).
Kan niet ontkennen dat die gedachte ook bij mij even door het hoofd schoot. Zeker niet dat ik hem een blessure gun, alles behalve. Maar gewoon om de kans op een aanval met Lestienne, Luuk en Pereiro de vergroten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met een beetje geluk Locadia geblesseerd. Hebben we dat gezever ook even niet.
Ja, ik gun hem natuurlijk ook geen blessure. Best een goeie jongen, aardig serieus met zijn vak bezig. Alleen een beetje dom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat die gedachte ook bij mij even door het hoofd schoot. Zeker niet dat ik hem een blessure gun, alles behalve. Maar gewoon om de kans op een aanval met Lestienne, Luuk en Pereiro de vergroten.
Mwa, dat verdedigen vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Ik heb Oost-Europese in de EL gezien die verdedigender speelde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
6-0 gewonnen van een stel hobby voetballers.
Je kunt tegen dit soort ploegen het nooit goed doen. Ze verdedigen met het gehele team op eigen helft, en je team is ook niet in zijn vaste samenstelling.
Brenet vond ik nog best goed, Locadia dieptriest. Pereiro grillig.
Wat bedoel je met pereiro grillig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
6-0 gewonnen van een stel hobby voetballers.
Je kunt tegen dit soort ploegen het nooit goed doen. Ze verdedigen met het gehele team op eigen helft, en je team is ook niet in zijn vaste samenstelling.
Brenet vond ik nog best goed, Locadia dieptriest. Pereiro grillig.
Makkelijk, onnodig en duur balverlies, maar anderzijds ook goed en doeltreffend omspringen met de kansen. Dus ene moment denk je van "ja goede balaanname en overzicht gehouden", ander moment denk je "hoe kun je nou in hemelsnaam zo een bal inpassen?"quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:19 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pereiro grillig?
Locadia viel geblesseerd uit, en de Jong was er al uit op dat moment. Dus Bergwijn en Vloet afwisselend in de spits, wat Brenet deed was me niet helemaal duidelijk soort van linksbuiten denk ik nadat de Wijs erin kwam voor de geblesseerde Locadia.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
Had op het einde de gehele voorhoede trouwens een vrije rol ofzo? Ik zag zelfs Brenet in de spits, Pereiro liep natuurlijk ook overal, dan om en om Bergwijn en Vloet in de spits
Zo klinkt 't al vrij logisch. De Wijs had wel wat aardige voorzetten. Laat ik zo zeggen, ze vlogen niet de achterlijn over, ik ben al vrij snel tevreden in de Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Locadia viel geblesseerd uit, en de Jong was er al uit op dat moment. Dus Bergwijn en Vloet afwisselend in de spits, wat Brenet deed was me niet helemaal duidelijk soort van linksbuiten denk ik nadat de Wijs erin kwam voor de geblesseerde Locadia.
Kans zit er dik in, Feijenoord heeft al zoveel geluk dit seizoen, die treffen OF een zwakke tegenstander uit of zelfs thuis, of een lastigere tegenstander thuis.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel morgen een Feyenoord-PSV loting aankomen.
Kunnen we beter formeel afdoen. Kansloos natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel morgen een Feyenoord-PSV loting aankomen.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 28-10-2015 om 21:40:16Gefeliciteerd @Feyenoord verdiend gewonnen🎉🎊 nu PSV-FEY Loten maakt onze competitie alleen leuker💪🏾🤘🏾👊🏾 reageer retweet
Willems is voor Feyenoord. Was die er ook al bij tijdens de 10 - 0?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 28-10-2015 om 21:40:16Gefeliciteerd @Feyenoord verdiend gewonnen🎉🎊 nu PSV-FEY Loten maakt onze competitie alleen leuker💪🏾🤘🏾👊🏾 reageer retweet
Nee joh toen lag hij nog in de luiers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Willems is voor Feyenoord. Was die er ook al bij tijdens de 10 - 0?
Win je met enigszins goed afwerkende spelers makkelijk van.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kunnen we beter formeel afdoen. Kansloos natuurlijk
Een seizoen voordat PSV hem kocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh toen lag hij nog in de luiers.
Tegen PSV komen er in eens krachten naar boven. Komt door de legendarische 10-0quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Win je met enigszins goed afwerkende spelers makkelijk van.
Haahaa, je trapte in m'n grappiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Win je met enigszins goed afwerkende spelers makkelijk van.
Ajax had makkelijk moeten winnen vandaag. Stonden defensief lachwekkend gepositioneerd, dat Feyenoord. Blijft toch iets ongrijpbaars.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haahaa, je trapte in m'n grappie
Alhoewel PSV in de Kuip standaard kansloos is trouwens
Jan-Arie ipv Botteghin is natuurlijk onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had makkelijk moeten winnen vandaag. Stonden defensief lachwekkend gepositioneerd, dat Feyenoord. Blijft toch iets ongrijpbaars.
Klopt. Als Feyenoord zo speelt tegen Ajax met Klaassen, Milik en Riedewald gaan er met 0-3 vanafquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had makkelijk moeten winnen vandaag. Stonden defensief lachwekkend gepositioneerd, dat Feyenoord. Blijft toch iets ongrijpbaars.
Rechterkant was ook zwak genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan-Arie ipv Botteghin is natuurlijk onbegrijpelijk.
idd, maar als je niet scoort maakt de tegenstander hem. Daar weet ik als PSV'er alles vanaf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen steekt in een ridicuul slechte vorm. Milik had er wel een paar ingepoeierd met zijn linker. Boer had op een schot na niet zoveel te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Als Feyenoord zo speelt tegen Ajax met Klaassen, Milik en Riedewald gaan er met 0-3 vanaf
Ik voeg me bij dezen officieel bij je praatclubje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, maar als je niet scoort maakt de tegenstander hem. Daar weet ik als PSV'er alles vanaf.
Karsdorp speelde vreselijk slecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechterkant was ook zwak genoeg.
Heb niet enorm op individuen gelet, maar als positionering waren ze echt zwak. Vooral in de eerste helft. Gelukkig voor hen redt de buitenspelval aardig wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karsdorp speelde vreselijk slecht.
Oké.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, De Graafschap - PSV zaterdag. Daar gaan we met zijn allen van genieten.
Staat Pereiro in de basis? Stuur uw antwoord naar Giro 555 als u denkt van niet.
gelijkspelquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, De Graafschap - PSV zaterdag. Daar gaan we met zijn allen van genieten.
Staat Pereiro in de basis? Stuur uw antwoord naar Giro 555 als u denkt van niet.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 29-10-2015 om 12:45:30Phillip Cocu krijgt cadeautje voor zijn verjaardag van een supportertje: er blijkt een Ajax-mok in te zitten... #PSV reageer retweet
Zo, dat is ook heftig zeg. Ben benieuwd of we die dit seizoen überhaupt nog in actie gaan zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-speler Maxime Lestienne voegt zich per direct bij zijn familie in België. De vader van de vleugelspeler is al langer ernstig ziek en kampt met een verslechterde gezondheidssituatie. De Belg verloor onlangs al zijn moeder.
Dit seizoenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo, dat is ook heftig zeg. Ben benieuwd of we die dit seizoen überhaupt nog in actie gaan zien.
Heeft nu al 3-4 weken niet getraind. Komen nog een aantal weken bij dus waarschijnlijk. Misschien volgend jaar nog ergens. Voor de winterstop iig niet meer, denk ik.quote:
Toch wel zonde voor PSV. Begon net meer in vorm te komen. Nu zit je of vast aan Locadia of aan Narsingh.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft nu al 3-4 weken niet getraind. Komen nog een aantal weken bij dus waarschijnlijk. Misschien volgend jaar nog ergens. Voor de winterstop iig niet meer, denk ik.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-speler Maxime Lestienne voegt zich per direct bij zijn familie in België. De vader van de vleugelspeler is al langer ernstig ziek en kampt met een verslechterde gezondheidssituatie. De Belg verloor onlangs al zijn moeder.
Bergwijn en Pereiro, maar dat doet Cocu toch nooit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel zonde voor PSV. Begon net meer in vorm te komen. Nu zit je of vast aan Locadia of aan Narsingh.
Net zoals dat willekeurige uit de basis halen van Hendrix. De Boeresque.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bergwijn en Pereiro, maar dat doet Cocu toch nooit.
Pffff drama.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)slecht-aan-toe.dhtmlquote:Maxime Lestienne heeft van PSV alle ruimte gekregen om zich in België bij zijn familie te voegen. De vader van de 23-jarige linksbuiten is, zoals eerder al gemeld, ernstig ziek. Zijn gezondheidssituatie is nu verslechterd. Onze landgenoot verloor onlangs onlangs ook nog totaal onverwacht zijn moeder.
PSV meldt op Twitter en de clubwebsite dat het Lestienne "alle ruimte" geeft om zijn familie bij te staan in deze beproevende tijden. "Het is een vreselijk zware periode voor de familie Lestienne'', reageert trainer Phillip Cocu op de webstek van de Nederlandse landskampioen. "We hebben er alle begrip voor dat Maxime nu bij zijn vader wil zijn.''
Echt het meest kutte seizoen in jaren. Wat is dit een pure aids, zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:15 schreef Gutanoth het volgende:
Tering, sterkte voor Lestienne en zijn naasten.
We raken wel echt iedereen kwijt die een beetje fatsoenlijk kan voetballen dit seizoen.. Als hendrix en moreno volgende week ook geblesseerd raken, hebben we alle toppers al wel gehad
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Werke for da cheld!Nou hoe Kut het ook is je zal toch moeten werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je helemaal niks aan. Gewoon doorgaan dat is het beste.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Enorm triest voor die jongen natuurlijk. Maar hij zal ook wel uiteindelijk willen spelen om iets te doen hebben, anders zit je ook maar de hele dag somber thuis.
Daarom. Al snap ik dat hij nu nog de tijd wil doorbrengen met zijn pa. Maar als die er zo niet meer is kan je beter je normale leven zo snel mogelijk weer oppakken ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal niks aan. Gewoon doorgaan dat is het beste.
Dat is natuurlijk voor iedereen anders. Zeker in zo'n laatste levensfase wil je er gewoon zijn voor je ouders. En als ze er eenmaal niet meer zijn, dan geldt dat iedereen daar op zijn eigen manier en eigen tempo mee om gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Enorm triest voor die jongen natuurlijk. Maar hij zal ook wel uiteindelijk willen spelen om iets te doen hebben, anders zit je ook maar de hele dag somber thuis.
het gaat over een bekerwedstrijdje. Wsl de laatste wedstrijd vh kalenderjaar (?)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
Beker laten schieten en richten op de competitie. We spelen al veel weken dubbel en dat kost ons punten. PSV moet tot de rest proberen alles te halen uit de competitie nu Ajax hun spitsen mist.
Voor alle prijzen gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
Beker laten schieten en richten op de competitie. We spelen al veel weken dubbel en dat kost ons punten. PSV moet tot de rest proberen alles te halen uit de competitie nu Ajax hun spitsen mist.
Nee, elke prijs is belangrijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
Om volgend jaar die fruitschaal binnen te kunnen harken moeten we wel de beker of competitie winnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:56 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon de beker, competitie en Europees laten schieten.
We hebben de Johan Cruijff schaal al, de rest is bijzaak.
Narsingh is niet best, maar Pereiro ook (nog) niet. Ik vind hem zeer grillig, ene wedstrijd goed, volgende wedstrijd onzichtbaar en dwaalt hij maar wat rond. Tevens denk ik dat de Jong beter rendeert met Narsingh, ook al gaan 8 van de 10 voorzetten nergens naar toe, die 2 die wel goed gaan zijn vaak erg belangrijk.quote:
Allemaal leuk een aardig. Maar Narsingh is het stadium grillig al 3 jaar voorbij. Hij is altijd onzichtbaar. Aparte keuze weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Narsingh is niet best, maar Pereiro ook (nog) niet. Ik vind hem zeer grillig, ene wedstrijd goed, volgende wedstrijd onzichtbaar en dwaalt hij maar wat rond. Tevens denk ik dat de Jong beter rendeert met Narsingh, ook al gaan 8 van de 10 voorzetten nergens naar toe, die 2 die wel goed gaan zijn vaak erg belangrijk.
Pereiro trekt continue naar binnen, en tegen Willem 2 (dat waarschijnlijk defensief zal spelen) is daar weinig ruimte.
willem 2? de graafschap bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Narsingh is niet best, maar Pereiro ook (nog) niet. Ik vind hem zeer grillig, ene wedstrijd goed, volgende wedstrijd onzichtbaar en dwaalt hij maar wat rond. Tevens denk ik dat de Jong beter rendeert met Narsingh, ook al gaan 8 van de 10 voorzetten nergens naar toe, die 2 die wel goed gaan zijn vaak erg belangrijk.
Pereiro trekt continue naar binnen, en tegen Willem 2 (dat waarschijnlijk defensief zal spelen) is daar weinig ruimte.
Excuus, Willem 2 moet natuurlijk de Graafschap zijn. Je speelt tegen de nummer laatst, dus ik verwacht niet een open wedstrijd. Ik denk echt dat Pereiro moeite heeft met het spel hier in Nederland. Tegen Ajax deed hij het uitstekend, maar als je Cocu laatst hoorde in een interview, kreeg ik de indruk dat hij nog niet tevreden was over Pereiro.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef perro. het volgende:
[..]
willem 2? de graafschap bedoel je denk ik?
mwa. ik vind narsingh slechter worden met de week. en pereiro nog niet veel gezien, maar scoort wel ogenschijnlijk gemakkelijk. gemakkelijker dan narsingh, krijg bij narsingh het gevoel dat ie maar wat doet, wat ook altijd hetzelfde is met hetzelfde resultaat. daarnaast begrijp ik niet echt waarom psv zoveel moeite gedaan heeft om pereiro aan te trekken om hem vervolgens steeds maar enkele minuutjes in te laten vallen.
Ach ja, uiteindelijk weten wij het vanachter ons PC'tje vaak beter dan degene die ze dag in dag uit aan het werk ziet toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Allemaal leuk een aardig. Maar Narsingh is het stadium grillig al 3 jaar voorbij. Hij is altijd onzichtbaar. Aparte keuze weer
Ze spelen met 80% inzet. Is nu ook niet erg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV speelt wel echter tering slecht zeg
Valt mee, iets scherper in de afronding en er liggen er gewoon 5 in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat vond ik wel meevallen. Gewoon slap van Guardado.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Bij die 1-3 worden er 2 overtredingen gemaakt, wtf
Gevaarlijk spel bij Bruma, Hansquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen. Gewoon slap van Guardado.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lekker positief weer vandaag Grolschquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel. Maar omdat het Ted van de Pavert betrof zie ik dat graag door de vingers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, ze spelen toch ook een partij kutquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:38 schreef BVAM het volgende:
[..]
[..]
Lekker positief weer vandaag Grolsch![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, ze spelen toch ook een partij kut. Nauwelijks uitgespeelde kansen.
Die van Guardado zat er toch lekker in, dacht ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, die goals slaan toch alle drie nergens op.
Mag die keeper ook wel hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die van Guardado zat er toch lekker in, dacht ik.
Oh okequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mag die keeper ook wel hebben.
Zullen we het maar niet over jouw posts van de afgelopen 20 minuten hebben dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, die goals slaan toch alle drie nergens op.
Oke, ze spelen echt fantastischquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jouw posts van de afgelopen 20 minuten hebben dan?
Eerste helft was niet zo dramatisch als dat jij het doet lijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Oke, ze spelen echt fantastisch![]()
Manman, wat een stel sukkels.
Nou nee, ze spelen de hele wedstrijd al kut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eerste helft was niet zo dramatisch als dat jij het doet lijken.
Hoe ze nu spelen staat daar los van spuit 11.
Nogmaals.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
Je ziet het niet aankomen dit hoor. Oh wacht, toch wel. Story of this season.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn weer indekdagen bij Davy.
Narsingh mag dat ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Cocu eens de vraag krijgt waarom Zoet iedere week mag blijven aankloten.
Omdat je anders Pasveer hebt misschien.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Cocu eens de vraag krijgt waarom Zoet iedere week mag blijven aankloten.
Die is nu echt niet meer minder. Wat Zoet allemaal aan het doen is, lachwekkend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:15 schreef BVAM het volgende:
[..]
Omdat je anders Pasveer hebt misschien.....
Heb jij het lichaam van God wel eens gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
Kan iemand niet Pereiro's hoofd op het lichaam van god painten?
Wel kut voor het tegendoelpunten saldo enz.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef tja77 het volgende:
6 keer scoren in een uitwedstrijd is gewoon netjes, die 3 tegentreffers en het verdedigend falen...man man man.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij het lichaam van God wel eens gezien?
Als het in dit tempo doorgaat, slik je in het hele seizoen 40 tegendoelpunten. Volgens mij is er nog NOOIT iemand kampioen geworden met zoveel treffers tegen. Dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel kut voor het tegendoelpunten saldo enz.
Zijn we lekker mee, leuk met Isimat tegen Wolfsburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelang zal Moreno er uitliggen? Zal wel weer weken overheen gaan..
Ik moet zeggen dat Moreno me tot nu toe wat tegenvalt. Niet de leider achterin die ik had verwacht. Isimat zat vandaag overigens niet bij de selectie, wellicht ook geblesseerd dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, leuk met Isimat tegen Wolfsburg
Ik heb wel ooit het lichaam van Christus gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eens, Moreno valt me ook nog niet mee. Maar wie weet dat dat nog komt, zolang speelt hij nog niet in Eindhoven. Maar ik vind hem beter dan Isimat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Moreno me tot nu toe wat tegenvalt. Niet de leider achterin die ik had verwacht. Isimat zat vandaag overigens niet bij de selectie, wellicht ook geblesseerd dus.
Goed vermaakquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is zo'n beetje de gekste wedstrijd in jaren. Man man man.
Die scheids liet gewoon doorspelen terwijl er een speler van de Graafschap aan zijn hoofd geraakt was. Toen PSV dreigde uit te breken werd het spel stilgelegd. Slaat natuurlijk ook nergens op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
Bij die scrimmage van De Graafschap, toen ze een keer of 4/5 mochten afwerken op goal, moest ik wel even lachen hoor. Wat een niveau.
Doet waarschijnlijk gewoon mee tegen Wolfsburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Als we nu ook nog Moreno kwijt zijn... Zo veel pech met blessures heb ik echt nog nooit meegemaakt bij PSV.
Overtuigende 1-2 in Amsterdam.quote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 22:44:07Het zegt genoeg dat De Graafschapspelers rondje door stadion lopen en #PSV pijlsnel naar binnen zijn vertrokken na uitslag uit jaren vijftig reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 23:59:04@JeroenKapteijns spelers zijn allemaal naar het uitvak gelopen en hebben daar uitgebreid de fans bedankt. Inclusief 'rijtje juichen' reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:03:04@thijsslegers Ik heb nooit beweerd dat ze dat niet hebben gedaan, dus vanwaar dit bericht? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:07:40@JeroenKapteijns met 'pijlsnel' suggereer je iets. Ik dacht dat je het uitgebreid bedanken had gemist. Vandaar het bericht. reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:16:53@thijsslegers ik heb inmiddels ook al een aantal keer gemeld, dat ik dat niet bedoeld heb. Het was nota bene op tien meter voor mijn neus... reageer retweet
twitter:Robinhoo040 twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:17:32@JeroenKapteijns @thijsslegers nie zo zeiken Thijs niet door je nieuwe functie even een hoog pietje voelen ondanks de tweet :-) reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:21:59@Robinhoo040 dat is geen intelligente opmerking van je. En dan omschrijf ik het netjes. reageer retweet
Het op de scheidsrechter schuiven blijft toch een bijzonder iets in de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Zoet met weer een foutdaar weer een goal door tegen maar het aller ergste was Nijhuis, gore smerige thuisfluiter.. bij de 3-1 had hij 2x moeten fluiten
hij wilde er volgens mij een wedstrijd van maken want hij gaf ook maar geen kaarten aan de graafschap..
En dan bij die flipperkast situatie, ligt die jongen 20 seconde, ik heb het geteld in de herhaling, 20 seconde op de grond, geblesseerd aan het hoofd maar hij laat alles doorspelen.. tot.. ja tot PSV de mogelijkheid heeft om te counteren dan fluit hij snel af. Vieze rat.
Maar gelukkig schoot de Jong die bal heerlijk binnen, op de bovenbeen en vol op de pantoffel
En toen Narsingh nog recht op de keeper met geluk en Perreiro die rustig bleef![]()
Man man man wat een rollercoaster.
Zullen ze bij PSV blij mee zijn, tjongejonge wat een amateur.quote:Op zondag 1 november 2015 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
Thijsie laat weer eens iets van zich horentwitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 22:44:07Het zegt genoeg dat De Graafschapspelers rondje door stadion lopen en #PSV pijlsnel naar binnen zijn vertrokken na uitslag uit jaren vijftig reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 23:59:04@JeroenKapteijns spelers zijn allemaal naar het uitvak gelopen en hebben daar uitgebreid de fans bedankt. Inclusief 'rijtje juichen' reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:03:04@thijsslegers Ik heb nooit beweerd dat ze dat niet hebben gedaan, dus vanwaar dit bericht? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:07:40@JeroenKapteijns met 'pijlsnel' suggereer je iets. Ik dacht dat je het uitgebreid bedanken had gemist. Vandaar het bericht. reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:16:53@thijsslegers ik heb inmiddels ook al een aantal keer gemeld, dat ik dat niet bedoeld heb. Het was nota bene op tien meter voor mijn neus... reageer retweet
twitter:Robinhoo040 twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:17:32@JeroenKapteijns @thijsslegers nie zo zeiken Thijs niet door je nieuwe functie even een hoog pietje voelen ondanks de tweet :-) reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:21:59@Robinhoo040 dat is geen intelligente opmerking van je. En dan omschrijf ik het netjes. reageer retweet
Ik zeik niet alleen als we verliezen met dank aan een kutscheids.quote:Op zondag 1 november 2015 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het op de scheidsrechter schuiven blijft toch een bijzonder iets in de voetbalwereld.
Het op de scheids schuiven? Als de scheids inconsequent is, mag je daar toch wel iets van zeggen?quote:Op zondag 1 november 2015 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het op de scheidsrechter schuiven blijft toch een bijzonder iets in de voetbalwereld.
Volgens het boekje moet ie daar, hoe lullig voor de graafschap ook, het spel daar stilleggen. Meteen.quote:Op zondag 1 november 2015 06:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het op de scheids schuiven? Als de scheids inconsequent is, mag je daar toch wel iets van zeggen?
Ik meen me een PSV - Ajax te herinneren waarbij Tyton aan zijn hoofd geraakt werd. Spel werd onmiddelijk stilgelegd, want het betrof het hoofd, en de speler bewoog niet meer.
Gisteren zelfde situatie, alleen had de Graafschap balbezit, en die besloot door te voetballen, en de scheids besloot door te laten spelen. PSV dreigt uit te breken en dan fluit hij wel af. Dat noem ik inconsequent.
Dat doet niets af aan het defensief falen van PSV.
Het was ook een rare, foutieve beslissing maar in het gequote bericht wordt geeneens aangehaald dat Psv het zelf volledig verklote en dat het allemaal aan de scheidsrechter lagquote:Op zondag 1 november 2015 06:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het op de scheids schuiven? Als de scheids inconsequent is, mag je daar toch wel iets van zeggen?
Ik meen me een PSV - Ajax te herinneren waarbij Tyton aan zijn hoofd geraakt werd. Spel werd onmiddelijk stilgelegd, want het betrof het hoofd, en de speler bewoog niet meer.
Gisteren zelfde situatie, alleen had de Graafschap balbezit, en die besloot door te voetballen, en de scheids besloot door te laten spelen. PSV dreigt uit te breken en dan fluit hij wel af. Dat noem ik inconsequent.
Dat doet niets af aan het defensief falen van PSV.
So hé! Interessant!quote:Op zondag 1 november 2015 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.facebook.com/FOXSportsnl/videos/989570714437688/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week maar winst Feyenoord?quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja, wat zou ik kunnen zeggen. Zoveel, maar dat doe ik niet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
LOL uh nee, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende week maar winst Feyenoord?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
Prima pot, heb me enorm vermaakt. Voetbal is toch entertainment?
Ik ben het met je eens hoor, probleem met keepers is alleen dat wisselen vaak betekent dat je geen weg terug meer hebt. Nu Pasveer brengen betekent dat je Zoet af kunt schrijven. Maar zelfs ik kom op het punt dat ik hem moeilijk nog kan verdedigen. Het is een talentvolle jongen, dat zondermeer, maar hij blijft dezelfde fout maken. Elk hard afstandsschot levert een rebound op en vaak een goal, zeker nu tegenstanders dat weten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind wel dat alle wedstrijden van PSV hele leuke momenten kent, en dan doel ik op mooie passes, combinaties of kolderieke blunders. Het is weleens saaier geweest.
En Zoet...die is de weg een beetje kwijt. Lijkt wel alsof hij iets teveel vertrouwen in z'n skills heeft, hij moet zich echt herpakken. En anders maar even Pasveer.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, probleem met keepers is alleen dat wisselen vaak betekent dat je geen weg terug meer hebt. Nu Pasveer brengen betekent dat je Zoet af kunt schrijven. Maar zelfs ik kom op het punt dat ik hem moeilijk nog kan verdedigen. Het is een talentvolle jongen, dat zondermeer, maar hij blijft dezelfde fout maken. Elk hard afstandsschot levert een rebound op en vaak een goal, zeker nu tegenstanders dat weten.
Ik heb het al vaak gezegd, een keeper leert bij de D-tjes al om ballen naar de zijkant weg te boksen als hij ze niet klemvast durft te nemen. Nu is dat in een reflex lastig, maar eigenlijk ook niet meer aan te leren als het eenmaal in je systeem zit om alles terug te boksen naar waar het vandaan kwam.
En die foutjes heeft hij heel vaak gemaakt de laatste weken en dat tast, volgens mij, zijn vertrouwen verder aan. Je verlangt bijna terug naar Issakson of Waterreus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |