Narsingh is niet best, maar Pereiro ook (nog) niet. Ik vind hem zeer grillig, ene wedstrijd goed, volgende wedstrijd onzichtbaar en dwaalt hij maar wat rond. Tevens denk ik dat de Jong beter rendeert met Narsingh, ook al gaan 8 van de 10 voorzetten nergens naar toe, die 2 die wel goed gaan zijn vaak erg belangrijk.quote:
Allemaal leuk een aardig. Maar Narsingh is het stadium grillig al 3 jaar voorbij. Hij is altijd onzichtbaar. Aparte keuze weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Narsingh is niet best, maar Pereiro ook (nog) niet. Ik vind hem zeer grillig, ene wedstrijd goed, volgende wedstrijd onzichtbaar en dwaalt hij maar wat rond. Tevens denk ik dat de Jong beter rendeert met Narsingh, ook al gaan 8 van de 10 voorzetten nergens naar toe, die 2 die wel goed gaan zijn vaak erg belangrijk.
Pereiro trekt continue naar binnen, en tegen Willem 2 (dat waarschijnlijk defensief zal spelen) is daar weinig ruimte.
willem 2? de graafschap bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Narsingh is niet best, maar Pereiro ook (nog) niet. Ik vind hem zeer grillig, ene wedstrijd goed, volgende wedstrijd onzichtbaar en dwaalt hij maar wat rond. Tevens denk ik dat de Jong beter rendeert met Narsingh, ook al gaan 8 van de 10 voorzetten nergens naar toe, die 2 die wel goed gaan zijn vaak erg belangrijk.
Pereiro trekt continue naar binnen, en tegen Willem 2 (dat waarschijnlijk defensief zal spelen) is daar weinig ruimte.
Excuus, Willem 2 moet natuurlijk de Graafschap zijn. Je speelt tegen de nummer laatst, dus ik verwacht niet een open wedstrijd. Ik denk echt dat Pereiro moeite heeft met het spel hier in Nederland. Tegen Ajax deed hij het uitstekend, maar als je Cocu laatst hoorde in een interview, kreeg ik de indruk dat hij nog niet tevreden was over Pereiro.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef perro. het volgende:
[..]
willem 2? de graafschap bedoel je denk ik?
mwa. ik vind narsingh slechter worden met de week. en pereiro nog niet veel gezien, maar scoort wel ogenschijnlijk gemakkelijk. gemakkelijker dan narsingh, krijg bij narsingh het gevoel dat ie maar wat doet, wat ook altijd hetzelfde is met hetzelfde resultaat. daarnaast begrijp ik niet echt waarom psv zoveel moeite gedaan heeft om pereiro aan te trekken om hem vervolgens steeds maar enkele minuutjes in te laten vallen.
Ach ja, uiteindelijk weten wij het vanachter ons PC'tje vaak beter dan degene die ze dag in dag uit aan het werk ziet toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Allemaal leuk een aardig. Maar Narsingh is het stadium grillig al 3 jaar voorbij. Hij is altijd onzichtbaar. Aparte keuze weer
Ze spelen met 80% inzet. Is nu ook niet erg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV speelt wel echter tering slecht zeg
Valt mee, iets scherper in de afronding en er liggen er gewoon 5 in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat vond ik wel meevallen. Gewoon slap van Guardado.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Bij die 1-3 worden er 2 overtredingen gemaakt, wtf
Gevaarlijk spel bij Bruma, Hansquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen. Gewoon slap van Guardado.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lekker positief weer vandaag Grolschquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel. Maar omdat het Ted van de Pavert betrof zie ik dat graag door de vingers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, ze spelen toch ook een partij kutquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:38 schreef BVAM het volgende:
[..]
[..]
Lekker positief weer vandaag Grolsch![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, ze spelen toch ook een partij kut. Nauwelijks uitgespeelde kansen.
Die van Guardado zat er toch lekker in, dacht ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, die goals slaan toch alle drie nergens op.
Mag die keeper ook wel hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die van Guardado zat er toch lekker in, dacht ik.
Oh okequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mag die keeper ook wel hebben.
Zullen we het maar niet over jouw posts van de afgelopen 20 minuten hebben dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, die goals slaan toch alle drie nergens op.
Oke, ze spelen echt fantastischquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jouw posts van de afgelopen 20 minuten hebben dan?
Eerste helft was niet zo dramatisch als dat jij het doet lijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Oke, ze spelen echt fantastisch![]()
Manman, wat een stel sukkels.
Nou nee, ze spelen de hele wedstrijd al kut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eerste helft was niet zo dramatisch als dat jij het doet lijken.
Hoe ze nu spelen staat daar los van spuit 11.
Nogmaals.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
Je ziet het niet aankomen dit hoor. Oh wacht, toch wel. Story of this season.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn weer indekdagen bij Davy.
Narsingh mag dat ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Cocu eens de vraag krijgt waarom Zoet iedere week mag blijven aankloten.
Omdat je anders Pasveer hebt misschien.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Cocu eens de vraag krijgt waarom Zoet iedere week mag blijven aankloten.
Die is nu echt niet meer minder. Wat Zoet allemaal aan het doen is, lachwekkend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:15 schreef BVAM het volgende:
[..]
Omdat je anders Pasveer hebt misschien.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |