Heb jij het lichaam van God wel eens gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
Kan iemand niet Pereiro's hoofd op het lichaam van god painten?
Wel kut voor het tegendoelpunten saldo enz.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef tja77 het volgende:
6 keer scoren in een uitwedstrijd is gewoon netjes, die 3 tegentreffers en het verdedigend falen...man man man.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij het lichaam van God wel eens gezien?
Als het in dit tempo doorgaat, slik je in het hele seizoen 40 tegendoelpunten. Volgens mij is er nog NOOIT iemand kampioen geworden met zoveel treffers tegen. Dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel kut voor het tegendoelpunten saldo enz.
Zijn we lekker mee, leuk met Isimat tegen Wolfsburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelang zal Moreno er uitliggen? Zal wel weer weken overheen gaan..
Ik moet zeggen dat Moreno me tot nu toe wat tegenvalt. Niet de leider achterin die ik had verwacht. Isimat zat vandaag overigens niet bij de selectie, wellicht ook geblesseerd dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, leuk met Isimat tegen Wolfsburg
Ik heb wel ooit het lichaam van Christus gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij het lichaam van God wel eens gezien?
Eens, Moreno valt me ook nog niet mee. Maar wie weet dat dat nog komt, zolang speelt hij nog niet in Eindhoven. Maar ik vind hem beter dan Isimat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Moreno me tot nu toe wat tegenvalt. Niet de leider achterin die ik had verwacht. Isimat zat vandaag overigens niet bij de selectie, wellicht ook geblesseerd dus.
Goed vermaakquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is zo'n beetje de gekste wedstrijd in jaren. Man man man.
Die scheids liet gewoon doorspelen terwijl er een speler van de Graafschap aan zijn hoofd geraakt was. Toen PSV dreigde uit te breken werd het spel stilgelegd. Slaat natuurlijk ook nergens op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
Bij die scrimmage van De Graafschap, toen ze een keer of 4/5 mochten afwerken op goal, moest ik wel even lachen hoor. Wat een niveau.
Doet waarschijnlijk gewoon mee tegen Wolfsburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Als we nu ook nog Moreno kwijt zijn... Zo veel pech met blessures heb ik echt nog nooit meegemaakt bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |