Overtuigende 1-2 in Amsterdam.quote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 22:44:07Het zegt genoeg dat De Graafschapspelers rondje door stadion lopen en #PSV pijlsnel naar binnen zijn vertrokken na uitslag uit jaren vijftig reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 23:59:04@JeroenKapteijns spelers zijn allemaal naar het uitvak gelopen en hebben daar uitgebreid de fans bedankt. Inclusief 'rijtje juichen' reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:03:04@thijsslegers Ik heb nooit beweerd dat ze dat niet hebben gedaan, dus vanwaar dit bericht? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:07:40@JeroenKapteijns met 'pijlsnel' suggereer je iets. Ik dacht dat je het uitgebreid bedanken had gemist. Vandaar het bericht. reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:16:53@thijsslegers ik heb inmiddels ook al een aantal keer gemeld, dat ik dat niet bedoeld heb. Het was nota bene op tien meter voor mijn neus... reageer retweet
twitter:Robinhoo040 twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:17:32@JeroenKapteijns @thijsslegers nie zo zeiken Thijs niet door je nieuwe functie even een hoog pietje voelen ondanks de tweet :-) reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:21:59@Robinhoo040 dat is geen intelligente opmerking van je. En dan omschrijf ik het netjes. reageer retweet
Het op de scheidsrechter schuiven blijft toch een bijzonder iets in de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Zoet met weer een foutdaar weer een goal door tegen maar het aller ergste was Nijhuis, gore smerige thuisfluiter.. bij de 3-1 had hij 2x moeten fluiten
hij wilde er volgens mij een wedstrijd van maken want hij gaf ook maar geen kaarten aan de graafschap..
En dan bij die flipperkast situatie, ligt die jongen 20 seconde, ik heb het geteld in de herhaling, 20 seconde op de grond, geblesseerd aan het hoofd maar hij laat alles doorspelen.. tot.. ja tot PSV de mogelijkheid heeft om te counteren dan fluit hij snel af. Vieze rat.
Maar gelukkig schoot de Jong die bal heerlijk binnen, op de bovenbeen en vol op de pantoffel
En toen Narsingh nog recht op de keeper met geluk en Perreiro die rustig bleef![]()
Man man man wat een rollercoaster.
Zullen ze bij PSV blij mee zijn, tjongejonge wat een amateur.quote:Op zondag 1 november 2015 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
Thijsie laat weer eens iets van zich horentwitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 22:44:07Het zegt genoeg dat De Graafschapspelers rondje door stadion lopen en #PSV pijlsnel naar binnen zijn vertrokken na uitslag uit jaren vijftig reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 23:59:04@JeroenKapteijns spelers zijn allemaal naar het uitvak gelopen en hebben daar uitgebreid de fans bedankt. Inclusief 'rijtje juichen' reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:03:04@thijsslegers Ik heb nooit beweerd dat ze dat niet hebben gedaan, dus vanwaar dit bericht? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:07:40@JeroenKapteijns met 'pijlsnel' suggereer je iets. Ik dacht dat je het uitgebreid bedanken had gemist. Vandaar het bericht. reageer retweet
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:16:53@thijsslegers ik heb inmiddels ook al een aantal keer gemeld, dat ik dat niet bedoeld heb. Het was nota bene op tien meter voor mijn neus... reageer retweet
twitter:Robinhoo040 twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:17:32@JeroenKapteijns @thijsslegers nie zo zeiken Thijs niet door je nieuwe functie even een hoog pietje voelen ondanks de tweet :-) reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-11-2015 om 00:21:59@Robinhoo040 dat is geen intelligente opmerking van je. En dan omschrijf ik het netjes. reageer retweet
Ik zeik niet alleen als we verliezen met dank aan een kutscheids.quote:Op zondag 1 november 2015 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het op de scheidsrechter schuiven blijft toch een bijzonder iets in de voetbalwereld.
Het op de scheids schuiven? Als de scheids inconsequent is, mag je daar toch wel iets van zeggen?quote:Op zondag 1 november 2015 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het op de scheidsrechter schuiven blijft toch een bijzonder iets in de voetbalwereld.
Volgens het boekje moet ie daar, hoe lullig voor de graafschap ook, het spel daar stilleggen. Meteen.quote:Op zondag 1 november 2015 06:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het op de scheids schuiven? Als de scheids inconsequent is, mag je daar toch wel iets van zeggen?
Ik meen me een PSV - Ajax te herinneren waarbij Tyton aan zijn hoofd geraakt werd. Spel werd onmiddelijk stilgelegd, want het betrof het hoofd, en de speler bewoog niet meer.
Gisteren zelfde situatie, alleen had de Graafschap balbezit, en die besloot door te voetballen, en de scheids besloot door te laten spelen. PSV dreigt uit te breken en dan fluit hij wel af. Dat noem ik inconsequent.
Dat doet niets af aan het defensief falen van PSV.
Het was ook een rare, foutieve beslissing maar in het gequote bericht wordt geeneens aangehaald dat Psv het zelf volledig verklote en dat het allemaal aan de scheidsrechter lagquote:Op zondag 1 november 2015 06:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het op de scheids schuiven? Als de scheids inconsequent is, mag je daar toch wel iets van zeggen?
Ik meen me een PSV - Ajax te herinneren waarbij Tyton aan zijn hoofd geraakt werd. Spel werd onmiddelijk stilgelegd, want het betrof het hoofd, en de speler bewoog niet meer.
Gisteren zelfde situatie, alleen had de Graafschap balbezit, en die besloot door te voetballen, en de scheids besloot door te laten spelen. PSV dreigt uit te breken en dan fluit hij wel af. Dat noem ik inconsequent.
Dat doet niets af aan het defensief falen van PSV.
So hé! Interessant!quote:Op zondag 1 november 2015 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.facebook.com/FOXSportsnl/videos/989570714437688/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week maar winst Feyenoord?quote:Op zondag 1 november 2015 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja, wat zou ik kunnen zeggen. Zoveel, maar dat doe ik niet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij het lichaam van God wel eens gezien?
LOL uh nee, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende week maar winst Feyenoord?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
Prima pot, heb me enorm vermaakt. Voetbal is toch entertainment?
Ik ben het met je eens hoor, probleem met keepers is alleen dat wisselen vaak betekent dat je geen weg terug meer hebt. Nu Pasveer brengen betekent dat je Zoet af kunt schrijven. Maar zelfs ik kom op het punt dat ik hem moeilijk nog kan verdedigen. Het is een talentvolle jongen, dat zondermeer, maar hij blijft dezelfde fout maken. Elk hard afstandsschot levert een rebound op en vaak een goal, zeker nu tegenstanders dat weten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:11 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind wel dat alle wedstrijden van PSV hele leuke momenten kent, en dan doel ik op mooie passes, combinaties of kolderieke blunders. Het is weleens saaier geweest.
En Zoet...die is de weg een beetje kwijt. Lijkt wel alsof hij iets teveel vertrouwen in z'n skills heeft, hij moet zich echt herpakken. En anders maar even Pasveer.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, probleem met keepers is alleen dat wisselen vaak betekent dat je geen weg terug meer hebt. Nu Pasveer brengen betekent dat je Zoet af kunt schrijven. Maar zelfs ik kom op het punt dat ik hem moeilijk nog kan verdedigen. Het is een talentvolle jongen, dat zondermeer, maar hij blijft dezelfde fout maken. Elk hard afstandsschot levert een rebound op en vaak een goal, zeker nu tegenstanders dat weten.
Ik heb het al vaak gezegd, een keeper leert bij de D-tjes al om ballen naar de zijkant weg te boksen als hij ze niet klemvast durft te nemen. Nu is dat in een reflex lastig, maar eigenlijk ook niet meer aan te leren als het eenmaal in je systeem zit om alles terug te boksen naar waar het vandaan kwam.
En die foutjes heeft hij heel vaak gemaakt de laatste weken en dat tast, volgens mij, zijn vertrouwen verder aan. Je verlangt bijna terug naar Issakson of Waterreus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |