Het meest droevige is nog dat die Paul Post er ook helemaal niks van zegtquote:
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:41 schreef jpg97 het volgende:
Echt, media training druipt er van af.
Nog geen sprankje spontaniteit, dat geldt voor alle PSV'ers die voor de camera komen ( behalve Isimat ).
Nou, bij Cillessen gaat het nog wel eens fout hoor. Dan gaat hij huilen en zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.
Rustaaaag!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt gerust voetballers zeggen hoor, dit betreft echt niet specifiek PSV-ers.
Oh ik dacht dat er nog 3 wedstrijden op het programma stondenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het Europese seizoen zit er voor PSV weer op. Jammer.
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog 3 wedstrijden op het programma stonden
Als je derde wordt is het Europese seizoen ook nog niet voorbij hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, bij Cillessen gaat het nog wel eens fout hoor. Dan gaat hij huilen en zo.
Ajax is ook stom.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindt
Percentage is sowieso incorrect. Ik vind Feyenoord nog veel stommer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Waar het bij 90% van jouw posts op neerkomt is dat je Ajax stom vindt
Tegen Twente? Ziyech zal er wel één maken, schat ik zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd hoeveel we er morgen weer om de oren krijgen, ik houd het op 2.
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied wasquote:
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen? Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt mequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een beetje realiteitszin hebben kan geen kwaad. Als je de eerste wedstrijd kansloos verliest van zowel Wolfsburg als CSKA dan zit het er niet in dat je 7 punten pakt tegen die twee clubs en ManU. Dromen mag maar dit is gewoon geen haalbare kaart. In theorie kan je je met 9 punten plaatsen maar dat is onwaarschijnlijk .
Als Blom een Ajacied was dan is daar niets mis mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat Gozubuyuk (voeg zelf vier trema's toe) en Makkelie nog steeds Feyenoorders zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied was
9 punten lijkt me wel wat optimistisch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen? Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt me
Ik heb niet het woord onmogelijk gebruikt, het is onwaarschijnlijk dat 9 punten voldoende zou zijn, meestal heb je er 10 nodig om tweede te worden. Daarnaast acht ik de kans ook klein dat PSV 6 punten haalt uit de komende 3 wedstrijden na 2 keer te hebben verloren van de ploegen die op papier de concurrenten zijn voor de tweede plaats.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is het onmogelijk om je met 9 punten te plaatsen of dat we 9 punten halen?
Voor mij is dat een schrale troostprijs en eerlijk gezegd zelfs dat niet, wat valt er nog aan glorie te winnen in het seizoen als je derde bent geworden? Ik had het dan ook over het je plaatsen voor de volgende ronde, derde worden lijkt me nog mogelijk.quote:Het zou in ieder geval genoeg moeten zijn om Europees te overwinteren lijkt me
Vd Vaart was ook op en top PSV-supporter als kind en Vlaar had een Ajax pyjama. Mensen veranderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, en zo een is er ook van Kuyt met een Ajax-sjaal. Neemt niet weg dat dat nu een Feyenoordert is, en Blom een Ajacied was
En Kuipers die een belang heeft bij Twente met zijn C1000's en zelf heeft aangevraagd geen Twente-wedstrijden te fluiten. Het is niet eens dat ik scheidsrechters hierdoor serieus wantrouw. Maar apart vinden doe ik het wel. En dan is elke 'fout' automatisch verdacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Blom een Ajacied was dan is daar niets mis mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat Gozubuyuk (voeg zelf vier trema's toe) en Makkelie nog steeds Feyenoorders zijn.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9 punten lijkt me wel wat optimistisch.
Ik kan hier verder moeilijk tegenin gaan hoor. Maargoed, 2 thuiswedstrijden die in principe toch echt te winnen zijn. Zeker als de concentratie wat omhoog gaat, Lestienne terug is, en Narsingh aan de schijterij zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb niet het woord onmogelijk gebruikt, het is onwaarschijnlijk dat 9 punten voldoende zou zijn, meestal heb je er 10 nodig om tweede te worden. Daarnaast acht ik de kans ook klein dat PSV 6 punten haalt uit de komende 3 wedstrijden na 2 keer te hebben verloren van de ploegen die op papier de concurrenten zijn voor de tweede plaats.
Wie niet? Maar goed, beter dan niks lijkt me. Daarnaast betekent dat ook dat er nog wat coefficientiepunten binnengesleept zijn natuurlijkquote:Voor mij is dat een schrale troostprijs en eerlijk gezegd zelfs dat niet, wat valt er nog aan glorie te winnen in het seizoen als je derde bent geworden? Ik had het dan ook over het je plaatsen voor de volgende ronde, derde worden lijkt me nog mogelijk.
Goede constatering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vd Vaart was ook op en top PSV-supporter als kind en Vlaar had een Ajax pyjama. Mensen veranderen.
Die twee thuiswedstrijden dat zou in theorie nog kunnen maar dan ook nog eens een punt pakken in die derde wedstrijd is wel heel erg veel gevraagd. Bovendien is winnen van CSKA geen kattenpis, de Nederlandse clubs hebben een nogal slechte track record tegen die club in de laatste 10 jaar of zo. Dat de vorm in de eredivisie ook niet geweldig is (gemakkelijk te voorkomen nederlagen) geeft natuurlijk ook weinig vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik kan hier verder moeilijk tegenin gaan hoor. Maargoed, 2 thuiswedstrijden die in principe toch echt te winnen zijn. Zeker als de concentratie wat omhoog gaat, Lestienne terug is, en Narsingh aan de schijterij zit.
We hebben jarenlang het nadeel gehad dat we gemiddeld minder punten pakten t.o.v. bepaalde concurrenten doordat we meer clubs mochten afvaardigen naar de EL. Dat heeft natuurlijk geen betrekking op Rusland wat momenteel dankzij het grote geld sterkere clubs heeft. Het voordeel van zakken en tickets verliezen is dat je wel een hoger gemiddelde kan halen bij de EL.quote:Daarnaast betekent dat ook dat er nog wat coefficientiepunten binnengesleept zijn natuurlijk
Als PSV gewoon een wedstrijd geconcentreerd uit weet te spelen winnen ze overal. Wat kwaliteit betreft heb je weinig te vrezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb eens wat wedstrijden van Twente bekeken van dit seizoen, maar na mijn eerdere voorspelling zie ik het ietwat minder sober in. Alhoewel PSV en uitwedstrijden niet echt een top combinatie zijn, denk ik dat hier toch wel wat te halen is. Of ben ik weer misleid door de individuele wedstrijden die ik heb bekeken? We shall see. Ik zeg..
1-2
Nou die achterhoede is zelfs voor eredivisie begrippen vreselijk. Komt vooral door blessures maar toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als PSV gewoon een wedstrijd geconcentreerd uit weet te spelen winnen ze overal. Wat kwaliteit betreft heb je weinig te vrezen
Nee hoor. Rechts Arias links Willems en centraal Moreno/Bruma is gewoon prima voor ED begrippen. Of wil je zeggen dat Ramon Zomer wel een tandje beter is? Tuurlijk, als je gaat vergelijken met Ajax/Feyenoord vind je altijd wel spelers die voor de andere club een versterking zouden zijn, maar over het algemeen is dit gewoon prima. Het probleem zit hem, zoals hierboven al werd gezegd, puur in concentratie. Hoe verklaar je anders dat je de ene week Ajax van de mat tikt en de andere week gelijk speelt tegen Excelsior? Als dat kwaliteit is dan is de kwaliteit in 2 weken tijd wel heel drastisch afgenomen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou die achterhoede is zelfs voor eredivisie begrippen vreselijk. Komt vooral door blessures maar toch.
Gvd ben jij blind ofzo. Er staat toch komt vooral door blessuresquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor. Rechts Arias links Willems en centraal Moreno/Bruma is gewoon prima voor ED begrippen. Of wil je zeggen dat Ramon Zomer wel een tandje beter is? Tuurlijk, als je gaat vergelijken met Ajax/Feyenoord vind je altijd wel spelers die voor de andere club een versterking zouden zijn, maar over het algemeen is dit gewoon prima. Het probleem zit hem, zoals hierboven al werd gezegd, puur in concentratie. Hoe verklaar je anders dat je de ene week Ajax van de mat tikt en de andere week gelijk speelt tegen Excelsior? Als dat kwaliteit is dan is de kwaliteit in 2 weken tijd wel heel drastisch afgenomen.
Gelukkig niet, Blind heeft Oranje al verkloot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd ben jij blind ofzo. Er staat toch komt vooral door blessures
er staat een woordje bij: Vooral. Dat betekend dat jij, voor eredivisiebegrippen, buiten de blessures om de verdediging sowieso niet capabel vind. Dat vind ik wel, vandaar mijn punt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd ben jij blind ofzo. Er staat toch komt vooral door blessures
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
er staat een woordje bij: Vooral. Dat betekend dat jij, voor eredivisiebegrippen, buiten de blessures om de verdediging sowieso niet capabel vind. Dat vind ik wel, vandaar mijn punt.
Voor eredivisie begrippen vind jij dus dat Zoet er geen klote van kan? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.
Alleen Cillessen is in de ED beter. Zoet is alleen Europees natuurlijk geen topmateriaal, maar goed dat is Cillessen ook niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor eredivisie begrippen vind jij dus dat Zoet er geen klote van kan? Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou jongens op naar weer een verliespartij in de 90ste minuut.
Hendrix op de bank is gewoon bespottelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix en Pereiro op de bank, Maher en Narsingh in de basis. Cocu is cray
narsingh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Apart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor eredivisie begrippen? Dus die zouden bij jouw cluppie geen basisplek hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.
Ik vind Vermeer en Room wel beter dan Zoet. Cillessen kan in Europa trouwens ook best mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen Cillessen is in de ED beter. Zoet is alleen Europees natuurlijk geen topmateriaal, maar goed dat is Cillessen ook niet.
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.quote:
Ik vond Vermeer beter, maar die gast kan zo blunderen. Begon goed bij Feijenoord, maar eind vorig seizoen? Man man man...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer en Room wel beter dan Zoet. Cillessen kan in Europa trouwens ook best mee.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.
En, ik zeg het niet graag, maar Zoet moet echt werken aan hoe hij harde schoten verwerkt. Alles komt door het midden terug. Dat is het enige wat hij consequent fout doet, waardoor elk afstandsschot een rebound oplevert.
Klopt. En tegenstanders krijgen dat steeds beter door. Petrovic neemt Locadia even onder vuur. Terecht natuurlijk, maar Locadia deed het wel redelijk vandaag. Een beetje op zijn Depays. Niet geweldig spelen, maar wel een goal en een assist.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder proma, ja maarja kost je wel punten door die fouten die hij niet afgeleerd heeft
Ja inderdaad. Maar net als bij de tweede goal tegen ajax. De kwaliteit spat er vanafquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Manier van aannemen leek beetje op van Persie.
Ik vind PSV wel een top ploeg hebben. Zeker voor Nederlandse begrippen. Psv heeft misschien wel de ''nieuwe'' Braziliaanse Ronaldo in huis met Luuk de Jong. Wellicht zelfs een betere versie...met de kop wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.
En, ik zeg het niet graag, maar Zoet moet echt werken aan hoe hij harde schoten verwerkt. Alles komt door het midden terug. Dat is het enige wat hij consequent fout doet, waardoor elk afstandsschot een rebound oplevert.
Wat is deze ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind PSV wel een top ploeg hebben. Zeker voor Nederlandse begrippen. Psv heeft misschien wel de ''nieuwe'' Braziliaanse Ronaldo in huis met Luuk de Jong. Wellicht zelfs een betere versie...met de kop wel in ieder geval.
Ja maar Maher gaf een assist, dus die staat de volgende wedstrijd weer gewoon in de basis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
Maar man man man die narshing en maher
Leuk om van iemand te horen die de trainerscursus van de KNVB volgt. Die mensen komen altijd met verrassende en diepzinnige teksten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia de jong en pereiro zijn de beste 3 spelers van PSV. Deze 3 moeten altijd spelen en je zult elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten maken. Neem dat maar van mij aan!!!!!
niet hendrix noemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia de jong en pereiro zijn de beste 3 spelers van PSV. Deze 3 moeten altijd spelen en je zult elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten maken. Neem dat maar van mij aan!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |