dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga er vandoor. Nog veel plezier toegewenst!
Cassio is wel Braziliaans internationalquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cassio kon niet eens uittrappen.
Misschien zie ik je ooit weer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga er vandoor. Nog veel plezier toegewenst!
Dat was mooi jaquote:
Godverdomme wat een fouten in de zin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zoet maakt veel fouten..
Houdt PSV eindelijk het vedl breed en de goals vallen. Locadia er snel uit want die blijft naar hetmidden lopen.
Los van die bijna eigen goal, is zijn enige fout dat hij elke bal door het midden keert. Dat is een standaard reflex die je als keeper al in de B-tjes af moet hebben geleerd. Zoet blijft die fout maken, dat is echt heel erg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zoet maakt veel fouten..
Houdt PSV eindelijk het vedl breed en de goals vallen. Locadia er snel uit want die blijft naar hetmidden lopen.
Irritant kuteikeltje is het gewoon. PSV kan hem bovendien niet betalen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ziyech kom maar volgend seizoen naar Eindhoven
Verder proma, ja maarja kost je wel punten door die fouten die hij niet afgeleerd heeftquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Los van die bijna eigen goal, is zijn enige fout dat hij elke bal door het midden keert. Dat is een standaard reflex die je als keeper al in de B-tjes af moet hebben geleerd. Zoet blijft die fout maken, dat is echt heel erg.
Verder een prima Eredivisiekeeper, daar blijf ik bij.
En over Locadia. We scoren de 1-2 en de 1-3 omdat de buitenspelers naar binnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |