Nee, hij moet zeggen dat dat onderwerp uitvoerig besproken is en hij zich dit seizoen verder volledig en met volle overgave op PSV richt op de plek waar de trainer hem nodig heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als er hier dan iemand een jankerd is dan ben jij het wel. Die verslaggever vraagt hem of hij liever spits staat waarop hij ja zegt. Moet hij dan zeggen nee, ik ben een geboren vleugelspeler, dat zie je ook aan mijn postuur en mijn snelle balbehandeling/startsnelheid? Man man man.
Zo'n wedstrijd kan je ook niks goed doen. Maar gewonnen, niks meer, niks minder (ietsjes misschien).quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Score nog hoger uitgevallen dan ik verwacht had. Maar hier kunnen ze toch niet tevreden over zijn dunkt me. Eigenlijk was alles voor de 2-0 kut met peren.
Met een beetje geluk Locadia geblesseerd. Hebben we dat gezever ook even niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd kan je ook niks goed doen. Maar gewonnen, niks meer, niks minder (ietsjes misschien).
Kan niet ontkennen dat die gedachte ook bij mij even door het hoofd schoot. Zeker niet dat ik hem een blessure gun, alles behalve. Maar gewoon om de kans op een aanval met Lestienne, Luuk en Pereiro de vergroten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met een beetje geluk Locadia geblesseerd. Hebben we dat gezever ook even niet.
Ja, ik gun hem natuurlijk ook geen blessure. Best een goeie jongen, aardig serieus met zijn vak bezig. Alleen een beetje dom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat die gedachte ook bij mij even door het hoofd schoot. Zeker niet dat ik hem een blessure gun, alles behalve. Maar gewoon om de kans op een aanval met Lestienne, Luuk en Pereiro de vergroten.
Mwa, dat verdedigen vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Ik heb Oost-Europese in de EL gezien die verdedigender speelde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
6-0 gewonnen van een stel hobby voetballers.
Je kunt tegen dit soort ploegen het nooit goed doen. Ze verdedigen met het gehele team op eigen helft, en je team is ook niet in zijn vaste samenstelling.
Brenet vond ik nog best goed, Locadia dieptriest. Pereiro grillig.
Wat bedoel je met pereiro grillig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef tja77 het volgende:
6-0 gewonnen van een stel hobby voetballers.
Je kunt tegen dit soort ploegen het nooit goed doen. Ze verdedigen met het gehele team op eigen helft, en je team is ook niet in zijn vaste samenstelling.
Brenet vond ik nog best goed, Locadia dieptriest. Pereiro grillig.
Makkelijk, onnodig en duur balverlies, maar anderzijds ook goed en doeltreffend omspringen met de kansen. Dus ene moment denk je van "ja goede balaanname en overzicht gehouden", ander moment denk je "hoe kun je nou in hemelsnaam zo een bal inpassen?"quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:19 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pereiro grillig?
Locadia viel geblesseerd uit, en de Jong was er al uit op dat moment. Dus Bergwijn en Vloet afwisselend in de spits, wat Brenet deed was me niet helemaal duidelijk soort van linksbuiten denk ik nadat de Wijs erin kwam voor de geblesseerde Locadia.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
Had op het einde de gehele voorhoede trouwens een vrije rol ofzo? Ik zag zelfs Brenet in de spits, Pereiro liep natuurlijk ook overal, dan om en om Bergwijn en Vloet in de spits
Zo klinkt 't al vrij logisch. De Wijs had wel wat aardige voorzetten. Laat ik zo zeggen, ze vlogen niet de achterlijn over, ik ben al vrij snel tevreden in de Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Locadia viel geblesseerd uit, en de Jong was er al uit op dat moment. Dus Bergwijn en Vloet afwisselend in de spits, wat Brenet deed was me niet helemaal duidelijk soort van linksbuiten denk ik nadat de Wijs erin kwam voor de geblesseerde Locadia.
Kans zit er dik in, Feijenoord heeft al zoveel geluk dit seizoen, die treffen OF een zwakke tegenstander uit of zelfs thuis, of een lastigere tegenstander thuis.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel morgen een Feyenoord-PSV loting aankomen.
Kunnen we beter formeel afdoen. Kansloos natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel morgen een Feyenoord-PSV loting aankomen.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 28-10-2015 om 21:40:16Gefeliciteerd @Feyenoord verdiend gewonnen🎉🎊 nu PSV-FEY Loten maakt onze competitie alleen leuker💪🏾🤘🏾👊🏾 reageer retweet
Willems is voor Feyenoord. Was die er ook al bij tijdens de 10 - 0?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 28-10-2015 om 21:40:16Gefeliciteerd @Feyenoord verdiend gewonnen🎉🎊 nu PSV-FEY Loten maakt onze competitie alleen leuker💪🏾🤘🏾👊🏾 reageer retweet
Nee joh toen lag hij nog in de luiers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Willems is voor Feyenoord. Was die er ook al bij tijdens de 10 - 0?
Win je met enigszins goed afwerkende spelers makkelijk van.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kunnen we beter formeel afdoen. Kansloos natuurlijk
Een seizoen voordat PSV hem kocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh toen lag hij nog in de luiers.
Tegen PSV komen er in eens krachten naar boven. Komt door de legendarische 10-0quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Win je met enigszins goed afwerkende spelers makkelijk van.
Haahaa, je trapte in m'n grappiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Win je met enigszins goed afwerkende spelers makkelijk van.
Ajax had makkelijk moeten winnen vandaag. Stonden defensief lachwekkend gepositioneerd, dat Feyenoord. Blijft toch iets ongrijpbaars.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haahaa, je trapte in m'n grappie
Alhoewel PSV in de Kuip standaard kansloos is trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |