Rum als lunch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Heerlijk weer hier, word helemaal warm van binnen.
Kan ook de rum zijn trouwens
Bij mij is het de koorts.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Heerlijk weer hier, word helemaal warm van binnen.
Kan ook de rum zijn trouwens
Sorry, ik ben zo weg. Al zin in Rome?quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo weg. Al zin in Rome?
Cool. Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar dan moet wel die griep weg zijn.
Nadenken voordat je wat doms zegt waar men je op kan pakken scheelt ook een hoopquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dat is prima maar kan beter iets van gezegd worden als het ook echt nergens op slaat.
[..]
Laat me raden jij bent een van de grappenmakers van dit topic die het liefst mensen pakt op uitspraken die ze hebben gedaan?
Ik maakte er een opmerking over omdat zo'n opmerking verkeerd kan aankomen. In dit geval geen oud zeer, maar empathie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.
4 dagen.quote:
Ik doelde daar niet precies op, maar geen zin om het helemaal op te rakelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik maakte er een opmerking over omdat zo'n opmerking verkeerd kan aankomen. In dit geval geen oud zeer, maar empathie.
Maargoed. Ik wacht nog op Rival.
in mijn bedquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn de ekte stoere mannen vol zelfvertrouwen gebleven?
Dus over een issue van jezelf praten is dom? Grappig dat men andere users daarop dan niet pakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nadenken voordat je wat doms zegt waar men je op kan pakken scheelt ook een hoop
nee dat is hij niet. Dus raad gewoon niet meer en doe eens normaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
Laat me raden jij bent een van de grappenmakers van dit topic die het liefst mensen pakt op uitspraken die ze hebben gedaan?
Ben jij van de Fok!Politie?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dat is prima maar kan beter iets van gezegd worden als het ook echt nergens op slaat.
[..]
Weet ik, zo vat ik het ook niet op. En frictie? Ach, sommige mensen sporen gewoon niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.
Dat moet lukken toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar dan moet wel die griep weg zijn.
Van wat ik heb gezien wordt het wel lekker weer die dagen. #zininquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerEn anders daar uitzieken in het zonnetje op het terras.
Lekker het vliegtuig in met compleet verstopte sinussen. De pijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerEn anders daar uitzieken in het zonnetje op het terras.
spaar ze allemaal enzulks. Maar je mag er wel eentje hebben hoor.quote:
Oh oké, nee hoeft ook niet, prima verder.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde daar niet precies op, maar geen zin om het helemaal op te rakelen.
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkelquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker het vliegtuig in met compleet verstopte sinussen. De pijn.
Dat soort opmerkingen bedoel ik nou. Laat dat achterwege.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, zo vat ik het ook niet op. En frictie? Ach, sommige mensen sporen gewoon niet.
Als ik vanavond niet lig te rillen in bed, is dat een goed teken.quote:[..]
Dat moet lukken toch?
Ik heb een te klein bed daarvoor. Pas ik eigenlijk alleen zelf maar inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
spaar ze allemaal enzulks. Maar je mag er wel eentje hebben hoor.ik heb aan 1 genoeg namelijk.
Ik heb ook regelmatig gevlogen. Volgens mij ben ik ook wel eens met een dikke verkoudheid naar Hongarije gegaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkel
ik heb nog wel een bed overquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een te klein bed daarvoor. Pas ik eigenlijk alleen zelf maar inMaar wel lief dat je aan mij denkt
Ik maakte een grap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Dus Tjacka en Yats zijn hier de zelfverzekerde mannen?
hongarijequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gevlogen. Volgens mij ben ik ook wel eens met een dikke verkoudheid naar Hongarije gegaan.
Heb je je kindje ook over?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bed overdan krijg je gewoon een pakketje van me.
Veel vitamientjes, Romequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen bedoel ik nou. Laat dat achterwege.
[..]
Als ik vanavond niet lig te rillen in bed, is dat een goed teken.
Gewoon niet zo mauwen over allemaal dat gemauw. Is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond, maar nee het slaat alleen nergens op. Mag dat niet gezegd worden?
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker naar Rome, ben fucking jaloers op je Fera
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je mag hier een hoop bespreken, niet alles zoals bans maar ach. Voor de rest weet je niet wat speelt maar heb je er wel een mening over. Heel bijzonder vind ik datquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond, maar nee het slaat alleen nergens op. Mag dat niet gezegd worden?
En deze!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
En wat doe je zelf elke keer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet zo mauwen over allemaal dat gemauw. Is niet zo moeilijk.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik was het eens met FrauMilena omdat ik vind dat "dude man up" een beetje denigerend kan overkomen als je al een beetje down bent en het is allemaal niet zo makkelijk. Ik had geen zin om andere discussies aan te gaan die voor mij allang afgesloten zijn. Klaar dus
Yay.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee maar je mag d'r wel een keer voorlezen.
ze is fan van mijn beejbiequote:
En anders lees je voortaan verder dan alleen die eerste zin. Ik ken VA persoonlijk en hij weet dat hij me altijd kan benaderen als hij ergens mee zit of mijn opmerkingen klote vind. Ik probeerde alleen een beetje positief te zijn aangezien hij dat nu goed kan gebruiken. En ja, ik weet echt wel waar ik het over heb, beter dan jou in dit geval denk ik.Maar inderdaad, laten we het verder hierbij houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik was het eens met FrauMilena omdat ik vind dat "dude man up" een beetje denigerend kan overkomen als je al een beetje down bent en het is allemaal niet zo makkelijk en weet ik niet of dit zinvol is voor VA. Ik had geen zin om andere discussies aan te gaan die voor mij allang afgesloten zijn. Klaar dus
Het punt was alleen dat 'Dude, Man up' niet echt positief overkomt. Dat was alles.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
En anders lees je voortaan verder dan alleen die eerste zin. Ik ken VA persoonlijk en hij weet dat hij me altijd kan benaderen als hij ergens mee zit of mijn opmerkingen klote vind. Ik probeerde alleen een beetje positief te zijn aangezien hij dat nu goed kan gebruiken. En ja, ik weet echt wel waar ik het over heb, beter dan jou in dit geval denk ik.Maar inderdaad, laten we het verder hierbij houden.
Dat laatste ging niet over jou lieve schatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit dus.
Overigens yats, het was geen persoonlijke aanval naar jou toe, dus het is ook niet nodig om mij af te schrijven als ''laag'' of ''ontspoord''.
In mijn geval twijfel ik niet aan je goede bedoelingen, het gaat me puur om de manier waarop je het opende. Puur om het feit dat het (dude, man up) verkeerd kan aankomen en hierdoor je positieve inbreng nogal kan afzwakken. Gewoon eerst even nadenken over hoe je iets wil verwoorden dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
En anders lees je voortaan verder dan alleen die eerste zin. Ik ken VA persoonlijk en hij weet dat hij me altijd kan benaderen als hij ergens mee zit of mijn opmerkingen klote vind. Ik probeerde alleen een beetje positief te zijn aangezien hij dat nu goed kan gebruiken. En ja, ik weet echt wel waar ik het over heb, beter dan jou in dit geval denk ik.Maar inderdaad, laten we het verder hierbij houden.
Zou je graag dubbelvouwen en erin willen proppen.quote:
Jup, daarom is dit zo'n heerlijk SCquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:20 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
En wat doe je zelf elke keer?Mooi om te zien dat als één iemand een andere mening heeft hij/zij gelijk wordt afgeblaft hier.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste ging niet over jou lieve schat
Ik mis Twi en Kaneel anders wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, daarom is dit zo'n heerlijk SC
Wowquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je graag dubbelvouwen en erin willen proppen.![]()
Wait...
Weekend was hartstikke leuk, heb mijn verjaardag gevierd!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan kan je me nog wel antwoorden gvd![]()
Ik heb het idee dat het maandag is, onprettig is dat.
Jij kent mij niet. Ik ken jou niet. We zitten heel duidelijk heel anders in elkaar dus laten we dit soort dingen niet in de mond nemen. Ik heb genoeg belangrijke mensen om me heen die mij wel goed kennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Laatste heeft een ban.quote:
Daarom vroeg ik het ook, kneus. Goed zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Weekend was hartstikke leuk, heb mijn verjaardag gevierd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde vragen waarom, maar dat mag natuurlijk niet.quote:
Klopt. Bans mogen niet besproken worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde vragen waarom, maar dat mag natuurlijk niet.
Alleen mensen die dat bij anderen ook doen of proberen. ff checken of ze teruggekaatste ballen aankunnen zegmaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
Grappig dat je mij anders wel denkt te moeten beoordelen/in een hokje te moeten plaatsen op basis van dingen die ik jou in vertrouwen verteld heb.Maar veel plezier verder, ik ben er klaar mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Ik ken jou niet. We zitten heel duidelijk heel anders in elkaar dus laten we dit soort dingen niet in de mond nemen. Ik heb genoeg belangrijke mensen om me heen die mij wel goed kennen.
Kijk deze goody two shoes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Bans mogen niet besproken worden.
Of je gewoon niet zo laten kennen wanneer iemand je "pakt"quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nadenken voordat je wat doms zegt waar men je op kan pakken scheelt ook een hoop
TCquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Bans mogen niet besproken worden.
Met een mod als vriendje moet je gewoon voorzichtig zijn.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee dat is hij niet. Dus raad gewoon niet meer en doe eens normaal.faalhaas.
Het is het stijgen en dalen... hoe lang je vlucht ook is dat blijftquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkel
Ik houd niet van het dalenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het is het stijgen en dalen... hoe lang je vlucht ook is dat blijft
Jij roept altijd hard dat je klaar bent met de discussies tussen Cali en jou. Wakker het dan ook niet steeds aan joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat je mij anders wel denkt te moeten beoordelen/in een hokje te moeten plaatsen op basis van dingen die ik jou in vertrouwen verteld heb.Maar veel plezier verder, ik ben er klaar mee.
Nja hoe langer, hoe meer kans op turbulentie en luchtzakken waardoor het ondragelijk wordt. Daar doelde ik op.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
I know, ik ben tegenwoordig superbraaf.quote:
Dalen is een feestje als je al een paar uur het gevoel hebt dat je gezicht ieder moment kan ontploffen van de druk. Eén keer met een volledige sinusblokkade in het vliegtuig gezeten, nooit meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dalen is een feestje als je al een paar uur het gevoel hebt dat je gezicht ieder moment kan ontploffen van de druk. Eén keer met een volledige sinusblokkade in het vliegtuig gezeten, nooit meer.
Ik vond dit lezen al naar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dalen is een feestje als je al een paar uur het gevoel hebt dat je gezicht ieder moment kan ontploffen van de druk. Eén keer met een volledige sinusblokkade in het vliegtuig gezeten, nooit meer.
Ik volgens mij ook, maar tegenwoordig hebben ze geen reden nodig voor het uitdelen van notes lijkt het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
I know, ik ben tegenwoordig superbraaf.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, kneus. Goed zo.Heb alles hier al gedeeld voor mijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op deze manier krijg ik mijn gasten wel gezellig![]()
Notes kunnen zowel positief als negatief zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook, maar tegenwoordig hebben ze geen reden nodig voor het uitdelen van notes lijkt het.
Ik lees niet alles.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb alles hier al gedeeld voor mijn gevoel
Maar op deze manier krijg ik mijn gasten wel gezellig
[ afbeelding ]
Had natuurlijk weinig te maken met Rome, alhoewel het daar ook kanquote:
En wat is normaalgesproken de verhouding tussen positieve en negatieve?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Notes kunnen zowel positief als negatief zijn.
Daar heb je veel minder last van dan daadwerkelijk opstijgen en landen. Echt waar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja hoe langer, hoe meer kans op turbulentie en luchtzakken waardoor het ondragelijk wordt. Daar doelde ik op.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had natuurlijk weinig te maken met Rome, alhoewel het daar ook kan
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is toch niets geëscaleerd? Alles is helemaal dikke prima.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje echthet was zo'n verhelderend gesprek(voor mij in ieder geval), ben ik even weg en BOOOM.
Wees lief fokkertjes(om de een of andere manier wil m'n autocorrectie dikkertjes maken van fokkertjes
)
Ik heb geen idee, ik lees niet alle notes. Maar de verhouding bij mij is ongeveer 50/50quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat is normaalgesproken de verhouding tussen positieve en negatieve?
Lees dit een paar keer Yatsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
Wat ik bij je merk is dat je gauw op anderen gaat lopen zeuren in plaats van dat je even nagaat wat er nou precies gezegd wordt. Misschien een idee om aan te werken dus. Voordat je je bedenkt dat dit ook een aanval is, nee, opbouwende kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |