Dan even uit de comfortzone stappen en naar de huisarst gaan. Vandaag nogquote:
Hmm nee oké dan is het begrijpelijk dat het niet lukt. Waar komt die stress vandaan dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dingen meoten doe ngaat altijd gepaard met intense stress
Ik zou aan het begin van de avond bij mijn ouders zitten, die hebben vaak wel wat nuttigs en praktisch te zeggenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan even uit de comfortzone stappen en naar de huisarst gaan. Vandaag nog!
Het idee dat het al zo vaak mislukt is? Dat spookt veel rond in mequote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm nee oké dan is het begrijpelijk dat het niet lukt. Waar komt die stress vandaan dan?
Met die cirkel gooi je wel heel gemakkelijk je eigen ruiten in.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het idee dat het al zo vaak mislukt is? Dat spookt veel rond in me
^quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan even uit de comfortzone stappen en naar de huisarst gaan. Vandaag nog!
Dude, man up! Zo slecht doe je het (buiten dan te weinig doen qua studie) echt niet! En anders wat feer hier onder zegtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. En te onzeker. Over alles. Maar dan ook echt alles
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nette meisjes krijgen cockhalsneigingen en uitslag als ze me zien, ik ben veel te impulsief, ongeduldig en extravert voor een muurbloempje
Dat dus!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik naar de decaan gaan en praten over je onzekerheid. Waarschijnlijk verwijst die je door naar een psycholoog (met hulp van je huisarts uiteraard). Want wat je ook gaat doen in de toekomst, onzekerheid gaat er altijd zijn als je er niet mee aan de slag gaat.
Geloof me, ik kan het weten.
Stopte met lezen na ''Dude, man up''.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dude, man up! Zo slecht doe je het (buiten dan te weinig doen qua studie) echt niet! En anders wat feer hier onder zegt
[..]
[..]
Dat dus!En ja, ook ik weet waar feer het oever heeft.
Gewaagde uitspraken altijd, die man.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:43 schreef Harmankardon het volgende:
Dit is echt de fucking twilight zone![]()
http://www.jpost.com/Isra(...)etanyahu-says-427592
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:25 schreef Harmankardon het volgende:
Beetje aanklooien moet kunnen, als je de grens over bent dan weet je dat na verloop van tijd zelf ook wel. Voor mij kwam dat besef toen ik een hele tijd iedere avond stomdronken was en op een zondag om 14 uur in mijn eentje meer dan een halve fles goldstrike had opgezopen
Ik ben ziekjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan we hier nou weer allemaal lekker zielig doen?
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Jij bent er toch nog?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn de ekte stoere mannen vol zelfvertrouwen gebleven?
Reguliersdwarsstraatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
High fivequote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stopte met lezen na ''Dude, man up''.
-
Goeiemoggel, Riv.
Ik ken VA persoonlijk. Ik ga ook niet ontkennen dat het goed voor hem is als hij hulp gaat zoeken voor zijn onzekerheid en dat hij zelf zijn studie verprutst. Maar ik probeer hem toch nog iets positiefs mee te geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stopte met lezen na ''Dude, man up''.
-
Goeiemoggel, Riv.
Nope, gewoon er keihard aan werken als je issues hebt en mensen van advies voorzien die dat nu nog niet inzien toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Jou serieus nemen hierinquote:
hoor je mij klagenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Daar is de dagelijkse portie zwartgalligheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je niets kan is het niet erg, de overgrote meerderheid van de wereld is toch afschuwelijk incompetent, dus no drama.
Relativeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je niets kan is het niet erg, de overgrote meerderheid van de wereld is toch afschuwelijk incompetent, dus no drama.
Dat zegt iets over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik neem haar serieuzer dan jou tbh.
Jij bent erg grappig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me goed nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ga er nou niet op in.quote:
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat klopt. In een positieve zin.
Oh?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Dus Tjacka en Yats zijn hier de zelfverzekerde mannen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet zo veel.Leuk weekend gehad?
Welk probleem? Ik ga er verder toch niet inhoudelijk op in, was ik overigens ook niet van plan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.
Vind je dat irritant?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
dus snap het hele probleem niet.
Beetje oud zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat klopt. In een positieve zin.
Niet eens. Alleen sommige mensen sporen gewoon niet.quote:
Dat doen wel meer mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschat
Dat zal het zijn ja. Scherp hoor.quote:
Jong, wat zei ik nou net.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschat
quote:
Zoals het hoort, er moet tegenwicht geboden worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is de dagelijkse portie zwartgalligheid.
Dan kan je me nog wel antwoorden gvdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen... Het is alweer woensdag he
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen.
[..]
Dat zal het zijn ja. Scherp hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |