abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156987265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay een vriend heeft me net eigenlijk gedumpt als samenwerkingsdude voor school dingen omdat ik door mijn onzekerheid zo weinig kan. GEwoon niet doen. Uitstellen enzo. Studiepunten halen is nu onmogelijk, doei HBO

ik kan wel janken nu
Doe het solo dan, mensen dumpen mij ook altijd bij duoprojecten
pi_156987285
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Voor een project of school in het algemeen?
Meerdere
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe het solo dan, mensen dumpen mij ook altijd bij duoprojecten
Nee, ik heb het verneukt. Doe doe systematisch veel en veel te weinig en heb nu een vriend tegen me gekeert. Ik kan die jaar niet afmaken en dan heb ik geen hbo maar wel een schuld

I fucked everything up I had
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156987319
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Vrijdag concert, zaterdag naar vrienden en zondag op het vliegtuig naar Rome.
Rome *O*
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:56:23 #279
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Meerdere

[..]

Nee, ik heb het verneukt. Doe doe systematisch veel en veel te weinig en heb nu een vriend tegen me gekeert. Ik kan die jaar niet afmaken en dan heb ik geen hbo maar wel een schuld

Is er geen manier waarop je het kan fixen dan? Ik zou niet zomaar opgeven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156987367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Meerdere

[..]

Moet je nog BSA halen dan?
pi_156987383
quote:

[..]

Meerdere

[..]

Doe niet zo negatief. Stuur een mailtje naar je studiebegeleider ofzo. :) Ik was paar weken terug ook alles aan het verneuken maar dat heeft mij wel geholpen iig. Alles uitgelegd open kaart gedaan dat maakte een hoop mogelijk.
Groot fan van User Wotte
pi_156987415
quote:

[..]

Meerdere

[..]

Je bent op je gezicht gegaan, door je eigen schuld. Dus kruip uit de zielige "omg ik heb het verpest" rol en geef jezelf een schop, doe er iets aan en ervaar de consequenties van je fout.
pi_156987424
[s][quote]1s.gif Op [/s]woensdag 21 oktober 2015 10:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je bent op je gezicht gegaan, door je eigen schuld. Dus kruip uit de zielige "omg ik heb het verpest" rol en geef jezelf een schop, doe er iets aan en ervaar de consequenties van je fout.
[/quote]
En dit. :)
Groot fan van User Wotte
pi_156987427
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Doe niet zo negatief. Stuur een mailtje naar je studiebegeleider ofzo. :) Ik was paar weken terug ook alles aan het verneuken maar dat heeft mij wel geholpen iig. Alles uitgelegd open kaart gedaan dat maakte een hoop mogelijk.
Nou ik ben het systematisch aan het verneuken en dit is de tweede keer dat ik er mee start deze opleiding.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:59:39 #285
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987429
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Goede tip. Heb zelf gepraat met zowel slb'er als decaan. Ben uiteindelijk toch gestopt, maar dat leek hen ook het beste. Alleen heeft dat wel iets in werking gezet waarmee ik aan mezelf kan werken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156987459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nou ik ben het systematisch aan het verneuken en dit is de tweede keer dat ik er mee start deze opleiding.
Dan komt er misschien een derde keer. Nou fuck it. Probeer er nu in iedergeval de tweede keer nog wat van te maken. :)

Ik kan het niet en ik wil het niet liggen vlakbij elkaar op het graf. :)
Groot fan van User Wotte
pi_156987477
Jongen ik heb in bijna anderhalf jaar 15 studiepunten gehaald. Ik doe systematisch niks, voor de laatste 3 jaar. Ik weet niet hoe ik nu moet gaan leven maar HBO is het hem dus niet.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156987488
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dus stop met verneuken en begin met opbouwen, niemand anders gaat het voor je doen. Ik zou starten met excuses aanbieden aan je vriend en uitleggen hoe het ligt.
pi_156987500
Ik heb toen een mail gestuurd waar ik al mijn emoties en frustaties in kwijt kon en dat heeft mij ook wel weer geholpen.Ook al was dat best wel heel gay. Ik ben van 50% naar 80% oude Tjacka gegaan. En nieuwe vernieuwde Tjacka.

Praat niet met ons of je ouders. Want wij mogen je en vinden je allemaal lief. Dus wij kunnen nooit objectief over je zijn. :)
Groot fan van User Wotte
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:03:47 #290
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jongen ik heb in bijna anderhalf jaar 15 studiepunten gehaald. Ik doe systematisch niks, voor de laatste 3 jaar. Ik weet niet hoe ik nu moet gaan leven maar HBO is het hem dus niet.
Maar wat is dan het probleem? Is het te moeilijk? Ben je lui?
pi_156987528
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dus stop met verneuken en begin met opbouwen, niemand anders gaat het voor je doen. Ik zou starten met excuses aanbieden aan je vriend en uitleggen hoe het ligt.
Nee hij is klaar met me. Alles wat hij voor me deed en me hielp met dingen buiten school en hoe weinig ik er aan gedaan heb.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156987533
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wat is dan het probleem? Is het te moeilijk? Ben je lui?
Vooral dat laatste. En te onzeker. Over alles. Maar dan ook echt alles
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156987534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stap 1: zweer je stonerleven af.
Stap 2: word productief.
...
Profit
pi_156987569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:40 schreef yats het volgende:

[..]

Daar heb jij voor gezorgd?

Nette meisjes krijgen cockhalsneigingen en uitslag als ze me zien, ik ben veel te impulsief, ongeduldig en extravert voor een muurbloempje :{
pi_156987579
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

...
Profit
Niets mis met de stonerleef. Als je het maar een beetje gescheiden kunt houden.
pi_156987585
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

...
Profit
Waar zijn the underpants in dit verhaal? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:07:00 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Vooral dat laatste. En te onzeker. Over alles. Maar dan ook echt alles
Dan zou ik naar de decaan gaan en praten over je onzekerheid. Waarschijnlijk verwijst die je door naar een psycholoog (met hulp van je huisarts uiteraard). Want wat je ook gaat doen in de toekomst, onzekerheid gaat er altijd zijn als je er niet mee aan de slag gaat.

Geloof me, ik kan het weten.
pi_156987600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Om een of andere reden strookt dat niet, en hou je dan vanzelf op, althans zo ging het bij mij :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:07:37 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987606
quote:

[..]

Maar als dat niet lukt is het wel een goede tip.
pi_156987619
quote:

[..]

Als je een aanleg tot luiheid hebt en daardoor in de problemen komt, is het op zijn minst een poging waard om te stoppen met iets dat erom bekend staat je lui te maken, nietwaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')