Was het niet het eiland Utøya in 2011?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nette meisjes bestaan niet "meer" , die zijn allemaal als lemmingen van een Noorse klif afgesprongen zo tegen het jaar 2000.
Nee gewoon heel slechtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:26 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Was het niet het eiland Utøya in 2011?
Too soon,,,?
quote:
en niet grappigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gewoon heel slecht
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Wat een mooie dag weer vandaag!is het al weekend?
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Wat een mooie dag weer vandaag!is het al weekend?
waarom nietquote:
wat probeerde jij dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:35 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Ik probeerde ook niet grappig te zijn dus dat scheelt.
Omdat ik ziek ben. Terwijl ik een leuk weekend voor de boeg heb en hoop dat ik dan alweer beter ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom niet![]()
Vrijdag Eftelingalweer
Daar heb jij voor gezorgd?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nette meisjes bestaan niet "meer" , die zijn allemaal als lemmingen van een Noorse klif afgesprongen zo tegen het jaar 2000.
Niet?quote:
Hey Tjacka.quote:
oh bah. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik ziek ben. Terwijl ik een leuk weekend voor de boeg heb en hoop dat ik dan alweer beter ben.
Erg voor je VAgod.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay een vriend heeft me net eigenlijk gedumpt als samenwerkingsdude voor school dingen omdat ik door mijn onzekerheid zo weinig kan. GEwoon niet doen. Uitstellen enzo. Studiepunten halen is nu onmogelijk, doei HBO
ik kan wel janken nu
Vrijdag concert, zaterdag naar vrienden en zondag op het vliegtuig naar Rome.quote:
Voor een project of school in het algemeen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay een vriend heeft me net eigenlijk gedumpt als samenwerkingsdude voor school dingen omdat ik door mijn onzekerheid zo weinig kan. GEwoon niet doen. Uitstellen enzo. Studiepunten halen is nu onmogelijk, doei HBO
ik kan wel janken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |