Ook in de pan geen boter?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Zonder boter
Maar alsnog zou ik het kunnen hebben
Nee…quote:
aka hosselman, hossel, hosti, hostitosti...quote:
Geile rukbeer, ook :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
aka hosselman, hossel, hosti, hostitosti...
Oh oke wat een baas dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee…
Van Hosti de tostimeister geleerd
Vergeten iddquote:
Zoals alle mannen. Net zoals dat alle vrouwen vieze sopdieren zijn, vooral de meest preutse. Die zijn het ergstquote:
Welnee, gewoon te laat aan gedachtquote:
Ja, bedankt. Nu heb ik zin in chipsquote:
Pombarquote:
HNNNNNG, ik kwijldequote:
Ja als je bij nette meisjes een nachtkastje open doet kan het je verrassenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoals alle mannen. Net zoals dat alle vrouwen vieze sopdieren zijn, vooral de meest preutse. Die zijn het ergst
Nette meisjes bestaan niet "meer" , die zijn allemaal als lemmingen van een Noorse klif afgesprongen zo tegen het jaar 2000.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je bij nette meisjes een nachtkastje open doet kan het je verrassen
Laat me even fantaseren jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nette meisjes bestaan niet "meer" , die zijn allemaal als lemmingen van een Noorse klif afgesprongen zo tegen het jaar 2000.
waar bewaar je je zweepjes en handboeien dan?quote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar bewaar je je zweepjes en handboeien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |