abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:10:15 #1
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987657
:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?
Je ding
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:10:35 #2
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987662
Sorry, duurde wat lang.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156987689
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Om een of andere reden strookt dat niet, en hou je dan vanzelf op, althans zo ging het bij mij :@
Wake n bake voordat je naar kantoor gaat is een stap te ver.

Maar inderdaad, als je geen zelfcontrole hebt en je dagelijkse leven laat versloffen kan je beter stoppen.
pi_156987695
Ik kan het niet ligt niet naast ik wil het niet i.m.o. Soms ben je niet in staat tot bepaalde dingen, ook als dat komt doordat je jezelf emotioneel tegenwerkt. In zo'n geval is het sterker om dat toe te geven dan maar je kop in het zand te steken en een joint op te steken en stom aan te blijven prutsen met iets waar je niet verder mee komt.
pi_156987713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar inderdaad, als je geen zelfcontrole hebt en je dagelijkse leven laat versloffen kan je beter stoppen.
Jup en ik geef nu vol schaamte toe dat ik die fout zelf heb gemaakt. En dat moet je ook kunnen om er weer vanaf te komen en er op een normale manier van te leren genieten (of in mijn geval om het als pijnstiller te kunnen gebruiken).

Ieder mens maakt fouten. De manier waarop je ermee omgaat maakt je sterk of niet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 11:13:51 ]
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:36 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156987721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef Fripsel het volgende:
Ik kan het niet ligt niet naast ik wil het niet i.m.o. Soms ben je niet in staat tot bepaalde dingen, ook als dat komt doordat je jezelf emotioneel tegenwerkt. In zo'n geval is het sterker om dat toe te geven dan maar je kop in het zand te steken en een joint op te steken en stom aan te blijven prutsen met iets waar je niet verder mee komt.
Dit.
pi_156987722
Ik heb gisternacht enorm moeten lachen om mijn posts van paar maanden terug. Wat was toen ik een zielig hoopje mens zeg. :D
Groot fan van User Wotte
pi_156987745
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jup en ik geef nu vol schaamte toe dat ik die fout zelf heb gemaakt. En dat moet je ook kunnen om er weer vanaf te komen en er op een normale manier van te leren genieten (of in mijn geval om het als pijnstiller te kunnen gebruiken).

Ieder mens maakt fouten. De manier waarop je ermee omgaat maakt je sterk of niet :)
"Maak je niet druk, probeer het nog een keer" Was geen goede manier denk ik
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:14:56 #9
438758 zeer
Opritsjniki
pi_156987747
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb gisternacht enorm moeten lachen om mijn posts van paar maanden terug. Wat was toen ik een zielig hoopje mens zeg. :D
Hoezo 'was'?
pi_156987762
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb dat ik binnenkort ook heel hart kan lachen om m'n eigen stomme fouten :')

Ik had er maandag een gesprek over met m'n psycholoog en ik voelde me zo dom. Ze had een taartdiagram getekend met een klein puntje pijn. De rest was lijden/leiden. In mijn geval was ik zo hard aan het vechten tegen de pijn dat de rest lijden werd ipv van leiden.

En pijn kan zowel emotioneel als fysiek zijn.
pi_156987782
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Precies, en er is nogal een verschil tussen het gebruiken als uitvlucht of omdat je het gewoon lekker vind.

Als je maar leert van je fouten, dan is het helemaal niet erg om ze te maken. ^O^
pi_156987801
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

"Maak je niet druk, probeer het nog een keer" Was geen goede manier denk ik
Niet als het nog een keer proberen exact hetzelfde doen is als wat je daarvoor deed. Om iets nog een keer te kunnen proberen moet je inzien wat er eerder fout ging en of je dat kan veranderen.

Toen ik eindelijk ging bekijken wat er fout ging, kwam ik tot de conclusie dat dat iets is wat ik niet kan veranderen en dat m'n verlies toegeven een veel minder pijnlijke weg is dan er aan vast blijven houden.
pi_156987820
quote:
17s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef zeer het volgende:

[..]

Hoezo 'was'?
Ik ga na deze opmerking huilen in een hoekje.
Groot fan van User Wotte
pi_156987835
Daarnaast moet ik wel toegeven dat dat lezen en er iets mee doen vaak nog niet zo makkelijk is. Vaak moet je daarvoor eerst echt nog hard op je gezicht gaan of moet er iets gebeuren waardoor de puzzelstukjes op hun plek vallen.

In mijn geval was dat de meest verschrikkelijke truffel trip ever :')
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:19:47 #15
438758 zeer
Opritsjniki
pi_156987842
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ga na deze opmerking huilen in een hoekje.
Een mens is goed zoals hij is.
pi_156987844
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:15 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb dat ik binnenkort ook heel hart kan lachen om m'n eigen stomme fouten :')

Ik had er maandag een gesprek over met m'n psycholoog en ik voelde me zo dom. Ze had een taartdiagram getekend met een klein puntje pijn. De rest was lijden/leiden. In mijn geval was ik zo hard aan het vechten tegen de pijn dat de rest lijden werd ipv van leiden.

En pijn kan zowel emotioneel als fysiek zijn.
En hoe weet je dat zo'n taartdiagram op enige wijze in verband staat met je situatie? Ben een beetje allergisch voor dat soort representaties. :$
pi_156987890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Heb ik wel tijdje gedaan. En zodra ik weg fietste. Maar dat hou je nooit te lang vol denk ik, kan ook niet goed zijn voor je werk attitude. Nu ben ik nagenoeg helemaal gestopt. Ieders eigen verantwoordelijkheid.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_156987899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:19 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast moet ik wel toegeven dat dat lezen en er iets mee doen vaak nog niet zo makkelijk is. Vaak moet je daarvoor eerst echt nog hard op je gezicht gaan of moet er iets gebeuren waardoor de puzzelstukjes op hun plek vallen.

In mijn geval was dat de meest verschrikkelijke truffel trip ever :')
Hoe was het bij jou, ook verlies van identiteitsbesef en nasty visualisaties?
pi_156987919
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:19 schreef zeer het volgende:

[..]

Een mens is goed zoals hij is.
Nee.

Ik heb het na het uitgaan met mijn vriendin echt even een paar weken tot wel maanden enorm moeilijk gehad. Ik heb nu begrip voor mijn fouten en snap dat ik fout bezig ben geweest. Maar ach het is het zo als het is en ik moet gewoon voorkomen dat ik in de toekomst weer ga doen. Vaker een reflectiemoment inlassen en niet blijven doen wat je altijd doe. Ik was gewoon een ongelooflijke botte lul tegen andere maar ook mijn dierbare. Niet handig en het is gebeurt niks aan te doen. We gaan als een beter mens verder. :)
Groot fan van User Wotte
pi_156987925
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En hoe weet je dat zo'n taartdiagram op enige wijze in verband staat met je situatie? Ben een beetje allergisch voor dat soort representaties. :$
Omdat dat in mijn geval echt zo was. Door mijn fibromyalgie kan ik niet alles wat ik wil, en moet ik bepaalde toekomstdromen opgeven.

Ik was zo bang voor de pijn die daarbij hoort waardoor ik er alleen maar tegen aan het vechten was en het niet verwerkte. Waardoor het een heel lang slepend en pijnlijk gevecht werd met mezelf. Toen begon ik met blowen omdat dat een goede pijnstiller is, maar ik kwam er ook achter dat het je hoofd uitzet. Het gaf me rust, rust waar ik al zo lang naar op zoek was. S avonds niet kunnen slapen van het maken? Steek ik toch een joint op. Volgende avond hetzelfde probleem, doe ik het toch weer. Oh maar nu begint m'n hoofd ook te malen als ik ruzie heb met iemand, pak ik toch ook een joint. S ovhtends gestresst wakker worden. Weer een joint. ik ben er nog lang niet, maar ik zie nu in ieder geval wel dat ik het doe.
pi_156987940
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb ik wel tijdje gedaan. En zodra ik weg fietste. Maar dat hou je nooit te lang vol denk ik, kan ook niet goed zijn voor je werk attitude. Nu ben ik nagenoeg helemaal gestopt. Ieders eigen verantwoordelijkheid.
Oh, dat is wel de overtreffende trap. _O- Ik kan me voorstellen dat je dat niet lang volhoudt zonder op allerlei gebieden te verzaken. Mijn definitie van stonerleef is blijkbaar een stuk gematigder..
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:25:15 #22
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_156987948
Va,

Je weet zelf dat je het zelf verkloot hebt en dat die gast ook gewoon z'n studie wil halen, als ik met iemand moest samenwerken die meelift omdat hij amper wat uitvreet zou ik die ook dumpen. Wat de reden dan ook moge zijn...
Ik vind het als nog kut voor je, begrijp prima dat het janken is voor je.. Vooral omdat het niet de eerste keer is dat je dit overkomt. Maar wellicht is het voor jou nu het moment niet om te studeren. Ik denk dat je eerst opzoek moet gaan naar wat het probleem bij je is. Wellicht ben je gewoon geen persoon om een studie te volgen.. Is praktijk (werken) meer voor je.
Of je moet jezelf een échte trap onder je hol geven en mailen en je stinkende best doen om dit te fixen.

Maar ik ben er bang voor dat je later spijt krijgt als je nu niet doorzet en schulden hebt en geen diploma voor het hbo...
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_156987960
Beetje aanklooien moet kunnen, als je de grens over bent dan weet je dat na verloop van tijd zelf ook wel. Voor mij kwam dat besef toen ik een hele tijd iedere avond stomdronken was en op een zondag om 14 uur in mijn eentje meer dan een halve fles goldstrike had opgezopen :')
pi_156987962
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe was het bij jou, ook verlies van identiteitsbesef en nasty visualisaties?
Ik kreeg juist vol in m'n face wie ik was en wat ik mezelf en andere aandeed. Alles wat ik al die tijd professioneel aan het wegstoppen was, kwam uit alle krochten van m'n hoofd boven. Ik MOEST het ervaren en ik was heel bang dat die pijn nooit meer over zou gaan. Maar toen eindelijk na uren trippen werd ik de volgende ochtend wakker.. En was alles nog hetzelfde. M'n wereld was niet ingestort door die pijn te voelen.
pi_156987973
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat dat in mijn geval echt zo was. Door mijn fibromyalgie kan ik niet alles wat ik wil, en moet ik bepaalde toekomstdromen opgeven.

Ik was zo bang voor de pijn die daarbij hoort waardoor ik er alleen maar tegen aan het vechten was en het niet verwerkte. Waardoor het een heel lang slepend en pijnlijk gevecht werd met mezelf. Toen begon ik met blowen omdat dat een goede pijnstiller is, maar ik kwam er ook achter dat het je hoofd uitzet. Het gaf me rust, rust waar ik al zo lang naar op zoek was. S avonds niet kunnen slapen van het maken? Steek ik toch een joint op. Volgende avond hetzelfde probleem, doe ik het toch weer. Oh maar nu begint m'n hoofd ook te malen als ik ruzie heb met iemand, pak ik toch ook een joint. S ovhtends gestresst wakker worden. Weer een joint. ik ben er nog lang niet, maar ik zie nu in ieder geval wel dat ik het doe.
En als het zoveel invloed heeft, is het dan niet bagatelliserend om het als klein taartpuntje aan te geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')