Relativeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je niets kan is het niet erg, de overgrote meerderheid van de wereld is toch afschuwelijk incompetent, dus no drama.
Dat zegt iets over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik neem haar serieuzer dan jou tbh.
Jij bent erg grappig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je niets kan is het niet erg, de overgrote meerderheid van de wereld is toch afschuwelijk incompetent, dus no drama.
Voel me goed nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ga er nou niet op in.quote:
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan we hier nou weer allemaal lekker zielig doen?
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat klopt. In een positieve zin.
Oh?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Dus Tjacka en Yats zijn hier de zelfverzekerde mannen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet zo veel.Leuk weekend gehad?
Welk probleem? Ik ga er verder toch niet inhoudelijk op in, was ik overigens ook niet van plan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.
Vind je dat irritant?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
dus snap het hele probleem niet.
Beetje oud zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat klopt. In een positieve zin.
Niet eens. Alleen sommige mensen sporen gewoon niet.quote:
Dat doen wel meer mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschat
Dat zal het zijn ja. Scherp hoor.quote:
Jong, wat zei ik nou net.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschat
quote:
Zoals het hoort, er moet tegenwicht geboden worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is de dagelijkse portie zwartgalligheid.
Dan kan je me nog wel antwoorden gvdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen... Het is alweer woensdag he
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen.
[..]
Dat zal het zijn ja. Scherp hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |