Dat soort opmerkingen bedoel ik nou. Laat dat achterwege.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, zo vat ik het ook niet op. En frictie? Ach, sommige mensen sporen gewoon niet.
Als ik vanavond niet lig te rillen in bed, is dat een goed teken.quote:[..]
Dat moet lukken toch?
Ik heb een te klein bed daarvoor. Pas ik eigenlijk alleen zelf maar inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
spaar ze allemaal enzulks. Maar je mag er wel eentje hebben hoor.ik heb aan 1 genoeg namelijk.
Ik heb ook regelmatig gevlogen. Volgens mij ben ik ook wel eens met een dikke verkoudheid naar Hongarije gegaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkel
ik heb nog wel een bed overquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een te klein bed daarvoor. Pas ik eigenlijk alleen zelf maar inMaar wel lief dat je aan mij denkt
Ik maakte een grap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Dus Tjacka en Yats zijn hier de zelfverzekerde mannen?
hongarijequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gevlogen. Volgens mij ben ik ook wel eens met een dikke verkoudheid naar Hongarije gegaan.
Heb je je kindje ook over?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bed overdan krijg je gewoon een pakketje van me.
Veel vitamientjes, Romequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen bedoel ik nou. Laat dat achterwege.
[..]
Als ik vanavond niet lig te rillen in bed, is dat een goed teken.
Gewoon niet zo mauwen over allemaal dat gemauw. Is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond, maar nee het slaat alleen nergens op. Mag dat niet gezegd worden?
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker naar Rome, ben fucking jaloers op je Fera
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je mag hier een hoop bespreken, niet alles zoals bans maar ach. Voor de rest weet je niet wat speelt maar heb je er wel een mening over. Heel bijzonder vind ik datquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond, maar nee het slaat alleen nergens op. Mag dat niet gezegd worden?
En deze!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
En wat doe je zelf elke keer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet zo mauwen over allemaal dat gemauw. Is niet zo moeilijk.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik was het eens met FrauMilena omdat ik vind dat "dude man up" een beetje denigerend kan overkomen als je al een beetje down bent en het is allemaal niet zo makkelijk. Ik had geen zin om andere discussies aan te gaan die voor mij allang afgesloten zijn. Klaar dus
Yay.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee maar je mag d'r wel een keer voorlezen.
ze is fan van mijn beejbiequote:
En anders lees je voortaan verder dan alleen die eerste zin. Ik ken VA persoonlijk en hij weet dat hij me altijd kan benaderen als hij ergens mee zit of mijn opmerkingen klote vind. Ik probeerde alleen een beetje positief te zijn aangezien hij dat nu goed kan gebruiken. En ja, ik weet echt wel waar ik het over heb, beter dan jou in dit geval denk ik.Maar inderdaad, laten we het verder hierbij houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik was het eens met FrauMilena omdat ik vind dat "dude man up" een beetje denigerend kan overkomen als je al een beetje down bent en het is allemaal niet zo makkelijk en weet ik niet of dit zinvol is voor VA. Ik had geen zin om andere discussies aan te gaan die voor mij allang afgesloten zijn. Klaar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |