Relativeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je niets kan is het niet erg, de overgrote meerderheid van de wereld is toch afschuwelijk incompetent, dus no drama.
Dat zegt iets over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik neem haar serieuzer dan jou tbh.
Jij bent erg grappig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je niets kan is het niet erg, de overgrote meerderheid van de wereld is toch afschuwelijk incompetent, dus no drama.
Voel me goed nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ga er nou niet op in.quote:
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan we hier nou weer allemaal lekker zielig doen?
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat klopt. In een positieve zin.
Oh?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Dus Tjacka en Yats zijn hier de zelfverzekerde mannen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet zo veel.Leuk weekend gehad?
Welk probleem? Ik ga er verder toch niet inhoudelijk op in, was ik overigens ook niet van plan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.
Vind je dat irritant?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
dus snap het hele probleem niet.
Beetje oud zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Yats zegt niks verkeerds dus snap het hele probleem niet.
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat klopt. In een positieve zin.
Niet eens. Alleen sommige mensen sporen gewoon niet.quote:
Dat doen wel meer mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschat
Dat zal het zijn ja. Scherp hoor.quote:
Jong, wat zei ik nou net.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Eerder andersom. Ik had je hoger ingeschat
quote:
Zoals het hoort, er moet tegenwicht geboden worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is de dagelijkse portie zwartgalligheid.
Dan kan je me nog wel antwoorden gvdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen... Het is alweer woensdag he
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen.
[..]
Dat zal het zijn ja. Scherp hoor.
Dat is prima maar kan beter iets van gezegd worden als het ook echt nergens op slaat.quote:
Laat me raden jij bent een van de grappenmakers van dit topic die het liefst mensen pakt op uitspraken die ze hebben gedaan?quote:
Rum als lunch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Heerlijk weer hier, word helemaal warm van binnen.
Kan ook de rum zijn trouwens
Bij mij is het de koorts.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Heerlijk weer hier, word helemaal warm van binnen.
Kan ook de rum zijn trouwens
Sorry, ik ben zo weg. Al zin in Rome?quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo weg. Al zin in Rome?
Cool. Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar dan moet wel die griep weg zijn.
Nadenken voordat je wat doms zegt waar men je op kan pakken scheelt ook een hoopquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dat is prima maar kan beter iets van gezegd worden als het ook echt nergens op slaat.
[..]
Laat me raden jij bent een van de grappenmakers van dit topic die het liefst mensen pakt op uitspraken die ze hebben gedaan?
Ik maakte er een opmerking over omdat zo'n opmerking verkeerd kan aankomen. In dit geval geen oud zeer, maar empathie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.
4 dagen.quote:
Ik doelde daar niet precies op, maar geen zin om het helemaal op te rakelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik maakte er een opmerking over omdat zo'n opmerking verkeerd kan aankomen. In dit geval geen oud zeer, maar empathie.
Maargoed. Ik wacht nog op Rival.
in mijn bedquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn de ekte stoere mannen vol zelfvertrouwen gebleven?
Dus over een issue van jezelf praten is dom? Grappig dat men andere users daarop dan niet pakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nadenken voordat je wat doms zegt waar men je op kan pakken scheelt ook een hoop
nee dat is hij niet. Dus raad gewoon niet meer en doe eens normaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
Laat me raden jij bent een van de grappenmakers van dit topic die het liefst mensen pakt op uitspraken die ze hebben gedaan?
Ben jij van de Fok!Politie?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dat is prima maar kan beter iets van gezegd worden als het ook echt nergens op slaat.
[..]
Weet ik, zo vat ik het ook niet op. En frictie? Ach, sommige mensen sporen gewoon niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel het verder niet lullig, heb alleen gemerkt dat er wel eens vaker frictie is.
Dat moet lukken toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar dan moet wel die griep weg zijn.
Van wat ik heb gezien wordt het wel lekker weer die dagen. #zininquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerEn anders daar uitzieken in het zonnetje op het terras.
Lekker het vliegtuig in met compleet verstopte sinussen. De pijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerEn anders daar uitzieken in het zonnetje op het terras.
spaar ze allemaal enzulks. Maar je mag er wel eentje hebben hoor.quote:
Oh oké, nee hoeft ook niet, prima verder.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde daar niet precies op, maar geen zin om het helemaal op te rakelen.
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkelquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker het vliegtuig in met compleet verstopte sinussen. De pijn.
Dat soort opmerkingen bedoel ik nou. Laat dat achterwege.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, zo vat ik het ook niet op. En frictie? Ach, sommige mensen sporen gewoon niet.
Als ik vanavond niet lig te rillen in bed, is dat een goed teken.quote:[..]
Dat moet lukken toch?
Ik heb een te klein bed daarvoor. Pas ik eigenlijk alleen zelf maar inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
spaar ze allemaal enzulks. Maar je mag er wel eentje hebben hoor.ik heb aan 1 genoeg namelijk.
Ik heb ook regelmatig gevlogen. Volgens mij ben ik ook wel eens met een dikke verkoudheid naar Hongarije gegaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkel
ik heb nog wel een bed overquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een te klein bed daarvoor. Pas ik eigenlijk alleen zelf maar inMaar wel lief dat je aan mij denkt
Ik maakte een grap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Dus Tjacka en Yats zijn hier de zelfverzekerde mannen?
hongarijequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gevlogen. Volgens mij ben ik ook wel eens met een dikke verkoudheid naar Hongarije gegaan.
Heb je je kindje ook over?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bed overdan krijg je gewoon een pakketje van me.
Veel vitamientjes, Romequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen bedoel ik nou. Laat dat achterwege.
[..]
Als ik vanavond niet lig te rillen in bed, is dat een goed teken.
Gewoon niet zo mauwen over allemaal dat gemauw. Is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond, maar nee het slaat alleen nergens op. Mag dat niet gezegd worden?
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker naar Rome, ben fucking jaloers op je Fera
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Je mag hier een hoop bespreken, niet alles zoals bans maar ach. Voor de rest weet je niet wat speelt maar heb je er wel een mening over. Heel bijzonder vind ik datquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond, maar nee het slaat alleen nergens op. Mag dat niet gezegd worden?
En deze!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
En wat doe je zelf elke keer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet zo mauwen over allemaal dat gemauw. Is niet zo moeilijk.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik was het eens met FrauMilena omdat ik vind dat "dude man up" een beetje denigerend kan overkomen als je al een beetje down bent en het is allemaal niet zo makkelijk. Ik had geen zin om andere discussies aan te gaan die voor mij allang afgesloten zijn. Klaar dus
Yay.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee maar je mag d'r wel een keer voorlezen.
ze is fan van mijn beejbiequote:
En anders lees je voortaan verder dan alleen die eerste zin. Ik ken VA persoonlijk en hij weet dat hij me altijd kan benaderen als hij ergens mee zit of mijn opmerkingen klote vind. Ik probeerde alleen een beetje positief te zijn aangezien hij dat nu goed kan gebruiken. En ja, ik weet echt wel waar ik het over heb, beter dan jou in dit geval denk ik.Maar inderdaad, laten we het verder hierbij houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:17 schreef Californium het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik was het eens met FrauMilena omdat ik vind dat "dude man up" een beetje denigerend kan overkomen als je al een beetje down bent en het is allemaal niet zo makkelijk en weet ik niet of dit zinvol is voor VA. Ik had geen zin om andere discussies aan te gaan die voor mij allang afgesloten zijn. Klaar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |