Het is het stijgen en dalen... hoe lang je vlucht ook is dat blijftquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rome is gelukkig om de hoek qua vliegtijd. Dus dat moet lukken. Fera is een bikkel
Ik houd niet van het dalenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het is het stijgen en dalen... hoe lang je vlucht ook is dat blijft
Jij roept altijd hard dat je klaar bent met de discussies tussen Cali en jou. Wakker het dan ook niet steeds aan joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat je mij anders wel denkt te moeten beoordelen/in een hokje te moeten plaatsen op basis van dingen die ik jou in vertrouwen verteld heb.Maar veel plezier verder, ik ben er klaar mee.
Nja hoe langer, hoe meer kans op turbulentie en luchtzakken waardoor het ondragelijk wordt. Daar doelde ik op.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
I know, ik ben tegenwoordig superbraaf.quote:
Dalen is een feestje als je al een paar uur het gevoel hebt dat je gezicht ieder moment kan ontploffen van de druk. Eén keer met een volledige sinusblokkade in het vliegtuig gezeten, nooit meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dalen is een feestje als je al een paar uur het gevoel hebt dat je gezicht ieder moment kan ontploffen van de druk. Eén keer met een volledige sinusblokkade in het vliegtuig gezeten, nooit meer.
Ik vond dit lezen al naar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dalen is een feestje als je al een paar uur het gevoel hebt dat je gezicht ieder moment kan ontploffen van de druk. Eén keer met een volledige sinusblokkade in het vliegtuig gezeten, nooit meer.
Ik volgens mij ook, maar tegenwoordig hebben ze geen reden nodig voor het uitdelen van notes lijkt het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
I know, ik ben tegenwoordig superbraaf.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, kneus. Goed zo.Heb alles hier al gedeeld voor mijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op deze manier krijg ik mijn gasten wel gezellig![]()
Notes kunnen zowel positief als negatief zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook, maar tegenwoordig hebben ze geen reden nodig voor het uitdelen van notes lijkt het.
Ik lees niet alles.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb alles hier al gedeeld voor mijn gevoel
Maar op deze manier krijg ik mijn gasten wel gezellig
[ afbeelding ]
Had natuurlijk weinig te maken met Rome, alhoewel het daar ook kanquote:
En wat is normaalgesproken de verhouding tussen positieve en negatieve?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Notes kunnen zowel positief als negatief zijn.
Daar heb je veel minder last van dan daadwerkelijk opstijgen en landen. Echt waar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja hoe langer, hoe meer kans op turbulentie en luchtzakken waardoor het ondragelijk wordt. Daar doelde ik op.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had natuurlijk weinig te maken met Rome, alhoewel het daar ook kan
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is toch niets geëscaleerd? Alles is helemaal dikke prima.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje echthet was zo'n verhelderend gesprek(voor mij in ieder geval), ben ik even weg en BOOOM.
Wees lief fokkertjes(om de een of andere manier wil m'n autocorrectie dikkertjes maken van fokkertjes
)
Ik heb geen idee, ik lees niet alle notes. Maar de verhouding bij mij is ongeveer 50/50quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat is normaalgesproken de verhouding tussen positieve en negatieve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |