abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156997589
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

En veel donkere mensen kan het ook niks schelen. En lachen hartelijk mee met het Sinterklaasfeest.
Je hebt het sinterklaasfeest .... en idd veel donkere mensen doen mee, vanwege de kinderen>
En daarnaast heb je de grapjes van jouw soort.
Twee verschijnselen. Jouw verschijnsel ondermijnt de lol van mensen in het sintfeest .
Jij maakt een punt van iemands uiterlijk en hahahaa je vindt dat grappig.
pi_157001251
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, het zijn knechtjes, zials vroeger elke bakker en melkboer een knechtje hadden.
jaja.... nu lijkt ZP misschien een fijne slimme gast, die zelf wel bepaald wat hij doet.
maar zelfs nog in de jaren 60-70 was hij een enge boeman, een bijna dierlijk onmens die kinderen sloeg en alleen in toom werd gehouden door sinterklaas. bepaald niet de brave bakkesleerling die later de zaak overneemt...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:10:10 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157002555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt het sinterklaasfeest .... en idd veel donkere mensen doen mee, vanwege de kinderen>
En daarnaast heb je de grapjes van jouw soort.
Twee verschijnselen. Jouw verschijnsel ondermijnt de lol van mensen in het sintfeest .
Jij maakt een punt van iemands uiterlijk en hahahaa je vindt dat grappig.
Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen, onderstaande heb ik van FB gehaald

Mike Wolf
Mike Wolf Black people savonds ruiten van de Albert heijn ingooien en verfbomen... gaan ze wel door hun knieën...thats all het heeft te lang met onze monden geduurd actie nu .actie actie actie
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 6 ˇ Gisteren om 17:43 ˇ Bewerkt
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:24:46 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157002635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen, onderstaande heb ik van FB gehaald

Mike Wolf
Mike Wolf Black people savonds ruiten van de Albert heijn ingooien en verfbomen... gaan ze wel door hun knieën...thats all het heeft te lang met onze monden geduurd actie nu .actie actie actie
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 6 ˇ Gisteren om 17:43 ˇ Bewerkt
Vertaling?

Ik snap er geen hol van namelijk... :')
pi_157002958
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen,
Gelukkig wel.....
Ik had het over mensen die de zp-grapjes over hun huidskleur niet leuk vonden en vandaar dat ze minder lol hebben in die zp.
Ik noemde als voorbeeld Gerda Havertong. Vredelievend mens hoor. Niks mis mee

Zo kun je ook zat agressieve kreten en plannen van propieters op het internet vinden.
En ook gewone propieters die rustig hun mening wegzetten.
pi_157003628
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_157003844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Vertaling?

Ik snap er geen hol van namelijk... :')
Gaat dus om AH, filiaalmanagers mogen zelf bepalen of ZP in de schappen en winkel hangt. Daar zijn anti pieten het niet mee eens
http://www.volkskrant.nl/(...)andleiding~a4166994/
pi_157004245
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef erodome het volgende:

[..]

En hopla, nog zo'n zp hater die graag wil dat zp verdwijnt door de koppeling met racisme hard te maken!!!!
De enige die hier direct een link legt en er wakker van ligt, ben jij. Selectief zien wat je wil zien en daar de aandacht op leggen, is ook een vak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:07:10 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157004294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Gaat dus om AH, filiaalmanagers mogen zelf bepalen of ZP in de schappen en winkel hangt. Daar zijn anti pieten het niet mee eens
http://www.volkskrant.nl/(...)andleiding~a4166994/
Oh, okee. Dus de anti-pietjes willen nu dmv verfbommen en stenen de Appie Heijn in het gareel krijgen? Want het duurde met de mond te lang ofzo... :')

Wat een droevige bende is het toch ook...
pi_157004485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, okee. Dus de anti-pietjes willen nu dmv verfbommen en stenen de Appie Heijn in het gareel krijgen? Want het duurde met de mond te lang ofzo... :')

Ja precies
pi_157004771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De enige die hier direct een link legt en er wakker van ligt, ben jij. Selectief zien wat je wil zien en daar de aandacht op leggen, is ook een vak.
Ik leg een link door gewoon direct te wijzen op wat mensen zeggen? Het is nu niet dat ik er een omweg voor nodig heb ofzo.

Of ik selectief ben, valt wel mee denk ik, vind ook veel anti pieters de zaak geen goed doen. Neem dat citaat hierboven van verfbommen, dat soort idioten maken dat er amper geluisterd wordt naar de argumenten van de wel redelijke anti pieters.

Maar blijf het apart vinden dat mensen die zo hard gillen dat zp geen racisme is racisme bezigen in combi met zp.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 22:21:37 #133
230491 Zith
pls tip
pi_157004809
Is dit het moment waarop anti-pieten nieuws berichten en facebook posts laten zien van geweld tegen anti-pieten om te laten zien wat een droevige bende dat is?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157004974
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik leg een link door gewoon direct te wijzen op wat mensen zeggen? Het is nu niet dat ik er een omweg voor nodig heb ofzo.

Of ik selectief ben, valt wel mee denk ik, vind ook veel anti pieters de zaak geen goed doen. Neem dat citaat hierboven van verfbommen, dat soort idioten maken dat er amper geluisterd wordt naar de argumenten van de wel redelijke anti pieters.

Maar blijf het apart vinden dat mensen die zo hard gillen dat zp geen racisme is racisme bezigen in combi met zp.
Niet ieder grapje is direct racisme ero...
1947-2016
pi_157005090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet ieder grapje is direct racisme ero...
Voor de meeste geld dat het niet echt grapjes zijn, of dat de grap er wel af is.
In dit debat word mij wat teveel met racisme 'gespeeld'.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:29:53 #136
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_157005135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef Zith het volgende:
Is dit het moment waarop anti-pieten nieuws berichten en facebook posts laten zien van geweld tegen anti-pieten om te laten zien wat een droevige bende dat is?
Ik weet het allemaal niet meer en het zal me ondertussen ook aan mijn reet roesten. Wmb schaffen ze het hele circus af en gaan we Santa Claus doen ofzo... Maar Nederland kennende zal Marianne Thieme daar wel wat van gaan vinden en zal er ongetwijfeld ergens uit de diepste krochten van onze samenleving eoa zelfbenoemde club van lilliputters in het geweer gaan komen... :')
pi_157005137
quote:

[..]

Met geweld een standpunt afdwingen. Die trekjes hadden ze vorig jaar al. En het jaar daarvoor ook al voor de rechtbank in Amsterdam.
Maar ze zijn zich al keurig aan het indekken zodat ze alles kunnen afwijzen.

Laag volk. Waarom wordt hier naar geluisterd? Waarom krijgen dit soort mofo's geen bezoek van de politie?
1947-2016
pi_157005153
quote:

[..]

De pro Pietjes zijn racistisch, de anti pietjes zijn gewelddadige criminelen.
pi_157005190
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor de meeste geld dat het niet echt grapjes zijn, of dat de grap er wel af is.
In dit debat word mij wat teveel met racisme 'gespeeld'.
En waar komt dat vandaan? De antipieten club komt er direct met 2 gestrekte benen in. 1 op onze kindercultuur en de ander met een directe frame op de ouders.

Vind je het gek dat daar een reactie op komt? Daarbij komt ook nog eens een bepaald soort directe humor die in NL leeft, maar niet alles is direct racisme.
1947-2016
pi_157005317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En waar komt dat vandaan? De antipieten club komt er direct met 2 gestrekte benen in. 1 op onze kindercultuur en de ander met een directe frame op de ouders.

Vind je het gek dat daar een reactie op komt? Daarbij komt ook nog eens een bepaald soort directe humor die in NL leeft, maar niet alles is direct racisme.
Het is inderdaad volstrekt logisch dat als je zelf een bepaalde reactie nergens op vindt slaan om jezelf dan ook die reactie aan te meten.
pi_157005478
quote:

[..]

Vind je het gek dat daar een reactie op komt?
Ik vind het ik ben geen racist, ze hebben me zo gemaakt echt nog tenenkrommender dan het racisme zelf om eerlijk te zijn.
Hou op met anderen de schuld geven van eigen gedrag. Niemand wordt racistisch van wat idioten die stom doen, dat komt echt helemaal uit jezelf (niet persoonlijk bedoeld, algemeen bedoeld).

De wel redelijke pro pieters hebben geen enkele moeite met hun argumenten zonder racisme brengen, hebben zelfs geen racistische 'grapjes' nodig.
Ik neem het degene die dat wel doen kwalijk dat ze zp vakkundig de nek om draaien.
pi_157005524
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is inderdaad volstrekt logisch dat als je zelf een bepaalde reactie nergens op vindt slaan om jezelf dan ook die reactie aan te meten.
Je ziet het. antipietenbrigade vindt dat AH's standpunten nergens op slaan en willen nu dat dus afdwingen met geweld.
^O^
1947-2016
pi_157005548
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind het ik ben geen racist, ze hebben me zo gemaakt echt nog tenenkrommender dan het racisme zelf om eerlijk te zijn.
Hou op met anderen de schuld geven van eigen gedrag. Niemand wordt racistisch van wat idioten die stom doen, dat komt echt helemaal uit jezelf (niet persoonlijk bedoeld, algemeen bedoeld).

De wel redelijke pro pieters hebben geen enkele moeite met hun argumenten zonder racisme brengen, hebben zelfs geen racistische 'grapjes' nodig.
Ik neem het degene die dat wel doen kwalijk dat ze zp vakkundig de nek om draaien.
Je weet dat je volgens de anti pieten al racistisch bent als je Sinterklaas viert of naar de optocht kijkt? De kindertjes vorig jaar werden stelselmatig uitgemaakt voor racisten op 5 jarige leeftijd, en dan verwacht je enige nuance van ouders?
pi_157005586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je ziet het. antipietenbrigade vindt dat AH's standpunten nergens op slaan en willen nu dat dus afdwingen met geweld.
^O^
Ja, en jij verdedigt hier weer vrij sneue reacties want hullie doen het tenslotte ook.
pi_157005588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

^O^
Niet alleen afdwingen daarvan, ze praten geweld ook nog eens goed en verheerlijken het. Een grotere manifestatie van het tuig dat achter de anti piet brigade zit kan je niet vinden.
pi_157005600
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en jij verdedigt hier weer vrij sneue reacties want hullie doen het tenslotte ook.
Nou nee, dat doe jij vooral.
pi_157005621
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou nee, dat doe jij vooral.
Nou nee, ik vergoeilijk helemaal niks.
pi_157005649
quote:

[..]

Je hebt nog aangevuld...

Dat is toch geen humor zeg, dat zijn gewoon steken onder de gordel. Grapjes saus eroverheen, maar dat is dan ook alles.
Daarbij zijn de 'grapjes' maar een klein deel ervan, er wordt ook gewoon ronduit giftig racistisch geprikt en misschien nog wel erger, de zwartjes dit en zwartjes dat praatjes in combi met maar ik ben geen racist.

Grapjes, echte grapjes, maak je als de sfeer ernaar is, of om de angel ergens uit te halen. Dat is hier al lang niet meer aan de orde.
pi_157005678
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt nog aangevuld...

Dat is toch geen humor zeg, dat zijn gewoon steken onder de gordel. Grapjes saus eroverheen, maar dat is dan ook alles.
Daarbij zijn de 'grapjes' maar een klein deel ervan, er wordt ook gewoon ronduit giftig racistisch geprikt en misschien nog wel erger, de zwartjes dit en zwartjes dat praatjes in combi met maar ik ben geen racist.

Grapjes, echte grapjes, maak je als de sfeer ernaar is, of om de angel ergens uit te halen. Dat is hier al lang niet meer aan de orde.
De 1 maakt een racistische opmerking op fok, de ander scheld kindertjes uit voor racist IRL. Het is maar wat je erg vindt hč.
pi_157005742
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je weet dat je volgens de anti pieten al racistisch bent als je Sinterklaas viert of naar de optocht kijkt? De kindertjes vorig jaar werden stelselmatig uitgemaakt voor racisten op 5 jarige leeftijd, en dan verwacht je enige nuance van ouders?
Ik verwacht dat ze luisteren naar normale argumenten ja, je weet wel, normaal volwassen gedrag dus.

Dit soort anti zp-ers hoef je wat mij betreft niet naar te luisteren, maar dit debat gaat dan ook niet enkel over hun.
pi_157005775
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat Scorpie zegt in #143. Actie geeft reactie ero. En problemen moet je bij de bron aanpakken. En die zit bij wat Rowan Atkinson verteld in zijn 5th amendment speech.
Vorig jaar al 80x gepost en ik gooi hem er nog een keer in:

Sta tolerant tegen elkaar en laat iedereen in elkaars waarde. Met een dubbel gestrekt been inkomen, iedereen uitmaken voor vuile racist die een kinderfeest viert en met een dubbele agenda te werk gaan om herstelbetalingen voor eigen gewin te krijgen over de dode ruggen van je voorouders en de huidige generatie te laten boeten, is dat niet bepaald.

http://www.dagelijksestan(...)iteindelijk-om-geld/
https://www.facebook.com/JaltaNL/posts/869518769746413:0
1947-2016
pi_157005788
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik verwacht dat ze luisteren naar normale argumenten ja, je weet wel, normaal volwassen gedrag dus.

Dit soort anti zp-ers hoef je wat mij betreft niet naar te luisteren, maar dit debat gaat dan ook niet enkel over hun.
Jawel, want dit zijn de lui die straks vooraan staan om de optocht te verstoren.
pi_157005820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat Scorpie zegt in #143. Actie geeft reactie ero. En problemen moet je bij de bron aanpakken. En die zit bij wat Rowan Atkinson verteld in zijn 5th amendment speech.

Sta tolerant tegen elkaar en laat iedereen in elkaars waarde. Met een dubbel gestrekt been inkomen, iedereen uitmaken voor vuile racist die een kinderfeest viert en met een dubbele agenda te werk gaan om herstelbetalingen voor eigen gewin te krijgen over de dode ruggen van je voorouders en de huidige generatie te laten boeten, is dat niet bepaald.

Goeie speech ja.

En dat er een dubbele agenda aan vast zit weet elk weldenkend mens zo onderhand wel.
pi_157005831
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huh? Wat probeer je nu voor woorden in mijn post te leggen? Wederom trollen xa1pt? wederom een weekje op de strafbank zitten voor je? Ga weg kerel.
1947-2016
pi_157005871
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Huh? Wat probeer je nu voor woorden in mijn post te leggen?
quote:

[..]

pi_157005884
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De 1 maakt een racistische opmerking op fok, de ander scheld kindertjes uit voor racist IRL. Het is maar wat je erg vindt hč.
Waarom probeer je me zo wanhopig in een kamp te stoppen? Vanaf het begin van deze discussie ben ik duidelijk geweest. Beide kampen kennen teveel idioten. Ik vind het dus beide erg, ronduit schandalig zelfs.

Nog 1 keer, ik ben niet anti Piet, ook niet ronduit pro Piet, maar Piet heeft bij mij het voordeel van de twijfel. Maar ik kan er ook niet mee zitten als er een werkbaar compromis komt, kan me namelijk wel wat voorstellen bij de argumenten van de redelijke anti Pieters, die wel voor een compromis zijn ipv alleen maar Piet haters zijn.
pi_157005904
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Dat is geen verdedigen man _O-
pi_157005933
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt nog aangevuld...

Ja sorry.. schoot me nog wat te binnen :)
Nope, dat is het al lang niet meer. Maar je kan niemand opsluiten om humor. Zeker niet de Amsterdamsche/ Rotterdamsche / Den Haagsche is die snoeihard op de man kan zijn. De een vangt het op als humor, de ander is direct tot op het bot beledigd. Is een keuze. Blijf ik bij.
1947-2016
pi_157006045
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar luisteren ze niet meer naar. 1 ding telt, en dat is dat ZP oprot in al zijn hoedanigheden. Gisteren ook weer een tenenkrommend interview van kozp op radio 1 vlak na 18.00u. En als je het daar niet mee eens bent, ben je een fucking vieze smerige racist die het leven op deze aarde niet gegund wordt.

Niks discussie, niks eventuele aanpassingen, niks vrolijke kindervriend. Iedere hoedanigheid doet ze selectief denken aan de slavernijtijd.
Gewoon oprotten met dit blankfeest.
1947-2016
pi_157006074
quote:

[..]

Ah, dus alleen de 'tegenstander' moet zich aan die afspraken houden?

Het is niet geheel duidelijk of wel soms? Ik vind die anti Pieters die er met gestrekt been ingaan ook verkeerd bezig. Die maken dat de argumenten van de wel redelijke niet serieus genoeg genomen worden.
Maar zo zorgen de pro pieters die racisme bezigen ervoor dat er een nare smaak aan zp komt. Dat zp gekoppeld wordt aan racisme. Daarmee draaien ze naar mijn mening zp de nek om.
pi_157006083
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is geen verdedigen man _O-
Ik snap hem ook niet helemaal. Trollen om het trollen dit. Beetje jammer terwijl je in een aardige inhoudelijke discussie bent op redelijk normale toon.
2 weken terug mocht ik nog naar de Sin-bin voor een reactie op iemand.
1947-2016
pi_157006163
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Red_85 het volgende:

. En als je het daar niet mee eens bent, ben je een fucking vieze smerige racist die het leven op deze aarde niet gegund wordt.

Verkeerde mening, makker. Staakt uw wildgeraas.
pi_157006254
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is niet geheel duidelijk of wel soms? Ik vind die anti Pieters die er met gestrekt been ingaan ook verkeerd bezig. Die maken dat de argumenten van de wel redelijke niet serieus genoeg genomen worden.
Maar zo zorgen de pro pieters die racisme bezigen ervoor dat er een nare smaak aan zp komt. Dat zp gekoppeld wordt aan racisme. Daarmee draaien ze naar mijn mening zp de nek om.
Nee, je pakt het kernelement uit de speech verkeerd op denk ik. 'Feel free to insult me', de daarbij behorende keuze of je je beledigd voelt en de daarbij behorende maatschappelijke vorm met verschillende culturen en stromingen. Ofwel, sta eens tolerant naar elkaar toe en accepteer elkaars gebruiken. Dan wordt het een stuk leuker.

Ik ga ook niet naar Kwaku in het Bijlmerpark. Blank management is daar uit den boze, omdat ' zwart' feest.
http://www.parool.nl/paro(...)blanken-vallen.dhtml

Ik vind het prima als ze zo'n feestje willen vieren. Terwijl dit dus een dikke racistische achtergrond heeft. Ik hoef er niet naar toe. Keuze. Ga ik echter in de zomerweekenden in het Bijlmerpark met een groepje staan 'Kick out blackkwakumanagement' ?
Nee, ook een keuze.
1947-2016
pi_157006332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Verkeerde mening, makker. Staakt uw wildgeraas.
Lekker onderbouwd weer van je. Zoals gewoonlijk. Al 3 jaar.

Uit welk oogpunt een 'verkeerde mening'? In jou ogen? In mijn ogen is het de 'verkeerde mening' dat ZP racisme is. Zo worden straks alle mensen die Sinterklaas komen vieren weggezet. Zie vorig jaar in Gouda. En daar gaan jullie antipieten de mist in. Desnoods afdwingen met geweld en protest. Op. Een. Kinderfeestje. :')

En als je niet herinnerd wil worden aan de eventuele racistische aspecten, die jullie aanstippen, waarom maak je dan wel gebruik van die aspecten? Waarom citeer je uit een Sinterklaasliedje?
1947-2016
pi_157006408
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jawel, want dit zijn de lui die straks vooraan staan om de optocht te verstoren.
En daarop zal ik ze dan ook aankijken. Vind het geen stijl van ze om dit over de rug van kinderen uit te vechten.
Van de ouders verwacht ik dat ze gewoon rustig blijven en het op dat moment wegwuiven. Later kan er onder volwassenen over gepraat worden. Gewoon normaal volwassen gedrag dus.

Lijkt me ook het enige juiste om te doen als ouder, de kinderen zijn niet gebaat bij gedoe. Als ze wat vragen zeg je gewoon dat die mensen boze dingen over zp denken, maar dat jij zp juist heel lief vindt. Niet teveel aandacht aan besteden, antwoorden zonder te liegen en doorgaan met wat je aan het doen was.
Werkt als een trein bij (kleine)kinderen, simpel antwoord zonder er al teveel omheen te draaien en het is weer over tot de orde van de dag.
Bron: Omgaan met lastige vragen van ukkepukken voor dummy's.

Wat ik wel om zou vinden is als het deze groep verboden wordt daar te demonstreren op dat moment. Maar het lijkt er niet op dat dat zal gebeuren.
pi_157006603
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:03 schreef erodome het volgende:

[..]

En daarop zal ik ze dan ook aankijken. Vind het geen stijl van ze om dit over de rug van kinderen uit te vechten.
Van de ouders verwacht ik dat ze gewoon rustig blijven en het op dat moment wegwuiven. Later kan er onder volwassenen over gepraat worden. Gewoon normaal volwassen gedrag dus.
Daar wringt de schoen. Gezien vorig jaar willen ze helemaal geen discussie. Gezien de standpunten van hun kernorganisatie, kozp, willen ze geen overleg. Ze willen ZP dood hebben. Kosten wat het kost.

quote:
Lijkt me ook het enige juiste om te doen als ouder, de kinderen zijn niet gebaat bij gedoe. Als ze wat vragen zeg je gewoon dat die mensen boze dingen over zp denken, maar dat jij zp juist heel lief vindt. Niet teveel aandacht aan besteden, antwoorden zonder te liegen en doorgaan met wat je aan het doen was.
Werkt als een trein bij (kleine)kinderen, simpel antwoord zonder er al teveel omheen te draaien en het is weer over tot de orde van de dag.
Bron: Omgaan met lastige vragen van ukkepukken voor dummy's.
Als je daar al aan toe komt en ze niet direct al uitgemaakt zijn door zo'n misbaksel. Zoals vorig jaar bij een aantal koters en ouders.
quote:
Wat ik wel om zou vinden is als het deze groep verboden wordt daar te demonstreren op dat moment. Maar het lijkt er niet op dat dat zal gebeuren.
Een eventueel demonstratieverbod trekken ze toch niets van aan. Zij hebben immers de troef der troeven. De racismekaart.
1947-2016
pi_157006878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lekker onderbouwd weer van je. Zoals gewoonlijk. Al 3 jaar.

Je mening is dat die man die je hoorde op de radio vind dat wie het niet eens is met hem hen noemt " fucking vieze smerige racist die het leven op deze aarde niet gegund wordt."
Finaal niet onderbouwd door jou. Logisch want dat kan helemaal niet.
Ik heb dat interview gehoord en dat zegt die man allemaal niet. Hij vertelt rustig over het plan.
Daar kun je het niet mee eens , maar jij maakt een monster van hem.
Het is allemaal jouw fantasie. Je bent een voorbeeld wat Erodome zegt over opgewonden antipieters.... door hun agressief gedrag en steeds weer die associatie met racisme maken drijven ze mensen wel de anti-pietrichting in.
Het interview: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-10-20/18:00
pi_157007031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je mening is dat die man die je hoorde op de radio vind dat wie het niet eens is met hem hen noemt " fucking vieze smerige racist die het leven op deze aarde niet gegund wordt."
Ik heb dat interview gehoord en dat zegt die man helemaal niet. Hij vertelt rustig over het plan.
Daar kun je het niet mee eens , maar jij maakt een monster van hem.
Het is allemaal jouw fantasie. Je bent een voorbeeld wat Erodome zegt over opgewonden antipieters.... door hun agressief gedrag en steeds weer die associatie met racisme maken drijven ze mensen wel de anti-pietrichting in.
Het interview: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-10-20/18:00
Ah, de frame. Komt ie.
Top dat je hem even hier neer zet. Goed werk. Eindelijk. Wat je daar even vergeet is dat in je gebrul is dat ik het hier heb over de hele groep, niet wat hij daar zegt. Ik neem ook even het gedrag mee van de groep die hij vertegenwoordigd. Gezien het gedrag van vorig jaar in Gouda, de oproepen op facebook en alle leuzen van die gasten.
En inderdaad, ik maak een monster van hem, hij staat immers voor die groep, maar geef ook eerder vandaag een eerlijke opsomming van citaten die je in het fragment terug zult vinden.

Maar dat is natuurlijk fout en extreem. Maar waar maak ik hier die groep zo uit dat ik een racist ben in jou ogen? Waarom probeer je mij in een hokje te duwen zodat mijn argumenten geen flikker waard zijn omdat je op mijn naam een racistkaart kunt plakken?

Ga nu eens gewoon de discussie in, die je al 3 jaar selectief ontwijkt door je geframe en blindheid voor steekhoudende ZP-argumentatie.
1947-2016
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:27:19 #169
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157007161
Gewoon doen waar de meerderheid voor is: Zwarte Piet blijft! Als we alles moeten gaan weghalen waardoor mensen zich ook maar enigszins beledigd voelen blijven we lang bezig. Dit heeft helemaal niets te maken met racisme maar die mensen zoeken gewoon iets om over te rellen.
Fade to Black
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 23:29:40 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157007222
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, je pakt het kernelement uit de speech verkeerd op denk ik. 'Feel free to insult me', de daarbij behorende keuze of je je beledigd voelt en de daarbij behorende maatschappelijke vorm met verschillende culturen en stromingen. Ofwel, sta eens tolerant naar elkaar toe en accepteer elkaars gebruiken. Dan wordt het een stuk leuker.

Ik ga ook niet naar Kwaku in het Bijlmerpark. Blank management is daar uit den boze, omdat ' zwart' feest.
http://www.parool.nl/paro(...)blanken-vallen.dhtml

Ik vind het prima als ze zo'n feestje willen vieren. Terwijl dit dus een dikke racistische achtergrond heeft. Ik hoef er niet naar toe. Keuze. Ga ik echter in de zomerweekenden in het Bijlmerpark met een groepje staan 'Kick out blackkwakumanagement' ?
Nee, ook een keuze.
het kwaku festival heeft helemaal geen racistische achtergrond, het is een uit de hand gelopen buurtfeest meer niet

daarnaast vind ik 'ik ga ook niet op de dam staan schreeuwen' altijd zo'n kul argument, dat jij niets met je rechten doet wil niet zeggen dat anderen dat ook maar niet moeten doen natuurlijk ... als jij problemen hebt met dat festival dan staat het jou volledig vrij om ertegen te demonstreren, de staat zal je nog beschermen tegen die valse dikke vrouwen ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157007822
quote:

[..]

Ah, daar is die weer. De uitmuntende speech van komiek, acteur en elektrotechnisch ingenieur (bachelor in Newcastle, master in Oxford) Rowan Atkinson.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157007868
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, ze moeten de overige 16,9 miljoen Nederlanders hun feestje gunnen aangezien de feestvierders niemand kwaad doen met dat feestje.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 00:05:34 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157008106
dat moeten ze helemaal niet

het zou fatsoenlijk van ze zijn maar het hoeft niet
pi_157008356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, de frame. Komt ie.
.
Dus je erkent dat je die man zat te framen. Je schuift hem een mening in de schoenen.

quote:
. Maar waar maak ik hier die groep zo uit dat ik een racist ben in jou ogen?
Ga je weer...... jij begint over racisme. Ik heb je niet zo genoemd. Dat doe je zelf

]
quote:
Waarom probeer je mij in een hokje te duwen zodat mijn argumenten geen flikker waard zijn omdat je op mijn naam een racistkaart kunt plakken?
Jij duwt je zelf in een hokje . Ik niet.
Jij begint over racisme. Je zit mij net zo te framen als die goser op de radio.

quote:
Ga nu eens gewoon de discussie in, die je al 3 jaar selectief ontwijkt door je geframe en blindheid voor steekhoudende ZP-argumentatie.
Het is 2 jaar dat deze discussie woedt . En ik kom met zat argumenten.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 00:26:00 #175
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_157008413
Fuck it. Ik ben een racist en ik schaam me er niet voor.

Helemaal klaar met die jankende negertjes.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_157008472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 09:15 schreef SeLang het volgende:
Waarom storen mensen zich hieraan

[ afbeelding ]

En waarom niet hieraan?

[ afbeelding ]
Clowns zijn pas eng!
Als kind vond ik ze griezelig!
Veel kinderen vinden dat ook!

Weg met de clowns! Ze discrimineren de witte medemens!
*Spandoek*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157009088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:05 schreef sp3c het volgende:
dat moeten ze helemaal niet

het zou fatsoenlijk van ze zijn maar het hoeft niet
Soms mag je "ze zouden moeten" lezen als iemand "ze moeten" zegt, schrijft of typt. ;)
#NoDAPL
pi_157009093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Clowns zijn pas eng!
Als kind vond ik ze griezelig!
Veel kinderen vinden dat ook!

Weg met de clowns! Ze discrimineren de witte medemens!
*Spandoek*
Heb jij enig idee hoeveel mensen clownfobie hebben? Het komt veel voor! :)
#NoDAPL
pi_157009183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heb jij enig idee hoeveel mensen clownfobie hebben? Het komt veel voor! :)
Volgens mij gaf ik dat dus al aan?
;)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 05:03:43 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157009860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Soms mag je "ze zouden moeten" lezen als iemand "ze moeten" zegt, schrijft of typt. ;)
gelukkig maar maar dat is voor mij precies het punt waar het iedere keer misgaat in deze discussie

ik ben zelf best pro piet maar ik vind het recht van Quincy en consorten om de zeurpiet uit te hangen een stuk belangrijker dan mijn recht om zwarte verf op mijn gezicht te smeren maar daar zijn een heleboel propieten het niet zo mee eens

als dat de keuze is dan heeft heel die piet voor mij niet zo erg meer

mensen moeten gewoon niet zo overtrokken reageren op die flapdrol en zijn 12 vrinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')