Ik zie frekwent zwarten die zich gedragen als domme zwarte pieten. Zónder de pofmouwen en maiilots. Hoe schaffen we die af?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:48 schreef AchJa het volgende:
"Kick out Zwarte Piet"... Really?
Dus iets wat volgens hun de arme zwarte slaaf symboliseert moet het land uitgekicked worden?
Nee, het zijn knechtjes, zials vroeger elke bakker en melkboer een knechtje hadden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja okee, ook niet echt maar hij had wel een slaafje. maar als ik er zo over nadenk, pipo had ook een slaaf, die indiaan. dus eigen lijk toch wel een goede vergelijking, mijn excuus.
Toe nou zeg. Als er iets slecht is voor het voorbestaan van ZP zijn het dit soort kansloze opmerkingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zie frekwent zwarten die zich gedragen als domme zwarte pieten. Zónder de pofmouwen en maiilots. Hoe schaffen we die af?
Onderwerpen en aan de ketting leggen, net als zwarte.....oh, wacht.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zie frekwent zwarten die zich gedragen als domme zwarte pieten. Zónder de pofmouwen en maiilots. Hoe schaffen we die af?
En hopla, nog zo'n zp hater die graag wil dat zp verdwijnt door de koppeling met racisme hard te maken!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Onderwerpen en aan de ketting leggen, net als zwarte.....oh, wacht.....
Zeg, kijk effe waar ik op reageer voordat je met een gestrekt been erin komt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef erodome het volgende:
[..]
En hopla, nog zo'n zp hater die graag wil dat zp verdwijnt door de koppeling met racisme hard te maken!!!!
Mens wat ben je emotioneel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef erodome het volgende:
[..]
En hopla, nog zo'n zp hater die graag wil dat zp verdwijnt door de koppeling met racisme hard te maken!!!!
Goh zeg, dat was echt nog niemand opgevallen!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg, kijk effe waar ik op reageer voordat je met een gestrekt been erin komt.
Als er iemand pro zp is, ben ik het wel.
Nee hoor, alleen maar een observatie.quote:
Nou nee, het zijn vooral mensen zoals jij die ZP de nek omdraaien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Goh zeg, dat was echt nog niemand opgevallen!!!!
Het gaat om de toon waarvan je je bedient, het is niet de eerste keer dat ik je de koppeling racisme en zp zie maken. Ik bedank je hartelijk, want zowel jij als anderen met dezelfde techniek hebben binnen no time zp de nek omgedraaid. Jullie zijn meer verantwoordelijk voor het verdwijnen van zp dan welke anti zp-er dan ook.
Veel zwarte pieten, sorry zwarten, racismiseren zichzelf wel. Dan raak ik als simpele niet-zwarte burger in de war. Willen de zwarten zwarte piet weg of nie. Verdeeldheid verdeeldheid....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Zwarte piet werd in mijn jeugd nogal racistisch uitgebeeld. Door een bekende nederlandse cabaretier overigens maar dat is maar een detail. Als een aap met laagzwaainde armen en lage stem. Die sinterklaas gehoorzaamt als een hont. Dat is racistisch kan er niks beters van naken. Dus je ziet. Zwarte piet. Heeft altijd de link met racisme gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Toe nou zeg. Als er iets slecht is voor het voorbestaan van ZP zijn het dit soort kansloze opmerkingen.
Echt, ik heb Zp nooit met racisme geassocieerd, tot de discussie over Zp luid werd en gasten zoals jij dit soort opmerkingen gingen spuien.
De mensen die nu Zp koppelen aan racistische opmerkingen zijn de schuldige als straks Zp verdwijnt, zij hebben die koppeling hard gemaakt namelijk.
Zoals ik????quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn vooral mensen zoals jij die ZP de nek omdraaien.
En hoepla, daar hebben we de volgende zp hater die zich voordoet als een pro zp-er.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:12 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Veel zwarte pieten, sorry zwarten, racismiseren zichzelf wel. Dan raak ik als simpele niet-zwarte burger in de war. Willen de zwarten zwarte piet weg of nie. Verdeeldheid verdeeldheid....
Veel donkere mensen lachen niet om dit grapjes. Zodoende is er minder lol in dat zp-theater.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:12 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Veel zwarte pieten, sorry zwarten, racismiseren zichzelf wel.
Ik maak het heel simpel en je hoeft er niks achter te zoeken; Ik ben voor zwarte piet in het zwarte pi.. Sinterklaasfeest.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:32 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoepla, daar hebben we de volgende zp hater die zich voordoet als een pro zp-er.
Echt, geen vakkundiger sloper van zp dan dit soort mensen.
En veel donkere mensen kan het ook niks schelen. En lachen hartelijk mee met het Sinterklaasfeest.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Veel donkere mensen lachen niet om dit grapjes. Zodoende is er minder lol in dat zp-theater.
Je maakt het idd heel erg simpel, maakt een directe koppeling tussen Zp en racisme.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik maak het heel simpel en je hoeft er niks achter te zoeken; Ik ben voor zwarte piet in het zwarte pi.. Sinterklaasfeest.
nee de zwarten willen zwarte piet niet wegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:12 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Veel zwarte pieten, sorry zwarten, racismiseren zichzelf wel. Dan raak ik als simpele niet-zwarte burger in de war. Willen de zwarten zwarte piet weg of nie. Verdeeldheid verdeeldheid....
Okay vind ik een goed punt. Ik ageer tegen diegenen die zwarte piet wel koppelen aan racisme en daarom zp in de ban willen doen. En dan geef ik toe. ZP was nogal racistisch. Dusja het was en is wel racisme. Maar dit kan mij niks schelen. ZP. moet blijven om meerdere redenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Je maakt het idd heel erg simpel, maakt een directe koppeling tussen Zp en racisme.
Alles wat ik zeg is dat als je echt pro zp bent die koppeling misschien niet zo verstandig is, want zp is nog nooit zo zwaar gekoppeld aan racisme als nu, zelfs niet in de tijd dat het nog echt een domme en nare neger voor moest stellen.
Je hebt het sinterklaasfeest .... en idd veel donkere mensen doen mee, vanwege de kinderen>quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
En veel donkere mensen kan het ook niks schelen. En lachen hartelijk mee met het Sinterklaasfeest.
jaja.... nu lijkt ZP misschien een fijne slimme gast, die zelf wel bepaald wat hij doet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, het zijn knechtjes, zials vroeger elke bakker en melkboer een knechtje hadden.
Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen, onderstaande heb ik van FB gehaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt het sinterklaasfeest .... en idd veel donkere mensen doen mee, vanwege de kinderen>
En daarnaast heb je de grapjes van jouw soort.
Twee verschijnselen. Jouw verschijnsel ondermijnt de lol van mensen in het sintfeest .
Jij maakt een punt van iemands uiterlijk en hahahaa je vindt dat grappig.
Vertaling?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de anti-pieten vredelievende mensen, onderstaande heb ik van FB gehaald
Mike Wolf
Mike Wolf Black people savonds ruiten van de Albert heijn ingooien en verfbomen... gaan ze wel door hun knieën...thats all het heeft te lang met onze monden geduurd actie nu .actie actie actie
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 6 ˇ Gisteren om 17:43 ˇ Bewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |