Met moeitequote:
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met moeite
En 3x dezelfde TT, LTKDV faalhaas.
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.
*kuch* kutsmoes *kuch*quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik had niet door dat ik de lapo had, dus maar gewoon snel op 'nieuw deel' geklikt voordat jullie in paniek raakten
Laat het hem maar horen hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.
Ja dan toch niet hequote:
Ik kan hier geen topics sluitenquote:
Mijn moeder heeft hem Engels geleerd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Tevens hadden wij Paul Rabbering. Heb nog in dezelfde kroeg gedraaid.
Ik kan wel notenquote:
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel noten![]()
Maar dan krijg ik ruzie met Specu
Niet fucken met de FP.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.
Ik zou niet durven....dan moet ik er daadwerkelijk heen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet fucken met de FP. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet fucken met de FP. [ afbeelding ]
Ik zie niets.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
Winst voor Zwitserse anti-immigratiepartij
Van die twee moet je je gewoon niks aantrekken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.
Mja timmmm kan me niet zoveel meer maken, maar vind specu toch wel een beetje gevaarlijk hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van die twee moet je je gewoon niks aantrekken.
Helemaal geen zin in.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.
Blaffende Zoemende honden bijen bijten steken niet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja timmmm kan me niet zoveel meer maken, maar vind specu toch wel een beetje gevaarlijk hoor.
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blaffende Zoemende honden bijen bijten steken niet.
Dit klopt dan weer wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als de rest van Henk zijn leven.
Hier praten we tenminste normaal, kun je van die Zwollenaren niet zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar jij snapt het met je beperkte taalgevoel gewoon weer niet.
Ruzie met specu is hartstikke leuk joh. Heb je een keer een excuus om in FC te komen postenquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel noten![]()
Maar dan krijg ik ruzie met Specu
Lekker rellen achter de schermenquote:Op maandag 19 oktober 2015 08:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ruzie met specu is hartstikke leuk joh. Heb je een keer een excuus om in FC te komen posten
Ja ok.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor juridische dingen kun je dus niet naar een kantoor want daar zitten vrijwilligers en dan is het te diep.
Gewoon lokquoten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb een vraag over Rofldam.
quote:
Wat moet je weten dan Keesquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gecondoleerd, was ze ziek?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef timmmmm het volgende:
Een tante van me is zojuist overleden.!
Ze was al wel een tijd ziek ja, maar ze hadden het over maanden tot een jaar ipv weken. Dus toch min of meer onverwqchtquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gecondoleerd, was ze ziek?
Of echt toeval dat je er langs was geweest?
RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze was al wel een tijd ziek ja, maar ze hadden het over maanden tot een jaar ipv weken. Dus toch min of meer onverwqcht
Nee dat t schijnt niet te kunnen dus. Heb haar een nieuwe brief gestuurd en proberen te overtuigen om toch iets te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef anonymoussie het volgende:
Wtf yas?!
Als je iemand wil spreken moet je dan een afspraak maken of zo??
Gecondoleerd Timmmmm.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze was al wel een tijd ziek ja, maar ze hadden het over maanden tot een jaar ipv weken. Dus toch min of meer onverwqcht
Ik wil binnenkort een rondvaart door de havens maken en je kunt dan kiezen tussen die door de oude havens en die bij maasvlakte.quote:
Iwanus weet dit soort dingen, hij heeft foto's van alle restaurants daar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:05 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een rondvaart door de havens maken en je kunt dan kiezen tussen die door de oude havens en die bij maasvlakte.
De reviews zijn nogal uiteenlopend en nu ben ik in dubio.
En ik heb ook restauranttips nodig in Rofldam-Zuid.
Gecondoleerd Tim.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef timmmmm het volgende:
Precies.quote:
Zeg het eens, ouwe rakker.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
- Oude havensquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:05 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een rondvaart door de havens maken en je kunt dan kiezen tussen die door de oude havens en die bij maasvlakte.
De reviews zijn nogal uiteenlopend en nu ben ik in dubio.
En ik heb ook restauranttips nodig in Rofldam-Zuid.
Zonde.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:52 schreef Specularium het volgende:
Zo, gelukkig heel DWDD op tijd gemist.
Belachelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat t schijnt niet te kunnen dus. Heb haar een nieuwe brief gestuurd en proberen te overtuigen om toch iets te doen.
Ik jou niet.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je serieus en oprecht zo ver van je padje af dat je nu serieus aan het insinueren bent dat de meerderheid van de moslims een lezing van de Islam er op na houdt, waarin ze van mening zijn dat je een vrouw moet stenigen, homo's moet aanvallen, handen moet afhakken en van niet-moslims belasting moet innen? Als de meerderheid van de moslims er zulke interpretaties op nahielden, dan hadden we niet een probleem met moslims, maar een heel groot probleem zonder een seconde van rust. Ergens hoop ik dat ik het mis heb en dat je dat helemaal niet claimt, dat ik je daarin verkeerd heb begrepen, want zelfs van de grootste Islamofoben heb ik toch wel meer nuances dan dat gehoord.
Met alle respect, maar blijkbaar begrijp je het niet helemaal, de variatie aan interpretaties tussen 'some' Sunnis en Koranisten is niet op een 'wij vs zij' niveau, ook in de Soennitische wereld heb je 4 grote substromingen, die weer onderverdeeld zijn in verschillende opvattingen en overtuigingen. De citaten die ik je hierboven voer benoemen heel concreet de claims van 'some', niet een collectief en absolutistisch interpretatie, maar geeft een overzicht van waarin de Koranisten met sommige Soennitische interpretaties verschillen. De grap is dat je het hebt over dat het in de boeken staat en dat de teksten de teksten blijven, maar je vergeet even achterwege te laten dat ook de Koranieten zich op het boek, de Koran en de Koranische teksten beroepen, sterker nog 9 van de 10 keer exclusief.
Wat betreft de duizenden anderen stromingen die er vrouwonvriendelijke interpretaties op na zou houden, ik heb een stuk of 3/4 gematigde en relatief progressieve stromingen genoemd aan de ene kant en aan de andere kant zou ik een stuk of 3/4 achterlijke, radicale stromingen kunnen noemen zoals Wahabisme, Salafisme en Islamisme en dan ben ik wel klaar denk ik, de overwegende meerderheid van de moslimwereld, van Indonesië tot aan Marokko en Bosnië zit nou niet echt in de ban van de meest agressieve vormen van de genoemde radicale islamitische stromingen.
[..]
Oke, nou wordt het interessant, kan je überhaupt een stroming binnen de Islam noemen die eerwraak en uithuwelijking aanmoedigt, ben reuze benieuwd, zelfs in de meest ultraconservatieve en radicale stromingen van de islamitische wereld is er geen vergelijkbare katholieke concept dat een huwelijk voor eeuwig bindend is en onvergefelijke zonde als je gaat scheiden. En met je laatste vraag kom ik precies op het punt waar ik je wilde hebben, namelijk dat de Islamitische wereld, de moslimgemeenschap en gelovigen geen Paapse autoriteit hebben die namens god spreekt en de enige en absolutistische waarheid verkondigt. Sinds de dood van Mohammed is daar al geen sprake meer van geweest. Je kunt 'de Islam' gebruiken om een religie mee aan te duiden, je kunt de Islam gebruiken als een abstracte groep voor een collectief van stromingen en opvattingen georiënteerd rondom de Koran en Mohammed, wat je niet kunt is inhoudelijk een interpretatie en opvatting exclusief verheffen daarvan en dat als het standpunt van de Islam benoemen als er andere stromingen aanwezig zijn die het tegenovergestelde claimen, snap je die nuance, of boeit je dat verder ook geen 'reet'?
Wat betreft de theologische standpunt over uithuwelijking en eerwraak zou aanmoedigen en dat de teksten teksten zouden blijven, nergens in de Koran wordt er ook maar met een woord over uithuwelijking en eerwraak gerept, dus dat haal je zeker niet uit de tekst, aanvullend spreekt de Hadith zich zelfs uit tegen uithuwelijk en eerwraak, dus zou ik graag van jou willen horen uit welke teksten ze die aanmoediging halen en als je dat niet kunt vinden wat er van jouw claim overblijft?
[..]
Wat betreft het vergeten van Aisha's leeftijd, voor eens voor de grap in Google: Triggershot, Aisha, leeftijd FOK!, om te kijken hoe vaak ik het daarover heb gehad, hoe vaak ik inhoudelijk en kritisch daar naar heb gekeken en gereageerd, ik was eigenlijk eerder onder de veronderstelling dat Mohammeds seksleven je niet zo heel erg zou boeien, maar goed, het is een vrij land en wellicht dat je het toch spannend vind, zou zomaar kunnen, maar goed vergeet wat ik over Aisha en haar leeftijd heb gezegd en probeer onder ogen te zien waar we vandaag de dag mee te maken hebben, daar waar je in Jemen en Saoedi Arabie bijvoorbeeld een groot probleem hebt met kinderhuwelijken, daag ik je toch uit om morgen naar een willekeurige moslim te lopen met een dochter van een jaar of 6/7 en haar hand te vragen, afhankelijk van de reactie wat je gaat krijgen lijkt het me alvast wel slim om zowel de politie, ambulance en kinderbescherming in te schakelen. Ik ben oprecht reuze benieuwd of ze je vraag en houding mbt tot het kind kunnen waarderen op religieuze gronden.
[..]
Ehm, in de genoemde landen zoals Turkije, Indonesië en Pakistan waren het willekeurige vrouwen die president/premier zijn geworden, de overwegende meerderheid van de bevolking vond ze capabel heeft er op gestemd en zijn ook zodanig als vrouw tot president en premier gekozen. Ze waren niet toevallig van adel en met blauw bloed tot een bepaalde bestuursfunctie aangewezen zoals je dat op sommige vlakken in veel Europese landen wel ziet.
Toch grappig dat je selectief het verkiezen van vrouw als leider ziet als een verdienste van een seculier systeem en de onerbarmelijke positie van de vrouw als religieus, terwijl de vrouw in Syrië, Irak en Egypte minstens net zo onderdrukkend was, waren / zijn dat toevallig seculiere systemen? Ja, misschien iets voor je om over na te denken.
[..]
Wat je maar niet schijnt te snappen is, dat je blijft hameren op een vaag concept als 'Islamitische cultuur' dat je koppelt aan onderdrukking en achtergestelde positie van de vrouw, terwijl ik je nu al in een stuk of 4/5 reacties probeer duidelijk te maken, dat je dezelfde en of vergelijkbare zaken ook terug ziet komen in bijvoorbeeld de Christelijke cultuur van een Irak, of een Yazidi cultuur van de Koerden of een Hindoestaanse cultuur, al is dat wel ruim buiten het Midden Oosten natuurlijk.
Laten we een heel simpel gedachtenexperiment proberen, als morgen op magische wijze een land als Irak alle sektarische opvattingen onder de moslims zou verwerpen, van een diverse lezing van de Islam overgaat op een Koranitische en het leven van de moslima's dus dramatisch wordt bevorderd op een ongezien niveau, een verschuiving van mentaliteit met betrekking tot het behandelen van vrouwen in Irak uitsluitend de moslims zou beïnvloeden, zowel de christenen en yazidis blijven dezelfde standpunten jegens de vrouw aanhouden in mijn experiment, zou je dan nog steeds spreken over een 'Islamitisch' cultureel probleem vanaf dat moment, of zou je het eerder inzien voor wat het is, een regionaal cultureel probleem, omdat het niet meer onder moslims voorkomt, maar wel alsnog onder de Yazidi's en de Christenen. Als je antwoord daarop een 'ja' zou zijn, zou ik je namelijk niet meer serieus kunnen nemen.
Wat betreft je vraag en verzoek tot een rechtstreekse antwoord: Op een tal van vlakken is de positie van de vrouw in de overwegend Islamitische landen / culturen beter gesteld dan die van het Westen, zelden heb je namelijk een vrouw in een bikini nodig om een auto, boormachine of drank te verkopen, dergelijke seksuele exploitatie is minimaal in de Islamitische wereld en media, op een tal van andere vlakken laat het Westen de overwegend Islamitische landen / culturen ver achter zich met betrekking tot de positie van de vrouw, mijn standpunt is dus dat ze beiden wel wat van elkaar kunnen leren.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over een regionaal wijd probleem waar de vrouw mee te kampen heeft onder zowel moslims, christenen als Yazidis om hele concrete voorbeelden te geven en lever kritiek op jouw benoeming van een 'Islamitisch' cultureel probleem, vervolgens snap ik er niets van? Classic.
[..]
Gast ga toch spelen, niet alleen maak je er een sport van wedervragen richting jouw kant volledig te vermijden, claims maken die je niet kunt onderbouwen, namelijk dat er een Islamitische stroming is die eerwraak en uithuwelijking aanmoedigt, maar je verwijt mij ook dat ik doodleuk zou mee doen met selectief dingen te quoten om mijn interpretatie te benadrukken, ik heb maar eenmaal verwezen naar externe referenties en dat was op jouw verzoek voorbeelden te geven, verder heb ik vers noch hadith geciteerd om 'mijn' interpretatie meer legitimiteit te geven, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt en gaat maar op de persoonlijke tour om een karikatuur te maken van mijn reactie.
[..]
Verder zeg ik heel duidelijk in mijn reactie dat de Islamitische wereld geen Paapse autoriteit heeft die in de absolutistische zin namens een god kan praten en krijg ik vervolgens vragen richting mijn persoon of ik waardeoordelen ga uiten over 'echte' moslims en vervolgens op wiens autoriteit, heb je überhaupt mijn reactie wel goed gelezen? En verder ben je er van bewust dat nogmaals 'de Sharia' niet voor iedereen hetzelfde betekent als datgene waar jij het voor uitmaakt en dat ook binnen de Pew peiling er constant op gewezen wordt hoe verschillend de resultaten zijn?
[..]
Ik val door de mand door te stellen dat beide kanten wel de goede aspecten van elkaar kunnen overnemen en zich daar door te laten inspireren, dat zou een klap in het gezicht moeten zijn van de vrouwen die gebukt gaan onder religieuze onderdrukking wanneer ik zeg dat ze de goede kanten van het Westen zouden moeten overnemen?Nou, laat ik dan totaal geen problemen hebben met 'door de mand te vallen', want een idiotere standpunt had je niet kunnen aannemen.
Moet ik dit allemaal gaan lezen ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas maar om, straks wordt je nog door een idioot op internet uitgemaakt dat je er omheen praat, met je vrome praatjes.
[..]
Onduidelijk, maar net duidelijk genoeg om te zeggen dat het nergens op slaat, cute.
Feit is dat als je de excessen van het Westen neemt zoals seksuele exploitatie, dat de vrouwen als lustobject worden weggezet, dat vele mensen hun huizen, spaargeld hebben kwijtgeraakt, in de schulden zijn geraakt, zelfmoord hebben gepleegd door een verderfelijke rentesysteem, wens ik je veel succes om je te beroepen op de wet, eens kijken of de wet je tot betalen dwingt of niet, terwijl de bankiers met het grote geld er vandoor gaan, mensen niet eens meer kijken naar hun bejaarde ouders en ze maar dumpen in een verzorgingstehuis, waar de overheid vervolgens ook nog eens flink op gaat bezuinigen, om maar vervolgens ook nog eens massaal weer op de VVD te stemmen, als je denkt dat dat niet de excessen is van Nederland, maar goed en inhoudelijk samengevat, dat zulke dingen het enige is wat Nederland te bieden heeft, dan begrijp ik ook waarom bepaalde mensen hier idiote opvattingen over het Midden Oosten er op na houden.
Mocht god forbid een van de genoemde zaken je overkomen, wens ik je oprecht veel succes je te beroepen op de wet. Mocht je een andere kant van het Westen te zien krijgen.
Hoezo, zijn ze geTRed?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik jou niet.
[..]
[..]
[..]
Moet ik dit allemaal gaan lezen ofzo?
.
TR gemaakt, tevens gemeld bij MDIquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar matige zandposts lezen hoort erbij.
Taartquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Lieve mensen, mijn hond is genezen! Controle bij de dierenarts was goed
Gecondoleerdquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef timmmmm het volgende:
Chocolaatje vanavondquote:
Net zo 'goed' als dat stuk over het terras zeker. Ik ben geen fan van Lebbisquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Lebbis had een keer een goed stukje over de bankwereld.
Geen idee waar het terras over gaat.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net zo 'goed' als dat stuk over het terras zeker. Ik ben geen fan van Lebbis
Zeker net zo'n Vara gutmensch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee waar het terras over gaat.
Vind hem soms heel erg raak, soms iets te overdreven idealistisch.
Ik denk na al die oeverloze lulverhalen over hoe de wereld in elkaar zit en zou moeten zitten; klinkt mooi, jammer dat het totaal niet aansluit bij de werkelijkheid.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee waar het terras over gaat.
Vind hem soms heel erg raak, soms iets te overdreven idealistisch.
Dat heb ik ook met Star Wars.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk na al die oeverloze lulverhalen over hoe de wereld in elkaar zit en zou moeten zitten; klinkt mooi, jammer dat het totaal niet aansluit bij de werkelijkheid.
Daar hou ik niet van
Ik ga straks gewoon Pauw kijken natuurlijk.quote:
Er komt een lekker vluchtelingendebatje aan, dat wordt weer genieten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon Pauw kijken natuurlijk.
Doet hij ook niet, het is vooral een opsomming wat er allemaal kut is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Star Wars doet gelukkig niet of het wél weergeeft hoe de wereld eruit ziet
Pauw weet ons toch elke dag weer te verrassen met nieuwe content hequote:Op maandag 19 oktober 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er komt een lekker vluchtelingendebatje aan, dat wordt weer genieten.
Toch vind ik het een apenbalquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet hij ook niet, het is vooral een opsomming wat er allemaal kut is.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er komt een lekker vluchtelingendebatje aan, dat wordt weer genieten.
Dit doet mij als linkse policor fascist goed natuurlijk.quote:Een groep vluchtelingen in Vriezenveen heeft vandaag geweigerd de noodopvang te verlaten. Ze zijn het zat dat ze elke 72 uur op een andere locatie ondergebracht worden, zonder dat er uitzicht is op verbetering. Omgekeerd gebeuren er de laatste dagen ook tal van incidenten. Zo bestormde een groep mensen de noodopvang in Woerden en werd staatssecretaris Dijkhoff na een stevige discussieavond in het dorp Oranje tegengehouden door boze burgers. Pauw spreekt er vanavond over met staatssecretaris Klaas Dijkhoff. Hoe wil hij meer draagvlak onder de bevolking creëren voor opvang van vluchtelingen?
‘Geachte heer Wilders. Als u echt aan Nederland denkt, wilt u dan samenwerken met anderen. En niet Nederland proberen te verdelen, door alleen maar te zeggen hoe het niet moet. Rob Geurst (partijloze burger).’ Deze advertentie stond vanmorgen op de voorpagina van de Volkskrant. De eigenaar van een Haags aannemersbedrijf doet ermee een nadrukkelijke oproep aan de man die in de peilingen bovenaan staat. Vanavond is Geurst te gast in Pauw en vertelt hij wat hij met zijn actie wil bereiken.
Zijn naam is natuurlijk aangetast door de samenwerking met Dolf 'Auschwitz is niet fijn' Jansen.quote:
Dat wist ik niet, maar dan is het een nog grotere eikelquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn naam is natuurlijk aangetast door de samenwerking met Dolf 'Auschwitz is niet fijn' Jansen.
Lebbis en Jansen ken je toch wel?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar dan is het een nog grotere eikel
Even je bek houden over Fylax zijn held.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Die Rob Geurst heeft wel gelijk overigens, segregerende polariserende paardenlul van een Wilders
Vraag me af wanneer hij naar de peroxidekapper gaat.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even je bek houden over Fylax zijn held.
Nee joh, ik heb eens drie filmpjes gezien van die linke hippie en daar was ik er al helemaal klaar mee. Verder hoefde ik me niet te verdiepen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lebbis en Jansen ken je toch wel?
Geraakt door alle kritiek.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Watser trouwens met Peter R gebeurd? Heb hem al een week niet op tv gezien
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-10-2015 om 16:11:16In het kader van #InternetpestersAangepakt een interessant gesprek gehad met de mensen van @whitecanvasnl Voor wie wil terugvechten... reageer retweet
Ja hij is denk ik gekwetst door alle confronterende woorden van timmmmm.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geraakt door alle kritiek.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-10-2015 om 16:11:16In het kader van #InternetpestersAangepakt een interessant gesprek gehad met de mensen van @whitecanvasnl Voor wie wil terugvechten... reageer retweet
LTDKVquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Minnetjes sparenhttp://frontpage.fok.nl/p(...)mier.html#c_13371914
Het stemt me eigenlijk voornamelijk droevigquote:
Leuk zo'n moeder die dat voor je doet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar er is eerst iets anders gemaakt.
Zeg, wat denk je allemaal wel niet van me?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
Laten we gewoon op moemoe wachten, die weet het allemaal wel.
Nee joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Die komt natuurlijk pas weer om 04.00 uur langs
Ik ben afgelopen week weggelopen bij een film in de bios die ik gewoon echt te zweverig vond.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je allemaal wel niet van me?
Heb ik jou,quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs 2 maanden later vind ik dit nog een gegronde reden om even heel erg hard te huilen![]()
![]()
Moemoe is overigens sowieso 10/10. Moira. of niet.
Okee, dan valt 't misschien wel mee allemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben net een kwartier wakker en ik begreep je verhaal
Best een hele prestatie moemoe
Poco is lekker kort en bondig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Elflettering gebruikt liever poco, dacht eerst dat het de nieuwe vogel van Uccie was.
Bedankt, dat ziet er goed uit. Daar kan ik wel wat vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
- Oude havens
- Katendrecht zitten genoeg leuke restaurants. Kijk maar op het deliplein.
Net zo woest aantrekkelijk zeker.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Dijkhoff lijkt wel een beetje op LTKKL
Tjackaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet hier posten van johannes_vermeer
Aandachtsjunkquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw liefde voor mij nog niet is veranderd.
Daar lijk ik dan gelukkig weer totaal niet op.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:54 schreef d4v1d het volgende:
Ze moeten touchscreen pleisters uitvinden voor om je vingers
Heb jij van die worstenvingertjes, David?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:54 schreef d4v1d het volgende:
Ze moeten touchscreen pleisters uitvinden voor om je vingers
Nee. Wel een wondje op mn duim.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij van die worstenvingertjes, David?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Die heb ik allemaal al gevlogen in GTA 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gevlogen in GTA 5
Eindelijk een week 'vakantie'. Al ben ik thuis aan de gang. Maar 30 uur per week overwerken hakt er best in, en dat 3 maanden langquote:
En daar maar 1 week vakantiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Eindelijk een week 'vakantie'. Al ben ik thuis aan de gang. Maar 30 uur per week overwerken hakt er best in, en dat 3 maanden lang
En met Fokkertje?
Ja nou ja, in november weer een weekjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En daar maar 1 week vakantie![]()
Zijn gangetje hier.
Zien we je over een half jaar wel weerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, in november weer een weekje
Kwam even buurten, ga zo weer verder rommelen hier
Ja sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zien we je over een half jaar wel weer
quote:
quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
Zit David weer iedereen weg te jagen?
Zodra ik mijn eigen eiland kan betalen ga ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
Sommige mensen mogen echt van mij hetlanduit.nl
doe maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra ik mijn eigen eiland kan betalen ga ik ook
Zet ekkes een crowdfunding op dan, hoe sneller hoe beterquote:
Zal ff crowdfundigpaginatje maken op mijn site hetlanduitquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet ekkes een crowdfunding op dan, hoe sneller hoe beter
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet ekkes een crowdfunding op dan, hoe sneller hoe beter
Het is wiefiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
Als dat eiland van LTKVD zonder waaifaai is, dan doneer ik.
Is dat de homepage van Catherine Keyl?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
Sommige mensen mogen van mij echt hetlanduit.nl
ohja dat is wel waar, ik was in de war met haaifaai.quote:
wie is datquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat de homepage van Catherine Keyl?
Jij als linguïstisch beperkte zal het wel iets als 'wihfih' noemenquote:
Nerdquote:
Welke?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk een oude James Bond, het is zo kut dat het weer leuk is.
Spy who loved me, is op RTL 7.quote:
nou en.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Films met om de 10 minuten reclame kijken
Dat kan ik allemaal niet volgen hoor.
Dat is er wel een topshow aan.quote:
nee, koud op pleintjequote:
Met jou altijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stoeien in bed dan [ afbeelding ]
10 jaar geleden was ik de man met dat ding.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met jou altijd....maar die msn-smiley kan echt niet.
Nu ben je trans?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik de man met dat ding.
10 jaar geleden werd ik opgepakt als ik op je ding had gereageerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik de man met dat ding.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Toen was ik gewoon legaal hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
10 jaar geleden werd ik opgepakt als ik op je ding had gereageerd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders was je mooi op de frontpage gekomen door Djeez.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
Ik ga morgen gewoon vrijwillig Omroep Max kijken.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
Ik ga morgen gewoon vrijwillig Omroep Max kijken.
Heel Holland Bakt, is gewoon een topshow!quote:
Ik kijk amper TV gelukkigquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zit nog in de periode dat je alleen maar TMF kijkt.
Correct, maar dat is zondagquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt, is gewoon een topshow!
TMF? Geen idee.quote:
http://www.omroepmax.nl/heelnederlandkijksterren/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las laatst dat het in België ging stoppen, dan zal het hier al wel weer 10 jaar weg zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.omroepmax.nl/heelnederlandkijksterren/Jij bent de ster van deze SC zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
http://www.omroepmax.nl/heelnederlandkijksterren/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
http://www.omroepmax.nl/heelnederlandkijksterren/oh dat wil ik ook wel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]Die is echt goed, even opslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 2011. In 1996 zat ik in een reclamespotje van TMFquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het in België ging stoppen, dan zal het hier al wel weer 10 jaar weg zijn
Dit klopt wel, was toen al een greppelheks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
De enige VJ die ik vroeger skipte bij TMF was Sylvana, toen al. De rest heb ik een hoop lol mee gehad.
Leuk draadje in SHO, die is echt totaal knettergestoord.quote:
Ohja die heeft echt elke aandoening die je kunt afkorten inmiddelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk draadje in SHO, die is echt totaal knettergestoord.
Die zie ik nu wel eens in dat programma "Wie is de Sjaak", zij is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
Was wel wat later, maar toch.
[ afbeelding ]
Is die helemaal doorgedraaid jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk draadje in SHO, die is echt totaal knettergestoord.
Ja, zo'n doodvermoeiend labiel borderlinermens. Ze woog een tijdje 480 kilo, maar heeft nu een maagband.quote:
Is ze toevallig een ex van Arno?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zo'n doodvermoeiend labiel borderlinermens. Ze woog een tijdje 480 kilo, maar heeft nu een maagband.
Daar heb ik ook niet genoeg aan om zo' lijst te makenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het heeft weinig opgeleverd, alleen 6 uur stilte.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Walgelijke linkse propaganda was het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:04 schreef timmmmm het volgende:
Was pauw wat gisteren? Anders ff terugkijken
Elke avond jeweetog.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Walgelijke linkse propaganda was het.
Daarom kijk ik het dus elke dag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Walgelijke linkse propaganda was het.
Hij zit er nog steeds op te zwoegen. Vraag me af hoeveel FOK!kers er op komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niet genoeg aan om zo' lijst te maken
Geen daarvan, want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waar kun je uit kiezen?quote:
Ik moet nog boodschappen doen. Dus kan overal tussen kiezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar kun je uit kiezen?
Ik twijfel nog tussen zelf pizza maken of gebakken aardappels met salade en kaasburger.
Nasi a la Johannes is altijd wel een succesverhaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen. Dus kan overal tussen kiezen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nasi a la Johannes is altijd wel een succesverhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |