Ik was nog te druk in het VBL-topic. Het gaat soms zo snel dat je het nauwelijks kunt bijbenen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, je kan meteen reageren of gewoon niet, dit slaat natuurlijk nergens op.
Was net een beetje uitgehuild.
Gewoon knuffeltherapie in deze slowchat: http://www.ikomarmje.com/.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was nog te druk in het VBL-topic. Het gaat soms zo snel dat je het nauwelijks kunt bijbenen.
Kleffe TT, trouwens.
Daar ben ik stiekem wel blij om jaquote:
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik doe mee of heeft iemand daar problemen mee?
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind hem engquote:
Hij zegt altijd rare dingen tegen jou.quote:
Ik ben Yasmin's fan. Ik mag dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt altijd rare dingen tegen jou.
Ik wil met jou knuffelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
Amma is een vrouw van Indiase afkomst die wereldwijd al meer dan 35 miljoen mensen heeft geknuffeld. En dat nog steeds doet.
En ze komt dus naar Nederland eind oktober.
Weest welkom.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb deze SC al.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon knuffeltherapie in deze slowchat: http://www.ikomarmje.com/.
Ja, in 2058 pas.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jahaaa, dat staat toch op de lange to-do-list joh.
quote:Een knuffel is een basisbehoefte. Een knuffel werkt troostend en helend en nog heel veel meer. Geweldig eigenlijk, hoe het lichaam werkt. Helaas is een knuffel niet voor iedereen of altijd toegankelijk. Wil jij vastgehouden worden? Onze armen staan wijd open. Jij doet er toe.
quote:Seks is een basisbehoefte. Seks werkt troostend en helend en nog heel veel meer. Geweldig eigenlijk, hoe het lichaam werkt. Helaas is seks niet voor iedereen of altijd toegankelijk(Fylax). Wil jij vastgebonden worden? Onze benen staan wijd open. Jij doet er toe.
Haha, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zijn ook heel blij met jou hoor.
Nee, dat ik die pas net heb ingenomenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
Kunnen we hieruit opmaken dat de melatonine niet werkt?
okquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
Ik gebruik gewoon Reeten als systeem.
Kut post, 1 reet.
Vrouwen zijn altijd lekker, 5 reeten.
Klopt. We werken nu alleen nog met bijtjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, jullie hebben een nieuw rating systeem he,
Dat systeem is nu al niet meer leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. We werken nu alleen nog met bijtjes.
Alle bijtjes die je nodig kunt hebben, vind je hier: http://fok.d4v1d.nl/harry/
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
Ik gebruik gewoon Reeten als systeem.
Kut post, 1 reet.
Vrouwen zijn altijd lekker, 5 reeten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat systeem is nu al niet meer leuk natuurlijk.
Dit voldoet dus niet aan het rating-systeemquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fylax ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit voldoet dus niet aan het rating-systeem
Het komt nog niet echt uit de verf.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd leuk zo'n klassiek knuffeltopic, zeker als het om Fokker89 gaat.
Zit hier niks van je gading bij? http://fok.d4v1d.nl/harry/quote:Op woensdag 14 oktober 2015 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen er ook knuffelende bijen worden gemaakt?
Ik zie nergens bijtjes die met elkaar aan het knuffelen zijn dus nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit hier niks van je gading bij? http://fok.d4v1d.nl/harry/
Ik heb lekker 5Mg tabletten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Een tijdje geleden kon je nog gewoon tot 3Mg kopen in de supermarkt, maar dat mag helaasch niet meer.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon Studio Brussel luisteren Arno, dan lijkt het net alsof er iemand heeft gewonnen
quote:Op de Franciscusdreef in Utrecht is woensdagochtend rond 9 uur supermarkt Jumbo overvallen door een man van lichtgetinte afkomst.
Die beesten zijn wel cool hoor, die ene was niet bij me weg te krijgen. Ik ging nog filmpjes maken in de hoop dat ik materiaal kon maken voor leuke gifjes, helaas niet gelukt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:32 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon hier tussen de lokalistische geiten.
Wat schattigquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
Vandaag ben ik naar de kinderboerderij geweest. Het was heel erg leuk. Ik heb allemaal beestjes gezien. En sommige heb ik ook geaaid.
Er waren een heleboel vogels in een grote vogelkooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook geitjes gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geitje vond mij heel lief.
[ afbeelding ]
Er was ook een varken.
[ afbeelding ]
Er waren ook kippen en fazanten en ook nog wat meer beestjes maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
Op het laatst kwam ik Fylax ook nog tegen.
[ afbeelding ]
Het was heel leuk. Ik werd er helemaal gelukkig van.
Was het een Colombiaanse berggeit?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel eens in mijn vinger gebeten door een geit, toen moest ik heel hard huilen.
Als dat zo is, wordt er opeens een hoop duidelijk voor mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het een Colombiaanse berggeit?
Ik had thuis al wat gegeten en het was maar een kort bezoekje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Had je wel voldoende bammetjes bij je?
Zou wel je irrationele haat tegen die lieve Colombiaantjes verklaren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wordt er opeens een hoop duidelijk voor mij.
Ik heb met Colombianen, wat Bassie heeft met mensen uit Almere.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel je irrationele haat tegen die lieve Colombiaantjes verklaren.
Zou een leuke sig voor Cavaliers zijn. De sig die hij nu heeft is een tikkeltje uit zijn context gerukt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Colombiaantjes zijn lelijke kanalenvegers.
~ Mani89
Ok dan El Manidor89!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb met Colombianen, wat Bassie heeft met mensen uit Almere.
Ik mis El_Matador, als hij zijn BNW hoedje af had was het een kwaliteitsuser.quote:
Cute pics!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
Vandaag ben ik naar de kinderboerderij geweest. Het was heel erg leuk. Ik heb allemaal beestjes gezien. En sommige heb ik ook geaaid.
Er waren een heleboel vogels in een grote vogelkooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook geitjes gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geitje vond mij heel lief.
[ afbeelding ]
Er was ook een varken.
[ afbeelding ]
Er waren ook kippen en fazanten en ook nog wat meer beestjes maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
Op het laatst kwam ik Fylax ook nog tegen.
[ afbeelding ]
Het was heel leuk. Ik werd er helemaal gelukkig van.
Kan jij dan mijn laatste 3 notes verwijderen? Die slaan helemaal nergens op.quote:
Hij moet ook die MED in de OP zetten, anders weet niemand waar het over gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Zielig dat mensen dat topic trollen omdat Fylax de TS is.
Zelfs 2 maanden later vind ik dit nog een gegronde reden om even heel erg hard te huilenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel jammer dat je vriendjes bent met Moira. Dat is weer een dikke -1 waardoor ik je voorlopig op een 7/10 inschat
Nee joh, die heb ik al sinds bondage 'm had gemaakt. Heb alleen ruim 2 maanden niet meer gekekenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
Moira heeft de andere Sherlock ontdekt, dames en heren.
Kwijlend op parkbankjes zitten is toch veel leukerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer, maar je bent er ook niet voor je slimme opmerkingen.
Ik kwijlde heul niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee joh, die heb ik al sinds bondage 'm had gemaakt. Heb alleen ruim 2 maanden niet meer gekeken
[..]
Kwijlend op parkbankjes zitten is toch veel leuker
#Fokker4FA
Nooooiiquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:22 schreef Moira. het volgende:
Geen zorgen. Ik ga elitair doen en de democratic presidential debate van CNN kijken (om mijn tranen weg te juichen). Ben je weer van me af.
Mooi. Blijven mijn bovenbenen eens een dag sneevrijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:22 schreef Moira. het volgende:
Geen zorgen. Ik ga elitair doen en de democratic presidential debate van CNN kijken (om mijn tranen weg te juichen). Ben je weer van me af.
Dat verdient ook wel elitepuntjes, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
Fylax en ik kijken heel elitair naar de VARA.
Geen zorgen. Ik zal je gauw weer ergens treffen waar de vagijntjes minder zuur zijnquote:
Vind ie leukquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
Hij vindt het gewoon leuk me af en toe een blue screen of death voor te schotelenquote:
Die heb ik nog nooit gehad, loopt ook nooit vast.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij vindt het gewoon leuk me af en toe een blue screen of death voor te schotelen
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij vindt het gewoon leuk me af en toe een blue screen of death voor te schotelen
Schijnt volgens internet een bekend probleem te zijn bij ASUS-gebruikers.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad, loopt ook nooit vast.
Oh, dat heb ik ook sinds windows 10, daarvoor nooit problemen,quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze leeft nog hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens een beetje gezellig joh.
Dan nog, al dat deprimerende gedoe is nergens voor nodig, dat heeft het weer vandaag al genoeg gedaanquote:
Het maakt me boosquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook sinds windows 10, daarvoor nooit problemen,
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog, al dat deprimerende gedoe is nergens voor nodig, dat heeft het weer vandaag al genoeg gedaan
Ja doe eens wat minder sip, zelfs timmmmmmmmm is nog vrolijker.quote:
Je bent zelf een kutplaatje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je dat ziet, is gewoon een kutplaatje.
Als je die film hebt gezien snap je het wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe eens wat minder sip, zelfs timmmmmmmmm is nog vrolijker.
Of heb je er alweer een ex bij?
Terechte klacht. Ik moet ook zeggen dat hij íétswat gedateerd is deze filmquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook, heb alleen een schurfthekel aan de reclameblokken daar van een kwartier.
Welke film is het dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je die film hebt gezien snap je het wel.
Maar laat maar weer.
Toen mocht je nog overal roken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik moet ook zeggen dat hij íétswat gedateerd is deze film
Christian Slater.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heathers.
Mani weet dat wel.
Maar jij hebt nu al weer lopen spoileren door te zeggen dat ze niet dood is op dat plaatje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heathers.
Mani weet dat wel.
Kaspersky.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Wat is een beetje een goede spyware/malwarescanner?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Komt omdat jij commentaar had.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu al weer lopen spoileren door te zeggen dat ze niet dood is op dat plaatje.
Wat ben je ook een walgelijke pepernoot.
Malwarebytes.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Haha, je moeder.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat draai ik altijd bij mijn moeder als ze weer verkeerd geklikt heeft.
Hang eens niet zo de paardenlul uit joh.quote:
Sorry ik zal hem terugstoppenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hang eens niet zo de paardenlul uit joh.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
Geld is op bij de Varaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
Afrojack
Ahmed Aboutaleb
Marc van der Linden
Ferry Mingelen
Yvonne Hagenaars
Alweer geen Peter
Jammer wel, hij had altijd zulke oprechte en goed onderbouwde meningen.quote:
Ik wou zeggen dat er nog een komma achter Nee moest.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat er nog een komma achter Nee moest.
Maar allochtonen kennen meestal geen interpunctie.
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jij moet weer lachen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:47 schreef timmmmm het volgende:
Zoudeb ze bij Pauw de stoel die ze speciaal voor van der Linden neer moeten zetten de Shirmastoel noemen?
Terecht dat je daar moe van wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:34 schreef anonymoussie het volgende:
Ik word soms zo moe van deze bullshit.
Had ook maar zo gekund. Maar voor de PvdA is rood niet de nieuwste kleurquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik zag eerst alleen:
'De Advertentie' en dat blok met schaamrood...
dacht toen nog dat het over de PvdA ging
Wat is daar peach aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:30 schreef anonymoussie het volgende:
De kleur peach heeft een goede invloed op mij.
[ afbeelding ]
Dit was een beetje de bedoeling natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Begin dan niet over kleurtjes anders snap ik d'r geen hol van
note +1quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit was een beetje de bedoeling natuurlijk.
De echte emo's zoals ikzijn gewoon contant depressief. Weer of geen weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:23 schreef anonymoussie het volgende:
Iedereen weer depressief door het weer hier.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit was een beetje de bedoeling natuurlijk.
Ik pin liever ...quote:
gefeliciteerd..je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.quote:
Kom je erbij of moet ik je een zetje geven?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
gefeliciteerd..je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
Ja hoor, Viro maakt dit topic nog matiger.
Dingen die je niet verwacht.
Geef maar een ladder. Dan klim ik omhoog.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom je erbij of moet ik je een zetje geven?
Doe niet zo moeilijk, vraag of één van je vogels je naar boven brengt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geef maar een ladder. Dan klim ik omhoog.
HAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet leuk als je al weet wat er in de spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb je volgens mij eerder gezegd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
Jongens, ik ga volledig stoppen met alcohol
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit heb je volgens mij eerder gezegd.
Dat zuip ik zelf nog wel even op hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:32 schreef d4v1d het volgende:
Sterkte Fokker.
Welk bier heb je nu in huis? ik wil het best gratis overnemen
Ik drink ook niet meer. Maar dat houd ik maar 5 mnd vol helemaal geen alcohol.quote:
Op je 80ste stop je zeker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat ik nu meteen ga stoppen.
Ik nog geen week, dus heb er maar hulp bij gezocht.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink ook niet meer. Maar dat houd ik maar 5 mnd vol helemaal geen alcohol.
Of nog erger...wordt hij vrienden met LVTKD.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef d4v1d het volgende:
Opeens gaan we Fokker zien veranderen in een hele lieve, rustige en zorgzame jongeman en mag hij mij opeens.
Maar zonder grappen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik nog geen week, dus heb er maar hulp bij gezocht.
Niet kopen helpt sowieso.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik nog geen week, dus heb er maar hulp bij gezocht.
Ik ken het...maar dan met schoenen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, voor mij althans
Doe een make-over dat je er opeens als 18 uit ziet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, voor mij althans
Daar ben je gewoon vrouw voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het...maar dan met schoenen.
Prima excuusquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het...maar dan met schoenen.
Gewoon even een flinke tijd volhouden, you can do this. En als je dan na een tijd helemaal niet te hebben gedronken toch een keer flink gaat zuipen dan ben je de volgende dag zo vertieft dat je er meteen weer klaar mee bent.quote:
Aldus onze expertquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon even een flinke tijd volhouden, you can do this. En als je dan na een tijd helemaal niet te hebben gedronken toch een keer flink gaat zuipen dan ben je de volgende dag zo vertieft dat je er meteen weer klaar mee bent.
Ja, ik ga ook een tijdje naar een kliniek, dus dan weet ik zeker dat het goed gaat komen, daarna is er natuurlijk altijd weer een risico, maar denk dat die eerste stap wel even goed voor mij is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon even een flinke tijd volhouden, you can do this. En als je dan na een tijd helemaal niet te hebben gedronken toch een keer flink gaat zuipen dan ben je de volgende dag zo vertieft dat je er meteen weer klaar mee bent.
Top! Ik ben trots man, serieus. Je gaat je stukken beter voelen, echt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook een tijdje naar een kliniek, dus dan weet ik zeker dat het goed gaat komen, daarna is er natuurlijk altijd weer een risico, maar denk dat die eerste stap wel even goed voor mij is.
Maar dat is inderdaad wel een goede stap. Dan leer je er ook handvatten voor moeilijke situaties. Het is meer dan alleen niet drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook een tijdje naar een kliniek, dus dan weet ik zeker dat het goed gaat komen, daarna is er natuurlijk altijd weer een risico, maar denk dat die eerste stap wel even goed voor mij is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Top! Ik ben trots man, serieus. Je gaat je stukken beter voelen, echt.
Ja, het loopt soms gewoon te veel uit de hand, en zelf stoppen lukt mij ook niet zo 123, dus dan maar zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad wel een goede stap. Dan leer je er ook handvatten voor moeilijke situaties. Het is meer dan alleen niet drinken natuurlijk.
Vrouwen kan ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, het loopt soms gewoon te veel uit de hand, en zelf stoppen lukt mij ook niet zo 123, dus dan maar zo.
Tijd voor een nieuwe hobby, coke ofzo.
Wow.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Best wel, niet zo dat ik 's ochtends meteen een blik bier los trek, maar als ik drink dan drink ik ook meteen veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Veel succes Fokker, was het zo erg uit de klauwen aan het lopen dan?
Als je het goed doet heb je daar dan nooit meer geld voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar raak je dan weer van aan de drank
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je daar dan nooit meer geld voor.
Is voor mij ook een beetje eng hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:48 schreef d4v1d het volgende:
Had niet verwacht dat ik ooit Fokker zou steunen.
Ja, laten we er op proostenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:48 schreef d4v1d het volgende:
Had niet verwacht dat ik ooit Fokker zou steunen.
Ik ken datquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Best wel, niet zo dat ik 's ochtends meteen een blik bier los trek, maar als ik drink dan drink ik ook meteen veel.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ken dat. En waarschijnlijk zit er ook een reden/gevoel achter, moet je ook gewoon aan werken.
Toen kwam er toch nog een.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen je eruit kroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |