Ik was nog te druk in het VBL-topic. Het gaat soms zo snel dat je het nauwelijks kunt bijbenen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, je kan meteen reageren of gewoon niet, dit slaat natuurlijk nergens op.
Was net een beetje uitgehuild.
Gewoon knuffeltherapie in deze slowchat: http://www.ikomarmje.com/.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was nog te druk in het VBL-topic. Het gaat soms zo snel dat je het nauwelijks kunt bijbenen.
Kleffe TT, trouwens.
Daar ben ik stiekem wel blij om jaquote:
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik doe mee of heeft iemand daar problemen mee?
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind hem engquote:
Hij zegt altijd rare dingen tegen jou.quote:
Ik ben Yasmin's fan. Ik mag dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt altijd rare dingen tegen jou.
Ik wil met jou knuffelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
Amma is een vrouw van Indiase afkomst die wereldwijd al meer dan 35 miljoen mensen heeft geknuffeld. En dat nog steeds doet.
En ze komt dus naar Nederland eind oktober.
Weest welkom.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb deze SC al.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon knuffeltherapie in deze slowchat: http://www.ikomarmje.com/.
Ja, in 2058 pas.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jahaaa, dat staat toch op de lange to-do-list joh.
quote:Een knuffel is een basisbehoefte. Een knuffel werkt troostend en helend en nog heel veel meer. Geweldig eigenlijk, hoe het lichaam werkt. Helaas is een knuffel niet voor iedereen of altijd toegankelijk. Wil jij vastgehouden worden? Onze armen staan wijd open. Jij doet er toe.
quote:Seks is een basisbehoefte. Seks werkt troostend en helend en nog heel veel meer. Geweldig eigenlijk, hoe het lichaam werkt. Helaas is seks niet voor iedereen of altijd toegankelijk(Fylax). Wil jij vastgebonden worden? Onze benen staan wijd open. Jij doet er toe.
Haha, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zijn ook heel blij met jou hoor.
Nee, dat ik die pas net heb ingenomenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
Kunnen we hieruit opmaken dat de melatonine niet werkt?
okquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
Ik gebruik gewoon Reeten als systeem.
Kut post, 1 reet.
Vrouwen zijn altijd lekker, 5 reeten.
Klopt. We werken nu alleen nog met bijtjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, jullie hebben een nieuw rating systeem he,
Dat systeem is nu al niet meer leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. We werken nu alleen nog met bijtjes.
Alle bijtjes die je nodig kunt hebben, vind je hier: http://fok.d4v1d.nl/harry/
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
Ik gebruik gewoon Reeten als systeem.
Kut post, 1 reet.
Vrouwen zijn altijd lekker, 5 reeten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat systeem is nu al niet meer leuk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |