Komt er op neer als 'ja foutje kan gebeuren, volgende keer beter'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zij waren op dat moment toch jouw werkgever
Net via post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe heb je dat nieuws ontvangen, Yas?
Maar in feite heeft ze gewoon recht op dat geld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt er op neer als 'ja foutje kan gebeuren, volgende keer beter'
Ik heb alle bewijs via post aangedragen. Ze zeggen allemaal je hebt gelijk. Dit is geen hogere wiskunde ofzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar in feite heeft ze gewoon recht op dat geld.
Daarom was het beter geweest dat ze erheen was gegaan met bewijsstukken.
Had ook weer tijd gescheeld.
Zulke zaken moet niet zitten afwachten.
Ja ze heeft ook recht op dat geld, snap daarom ook niet waarom die fnv opeens de kant van de werkgevers kiest. Beetje rare actie van een werknemersorganisatie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar in feite heeft ze gewoon recht op dat geld.
Daarom was het beter geweest dat ze erheen was gegaan met bewijsstukken.
Had ook weer tijd gescheeld.
Zulke zaken moet niet zitten afwachten.
Ik heb jou geadviseerd zsm daarheen te gaan met jouw bewijsstukken. Nu snap ik dat je hier de dupe bent en dat is uiteraard zwaar kut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Op het moment dat ik het bij hun aandraag was ik daar nog in dienst. Nu moest ik gedwongen overstappen van werkgever en dan zegt ze gewoon dat ze niets meer kan doen. Wat uiteraard gewoon bullshit is.
Ja ga maandag wel kijken waar ik terecht kan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb jou geadviseerd zsm daarheen te gaan met jouw bewijsstukken. Nu snap ik dat je hier de dupe bent en dat is uiteraard zwaar kut.
Maar zulke zaken moet je zsm en zo effectief mogelijk aanpakken.
Maar je staat nog wel in je recht lijkt me.
Wat je nu kan doen is alsnog daarheen gaan om de zaak helder te krijgen en te bepalen wat de volgende stappen zijn en hoe zij jou daarin verder kunnen helpen.
Daar zijn ze toch voor.
Ok. Wees vastberaden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga maandag wel kijken waar ik terecht kan.
discriminaziquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb dat die fnv 'jurist' ook aangegeven en daar reageert ze dan niet op. Wel dat ik de nieuwe werkgever op hun verantwoordelijkheden moet wijzen?
Ik ben boos.
Omdat je er op de één of andere manier niet heen wilt gaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja of ik laat het gaan. Fucking frustrerend dit.
Nee dat boeit mij niet. Waar het mij om gaat dat het verschrikkelijke simpele materie is. Kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat je er op de één of andere manier niet heen wilt gaan?
Deze 'jurist' spreekt zichzelf ook tegen in de 2 brieven die ik van haar heb gehad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef anonymoussie het volgende:
Ok sorry Fatima.![]()
Maar ik denk dat je met een bezoekje wel meer gedaan kan krijgen.
De zaak direct helder krijgen.
Als ze op oorlogspad gaat is het denk ik slimmer als ik uit de buurt blijfquote:
Nou, al die stukken meenemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze 'jurist' spreekt zichzelf ook tegen in de 2 brieven die ik van haar heb gehad.
😁quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze op oorlogspad gaat is het denk ik slimmer als ik uit de buurt blijf
Nou beetje vrolijker, Fatima. 💃🏻quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja bel maandag wel naar kantoor in Voorburg om afspraak te maken.
Nah nee. Kan dit niet hebben. Ze spreekt zichzelf tegen en gaat niet in op mijn vorige brief. Ze claimen voor de werknemer op te komen. Dat doet ze nu niet. Zegt zegt gewoon vraag je nieuwe werkgever maar om dat geld...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou beetje vrolijker, Fatima. 💃🏻
Iets leuks kijken op Netflix.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah nee. Kan dit niet hebben. Ze spreekt zichzelf tegen en gaat niet in op mijn vorige brief. Ze claimen voor de werknemer op te komen. Dat doet ze nu niet. Zegt zegt gewoon vraag je nieuwe werkgever maar om dat geld...
Jij biedt jezelf wel aan zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iets leuks kijken op Netflix.
Of jezelf op iets lekkers trakteren...
Even ontspannen.
Precies, achteraan blijven zitten. Wel klote dat je zo genaaid wordt waar je bij staat. Hopelijk komt er nog gerechtigheid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja bel maandag wel naar kantoor in Voorburg om afspraak te maken.
Nee, LTVKD is een mattie van mij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf wel aan zeker?
Anders gewoon een molotov door de gevel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, achteraan blijven zitten. Wel klote dat je zo genaaid wordt waar je bij staat. Hopelijk komt er nog gerechtigheid.
Als de zaak opgelost is een rechtsbijstandsverzekering wel wat beter, uit mijn ervaring.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Die kneuzenbende kost ook nog es 16 euro per maand.
Ja als dit klaar is zeg ik het ook gelijk op. Je moet nog wel drie maanden door blijven betalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de zaak opgelost is een rechtsbijstandsverzekering wel wat beter, uit mijn ervaring.
Dat weet iedereen geloof ik zodra ze een keertje de hulp van de fnv nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de zaak opgelost is een rechtsbijstandsverzekering wel wat beter, uit mijn ervaring.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als dit klaar is zeg ik het ook gelijk op. Je moet nog wel drie maanden door blijven betalen
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:37 schreef Paxlie het volgende:
Fylax wordt op FOK! nog beter behandeld dan jij Yasmin, wat een kneuzenbende
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben overigens pro-Fylax, kerel doet meer dan uitstekend zijn werk voor FOK!
Geef eens één reden waarom het niet zo is dan, kerel plaatst goede artikelen en heeft een hoop views en dergelijke. De haat voor Fylax is ecth bizar zonder echte reden.quote:
Kijk maar naar mijn notes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Geef eens één reden waarom het niet zo is dan, kerel plaatst goede artikelen en heeft een hoop views en dergelijke. De haat voor Fylax is ecth bizar zonder echte reden.
Het levert een hoop views op, het kan best zijn dat het niet jouw type nieuws is. Het is echter wel het type nieuws wat ervoor zorgt dat jij nog steeds op FOK! kan postenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn notes.
Nee, maar Jenner berichten elke dag noem ik nou niet echt uitstekend werk, weet alleen niet of dat nu nog zo is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het levert een hoop views op, het kan best zijn dat het niet jouw type nieuws is. Het is echter wel het type nieuws wat ervoor zorgt dat jij nog steeds op FOK! kan posten
Uhuquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het levert een hoop views op, het kan best zijn dat het niet jouw type nieuws is. Het is echter wel het type nieuws wat ervoor zorgt dat jij nog steeds op FOK! kan posten
Dat afkraken van Fylax mag wel een keer stoppen. Laat die jongen gewoon z'n ding doen. Word geen tweede Remlof. Als berichten over Caitlyn Jenner je niet interesseren, dan lees je ze gewoon niet. Ik lees ook geen berichten over computergames, om maar wat te noemen. Dat terwijl FOK! daar een complete sectie voor heeft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn notes.
Nee, maar Jenner berichten elke dag noem ik nou niet echt uitstekend werk, weet alleen niet of dat nu nog zo is.
Iedereen die zich op enige wijze vrijwillig voor FOK! inzet, verdient waardering. Zelfs jij, toen je dat deed. Zonder vrijwilligers die modden, berichten schrijven, site-technisch werk doen en designen is er geen FOK!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
We moeten fylax bedanken jongens, zonder hem was FOK! Allang kapot.
Ja, maar zo staat het niet in de post van paxlie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die zich op enige wijze vrijwillig voor FOK! inzet, verdient waardering. Zelfs jij, toen je dat deed. Zonder vrijwilligers die modden, berichten schrijven, site-technisch werk doen en designen is er geen FOK!
'Zelfs jij'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die zich op enige wijze vrijwillig voor FOK! inzet, verdient waardering. Zelfs jij, toen je dat deed. Zonder vrijwilligers die modden, berichten schrijven, site-technisch werk doen en designen is er geen FOK!
Yokiquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Yoki
Moest deze week nog aan je denken toen ik een helikopter zag.
Donder op. In deze SC doen we noet aan vrolijk. Als je levensvreugde wil ga je maar naar de blije paardentienertjes van bokt.nl. Die globberen er elke dag een paardenlul in dus die kunnen het wel opbrengenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou beetje vrolijker, Fatima. 💃🏻
LTKKL en ik doen onze bivakmuts wel op om een baksteen door de ruit te gooien of mensen te lijf te gaan met een breekijzer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon een molotov door de gevel.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op. In deze SC doen we noet aan vrolijk. Als je levensvreugde wil ga je maar naar de blije paardentienertjes van bokt.nl. Die globberen er elke dag een paardenlul in dus die kunnen het wel opbrengen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTKKL en ik doen onze bivakmuts wel op om een baksteen door de ruit te gooien of mensen te lijf te gaan met een breekijzer.
Of iemand moet wakker moeten worden met een paardenkop naast zich? Komen we weer bij mn eerdere post
Als we nou gewoon geen bivakmuts op doen kunnen we straks bij Pauw aanschuiven als 'opiniemakers'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTKKL en ik doen onze bivakmuts wel op om een baksteen door de ruit te gooien of mensen te lijf te gaan met een breekijzer.
Of iemand moet wakker moeten worden met een paardenkop naast zich? Komen we weer bij mn eerdere post
Aan het einde van movember dan, anders kan ik daar lang zo vol niet van mezelf zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als we nou gewoon geen bivakmuts op doen kunnen we straks bij Pauw aanschuiven als 'opiniemakers'
Ja, lief dat je het vraagt. Maandag laatste controle bij de dierenarts, dan weten we of hij definitief genezen is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..].
Gaat alles goed met je hondje?
Pics van je hont?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, lief dat je het vraagt. Maandag laatste controle bij de dierenarts, dan weten we of hij definitief genezen is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, lief dat je het vraagt. Maandag laatste controle bij de dierenarts, dan weten we of hij definitief genezen is.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Yoki moet dit echt zien.
Max (2015) - IMDb
Mooiquote:
Je wat?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, hoe moet ik mijn FUT-team noemen?
Alsof Nederlanders kunnen voetballen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook gewoon echt gaan voetballen.
Tim wil alleen maar een minder dikke nek waar hij Domino's in kan duwen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders kunnen voetballen.
Ik zie je punt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tim wil alleen maar een minder dikke nek waar hij Domino's in kan duwen.
Noem jij Trigger nu een dikke nek?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tim wil alleen maar een minder dikke nek waar hij Domino's in kan duwen.
Nee dan is het goed, was al even bang dat jij opeens Vlaamse uitdrukkingen ging gebruiken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon een dikke Armeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De meeste mensen hebben naast een Armeen ook een Armtwee.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon een dikke Armeen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben naast een Armeen ook een Armtwee.
Lekker rotte vis in koude rijst vouwen.quote:
Als je rotte vis ruikt, moet je tegen fatima zeggen dat ze zich daar beneden ook eens wast. Mijn overheerlijke tonijn is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker rotte vis in koude rijst vouwen.
Ik heb de woorden niet om hier mijn afkeur voor uit te spreken. Je hebt twee keuzes. Of je eet het met stokjes of je schuift het met je worstenvingers in je giechel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb dus laatst in een restaurant zitten eten, met een vork.
Rijst eten met stokjesquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb de woorden niet om hier mijn afkeur voor uit te spreken. Je hebt twee keuzes. Of je eet het met stokjes of je schuift het met je worstenvingers in je giechel.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je rotte vis ruikt, moet je tegen fatima zeggen dat ze zich daar beneden ook eens wast. Mijn overheerlijke tonijn is het in ieder geval niet.
Kon je alles wel vinden of was je autisme helemaal in de warquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:03 schreef timmmmm het volgende:
Wat was het trouwens een verschrikking in de Makro vandaag. Die hebben ze in Breda helemaal lopen verbouwen ofzo. Wist ik allemaal niet, zo vaak kom ik daar niet. Maar het schijnt dus het eerste weekend te zijn dat ze verbouwd open waren.
Ik voelde me alsof ik tweede paasdag in de ikea was. Traumatisch
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je rotte vis ruikt, moet je tegen fatima zeggen dat ze zich daar beneden ook eens wast. Mijn overheerlijke tonijn is het in ieder geval niet.
Ja is van de week weer 'open' gegaan. Was de afgelopen weken ook gewoon kut, echt alles stond op de verkeerde plek in de winkel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:03 schreef timmmmm het volgende:
Wat was het trouwens een verschrikking in de Makro vandaag. Die hebben ze in Breda helemaal lopen verbouwen ofzo. Wist ik allemaal niet, zo vaak kom ik daar niet. Maar het schijnt dus het eerste weekend te zijn dat ze verbouwd open waren.
Ik voelde me alsof ik tweede paasdag in de ikea was. Traumatisch
Ze verkopen geen monin meer maar een of ander baggersiroopjequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is van de week weer 'open' gegaan. Was de afgelopen weken ook gewoon kut, echt alles stond op de verkeerde plek in de winkel.
Volgens mij al jaren niet meer toch, hebben al tig jaar daar alleen een eigen merk variant van. Maar ik ga liever naar die in Dordrecht, heb jaren daar in Breda gewerkt dus dan wordt je de helft van de tijd lastig gevallen door personeel die aan je vraagt hoe het allemaal gaatquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze verkopen geen monin meer maar een of ander baggersiroopje
quote:
Wil je nu een stickerquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net achter de schermen een woordgrapje van elfletterige proporties gemaakt. Ik ben er gewoon een beetje trots op
Woordgrapje is elfletterig, dus dat komt dan mooi uit.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net achter de schermen een woordgrapje van elfletterige proporties gemaakt. Ik ben er gewoon een beetje trots op
Nu ben ik geen Feyenoord-fan, maar das wel mooi jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, 0-5 na 40 minuten. Wat een heerlijke wedstrijd
Op standje amateur tegen de AI is dat geen prestatie natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Is Heerenveen zo slecht of Feyenoord zo goed?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Het eerste. Het zijn allemaal geen 10/10 mooie acties. Maar alles loopt wel goed bij Feyenoordquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is Heerenveen zo slecht of Feyenoord zo goed?
Dan op 8 minuten per helft, dan eindigt het met gemak in 20-0quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op standje amateur tegen de AI is dat geen prestatie natuurlijk.
Edit: oh het gaat niet over FIFA
Daarom gewoon op 4 minuten, dan heb je op het einde van het seizoen tenminste geen doelsaldo van 600-3quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan op 8 minuten per helft, dan eindigt het met gemak in 20-0
Of gewoon niet op het niveau van een 2-jarige zetten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gewoon op 4 minuten, dan heb je op het einde van het seizoen tenminste geen doelsaldo van 600-3
Dat sowieso.quote:
quote:
Hee.quote:
Van vakantie ga je je beter voelen...ofzo.quote:
Als je met TUI op vakantie gaat ben je ineens geen monster meer.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van vakantie ga je je beter voelen...ofzo.
Als jij een batterij hebt die 220 levert wel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Noobvraag: is er een manier om van een stekkerlamp een batterijlamp te maken?
Bestaat dat?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een batterij hebt die 220 levert wel.
of gewoon 150 AA batterijen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een batterij hebt die 220 levert wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, stomme vraag danquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
En al zou die bestaan, was hij met een minuut leeg.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:39 schreef d4v1d het volgende:
Fokker, is 0,0 radler niks voor jouMoet jij niet op een vrachtwagen wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Moet jij niet op een vrachtwagen wachten
quote:
Er had iemand ergens in een systeem een verkeerde tijd ingevoerd, en toen is daar omheen geplanned en dat ging dus foutquote:
ja behoorlijk.quote:
kutlevenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja behoorlijk.
heb gewoon 40 minuten moeten wachten. Op zondag zelfs, dus dubbel betaald.
Echt gewoon super kut he, dat betaald niks doen.
Volgens mij is er altijd wel iets te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja behoorlijk.
heb gewoon 40 minuten moeten wachten. Op zondag zelfs, dus dubbel betaald.
Echt gewoon super kut he, dat betaald niks doen.
Correct.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is er altijd wel iets te doen.
Je bent dus gewoon lui.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had ook al zulke struggles net. Ging ik snel met de auto naar de AH omdat ze bijna gingen sluiten. Normaal met de fiets, want beter voor het milieu en voor de bilspieren en de portemonnee, want geen parkeerkosten. Nu moet je daar pas na 13 minuten betalen voor parkeren, dus ik ging als een malle die winkel door met mijn zelfscanner. Kom ik bij de afrekenautomaat, blokkeert dat hele ding zodra ik mijn bonuskaart scan. Dus moest er een kerel komen, die stond beduusd naar het scherm met foutmelding te kijken waarna hij er iemand anders bij riep. Die ging eerst een andere automaat proberen en toen de kassa en toen weer een ander apparaat en uiteindelijk kon ik afrekenen bij een andere machine. Toen rende ik snel naar buiten naar de parkeerautomaat, moest ik 0,60 euro betalen omdat ik 15 minuten bezig was geweest.
Ik heb geen FB, anders was ik inderdaad even gaan zeiken om die 60 cent.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maak een mooie klaag-post op de facebook pagina van AH.
Eens, maar soms hebben ze dingen die ze bij anderen niet hebben èn het dichterbij dan de Jumbo.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind AH maar een kutwinkel. En betaald parkeren bij een supermarkt vind ik ook stom, dat kan hier gewoon overal gratis.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had ook al zulke struggles net. Ging ik snel met de auto naar de AH omdat ze bijna gingen sluiten. Normaal met de fiets, want beter voor het milieu en voor de bilspieren en de portemonnee, want geen parkeerkosten. Nu moet je daar pas na 13 minuten betalen voor parkeren, dus ik ging als een malle die winkel door met mijn zelfscanner. Kom ik bij de afrekenautomaat, blokkeert dat hele ding zodra ik mijn bonuskaart scan. Dus moest er een kerel komen, die stond beduusd naar het scherm met foutmelding te kijken waarna hij er iemand anders bij riep. Die ging eerst een andere automaat proberen en toen de kassa en toen weer een ander apparaat en uiteindelijk kon ik afrekenen bij een andere machine. Toen rende ik snel naar buiten naar de parkeerautomaat, moest ik 0,60 euro betalen omdat ik 15 minuten bezig was geweest.
Voor mij is het ook het dichtsbij en ik ging er eerst vaak heen. Nu ga ik steeds naar een ander want die is gewoon beter en kom ik nog sporadisch bij de AH, maar dat filiaal hier is ook gewoon matig. Ze hebben wel lekkere aardappelkroketjes.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, maar soms hebben ze dingen die ze bij anderen niet hebben èn het dichterbij dan de Jumbo.
Ja dat vind ik ook echt onzin. KloteQpark altijd overal. De AH vind ik wel fijn eigenlijk, zowel qua spullen als klantvriendelijkheid.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind AH maar een kutwinkel. En betaald parkeren bij een supermarkt vind ik ook stom, dat kan hier gewoon overal gratis.
Ik denk dat ik dit liedje in de box (niet The Box) een paar keer heb gedraaid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn leeftijdsgenoten Mani, Johannes en Fokker kunnen dit vast waarderen:
Toen zat ik al aan de halve liters naar Hazes te luisteren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit liedje in de box (niet The Box) een paar keer heb gedraaid.
Toen kinderen onder de evenaar geen bedelaar meer mochten worden ben ik wel afgehaakt, geen idee meer wanneer dat was.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan met die dikke babybillen op de beat meeschudden zeker.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Si.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]ik had al geruchten gehoord...maar maar maar, je bent weer gewoon!
Ik was wel zo'n babybilbeater inderdaad, jij ook?quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan met die dikke babybillen op de beat meeschudden zeker.
Toevallig hebben de beste vrienden van Marianne en mij het eens uitgebreid bestudeerd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen kinderen onder de evenaar geen bedelaar meer mochten worden ben ik wel afgehaakt, geen idee meer wanneer dat was.
'gewoon'quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]ik had al geruchten gehoord...maar maar maar, je bent weer gewoon!
Hoe ordinairquote:
Nou ja, zo word ik nooit de enige niet-blauwe en/of tagloze user in deze SCquote:
Ik ga al met mijn hoofd bewegen àla meneer achterbank...zonder te klikken.quote:
Zwart wordt het nieuwe blauw.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, zo word ik nooit de enige niet-blauwe en/of tagloze user in deze SC
Alsof ik ooit nog een tagje of kleurtje zal krijgenquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meest kansloze user ofzo, zat er toch nog wel in, ooit?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof ik ooit nog een tagje of kleurtje zal krijgen
quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was wel zo'n babybilbeater inderdaad, jij ook?
[..]
Toevallig hebben de beste vrienden van Marianne en mij het eens uitgebreid bestudeerd.
Dat zeg ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nounounouquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meest kansloze user ofzo, zat er toch nog wel in, ooit?
Is dat zo? Misschien moet ik er dan maar eens mee ophouden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]x2
Als baby kon je gewoon lekker onbeschaamd ritmisch schudden. Wordt toch anders tegenaan gekeken als je dat als volwassene doet.
Je bent een trendsetter. Straks wil iedereen ook zo klein zijn als jij.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee als ze kunnen kiezen tussen Emmeloord of Syrië gaan ze gewoon met bussen tegelijk terug.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Wij hebben tenminste geen asielzoekers.
Nouja, mensen vinden het bij jou vast schattig omdat je zo klein bent.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat zo? Misschien moet ik er dan maar eens mee ophouden.
Ze denken gewoon dat ik nog een baby ben.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nouja, mensen vinden het bij jou vast schattig omdat je zo klein bent.
Koeziekoeziequote:Op zondag 18 oktober 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze denken gewoon dat ik nog een baby ben.
Ondanks die heels van je.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze denken gewoon dat ik nog een baby ben.
Oeehhh leuk!quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ondanks die heels van je.
Over heels gesproken, heb vandaag deze besteld
[ afbeelding ]
Ach, die extra 10 cm verschil valt toch niet opquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, die extra 10 cm verschil valt toch niet op
Ik vond Amsterdam gisteren een uur doorlopen op 10 cm wel al een uitdaging genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe jij gewoon deze aan:
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe jij gewoon deze aan:
[ afbeelding ]
Ik vind dat allemaal maar matig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Koningshuisbashen bij Zondag met Lubach
Omdat je viesdik bent?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
Waarom krijg ik nou om 22u 's avonds trek in pizza.
Ik heb nog zo'n flammkuch ding in de diepvries.quote:
Wasda?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n flammkuch ding in de diepvries.
Droomvrouwquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n flammkuch ding in de diepvries.
En ik merkte van de week dat ik weer een taille kreeg, dat moeten we allemaal niet willen met zijn allen. Dus ik ga denk ik even de oven aansteken.quote:
Je hebt hem ook vega toch?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)ami-en-creme-fraiche
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe dat maar even jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik merkte van de week dat ik weer een taille kreeg, dat moeten we allemaal niet willen met zijn allen. Dus ik ga denk ik even de oven aansteken.
Creme fraiche, je verwacht het niet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Snel weer even wat vetkwabben kweken dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik merkte van de week dat ik weer een taille kreeg, dat moeten we allemaal niet willen met zijn allen. Dus ik ga denk ik even de oven aansteken.
Zal hem eens proberenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ah.nl/producte(...)mkuchen-cheese-onion
Voor njos, al weet ik niet hoe de wagner is,
Die is ook lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ah.nl/producte(...)mkuchen-cheese-onion
Voor njos, al weet ik niet hoe de wagner is,
Maar die met ham eet ik niet, hamquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Creme fraiche, je verwacht het niet.
Ligt ook aan wat voor ham, Ibericoquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar die met ham eet ik niet, hamslap aftreksel van spek.
Ik bedoel op pizza.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat voor ham, Iberico
Op diepvriespizza niet nee, maar als ik er 1 bestel moet er zo veel mogelijk op zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel op pizza.
En droge en rauwe ham is sowieso een goed verhaal.
Ik bestel bijna nooit meer pizza eigenlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op diepvriespizza niet nee, maar als ik er 1 bestel moet er zo veel mogelijk op zitten.
Ik ook nauwelijks, vind het eigenlijk geen avondeten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bestel bijna nooit meer pizza eigenlijk.
Types als Nicki Minaj maken hun carrière met ritmisch bil schudden volgens mij, dus het kan wel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]x2
Als baby kon je gewoon lekker onbeschaamd ritmisch schudden. Wordt toch anders tegenaan gekeken als je dat als volwassene doet.
Nou dat vind ik een prima avondmaaltijd, maar ik wil altijd 2 gerechten bij de chinees en dan eet ik er 4 weken van ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fokker89 haalt babi pangang van het huis bij de Lange Muur.
Jij weetquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fokker89 haalt babi pangang van het huis bij de Lange Muur.
Neem jij nou België als trendzetter?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
Ik was pas in Antwerpen en daar heb ik ontdekt, dat verse muntthee niet meer hipster is.
Dus ik ben over op de gember met citroen en kaneel variant.
Als het hipsterdrinken betreft wel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neem jij nou België als trendzetter?
Sorry, was de zin te moeilijk voor je?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Grap impliceert dat ik moest lachen....quote:
Moest je een beetje huilen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Grap impliceert dat ik moest lachen....
Ik ben een emotioneel mensquote:
ja allang.quote:
Mensen worden hier depressief en grijpen naar de drank.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opvallend veel alcoholvergiftiging in de polder.
Nee, jullie vieren dat je niet in Almere woont.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen worden hier depressief en grijpen naar de drank.
Jezus, avi. Dat is lang geledenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, was de zin te moeilijk voor je?
Welk avi niveau is voor jou acceptabel?
Daar woon je tenminste nog dicht bij de bewoonde wereld, hier moet je 2 uur lopen voor je een mens of winkel tegen komt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, jullie vieren dat je niet in Almere woont.
Recentelijk nog nuchter geweest?quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar woon je tenminste nog dicht bij de bewoonde wereld, hier moet je 2 uur lopen voor je een mens of winkel tegen komt.
Ja, ik praat mezelf moed in om daar een paar weken te vertoeven jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Recentelijk nog nuchter geweest?
Na 3uur wil ik daar mijn polsen doorsnijden.
Is het daar echt zo dunbevolkt dan?quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar woon je tenminste nog dicht bij de bewoonde wereld, hier moet je 2 uur lopen voor je een mens of winkel tegen komt.
Zolang je binnen zit is het veilig, je kan daar Ali B in het wild tegenkomen hè.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik praat mezelf moed in om daar een paar weken te vertoeven ja
En Lexxus.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang je binnen zit is het veilig, je kan daar Ali B in het wild tegenkomen hè.
De hoeveel?quote:
Niet liegen, ook daar mag bestialiteit niet meer.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, op 100 koeien woont hier 1 persoon.
Wij willen ook wel eens wat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet liegen, ook daar mag bestialiteit niet meer.
Kan wel merken dat ik lang niet meer in de provincies buiten ten noorden en oosten van Utrecht ben geweestquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, op 100 koeien woont hier 1 persoon.
Doe nou niet net of het daar veel beter is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan wel merken dat ik lang niet meer in de provincies buiten ten noorden en oosten van Utrecht ben geweest
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh die mafklapper, die doet toch altijd stoer dat hij een keer is neergeschoten ?
Dat heb ik precies 17 seconden volgehouden.quote:
Nee dat weet ik dus niet, besef me alleen opeens dat het al heul lang geleden is dat ik daar ben geweest. Maar ja, ik ben ook nog nooit in Friesland geweest ...quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe nou niet net of het daar veel beter is.
Vroeger ben ik nog wel regelmatig in de Hemkade geweest, maar wat is dat een pleuriseind rijden zegquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik al een jaar of 10 niet meer in het (noord)oosten van het land ben geweest. En de laatste tijd al helemaal niet ver buiten de gemeente, maar komend weekend ga ik naar Zaandam .. dat wordt ook spannend.
Het is ook gewoon om te janken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik precies 17 seconden volgehouden.
Die kan tenminste nog iets.quote:
Frans Bauer woont hier een paar kilometer verderop.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan tenminste nog iets.
Wij hebben oh oh cherso-Barbie, niemand verslaat dat...in negatieve zin.
Daar moet ik in de buurt wezen, maar voor mij is het een stuk minder ver rijden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger ben ik nog wel regelmatig in de Hemkade geweest, maar wat is dat een pleuriseind rijden zeg
Dit ga je echt niet winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frans Bauer woont hier een paar kilometer verderop.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frans Bauer woont hier een paar kilometer verderop.
Nee das waar, nooit gedacht dat ooit Frans Bauer niet het laagste van het laagste meer zou kunnen zijnquote:
Zie je, jij kan zelfs compenseren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Tevens hadden wij Paul Rabbering. Heb nog in dezelfde kroeg gedraaid.
Heb zelfs nog Gymles gehad van een, vroeger bekende schaatsster die hier woont, geen idee alleen meer hoe ze heet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, jij kan zelfs compenseren.
Ik moet dan Anouk inzetten....of Spike van Di-rect.
Ja je hebt het niet bepaald getroffen daarquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, jij kan zelfs compenseren.
Ik moet dan Anouk inzetten....of Spike van Di-rect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |