Komt er op neer als 'ja foutje kan gebeuren, volgende keer beter'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zij waren op dat moment toch jouw werkgever
Net via post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe heb je dat nieuws ontvangen, Yas?
Maar in feite heeft ze gewoon recht op dat geld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt er op neer als 'ja foutje kan gebeuren, volgende keer beter'
Ik heb alle bewijs via post aangedragen. Ze zeggen allemaal je hebt gelijk. Dit is geen hogere wiskunde ofzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar in feite heeft ze gewoon recht op dat geld.
Daarom was het beter geweest dat ze erheen was gegaan met bewijsstukken.
Had ook weer tijd gescheeld.
Zulke zaken moet niet zitten afwachten.
Ja ze heeft ook recht op dat geld, snap daarom ook niet waarom die fnv opeens de kant van de werkgevers kiest. Beetje rare actie van een werknemersorganisatie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar in feite heeft ze gewoon recht op dat geld.
Daarom was het beter geweest dat ze erheen was gegaan met bewijsstukken.
Had ook weer tijd gescheeld.
Zulke zaken moet niet zitten afwachten.
Ik heb jou geadviseerd zsm daarheen te gaan met jouw bewijsstukken. Nu snap ik dat je hier de dupe bent en dat is uiteraard zwaar kut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Op het moment dat ik het bij hun aandraag was ik daar nog in dienst. Nu moest ik gedwongen overstappen van werkgever en dan zegt ze gewoon dat ze niets meer kan doen. Wat uiteraard gewoon bullshit is.
Ja ga maandag wel kijken waar ik terecht kan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb jou geadviseerd zsm daarheen te gaan met jouw bewijsstukken. Nu snap ik dat je hier de dupe bent en dat is uiteraard zwaar kut.
Maar zulke zaken moet je zsm en zo effectief mogelijk aanpakken.
Maar je staat nog wel in je recht lijkt me.
Wat je nu kan doen is alsnog daarheen gaan om de zaak helder te krijgen en te bepalen wat de volgende stappen zijn en hoe zij jou daarin verder kunnen helpen.
Daar zijn ze toch voor.
Ok. Wees vastberaden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga maandag wel kijken waar ik terecht kan.
discriminaziquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb dat die fnv 'jurist' ook aangegeven en daar reageert ze dan niet op. Wel dat ik de nieuwe werkgever op hun verantwoordelijkheden moet wijzen?
Ik ben boos.
Omdat je er op de één of andere manier niet heen wilt gaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja of ik laat het gaan. Fucking frustrerend dit.
Nee dat boeit mij niet. Waar het mij om gaat dat het verschrikkelijke simpele materie is. Kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat je er op de één of andere manier niet heen wilt gaan?
Deze 'jurist' spreekt zichzelf ook tegen in de 2 brieven die ik van haar heb gehad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef anonymoussie het volgende:
Ok sorry Fatima.![]()
Maar ik denk dat je met een bezoekje wel meer gedaan kan krijgen.
De zaak direct helder krijgen.
Als ze op oorlogspad gaat is het denk ik slimmer als ik uit de buurt blijfquote:
Nou, al die stukken meenemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze 'jurist' spreekt zichzelf ook tegen in de 2 brieven die ik van haar heb gehad.
😁quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze op oorlogspad gaat is het denk ik slimmer als ik uit de buurt blijf
Nou beetje vrolijker, Fatima. 💃🏻quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja bel maandag wel naar kantoor in Voorburg om afspraak te maken.
Nah nee. Kan dit niet hebben. Ze spreekt zichzelf tegen en gaat niet in op mijn vorige brief. Ze claimen voor de werknemer op te komen. Dat doet ze nu niet. Zegt zegt gewoon vraag je nieuwe werkgever maar om dat geld...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou beetje vrolijker, Fatima. 💃🏻
Iets leuks kijken op Netflix.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah nee. Kan dit niet hebben. Ze spreekt zichzelf tegen en gaat niet in op mijn vorige brief. Ze claimen voor de werknemer op te komen. Dat doet ze nu niet. Zegt zegt gewoon vraag je nieuwe werkgever maar om dat geld...
Jij biedt jezelf wel aan zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iets leuks kijken op Netflix.
Of jezelf op iets lekkers trakteren...
Even ontspannen.
Precies, achteraan blijven zitten. Wel klote dat je zo genaaid wordt waar je bij staat. Hopelijk komt er nog gerechtigheid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja bel maandag wel naar kantoor in Voorburg om afspraak te maken.
Nee, LTVKD is een mattie van mij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf wel aan zeker?
Anders gewoon een molotov door de gevel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, achteraan blijven zitten. Wel klote dat je zo genaaid wordt waar je bij staat. Hopelijk komt er nog gerechtigheid.
Als de zaak opgelost is een rechtsbijstandsverzekering wel wat beter, uit mijn ervaring.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Die kneuzenbende kost ook nog es 16 euro per maand.
Ja als dit klaar is zeg ik het ook gelijk op. Je moet nog wel drie maanden door blijven betalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de zaak opgelost is een rechtsbijstandsverzekering wel wat beter, uit mijn ervaring.
Dat weet iedereen geloof ik zodra ze een keertje de hulp van de fnv nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de zaak opgelost is een rechtsbijstandsverzekering wel wat beter, uit mijn ervaring.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als dit klaar is zeg ik het ook gelijk op. Je moet nog wel drie maanden door blijven betalen
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:37 schreef Paxlie het volgende:
Fylax wordt op FOK! nog beter behandeld dan jij Yasmin, wat een kneuzenbende
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben overigens pro-Fylax, kerel doet meer dan uitstekend zijn werk voor FOK!
Geef eens één reden waarom het niet zo is dan, kerel plaatst goede artikelen en heeft een hoop views en dergelijke. De haat voor Fylax is ecth bizar zonder echte reden.quote:
Kijk maar naar mijn notes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Geef eens één reden waarom het niet zo is dan, kerel plaatst goede artikelen en heeft een hoop views en dergelijke. De haat voor Fylax is ecth bizar zonder echte reden.
Het levert een hoop views op, het kan best zijn dat het niet jouw type nieuws is. Het is echter wel het type nieuws wat ervoor zorgt dat jij nog steeds op FOK! kan postenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn notes.
Nee, maar Jenner berichten elke dag noem ik nou niet echt uitstekend werk, weet alleen niet of dat nu nog zo is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het levert een hoop views op, het kan best zijn dat het niet jouw type nieuws is. Het is echter wel het type nieuws wat ervoor zorgt dat jij nog steeds op FOK! kan posten
Uhuquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het levert een hoop views op, het kan best zijn dat het niet jouw type nieuws is. Het is echter wel het type nieuws wat ervoor zorgt dat jij nog steeds op FOK! kan posten
Dat afkraken van Fylax mag wel een keer stoppen. Laat die jongen gewoon z'n ding doen. Word geen tweede Remlof. Als berichten over Caitlyn Jenner je niet interesseren, dan lees je ze gewoon niet. Ik lees ook geen berichten over computergames, om maar wat te noemen. Dat terwijl FOK! daar een complete sectie voor heeft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn notes.
Nee, maar Jenner berichten elke dag noem ik nou niet echt uitstekend werk, weet alleen niet of dat nu nog zo is.
Iedereen die zich op enige wijze vrijwillig voor FOK! inzet, verdient waardering. Zelfs jij, toen je dat deed. Zonder vrijwilligers die modden, berichten schrijven, site-technisch werk doen en designen is er geen FOK!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
We moeten fylax bedanken jongens, zonder hem was FOK! Allang kapot.
Ja, maar zo staat het niet in de post van paxlie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die zich op enige wijze vrijwillig voor FOK! inzet, verdient waardering. Zelfs jij, toen je dat deed. Zonder vrijwilligers die modden, berichten schrijven, site-technisch werk doen en designen is er geen FOK!
'Zelfs jij'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die zich op enige wijze vrijwillig voor FOK! inzet, verdient waardering. Zelfs jij, toen je dat deed. Zonder vrijwilligers die modden, berichten schrijven, site-technisch werk doen en designen is er geen FOK!
Yokiquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Yoki
Moest deze week nog aan je denken toen ik een helikopter zag.
Donder op. In deze SC doen we noet aan vrolijk. Als je levensvreugde wil ga je maar naar de blije paardentienertjes van bokt.nl. Die globberen er elke dag een paardenlul in dus die kunnen het wel opbrengenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou beetje vrolijker, Fatima. 💃🏻
LTKKL en ik doen onze bivakmuts wel op om een baksteen door de ruit te gooien of mensen te lijf te gaan met een breekijzer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon een molotov door de gevel.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder op. In deze SC doen we noet aan vrolijk. Als je levensvreugde wil ga je maar naar de blije paardentienertjes van bokt.nl. Die globberen er elke dag een paardenlul in dus die kunnen het wel opbrengen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTKKL en ik doen onze bivakmuts wel op om een baksteen door de ruit te gooien of mensen te lijf te gaan met een breekijzer.
Of iemand moet wakker moeten worden met een paardenkop naast zich? Komen we weer bij mn eerdere post
Als we nou gewoon geen bivakmuts op doen kunnen we straks bij Pauw aanschuiven als 'opiniemakers'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTKKL en ik doen onze bivakmuts wel op om een baksteen door de ruit te gooien of mensen te lijf te gaan met een breekijzer.
Of iemand moet wakker moeten worden met een paardenkop naast zich? Komen we weer bij mn eerdere post
Aan het einde van movember dan, anders kan ik daar lang zo vol niet van mezelf zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als we nou gewoon geen bivakmuts op doen kunnen we straks bij Pauw aanschuiven als 'opiniemakers'
Ja, lief dat je het vraagt. Maandag laatste controle bij de dierenarts, dan weten we of hij definitief genezen is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..].
Gaat alles goed met je hondje?
Pics van je hont?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, lief dat je het vraagt. Maandag laatste controle bij de dierenarts, dan weten we of hij definitief genezen is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, lief dat je het vraagt. Maandag laatste controle bij de dierenarts, dan weten we of hij definitief genezen is.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Yoki moet dit echt zien.
Max (2015) - IMDb
Mooiquote:
Je wat?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, hoe moet ik mijn FUT-team noemen?
Alsof Nederlanders kunnen voetballen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook gewoon echt gaan voetballen.
Tim wil alleen maar een minder dikke nek waar hij Domino's in kan duwen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders kunnen voetballen.
Ik zie je punt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tim wil alleen maar een minder dikke nek waar hij Domino's in kan duwen.
Noem jij Trigger nu een dikke nek?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tim wil alleen maar een minder dikke nek waar hij Domino's in kan duwen.
Nee dan is het goed, was al even bang dat jij opeens Vlaamse uitdrukkingen ging gebruiken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon een dikke Armeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De meeste mensen hebben naast een Armeen ook een Armtwee.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon een dikke Armeen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben naast een Armeen ook een Armtwee.
Lekker rotte vis in koude rijst vouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |