Met moeitequote:
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met moeite
En 3x dezelfde TT, LTKDV faalhaas.
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.
*kuch* kutsmoes *kuch*quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik had niet door dat ik de lapo had, dus maar gewoon snel op 'nieuw deel' geklikt voordat jullie in paniek raakten
Laat het hem maar horen hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.
Ja dan toch niet hequote:
Ik kan hier geen topics sluitenquote:
Mijn moeder heeft hem Engels geleerd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Tevens hadden wij Paul Rabbering. Heb nog in dezelfde kroeg gedraaid.
Ik kan wel notenquote:
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel noten![]()
Maar dan krijg ik ruzie met Specu
Niet fucken met de FP.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.
Ik zou niet durven....dan moet ik er daadwerkelijk heen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet fucken met de FP. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet fucken met de FP. [ afbeelding ]
Ik zie niets.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
Winst voor Zwitserse anti-immigratiepartij
Van die twee moet je je gewoon niks aantrekken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.
Mja timmmm kan me niet zoveel meer maken, maar vind specu toch wel een beetje gevaarlijk hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van die twee moet je je gewoon niks aantrekken.
Helemaal geen zin in.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.
Blaffende Zoemende honden bijen bijten steken niet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja timmmm kan me niet zoveel meer maken, maar vind specu toch wel een beetje gevaarlijk hoor.
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blaffende Zoemende honden bijen bijten steken niet.
Dit klopt dan weer wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als de rest van Henk zijn leven.
Hier praten we tenminste normaal, kun je van die Zwollenaren niet zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar jij snapt het met je beperkte taalgevoel gewoon weer niet.
Ruzie met specu is hartstikke leuk joh. Heb je een keer een excuus om in FC te komen postenquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel noten![]()
Maar dan krijg ik ruzie met Specu
Lekker rellen achter de schermenquote:Op maandag 19 oktober 2015 08:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ruzie met specu is hartstikke leuk joh. Heb je een keer een excuus om in FC te komen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |