Met moeitequote:
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met moeite
En 3x dezelfde TT, LTKDV faalhaas.
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou ook kapen, maar Specularium word daar tegenwoordig ook al boos om, naast Timmmmmm.
*kuch* kutsmoes *kuch*quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik had niet door dat ik de lapo had, dus maar gewoon snel op 'nieuw deel' geklikt voordat jullie in paniek raakten
Laat het hem maar horen hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, dan mag Specu deze zooi ook lekker fixen.
Ja dan toch niet hequote:
Ik kan hier geen topics sluitenquote:
Mijn moeder heeft hem Engels geleerd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Tevens hadden wij Paul Rabbering. Heb nog in dezelfde kroeg gedraaid.
Ik kan wel notenquote:
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel noten![]()
Maar dan krijg ik ruzie met Specu
Niet fucken met de FP.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.
Ik zou niet durven....dan moet ik er daadwerkelijk heen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet fucken met de FP. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet wel even een kutreactie op de frontpage, heb jij ook wat te doen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet fucken met de FP. [ afbeelding ]
Ik zie niets.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
Winst voor Zwitserse anti-immigratiepartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |