Ze gaan nog steeds wel winnen. Maar het is bijzonder om het verschil te zien in zowel tactiek als mentaliteit bij Heerenveen. Ze verdedigen beter, vechten op het middenveld veel meer voor de bal.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als feyenoord de tweede helft had gespeeld hoe ze de eerste speelden hadden ze gewoon gewonnen..
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit mag verder via DM niet hier.
ADO speelt er gelijk tegenquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat De Graafschap he?
Dat kan toch niet manmanman
Is ook makkelijk maar Opgezwolle is eigenlijk behoorlijke kutmuziek zoals bijna alle Nederhop.quote:
Gok ik net op ADO voor de managerquote:
Mwah die ene plaat uit 2006 van ze vind ik nog wel aardig, niet echt super ofzo maar als ie opstaat zou ik m niet afzettenquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook makkelijk maar Opgezwolle is eigenlijk behoorlijke kutmuziek zoals bijna alle Nederhop.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook makkelijk maar Opgezwolle is eigenlijk behoorlijke kutmuziek zoals bijna alle Nederhop.
Je hebt geen smaak.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
ik mag een andere .quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een Schreuder-UI? Hoe lang moet je nog?
Ik ben van Zwolle naar Osdorp verhuisd, ik volg het pad der matige Nederhop.quote:
Zonder Osdorp Posse had de Nederhop überhaupt niet bestaanquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben van Zwolle naar Osdorp verhuisd, ik volg het pad der matige Nederhop.
Dat lijkt me een vrij zware beschuldiging. Is dat nou echt nodig?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder Osdorp Posse had de Nederhop überhaupt niet bestaan
Is een feit:quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij zware beschuldiging. Is dat nou echt nodig?
Dat was een grapje, Laak.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een feit:
Kijk de docu Hollandse Hardcore HipHop Helden maar eens
Kan ik toch niet lezen zonder smileysquote:
Zonder Drs. P had de Nederhop niet bestaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder Osdorp Posse had de Nederhop überhaupt niet bestaan
Def P, je mistte 2 letters...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:25 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zonder Drs. P had de Nederhop niet bestaan.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ik toch niet lezen zonder smileys.
Schaam je.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, de beats zijn heerlijk (zoals altijd als A.R.T. meewerkt) maar die teksten...quote:
Dit zijn pas teksten:quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, de beats zijn heerlijk (zoals altijd als A.R.T. meewerkt) maar die teksten...
quote:
Ja zo gaat hij dus nooit nederhop leuk vindenquote:
Was een geintje van Def P, om te laten zien dat elke idioot een nummer 1 hitje kan scoren in Nederlandquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:31 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja zo gaat hij dus nooit nederhop leuk vinden
Het Nederlandse voetbal stikt van de rappertsquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:32 schreef VXXLL het volgende:
KingRoland gaat zo posten dat jullie niet ontopic posten en het best via DM verder kunnen gaan
Je Weet Zelluf, togggquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:32 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal stikt van de rapperts
jij lachte mij toch uit om mijn voorspelling ado-de graafschap?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked en ik juichen voor het voetbal.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij lachte mij toch uit om mijn voorspelling ado-de graafschap?
Lekker begin jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht verdedigd zeg. Je ziet eeuwen van te voren aankomen dat ze dit gaan proberen en nog wordt er niet gedekt.quote:
cmon, vitessequote:
quote:
Ik kijk vanuit Heracles perspectief.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees voor PEC. Ik ben ook vaak voor Heracles.
Vanuit Heracles-perspectief kun je beter voor Vitesse juichen. Die gaan toch wel boven PEC en Heracles eindigen waarschijnlijk, geen concurrent.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk vanuit Heracles perspectief.
Al hebben PEC en Vitesse beide wel een beter team dan ons
Ja, maar ik post alleen als zwolle scoort of de scheids in het nadeel van zwolle beslistquote:
Mooi.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-3.
Neuh, overdreven. Hij komt verkeerd in en raakt de bal met zijn arm, dus duidelijk hands. Rood is bewust blokkeren van doelpoging.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Had rood ook niet gemogen bij die situatie Lam?
Ik vind dat altijd maar onzin die verschillen tussen ''bewust'' en ''onbewust''.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh, overdreven. Hij komt verkeerd in en raakt de bal met zijn arm, dus duidelijk hands. Rood is bewust blokkeren van doelpoging.
Is het ook. Maar een speler rood geven omdat hij inkomt met zijn armen niet bij zijn lichaam is echt overdreven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar onzin die verschillen tussen ''bewust'' en ''onbewust''.
Hij zwaait met zijn handen als een molen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het ook. Maar een speler rood geven omdat hij inkomt met zijn armen niet bij zijn lichaam is echt overdreven.
Ja, dus? Ik klaag ook niet over een onterechte penal.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zwaait met zijn handen als een molen.
Een molen heeft geen handen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zwaait met zijn handen als een molen.
Hey, gaat lekker manquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:54 schreef Intellectueel het volgende:
Ik dacht dat ze wilden stoppen met het dubbel straffen?
Terechte kaart + pingelquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
Wauw, toen de scheids floot kapte mijn stream er mee en hij werkt nog steeds niet. Chill man.
Uit je grot gekropen opeens omdat het vreemdelingenlegioen dit keer wel een uitwedstrijd weet te winnen nu je faalcoach op de tribune zit?quote:
Niet eens Heerenveen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Caland het volgende:
PEC Zwolle is verreweg het slechtste team dat ik dit seizoen live heb gezien.
Madquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uit je grot gekropen opeens omdat het vreemdelingenlegioen dit keer wel een uitwedstrijd weet te winnen nu je faalcoach op de tribune zit?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uit je grot gekropen opeens omdat het vreemdelingenlegioen dit keer wel een uitwedstrijd weet te winnen nu je faalcoach op de tribune zit?
Zwolle was serieus nog slechter. 1 schot op doel in 2 wedstrijden. Kunnen zo meedoen met De Treffers.quote:
Tegen Feyenoord was schandelijk inderdaad. Zelfs vandaag en tegen De Graafschap was het niveau hoger.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwolle was serieus nog slechter. 1 schot op doel in 2 wedstrijden. Kunnen zo meedoen met De Treffers.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwolle was serieus nog slechter. 1 schot op doel in 2 wedstrijden. Kunnen zo meedoen met De Treffers.
Je gaat geen kampioen worden dit jaar. Het is weer wachten op het jaarlijkse dip zodat men in Zuid weer een toontje lager kan zingen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je gaat geen kampioen worden dit jaar. Het is weer wachten op het jaarlijkse dip zodat men in Zuid weer een toontje lager kan zingen.
Je bent mad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je gaat geen kampioen worden dit jaar. Het is weer wachten op het jaarlijkse dip zodat men in Zuid weer een toontje lager kan zingen.
Hij doet al sinds het begin zijn uiterste best om zijn posts omgekeerd evenredig te laten zijn aan zijn naamquote:
Jellyquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In wat? Handhaving? Sure. De rest is mooi meegenomen. Feyenoord daarentegen staat zoals gewoonlijk weer met lege handen aan het eind van het seizoen.quote:
Misschien kun je nog even zwaaien naar Intellectueel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben over 8 minuten trouwens in Zwolle
#leukefeitjes
Correct.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
Ik was erg vastberaden dat Vitesse zou gaan winnen. Stijn kan dit beamen.
Ga ik doen. Godverdomme een half uur voor m'n overstap daar. Pauperdorp.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog even zwaaien naar Intellectueel.
Zeg, doe eens even normaal.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ik doen. Godverdomme een half uur voor m'n overstap daar. Pauperdorp.
Club Venus. 10 minuutjes lopen van het station.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht maar tot de winter voor alle spannende noodscenario's waar uiteindelijk geen vuiltje aan de lucht blijkt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Club Venus. 10 minuutjes lopen van het station.
Enige wat hij had kunnen/moeten doen is geel voor Diks na 10 minutenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:04 schreef RvLaak het volgende:
vBoekel doet toch gewoon goed fluiten, of kijk ik nou naar een andere wedstrijd?
Ik vind het ook wel meevallen. Op Twitter hadden ze het bij 1-1 er al over dat Van Boekel de uitslag al wist.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:04 schreef RvLaak het volgende:
vBoekel doet toch gewoon goed fluiten, of kijk ik nou naar een andere wedstrijd?
Ik dacht al ja...quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Enige wat hij had kunnen/moeten doen is geel voor Diks na 10 minuten
Je hebt altijd wel van die jankerds er tussen zitten, helaas.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen. Op Twitter hadden ze het bij 1-1 er al over dat Van Boekel de uitslag al wist.
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Intellectueel het volgende:
Post verwijderd. Mods zonder humor. Wat nog meer is nieuw?
Of iig van zelfspot houdtquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.
Met Drizzt gaat het dak eraf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.
Ik vind dan ook dat ze dat met een pec zwolle bril op bekijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
Ze zitten nog steeds te zeiken om terechte penalty's.
Wat zongen ze eigenlijk waardoor de speaker het nodig vond om z'n bek open te trekken?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
Ze zitten nog steeds te zeiken om terechte penalty's.
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zongen ze eigenlijk waardoor de speaker het nodig vond om z'n bek open te trekken?
De aloude klassieker "Daar bij die brug"?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?
Dan hadden wel enorm veel scheidsrechters een hoer als moeder Bij CAM-AZ, bij ADO-GRA, bij PEC-VITquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden wel enorm veel scheidsrechters een hoer als moeder Bij CAM-AZ, bij ADO-GRA, bij PEC-VIT
Jeetje.
Incest, thuis bestquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.
PEC ook niet, je punt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
Newcastle kan geen voorsprong vasthouden.
PEC-Cambuur van 2-0 naar 2-2.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen geen voorsprong weggeven vriend.
Wij nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die wedstrijd ben ik allang vergeten.
Wie vindt dat? Over dit seizoen in elk geval?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die PEC goed veldspel vinden spelen.
Dit seizoen is het idd ernstig treurig... Hopelijk kunnen ze degradatie voorkomen en direct handhavenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Caland het volgende:
Counter ploegje.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Caland het volgende:
Het liefst vermijd ik het, maar moet af en toe helaas nog wel er langs rijden wanneer ik onderweg ben naar één van die fantastische saunaclubs in Duitsland.quote:
Oké.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het liefst vermijd ik het, maar moet af en toe helaas nog wel er langs rijden wanneer ik onderweg ben naar één van die fantastische saunaclubs in Duitsland.
Dit keer tenminste geen blunderquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:20 schreef Tchock het volgende:
Van der Hart geklopt in de korte hoek. Alweer.
Alcohol maakt een hoop goed op zo'n avondquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt gezellig op het huwelijk van Saymak.
Alcohol is haram.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alcohol maakt een hoop goed op zo'n avond
Alcohol op een Turkse bruiloft, goed planquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alcohol maakt een hoop goed op zo'n avond
Ach, je moet je agressie kwijt...quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alcohol op een Turkse bruiloft, goed plan
Ik vind dat van Vitesse knapperquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse is de tweede club die minstens 5 keer scoort op 3 verschillende kunstgrasvelden (HER/DOR/PEC) na PSV (VOL/HER/CAM).
Je vergeet een afsluitend woordje.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse is de tweede club die minstens 5 keer scoort op 3 verschillende kunstgrasvelden (HER/DOR/PEC) na PSV (VOL/HER/CAM).
Dit is geen Opta.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je vergeet een afsluitend woordje.
AHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stond toch heel duidelijk achter het woord "liefhebber"...
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHA
Nee, hij was op zich wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |