Passend antwoord met zo'n UIquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt zelf bepalen wanneer het eindigt.
www.tegenpesten.nl
hij is wel dik, dus die kans zit erin.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ben jij vroeger, of word je nu, gepest?
Ik typte een willekeurige website in maar het blijkt ook nog een redirect naar een antipestsite te zijn ook. Genieten.quote:
Ja dus.quote:
Jij kent die website 'toevallig'quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt zelf bepalen wanneer het eindigt.
www.tegenpesten.nl
Ik zeg weleens dat hij dik is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ben jij vroeger, of word je nu, gepest?
Dan heb je niet echt mensenkennis. Maar het zal wel een trollpoging zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja dus.
Zo kom je namelijk ook over op mij. Geeft verder niet. Als je er over wilt praten mag je altijd een DM sturen hoor!
Davy, we zijn hier allemaal om je te helpen. Doe nou niet zo vijandig en erken dat er een probleem is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt mensenkennis. Maar het zal wel een trollpoging zijn.
Erkenning is de eerste stap naar genezingquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Davy, we zijn hier allemaal om je te helpen. Doe nou niet zo vijandig en erken dat er een probleem is.
Ik probeer je alleen te helpenquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt mensenkennis. Maar het zal wel een trollpoging zijn.
Nee joh.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Als Heerenveen de eerste helft had gespeeld hoe ze de tweede speelden hadden ze gewoon gewonnen.
Als Feyenoord de tweede helft had gespeeld zoals ze dat in de eerste deden, was het 0-10 geworden...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Als Heerenveen de eerste helft had gespeeld hoe ze de tweede speelden hadden ze gewoon gewonnen.
Je hebt mij doorquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te helpen
Ik snap nu denk ik wel waarom je bent gepest en zoveel vijanden hebt![]()
Johan Neeskens vond ooit dat ze moesten beginnen met de 2de helft bij NECquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
als feyenoord de tweede helft had gespeeld hoe ze de eerste speelden hadden ze gewoon gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Dat dramatische verdedigen van vooral het eerste halfuur is er uit. Waarom kan dat niet gewoon vanaf de aftrap?quote:
Dit mag verder via DM niet hier.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te helpen
Ik snap nu denk ik wel waarom je bent gepest en zoveel vijanden hebt![]()
Als Feyenoord de tweede helft had gespeeld hoe ze de eerste speelden hadden ze gewonnen. Wachtquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |