Ga ik doen. Godverdomme een half uur voor m'n overstap daar. Pauperdorp.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog even zwaaien naar Intellectueel.
Zeg, doe eens even normaal.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ik doen. Godverdomme een half uur voor m'n overstap daar. Pauperdorp.
Club Venus. 10 minuutjes lopen van het station.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht maar tot de winter voor alle spannende noodscenario's waar uiteindelijk geen vuiltje aan de lucht blijkt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Club Venus. 10 minuutjes lopen van het station.
Enige wat hij had kunnen/moeten doen is geel voor Diks na 10 minutenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:04 schreef RvLaak het volgende:
vBoekel doet toch gewoon goed fluiten, of kijk ik nou naar een andere wedstrijd?
Ik vind het ook wel meevallen. Op Twitter hadden ze het bij 1-1 er al over dat Van Boekel de uitslag al wist.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:04 schreef RvLaak het volgende:
vBoekel doet toch gewoon goed fluiten, of kijk ik nou naar een andere wedstrijd?
Ik dacht al ja...quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Enige wat hij had kunnen/moeten doen is geel voor Diks na 10 minuten
Je hebt altijd wel van die jankerds er tussen zitten, helaas.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen. Op Twitter hadden ze het bij 1-1 er al over dat Van Boekel de uitslag al wist.
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Intellectueel het volgende:
Post verwijderd. Mods zonder humor. Wat nog meer is nieuw?
Of iig van zelfspot houdtquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.
Met Drizzt gaat het dak eraf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.
Ik vind dan ook dat ze dat met een pec zwolle bril op bekijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
Ze zitten nog steeds te zeiken om terechte penalty's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |