Wat zongen ze eigenlijk waardoor de speaker het nodig vond om z'n bek open te trekken?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
Ze zitten nog steeds te zeiken om terechte penalty's.
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zongen ze eigenlijk waardoor de speaker het nodig vond om z'n bek open te trekken?
De aloude klassieker "Daar bij die brug"?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?
Dan hadden wel enorm veel scheidsrechters een hoer als moeder Bij CAM-AZ, bij ADO-GRA, bij PEC-VITquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden wel enorm veel scheidsrechters een hoer als moeder Bij CAM-AZ, bij ADO-GRA, bij PEC-VIT
Jeetje.
Incest, thuis bestquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.
PEC ook niet, je punt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
Newcastle kan geen voorsprong vasthouden.
PEC-Cambuur van 2-0 naar 2-2.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen geen voorsprong weggeven vriend.
Wij nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die wedstrijd ben ik allang vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |