Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:05 schreef Intellectueel het volgende:
Post verwijderd. Mods zonder humor. Wat nog meer is nieuw?
Of iig van zelfspot houdtquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.
Met Drizzt gaat het dak eraf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is fan van Twente dus je zou zeggen dat hij wel van een goede grap houdt.
Ik vind dan ook dat ze dat met een pec zwolle bril op bekijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
Ze zitten nog steeds te zeiken om terechte penalty's.
Wat zongen ze eigenlijk waardoor de speaker het nodig vond om z'n bek open te trekken?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
Ze zitten nog steeds te zeiken om terechte penalty's.
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zongen ze eigenlijk waardoor de speaker het nodig vond om z'n bek open te trekken?
De aloude klassieker "Daar bij die brug"?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?
Dan hadden wel enorm veel scheidsrechters een hoer als moeder Bij CAM-AZ, bij ADO-GRA, bij PEC-VITquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over Van Boekel ging, iets over het beroep van zijn moeder misschien?
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden wel enorm veel scheidsrechters een hoer als moeder Bij CAM-AZ, bij ADO-GRA, bij PEC-VIT
Jeetje.
Incest, thuis bestquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze allemaal dezelfde moeder.
PEC ook niet, je punt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
Newcastle kan geen voorsprong vasthouden.
PEC-Cambuur van 2-0 naar 2-2.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen geen voorsprong weggeven vriend.
Wij nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die wedstrijd ben ik allang vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |