Wie vindt dat? Over dit seizoen in elk geval?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die PEC goed veldspel vinden spelen.
Dit seizoen is het idd ernstig treurig... Hopelijk kunnen ze degradatie voorkomen en direct handhavenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Caland het volgende:
Counter ploegje.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:17 schreef Caland het volgende:
Het liefst vermijd ik het, maar moet af en toe helaas nog wel er langs rijden wanneer ik onderweg ben naar één van die fantastische saunaclubs in Duitsland.quote:
Oké.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het liefst vermijd ik het, maar moet af en toe helaas nog wel er langs rijden wanneer ik onderweg ben naar één van die fantastische saunaclubs in Duitsland.
Dit keer tenminste geen blunderquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:20 schreef Tchock het volgende:
Van der Hart geklopt in de korte hoek. Alweer.
Alcohol maakt een hoop goed op zo'n avondquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt gezellig op het huwelijk van Saymak.
Alcohol is haram.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alcohol maakt een hoop goed op zo'n avond
Alcohol op een Turkse bruiloft, goed planquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alcohol maakt een hoop goed op zo'n avond
Ach, je moet je agressie kwijt...quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alcohol op een Turkse bruiloft, goed plan
Ik vind dat van Vitesse knapperquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse is de tweede club die minstens 5 keer scoort op 3 verschillende kunstgrasvelden (HER/DOR/PEC) na PSV (VOL/HER/CAM).
Je vergeet een afsluitend woordje.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse is de tweede club die minstens 5 keer scoort op 3 verschillende kunstgrasvelden (HER/DOR/PEC) na PSV (VOL/HER/CAM).
Dit is geen Opta.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je vergeet een afsluitend woordje.
AHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stond toch heel duidelijk achter het woord "liefhebber"...
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHA
Nee, hij was op zich wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |