Terechte kaart + pingelquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
Wauw, toen de scheids floot kapte mijn stream er mee en hij werkt nog steeds niet. Chill man.
Uit je grot gekropen opeens omdat het vreemdelingenlegioen dit keer wel een uitwedstrijd weet te winnen nu je faalcoach op de tribune zit?quote:
Niet eens Heerenveen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Caland het volgende:
PEC Zwolle is verreweg het slechtste team dat ik dit seizoen live heb gezien.
Madquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uit je grot gekropen opeens omdat het vreemdelingenlegioen dit keer wel een uitwedstrijd weet te winnen nu je faalcoach op de tribune zit?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uit je grot gekropen opeens omdat het vreemdelingenlegioen dit keer wel een uitwedstrijd weet te winnen nu je faalcoach op de tribune zit?
Zwolle was serieus nog slechter. 1 schot op doel in 2 wedstrijden. Kunnen zo meedoen met De Treffers.quote:
Tegen Feyenoord was schandelijk inderdaad. Zelfs vandaag en tegen De Graafschap was het niveau hoger.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwolle was serieus nog slechter. 1 schot op doel in 2 wedstrijden. Kunnen zo meedoen met De Treffers.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwolle was serieus nog slechter. 1 schot op doel in 2 wedstrijden. Kunnen zo meedoen met De Treffers.
Je gaat geen kampioen worden dit jaar. Het is weer wachten op het jaarlijkse dip zodat men in Zuid weer een toontje lager kan zingen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je gaat geen kampioen worden dit jaar. Het is weer wachten op het jaarlijkse dip zodat men in Zuid weer een toontje lager kan zingen.
Je bent mad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je gaat geen kampioen worden dit jaar. Het is weer wachten op het jaarlijkse dip zodat men in Zuid weer een toontje lager kan zingen.
Hij doet al sinds het begin zijn uiterste best om zijn posts omgekeerd evenredig te laten zijn aan zijn naamquote:
Jellyquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In wat? Handhaving? Sure. De rest is mooi meegenomen. Feyenoord daarentegen staat zoals gewoonlijk weer met lege handen aan het eind van het seizoen.quote:
Misschien kun je nog even zwaaien naar Intellectueel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben over 8 minuten trouwens in Zwolle
#leukefeitjes
Correct.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
Ik was erg vastberaden dat Vitesse zou gaan winnen. Stijn kan dit beamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |