Ja, maar ik post alleen als zwolle scoort of de scheids in het nadeel van zwolle beslistquote:
Mooi.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-3.
Neuh, overdreven. Hij komt verkeerd in en raakt de bal met zijn arm, dus duidelijk hands. Rood is bewust blokkeren van doelpoging.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Had rood ook niet gemogen bij die situatie Lam?
Ik vind dat altijd maar onzin die verschillen tussen ''bewust'' en ''onbewust''.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh, overdreven. Hij komt verkeerd in en raakt de bal met zijn arm, dus duidelijk hands. Rood is bewust blokkeren van doelpoging.
Is het ook. Maar een speler rood geven omdat hij inkomt met zijn armen niet bij zijn lichaam is echt overdreven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar onzin die verschillen tussen ''bewust'' en ''onbewust''.
Hij zwaait met zijn handen als een molen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het ook. Maar een speler rood geven omdat hij inkomt met zijn armen niet bij zijn lichaam is echt overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |