quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook makkelijk maar Opgezwolle is eigenlijk behoorlijke kutmuziek zoals bijna alle Nederhop.
Je hebt geen smaak.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook makkelijk maar Opgezwolle is eigenlijk behoorlijke kutmuziek zoals bijna alle Nederhop.
ik mag een andere .quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een Schreuder-UI? Hoe lang moet je nog?
Ik ben van Zwolle naar Osdorp verhuisd, ik volg het pad der matige Nederhop.quote:
Zonder Osdorp Posse had de Nederhop überhaupt niet bestaanquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben van Zwolle naar Osdorp verhuisd, ik volg het pad der matige Nederhop.
Dat lijkt me een vrij zware beschuldiging. Is dat nou echt nodig?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder Osdorp Posse had de Nederhop überhaupt niet bestaan
Is een feit:quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij zware beschuldiging. Is dat nou echt nodig?
Dat was een grapje, Laak.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een feit:
Kijk de docu Hollandse Hardcore HipHop Helden maar eens
Kan ik toch niet lezen zonder smileysquote:
Zonder Drs. P had de Nederhop niet bestaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder Osdorp Posse had de Nederhop überhaupt niet bestaan
Def P, je mistte 2 letters...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:25 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zonder Drs. P had de Nederhop niet bestaan.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ik toch niet lezen zonder smileys.
Schaam je.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, de beats zijn heerlijk (zoals altijd als A.R.T. meewerkt) maar die teksten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |