Ik kan nog 1 plekje naar boven maar gezien het programma denk ik niet dat Sunderland punten gaat laten liggen.quote:
Dibs!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een seizoen ga overslaan
Gefeliciteerd kerelquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:35 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb mijn speech al klaarliggen:
maar dan in het Engels.
Dankje! Heb toestemming gevraagd. Mijn accountnaam op osm is hetzelfde als hier op de foks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoeken op competitie naam: FOK! Championship
okquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb toestemming gevraagd. Mijn accountnaam op osm is hetzelfde als hier op de foks.
je kan de competitie joinenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb toestemming gevraagd. Mijn accountnaam op osm is hetzelfde als hier op de foks.
Was stevig aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen eigen vermogen toegestaan. Slimme keus
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je kan de competitie joinen
Heb de OP wat aangepastquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond voetbalfanaten,
Na het tweede OSM seizoen in de Eredivisie gaan we verder in de Premier League.
Deelnemers
GwaiLow-
Opperkleurder-
Funel-
Paxcon-
Haags_kwartiertje- Espanyol
Vasion-
Pascalus-
Vatta-
Fred_Flinkstoned-
Powerloungen-
Toiletgebruiker-
jarti66-
DonRaja- Sevilla
LosBuenosMuchachos-
Rickertman96-
OusLa-
capuchon_Jongen- Valencia
Jonmen -
Waar willen we heen in Seizoen 5? (na Spanje)
Poll: Waar voor seizoen 5
• ItalIe - Serie B
• Spanje 2e divisie
• Engeland -2e divisie
• België
• Italië
• Frankrijk
• Turkije
• Denemarken
• Fantasy
• Bosnië
• IJsland
• Oostenrijk
• Griekenland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
overzicht seizoenen:
Seizoen 1 : Duitsland
Seizoen 2: Nederland
Seizoen 3: Engeland
Seizoen 4: Spanje
Poll voor volgend seizoen.
http://strawpoll.me/5458802
u]Resultaten Premier League[/u]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaten Eredivisie
Eindstand
[ afbeelding ]
Hall of Fame
Seizoen 1 - Bundesliga
1. jarti66 - TSG 1899 Hoffenheim - 1e (+5 / beker) - 6655
2. Wazaaaaa - Bayer Leverkusen - 2e (+1) - 4872
3. Opperkleurder - Werder Bremen - 5e (+6) - 4674
4. Zhero - SC Freiburg - 3e (+9) - 4519
5. Powerloungen - Borussia Mönchengladbach - 4e (+1) - 4045
Seizoen 2 - Eredivisie
1. jarti66 - PSV - (+0 / Beker)
2. Vasion - Feyenoord - (+1)
3. Funel - Fc Twente - (+0)
4. Wazaaaaa - Fc Utrecht -
5. Zhero - Heracles
Wij moeten tegen elkaar de eerste wedstrijd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef Funel het volgende:
Ben Getafe, ben benieuwd hoe het zal gaan
Ah, meteen een krakerquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij moeten tegen elkaar de eerste wedstrijd.
Ben ook niet zo'n fan van eigen vermogen. Denk de meeste niet dus goede keuzequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was stevig aan het twijfelen.
Een van de weinige ajacieden die ik kan gedogen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe Frank Rijkaard Don.
Omdat hij Sparta liet degraderen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een van de weinige ajacieden die ik kan gedogen.
Nope. Ik vind hem een gentleman.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat hij Sparta liet degraderen?
Die kerel is wel flink grijs geworden zeg, in relatief korte tijd naar mijn ideequote:
Je kan er alleen maar mee afgaan he... Zo ongeveer elke week een TK tegen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het verbaasde mij trouwens dat Barcelona zo lang zonder manager bleef
Ja daar weet ik alles van. Mijn seizoen met Bayern Munchen was D-R-A-M-A-T-I-S-C-Hquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan er alleen maar mee afgaan he... Zo ongeveer elke week een TK tegen.
Dat had ik met Man City ook verwacht maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het hele seizoen 5 TKs gehad denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan er alleen maar mee afgaan he... Zo ongeveer elke week een TK tegen.
Klopt, maar in Engeland zijn er meerdere kampioenskandidaten. In Spanje heb je er maar 2.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat had ik met Man City ook verwacht maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het hele seizoen 5 TKs gehad denk ik.
Dacht dat je wel wat meer TK's tegen hebt gehad, maar dat heb je nou eenmaal als je 1e staat. Ik had er trouwens ook veel tegen. In Spanje gooit iedereen alles op Real en Barca. Wat super slecht is natuurlijk omdat het tactisch veel slimmer is om TK's voor je concurrenten te bewaren.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat had ik met Man City ook verwacht maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het hele seizoen 5 TKs gehad denk ik.
Klopt, goede post dit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wat meer TK's tegen hebt gehad, maar dat heb je nou eenmaal als je 1e staat. Ik had er trouwens ook veel tegen. In Spanje gooit iedereen alles op Real en Barca. Wat super slecht is natuurlijk omdat het tactisch veel slimmer is om TK's voor je concurrenten te bewaren.
Heb je gelijk in hoewel ik de kans dat je thuis van een concurrent wint ook al wel redelijk hoog inschat. Uit hebben trainingskampen minder nut volgens mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wat meer TK's tegen hebt gehad, maar dat heb je nou eenmaal als je 1e staat. Ik had er trouwens ook veel tegen. In Spanje gooit iedereen alles op Real en Barca. Wat super slecht is natuurlijk omdat het tactisch veel slimmer is om TK's voor je concurrenten te bewaren.
Only fok!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:24 schreef Vatta het volgende:
Een collega van me wil nog wel mee doen. Zal vandaag of morgen toestemming vragen.
Uit hebben TK's doorgaans idd ''minder'' nut. Het is namelijk zo dat als je thuis speelt, je al een soort van trainingskamp effect hebt als je je stadion hebt geupdate. Dus als de uit spelende ploeg dan een TK inzet is het een eigenlijk TK vs TK. Zelf zet ik mijn Trainingskampen ook bijna altijd in tijdens een thuis wedstrijd en ik dus eigenlijk zeker ben van de overwinning.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:03 schreef Vatta het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoewel ik de kans dat je thuis van een concurrent wint ook al wel redelijk hoog inschat. Uit hebben trainingskampen minder nut volgens mij.
Hehe minimaal 15 miljoen. Is 20 ook goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wilt iemand Savic, Felipe Luiz of Godin voor minimaal 15 miljoen?
20 is goed, maar 50 is beterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe minimaal 15 miljoen. Is 20 ook goed?
Jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef DonRaja het volgende:
Godverdetyfus... Ga gewoon weer verder waar ik met Southampton was gebleven.
We zijn twee wedstrijden onderweg. Je kunt nog gemakkelijk meedoen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Oh fuck jullie zijn al begonnen. Dan laat maar. Als er nog plekken over zijn volgend seizoen, PM me maar
Nope. Dan verneuk ik mijn account. Ik speel alleen hele competitiesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn twee wedstrijden onderweg. Je kunt nog gemakkelijk meedoen.
Begrijpelijk idd, doe ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Dan verneuk ik mijn account. Ik speel alleen hele competities
ADO won in de jaren 90 nog eens van Barcelona.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat er Hagenezen aan het roer staan.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO won in de jaren 90 nog eens van Barcelona.
Er moet variatie instaan hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ijsland, Bosnie? Doe echt even normaal
IJsland heeft 1 stem alquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er moet variatie instaan hewss kiest niemand voor IJslad of Bosnië
Zou je anders niet verloren hebben uit bij Sociedad? Sociedad moet 5 plekken hoger eindigen dan jij. Je moet wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme door drukte heb ik mijn team compleet verwaarloosd en vandaag dus verloren
Sociedad had ik kunnen pakken. Weet ik zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou je anders niet verloren hebben uit bij Sociedad? Sociedad moet 5 plekken hoger eindigen dan jij. Je moet wel realistisch blijven.
straks speel je tegen mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sociedad had ik kunnen pakken. Weet ik zeker.
Wat is je doelstelling?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
straks speel je tegen mij
4equote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is je doelstelling?
ik ben bang, zal ik vast een TK inzettenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil je keihard vernederen. Gewoon omdat het kan.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben bang, zal ik vast een TK inzetten![]()
Thxquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme door drukte heb ik mijn team compleet verwaarloosd en vandaag dus verloren
Geld teveel?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:11 schreef opperkleurder het volgende:
Na Alaba en Martial nu ook Pogba binnen kunnen halen
FOK! Championship (nummer 4175195) is nog vrij. Zijn nog 5 teams vrij. O.a. Granada, Betis en Levante.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:39 schreef Jorn999 het volgende:
Zijn er nog actieve osmers hier?
Is er een fok competitie en welke teams zijn nog vrij?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
De wedstrijden hebben vertraging.
Nooit gedacht dat ik zo zwaar zou winnen van je. en ik ging eerst nog TK inzettenquote:
Zo'n dikke nederlaag had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik zo zwaar zou winnen van je. en ik ging eerst nog TK inzetten
Als ik ook al uitduels met 0-6 winquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Top 4 hoort te staan waar het moet staan. Barca en Real op 1 en 2, Athletico Madrid op 3 en Valencia op 4.
je hebt op de eerste speeldag veel geluk gehad dat ik iets probeerde met een 4-2-4 opstelling. Ben overgeschakeld naar een 4-3-3 en alles loopt heel soepel. 2e overwinning met 0-5 uit. de magere zege tegen de computer (eibar) speelde ik op 'normaal'. Ik zou me over uitspreken dat de titel tussen 4 ploegen zal gaan. Real en Barca maar ook Valencia en Athletico Madridquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik ook al uitduels met 0-6 win
Real en Barca maken het uit. Die andere twee hebben echt een mindere selectie, zie de waarde van de selecties.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hebt op de eerste speeldag veel geluk gehad dat ik iets probeerde met een 4-2-4 opstelling. Ben overgeschakeld naar een 4-3-3 en alles loopt heel soepel. 2e overwinning met 0-5 uit. de magere zege tegen de computer (eibar) speelde ik op 'normaal'. Ik zou me over uitspreken dat de titel tussen 4 ploegen zal gaan. Real en Barca maar ook Valencia en Athletico Madrid
Stel me niet teleur! Maak barca kampioenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Real en Barca maken het uit. Die andere twee hebben echt een mindere selectie, zie de waarde van de selecties.
Real Madrid 389 miljoen
Barcelona 375 miljoen
Atletico 283 miljoen
Valencia 232 miljoen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stel me niet teleur! Maak barca kampioen
Ik heb nog maar 1/2 speler(s) nodig. Atm wacht ik gewoon tot dat Gabi en/of Felipe Luiz worden verkocht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Real en Barca maken het uit. Die andere twee hebben echt een mindere selectie, zie de waarde van de selecties.
Real Madrid 389 miljoen
Barcelona 375 miljoen
Atletico 283 miljoen
Valencia 232 miljoen
We zijn pas net begonnen, we zitten nu op dag 5 van de 43.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:44 schreef Jorn999 het volgende:
Wanneer is jullie laatste speeldag? Dan kom ik er volgend seizoen bij
Ok mijn seizoen is nu op ronde 9. Premier league dus loopt aardig gelijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen, we zitten nu op dag 5 van de 43.
Ik ben voorlopig degene die het verst boven zijn doelstelling staat.
Oude spelerquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Raar dat niemand eerder Thiago Silva heeft gehaald. Ik heb hem dus maar gepakt.
Je kunt er elke dag toch maar 1 trainen. Hij is beter dan iedere verdediger van Real Madrid en zo goed als gelijk aan Ramos.quote:
Hoe verkoop je je spelers voor zoveel geld??? Je verkoopt Mascherano voor ongerveer 2,3 keer zijn waarde terwijl ik mijn spelers niet eens voor 1,5 keer hun waarde kan verkopen...quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Raar dat niemand eerder Thiago Silva heeft gehaald. Ik heb hem dus maar gepakt.
Ik ga mijn trucs niet met je delen natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe verkoop je je spelers voor zoveel geld??? Je verkoopt Mascherano voor ongerveer 2,3 keer zijn waarde terwijl ik mijn spelers niet eens voor 1,5 keer hun waarde kan verkopen...
Verkeerd gelezen...quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe verkoop je je spelers voor zoveel geld??? Je verkoopt Mascherano voor ongerveer 2,3 keer zijn waarde terwijl ik mijn spelers niet eens voor 1,5 keer hun waarde kan verkopen...
Je gaat toch geen TK inzetten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2-2 tegen Pascalus.
Morgen tegen Barca, dat wordt een dik verlies.
Nee, dat heeft geen enkel nut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat toch geen TK inzetten?
Nee, dat lijkt me ook vrij zinloos. Kun je beter tegen ploegen doen met een iets hogere doelstelling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen enkel nut.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook vrij zinloos. Kun je beter tegen ploegen doen met een iets hogere doelstelling.
Zag het ja. Die ga je wel missen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje, was een prima overwinning. Helaas Neymar er 2 duels uit.
Martial is ondertussen ook al aardig getraind.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag het ja. Die ga je wel missen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen tegen Real Madrid. Er is wel een kans op een gelijkspel en dus de eerste puntenverlies voor Real
Succes, ga je TK inzetten?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen tegen Real Madrid. Er is wel een kans op een gelijkspel en dus de eerste puntenverlies voor Real
Als je hem naar de dokter brengt is hij er maar 1 duel uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje, was een prima overwinning. Helaas Neymar er 2 duels uit.
Ja, heb dat inmiddels ook gedaan. Even vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je hem naar de dokter brengt is hij er maar 1 duel uit.
dat blijft geheimquote:
Hou die Bartra maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, heb dat inmiddels ook gedaan. Even vergeten.
Maar, zelfs met zulke debiele vraagprijzen koopt de computer ze nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima. Hij zit liever op de tribune bij mij dan in de basis bij jou.
Zie de transfer van Mascheranoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, zelfs met zulke debiele vraagprijzen koopt de computer ze nog?
Ik zit meestal net iets onder het dubbele, maar ik kan dus nog meer vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie de transfer van Mascherano
Moet wel zeggen dat het soms lang duurt voor ze weg zijn, dus als je snel geld nodig hebt is het niet de beste optie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit meestal net iets onder het dubbele, maar ik kan dus nog meer vragen.
Toch een TK zie ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spannend de topper tussen Valencia en Real zal zometeen beginnen
Ik doe het wat rustiger aan deze keer, vorige keer met Southampton begon ik met veel te investeren. Toen het maar niet liep, heb ik de rest van het seizoen voor spek en bonen meegedaan...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het soms lang duurt voor ze weg zijn, dus als je snel geld nodig hebt is het niet de beste optie.
Hoe weet je dat. ik kan alleen een besloten training hebben gedaanquote:
Zo'n vermoedenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. ik kan alleen een besloten training hebben gedaan
je vermoeden klopt welquote:
Zonder TK was het wel een nederlaagquote:
Voor 10 miljoen neem ik hem over.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mijn spelers verkopen niet. Ik heb Felipe Luiz al 10 dagen op de transferlijst staan![]()
![]()
Als ik de simulatie moet geloven, een wedstrijd met mooie doelpunten en verdedigende blunders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:41 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond el classico, ben benieuwd.
Toch een tegenvaller voor mij, maar goed aan de andere kant blijft het gat 2 punten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Als ik de simulatie moet geloven, een wedstrijd met mooie doelpunten en verdedigende blunders.
Gefeliciteerd met het gelijkspel.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
1ste wedstrijd uit verloren. Een beetje onverdiend maar jah
We hadden evenveel schoten en balbezit. Gelijkspel zou beste resultaat zijn geweest.quote:Op zondag 1 november 2015 01:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga wel lekker eigenlijkhad dit niet verwacht. Alleen die stomme wedstrijden tegen de computer kan ik precies niet goed winnen :| ik speel deze altijd gelijk, terwijl dit toch puntpakkers zouden moeten zijn..
Welke speelronde zit je? Spelers zijn nog maar weinig getraind.quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef Jorn999 het volgende:
Dit is mijn team met Manchester U
[ afbeelding ]
Volgend seizoen kom ik bij jullie in
Ronde 14, jullie iets minder toch?quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke speelronde zit je? Spelers zijn nog maar weinig getraind.
Ik ben ook verre van tevreden. Dit team presteer ik doorgaans erg goed mee bij osm.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het gaat niet zo lekker bij mij atm...
En de ik kan blijkbaar wel uit winnen bij Sociadad...
Daag maar uit.quote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Jonmen het volgende:
Weeral gelijk tegen de computerwth.
Nog een oefenwedstrijd iemand?
Wesley Verhoek in de basis?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef DonRaja het volgende:
Door in de beker, maar met mijn 2e account gewoon in de finale van de beker. Go Pune FC!
Braziliaanse legende vol lof over Verhoekquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet.![]()
Ik ga daar nu alles op de beker zetten.
Ik weet het, maar toen ik het team kreeg was hij er niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Braziliaanse legende vol lof over Verhoek
Van onze Telesportredactie
Niet alledaags voetbalnieuws uit India. Voetballegende Zico heeft zich vol lof uitgelaten over de Haagse buitenspeler Wesley Verhoek.
De Braziliaanse trainer van FC Goa speelde zaterdag met zijn ploeg met 1-1 gelijk tegen FC Pune City en dat kwam vooral door de inbreng van de oud-aanvaller van ADO, Feyenoord en FC Twente, zo meende Zico.
"Die wisselspeler maakte het verschil", stelde De Witte Pelé, doelend op Verhoek, die na zijn invalbeurt de assist voor de gelijkmaker verzorgde. "Het was Verhoek die de goal creeërde en dat veranderde alles."
Verhoek, die afgelopen seizoen het shirt van Go Ahead Eagles droeg, komt sinds dit jaar uit voor FC Pune City. Hij heeft Adrian Mutu, Didier Zokora en Sanli Tuncay als bekendste teamgenoten.
Jaaa ik heb van je gewonnen heu!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een nederlaag met bijna allemaal wissel spelers. Prima.
Wel twee rode kaarten
Ik gebruik de beker altijd als rust moment voor mijn spelers.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Vaak worden die onbekende competities niet zo vaak geüpdatet, dus dat kan goed de reden zijn.
Datum van laatste update kan je zien bij het overzicht van alle competities.
[..]
Jaaa ik heb van je gewonnen heu!
Maja ik schiet er toch niks mee op want nu moet ik tegen Real.
Sowieso moet je geen TK inzetten tegen Barcelona of Real Madrid.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:05 schreef Pascalus het volgende:
Ik gebruik nooit meer een TK in de beker, want telkens als ik dat doe ga ik op penalty's eruit.
Gefeliciteerd, ik vind het wel zonde om een TK in te zetten tegen ploegen waarvan je weet dat ze toch wel 1e en 2e eindigen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Thuis gewonnen van Barca met een TK
Thanks. Naast Barca en Real heb ik de beste team. Mijn teamwaarde is 40 miljoen minder dan de selectie van Valencia. Dus zou ik dus alle thuiswedstrijden naast Real en Barca minimaal moeten gelijk spelen. Dus dan heeft het weinig zin om een TK te zetten wanneer mijn team beter is. Uit heeft een TK zetten sws weinig nutquote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik vind het wel zonde om een TK in te zetten tegen ploegen waarvan je weet dat ze toch wel 1e en 2e eindigen.
Had ik wel 11 spelers?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thanks Don! Een mooie 2-0 overwinning
Heb jij naast Barca en Real het beste team? Dus net zo'n goed team als zij?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Thanks. Naast Barca en Real heb ik de beste team. Mijn teamwaarde is 40 miljoen minder dan de selectie van Valencia. Dus zou ik dus alle thuiswedstrijden naast Real en Barca minimaal moeten gelijk spelen. Dus dan heeft het weinig zin om een TK te zetten wanneer mijn team beter is. Uit heeft een TK zetten sws weinig nut
I see what you did therequote:Op donderdag 5 november 2015 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb jij naast Barca en Real het beste team? Dus net zo'n goed team als zij?
Behalve als je Valencia of Atletico Madrid heet.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen TK inzetten tegen Barcelona of Real Madrid.
Oefenwedstrijdjequote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Thanks. Naast Barca en Real heb ik de beste team. Mijn teamwaarde is 40 miljoen minder dan de selectie van Valencia. Dus zou ik dus alle thuiswedstrijden naast Real en Barca minimaal moeten gelijk spelen. Dus dan heeft het weinig zin om een TK te zetten wanneer mijn team beter is. Uit heeft een TK zetten sws weinig nut
Doe mij zo'n glazen bol.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
De,k dat de competitie al beslist is. Real is veel slordiger met de punten dan Barca. Volgens mij Barca kampioen, Real 2e en dan heb je groepje tussen, A.Madrid, Valencia, Bilbao en Villareal om de 3e,4e,5 en 6e plaats
een goede maand.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:16 schreef Jorn999 het volgende:
Hoeveel dagen duurt jullie seizoen nog?
Probeer het gewoon, mijn spelers zijn ook gewoon mensen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu moet ik tegen Barcelona. Goed moment om mijn goede spelers te laten rusten, want ik heb toch geen kans met mijn amateurteam.
Ik ga voor de rest best wel lekker trouwens. Voorlopig tweede op de managerslijst!
Het deelnemerslijstje in de OP heeft nog wel een update nodig...
Investeer eens in je team.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik speel nu ook al gelijk tegen computer teams.
Met je sterkste 11 had je misschien een punt gepakt. Net aan 2-1.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu moet ik tegen Barcelona. Goed moment om mijn goede spelers te laten rusten, want ik heb toch geen kans met mijn amateurteam.
Ik ga voor de rest best wel lekker trouwens. Voorlopig tweede op de managerslijst!
Het deelnemerslijstje in de OP heeft nog wel een update nodig...
Las Palmas?quote:Op maandag 9 november 2015 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet opeens tegen wie ik een TK ga inzetten.
Lastig is anders. Thuis 1-4 verliezen. Had nog TK ingezet ook. Werken die tegenwoordig niet meer hahah.quote:Op maandag 9 november 2015 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opnieuw een lastige wedstrijd voor mij. Morgen Valencia - Villareal
Heb op het nipper ook beslist om TK in te zetten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:27 schreef Vatta het volgende:
[..]
Lastig is anders. Thuis 1-4 verliezen. Had nog TK ingezet ook. Werken die tegenwoordig niet meer hahah.
Oww oke maar dan nog heb ik normaal gesproken thuisvoordeel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb op het nipper ook beslist om TK in te zetten.
En dan nog achter Valencia staanquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Van Barca en Real gewonnen
Ik had een kut tactiek in de eerste 14 wedstrijden. Daarna ben ik 3-4-3 gaan gebruiken en gaat het gewoon beter, ik denk dat ik nog 3de kan/zal eindigen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan nog achter Valencia staan
Vrijdag smeer ik je een nederlaag aanquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan nog achter Valencia staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Welke ploeg ben je?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had een kut tactiek in de eerste 14 wedstrijden. Daarna ben ik 3-4-3 gaan gebruiken en gaat het gewoon beter, ik denk dat ik nog 3de kan/zal eindigen.
Denk dat de derde plaats gaat gaan tussen jij en ik.quote:
Real heeft een te goed team. 3de plaats is maximaal haalbaar helaas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al hoewel dat Real blijft morsen met de punten dan is zelfs een tweede plaats nog een optie
AH ja die competitie moet ik ook nog spelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had alles op de bekerfinale in India gezet, verloren na penalties.
Ik ben daar plots moderator. Ik ga gewoon niemand toelaten, dan kan ik eindelijk ook eens kampioen worden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AH ja die competitie moet ik ook nog spelen.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben daar plots moderator. Ik ga gewoon niemand toelaten, dan kan ik eindelijk ook eens kampioen worden.
Maak 10 accounts aan ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben daar plots moderator. Ik ga gewoon niemand toelaten, dan kan ik eindelijk ook eens kampioen worden.
Ik heb nu al vaak geen tijd om op tijd iets aan mijn opstelling te doen, laat staan als ik 10 accounts moet bijhouden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maak 10 accounts aan ofzoAls 1 van die 10 accounts tegen jouw moet spelen zet je hun tactiek heel slecht, zoals Keeper in de spits en aanvaller in de verdediging
Snap niet dat je hiier geen tijd voor kan hebben. Je opstelling goedzetten en spelers voor training selecteren neemt nauwelijks 5 minuutjes in beslag. Natuurlijk moet je geen PSK nemen en 3 subaccounts beherenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nu al vaak geen tijd om op tijd iets aan mijn opstelling te doen, laat staan als ik 10 accounts moet bijhouden.
Ik werk gemiddeld meer dan 8 uur per dag, zit ook nog eens ongeveer 3 à 4 uur in de auto. De tijd dat ik thuis ben, ben ik met mijn gezin bezig. Als iedereen naar bed is komen Fok! en OSM aan de beurt. Fok! kan overdag ook tijdens het werk, maar OSM is afgeschermd. Ik maak mijn opstelling dus meestal vanuit de file...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap niet dat je hiier geen tijd voor kan hebben. Je opstelling goedzetten en spelers voor training selecteren neemt nauwelijks 5 minuutjes in beslag. Natuurlijk moet je geen PSK nemen en 3 subaccounts beherenwant dat loopt snel op naar 20 minuutjes
's nachts werken heeft dus echt zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk gemiddeld meer dan 8 uur per dag, zit ook nog eens ongeveer 3 à 4 uur in de auto. De tijd dat ik thuis ben, ben ik met mijn gezin bezig. Als iedereen naar bed is komen Fok! en OSM aan de beurt. Fok! kan overdag ook tijdens het werk, maar OSM is afgeschermd. Ik maak mijn opstelling dus meestal vanuit de file...
Ik had een paar spelers rust gegeven, maar nog steeds feilquote:Op woensdag 11 november 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Zonder TK een keurige 2-4 zege op Atletico.
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had een paar spelers rust gegeven, maar nog steeds feil
En een classico als halve finalequote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.
Waarom zou Valencia dat niet winnen?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En een classico als halve finale![]()
Betekent dat ik sowiesoin de finale geraak
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeftquote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou Valencia dat niet winnen?
OSM geeft geen enkele garantie tot succes.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeft
+ iemand oefenwedstrijd?
+Kondogbia. Ik gaf die spelers rust omdat ik al wist dat ik zou verliezen. Zegt genoeg over hoe hoog ik je (team) rate.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.
En jij denkt dat je kan winnen van ikquote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En een classico als halve finale![]()
Betekent dat ik sowiesoin de finale geraak
Ik wil wel een oefenwedstrijdje tegen je spelenquote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeft
+ iemand oefenwedstrijd?
Super! Wel weer eens een keer verlorenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil wel een oefenwedstrijdje tegen je spelen
Had je een besloten training?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topper tegen Barca verloren met 1-0. Jammer ik wilde toch een puntje
Jij moet nog tegen Barcaquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nah 2 weken sta ik eindelijk weer 3de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |