En dan nog achter Valencia staanquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Van Barca en Real gewonnen
Ik had een kut tactiek in de eerste 14 wedstrijden. Daarna ben ik 3-4-3 gaan gebruiken en gaat het gewoon beter, ik denk dat ik nog 3de kan/zal eindigen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan nog achter Valencia staan
Vrijdag smeer ik je een nederlaag aanquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan nog achter Valencia staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Welke ploeg ben je?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had een kut tactiek in de eerste 14 wedstrijden. Daarna ben ik 3-4-3 gaan gebruiken en gaat het gewoon beter, ik denk dat ik nog 3de kan/zal eindigen.
Denk dat de derde plaats gaat gaan tussen jij en ik.quote:
Real heeft een te goed team. 3de plaats is maximaal haalbaar helaas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al hoewel dat Real blijft morsen met de punten dan is zelfs een tweede plaats nog een optie
AH ja die competitie moet ik ook nog spelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had alles op de bekerfinale in India gezet, verloren na penalties.
Ik ben daar plots moderator. Ik ga gewoon niemand toelaten, dan kan ik eindelijk ook eens kampioen worden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AH ja die competitie moet ik ook nog spelen.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben daar plots moderator. Ik ga gewoon niemand toelaten, dan kan ik eindelijk ook eens kampioen worden.
Maak 10 accounts aan ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben daar plots moderator. Ik ga gewoon niemand toelaten, dan kan ik eindelijk ook eens kampioen worden.
Ik heb nu al vaak geen tijd om op tijd iets aan mijn opstelling te doen, laat staan als ik 10 accounts moet bijhouden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maak 10 accounts aan ofzoAls 1 van die 10 accounts tegen jouw moet spelen zet je hun tactiek heel slecht, zoals Keeper in de spits en aanvaller in de verdediging
Snap niet dat je hiier geen tijd voor kan hebben. Je opstelling goedzetten en spelers voor training selecteren neemt nauwelijks 5 minuutjes in beslag. Natuurlijk moet je geen PSK nemen en 3 subaccounts beherenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nu al vaak geen tijd om op tijd iets aan mijn opstelling te doen, laat staan als ik 10 accounts moet bijhouden.
Ik werk gemiddeld meer dan 8 uur per dag, zit ook nog eens ongeveer 3 à 4 uur in de auto. De tijd dat ik thuis ben, ben ik met mijn gezin bezig. Als iedereen naar bed is komen Fok! en OSM aan de beurt. Fok! kan overdag ook tijdens het werk, maar OSM is afgeschermd. Ik maak mijn opstelling dus meestal vanuit de file...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap niet dat je hiier geen tijd voor kan hebben. Je opstelling goedzetten en spelers voor training selecteren neemt nauwelijks 5 minuutjes in beslag. Natuurlijk moet je geen PSK nemen en 3 subaccounts beherenwant dat loopt snel op naar 20 minuutjes
's nachts werken heeft dus echt zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk gemiddeld meer dan 8 uur per dag, zit ook nog eens ongeveer 3 à 4 uur in de auto. De tijd dat ik thuis ben, ben ik met mijn gezin bezig. Als iedereen naar bed is komen Fok! en OSM aan de beurt. Fok! kan overdag ook tijdens het werk, maar OSM is afgeschermd. Ik maak mijn opstelling dus meestal vanuit de file...
Ik had een paar spelers rust gegeven, maar nog steeds feilquote:Op woensdag 11 november 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Zonder TK een keurige 2-4 zege op Atletico.
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had een paar spelers rust gegeven, maar nog steeds feil
En een classico als halve finalequote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.
Waarom zou Valencia dat niet winnen?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En een classico als halve finale![]()
Betekent dat ik sowiesoin de finale geraak
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeftquote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou Valencia dat niet winnen?
OSM geeft geen enkele garantie tot succes.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeft
+ iemand oefenwedstrijd?
+Kondogbia. Ik gaf die spelers rust omdat ik al wist dat ik zou verliezen. Zegt genoeg over hoe hoog ik je (team) rate.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.
En jij denkt dat je kan winnen van ikquote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En een classico als halve finale![]()
Betekent dat ik sowiesoin de finale geraak
Ik wil wel een oefenwedstrijdje tegen je spelenquote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeft
+ iemand oefenwedstrijd?
Super! Wel weer eens een keer verlorenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil wel een oefenwedstrijdje tegen je spelen
Had je een besloten training?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topper tegen Barca verloren met 1-0. Jammer ik wilde toch een puntje
Jij moet nog tegen Barcaquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nah 2 weken sta ik eindelijk weer 3de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |