quote:Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef Vasion het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Haags, zo speel je Heerenveen.
Is geen afgunst, maar kijk dat deelnemersveld. Zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jammer die afgunst. Had een felicitatie verwacht.
Volgend seizoen meedoen?
Tien managers waarvan er toch 8 erg actief bezig zijn. Maar wat kom je nou met die praatjes? Hoeveelste werd jij nou met Bayern..quote:Op donderdag 14 april 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is geen afgunst, maar kijk dat deelnemersveld. Zo kan ik het ook.
Dat was 1 seizoen dat het compleet misliep. De rest was gewoon prima.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tien managers waarvan er toch 8 erg actief bezig zijn. Maar wat kom je nou met die praatjes? Hoeveelste werd jij nou met Bayern..
Doe gewoon lekker mee en laat het zien big boy.
Dus je doet weer mee?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was 1 seizoen dat het compleet misliep. De rest was gewoon prima.
Een zeer maar dan ook zeer knappe prestatie. Hoe komt het dat jij zo goed bent?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef Vasion het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Haags, zo speel je Heerenveen.
hij doet de Foppe act.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Een zeer maar dan ook zeer knappe prestatie. Hoe komt het dat jij zo goed bent?
Dat vind ik persoonlijk wel meevallen. Ik heb er gewoon erg veel kijk op. En dan ben ik nog bescheiden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Een zeer maar dan ook zeer knappe prestatie. Hoe komt het dat jij zo goed bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |