Ik had een paar spelers rust gegeven, maar nog steeds feilquote:Op woensdag 11 november 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Zonder TK een keurige 2-4 zege op Atletico.
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had een paar spelers rust gegeven, maar nog steeds feil
En een classico als halve finalequote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.
Waarom zou Valencia dat niet winnen?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En een classico als halve finale![]()
Betekent dat ik sowiesoin de finale geraak
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeftquote:Op woensdag 11 november 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou Valencia dat niet winnen?
OSM geeft geen enkele garantie tot succes.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeft
+ iemand oefenwedstrijd?
+Kondogbia. Ik gaf die spelers rust omdat ik al wist dat ik zou verliezen. Zegt genoeg over hoe hoog ik je (team) rate.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een paar inderdaad. Vietto en Giménez J. De rest speelde gewoon, nu doe je net alsof ik van een volledig b team won.
En jij denkt dat je kan winnen van ikquote:Op woensdag 11 november 2015 20:26 schreef Jonmen het volgende:
[..]
En een classico als halve finale![]()
Betekent dat ik sowiesoin de finale geraak
Ik wil wel een oefenwedstrijdje tegen je spelenquote:Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn team, tegen dan, een supertactiek + skills heeft
+ iemand oefenwedstrijd?
Super! Wel weer eens een keer verlorenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil wel een oefenwedstrijdje tegen je spelen
Had je een besloten training?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topper tegen Barca verloren met 1-0. Jammer ik wilde toch een puntje
Jij moet nog tegen Barcaquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nah 2 weken sta ik eindelijk weer 3de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |