Ik kan nog 1 plekje naar boven maar gezien het programma denk ik niet dat Sunderland punten gaat laten liggen.quote:
Dibs!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een seizoen ga overslaan
Gefeliciteerd kerelquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:35 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb mijn speech al klaarliggen:
maar dan in het Engels.
Dankje! Heb toestemming gevraagd. Mijn accountnaam op osm is hetzelfde als hier op de foks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoeken op competitie naam: FOK! Championship
okquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb toestemming gevraagd. Mijn accountnaam op osm is hetzelfde als hier op de foks.
je kan de competitie joinenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb toestemming gevraagd. Mijn accountnaam op osm is hetzelfde als hier op de foks.
Was stevig aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen eigen vermogen toegestaan. Slimme keus
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je kan de competitie joinen
Heb de OP wat aangepastquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond voetbalfanaten,
Na het tweede OSM seizoen in de Eredivisie gaan we verder in de Premier League.
Deelnemers
GwaiLow-
Opperkleurder-
Funel-
Paxcon-
Haags_kwartiertje- Espanyol
Vasion-
Pascalus-
Vatta-
Fred_Flinkstoned-
Powerloungen-
Toiletgebruiker-
jarti66-
DonRaja- Sevilla
LosBuenosMuchachos-
Rickertman96-
OusLa-
capuchon_Jongen- Valencia
Jonmen -
Waar willen we heen in Seizoen 5? (na Spanje)
Poll: Waar voor seizoen 5
• ItalIe - Serie B
• Spanje 2e divisie
• Engeland -2e divisie
• België
• Italië
• Frankrijk
• Turkije
• Denemarken
• Fantasy
• Bosnië
• IJsland
• Oostenrijk
• Griekenland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
overzicht seizoenen:
Seizoen 1 : Duitsland
Seizoen 2: Nederland
Seizoen 3: Engeland
Seizoen 4: Spanje
Poll voor volgend seizoen.
http://strawpoll.me/5458802
u]Resultaten Premier League[/u]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaten Eredivisie
Eindstand
[ afbeelding ]
Hall of Fame
Seizoen 1 - Bundesliga
1. jarti66 - TSG 1899 Hoffenheim - 1e (+5 / beker) - 6655
2. Wazaaaaa - Bayer Leverkusen - 2e (+1) - 4872
3. Opperkleurder - Werder Bremen - 5e (+6) - 4674
4. Zhero - SC Freiburg - 3e (+9) - 4519
5. Powerloungen - Borussia Mönchengladbach - 4e (+1) - 4045
Seizoen 2 - Eredivisie
1. jarti66 - PSV - (+0 / Beker)
2. Vasion - Feyenoord - (+1)
3. Funel - Fc Twente - (+0)
4. Wazaaaaa - Fc Utrecht -
5. Zhero - Heracles
Wij moeten tegen elkaar de eerste wedstrijd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:46 schreef Funel het volgende:
Ben Getafe, ben benieuwd hoe het zal gaan
Ah, meteen een krakerquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij moeten tegen elkaar de eerste wedstrijd.
Ben ook niet zo'n fan van eigen vermogen. Denk de meeste niet dus goede keuzequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was stevig aan het twijfelen.
Een van de weinige ajacieden die ik kan gedogen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe Frank Rijkaard Don.
Omdat hij Sparta liet degraderen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een van de weinige ajacieden die ik kan gedogen.
Nope. Ik vind hem een gentleman.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat hij Sparta liet degraderen?
Die kerel is wel flink grijs geworden zeg, in relatief korte tijd naar mijn ideequote:
Je kan er alleen maar mee afgaan he... Zo ongeveer elke week een TK tegen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het verbaasde mij trouwens dat Barcelona zo lang zonder manager bleef
Ja daar weet ik alles van. Mijn seizoen met Bayern Munchen was D-R-A-M-A-T-I-S-C-Hquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan er alleen maar mee afgaan he... Zo ongeveer elke week een TK tegen.
Dat had ik met Man City ook verwacht maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het hele seizoen 5 TKs gehad denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan er alleen maar mee afgaan he... Zo ongeveer elke week een TK tegen.
Klopt, maar in Engeland zijn er meerdere kampioenskandidaten. In Spanje heb je er maar 2.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat had ik met Man City ook verwacht maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het hele seizoen 5 TKs gehad denk ik.
Dacht dat je wel wat meer TK's tegen hebt gehad, maar dat heb je nou eenmaal als je 1e staat. Ik had er trouwens ook veel tegen. In Spanje gooit iedereen alles op Real en Barca. Wat super slecht is natuurlijk omdat het tactisch veel slimmer is om TK's voor je concurrenten te bewaren.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat had ik met Man City ook verwacht maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het hele seizoen 5 TKs gehad denk ik.
Klopt, goede post dit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wat meer TK's tegen hebt gehad, maar dat heb je nou eenmaal als je 1e staat. Ik had er trouwens ook veel tegen. In Spanje gooit iedereen alles op Real en Barca. Wat super slecht is natuurlijk omdat het tactisch veel slimmer is om TK's voor je concurrenten te bewaren.
Heb je gelijk in hoewel ik de kans dat je thuis van een concurrent wint ook al wel redelijk hoog inschat. Uit hebben trainingskampen minder nut volgens mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wat meer TK's tegen hebt gehad, maar dat heb je nou eenmaal als je 1e staat. Ik had er trouwens ook veel tegen. In Spanje gooit iedereen alles op Real en Barca. Wat super slecht is natuurlijk omdat het tactisch veel slimmer is om TK's voor je concurrenten te bewaren.
Only fok!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:24 schreef Vatta het volgende:
Een collega van me wil nog wel mee doen. Zal vandaag of morgen toestemming vragen.
Uit hebben TK's doorgaans idd ''minder'' nut. Het is namelijk zo dat als je thuis speelt, je al een soort van trainingskamp effect hebt als je je stadion hebt geupdate. Dus als de uit spelende ploeg dan een TK inzet is het een eigenlijk TK vs TK. Zelf zet ik mijn Trainingskampen ook bijna altijd in tijdens een thuis wedstrijd en ik dus eigenlijk zeker ben van de overwinning.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:03 schreef Vatta het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoewel ik de kans dat je thuis van een concurrent wint ook al wel redelijk hoog inschat. Uit hebben trainingskampen minder nut volgens mij.
Hehe minimaal 15 miljoen. Is 20 ook goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wilt iemand Savic, Felipe Luiz of Godin voor minimaal 15 miljoen?
20 is goed, maar 50 is beterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe minimaal 15 miljoen. Is 20 ook goed?
Jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:10 schreef DonRaja het volgende:
Godverdetyfus... Ga gewoon weer verder waar ik met Southampton was gebleven.
We zijn twee wedstrijden onderweg. Je kunt nog gemakkelijk meedoen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Oh fuck jullie zijn al begonnen. Dan laat maar. Als er nog plekken over zijn volgend seizoen, PM me maar
Nope. Dan verneuk ik mijn account. Ik speel alleen hele competitiesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn twee wedstrijden onderweg. Je kunt nog gemakkelijk meedoen.
Begrijpelijk idd, doe ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Dan verneuk ik mijn account. Ik speel alleen hele competities
ADO won in de jaren 90 nog eens van Barcelona.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat er Hagenezen aan het roer staan.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO won in de jaren 90 nog eens van Barcelona.
Er moet variatie instaan hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ijsland, Bosnie? Doe echt even normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |