Voor 10 miljoen neem ik hem over.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mijn spelers verkopen niet. Ik heb Felipe Luiz al 10 dagen op de transferlijst staan![]()
![]()
Als ik de simulatie moet geloven, een wedstrijd met mooie doelpunten en verdedigende blunders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:41 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond el classico, ben benieuwd.
Toch een tegenvaller voor mij, maar goed aan de andere kant blijft het gat 2 punten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Als ik de simulatie moet geloven, een wedstrijd met mooie doelpunten en verdedigende blunders.
Gefeliciteerd met het gelijkspel.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
1ste wedstrijd uit verloren. Een beetje onverdiend maar jah
We hadden evenveel schoten en balbezit. Gelijkspel zou beste resultaat zijn geweest.quote:Op zondag 1 november 2015 01:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga wel lekker eigenlijkhad dit niet verwacht. Alleen die stomme wedstrijden tegen de computer kan ik precies niet goed winnen :| ik speel deze altijd gelijk, terwijl dit toch puntpakkers zouden moeten zijn..
Welke speelronde zit je? Spelers zijn nog maar weinig getraind.quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef Jorn999 het volgende:
Dit is mijn team met Manchester U
[ afbeelding ]
Volgend seizoen kom ik bij jullie in
Ronde 14, jullie iets minder toch?quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke speelronde zit je? Spelers zijn nog maar weinig getraind.
Ik ben ook verre van tevreden. Dit team presteer ik doorgaans erg goed mee bij osm.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het gaat niet zo lekker bij mij atm...
En de ik kan blijkbaar wel uit winnen bij Sociadad...
Daag maar uit.quote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Jonmen het volgende:
Weeral gelijk tegen de computerwth.
Nog een oefenwedstrijd iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |