Zag het ja. Die ga je wel missen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje, was een prima overwinning. Helaas Neymar er 2 duels uit.
Martial is ondertussen ook al aardig getraind.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag het ja. Die ga je wel missen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen tegen Real Madrid. Er is wel een kans op een gelijkspel en dus de eerste puntenverlies voor Real
Succes, ga je TK inzetten?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen tegen Real Madrid. Er is wel een kans op een gelijkspel en dus de eerste puntenverlies voor Real
Als je hem naar de dokter brengt is hij er maar 1 duel uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje, was een prima overwinning. Helaas Neymar er 2 duels uit.
Ja, heb dat inmiddels ook gedaan. Even vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je hem naar de dokter brengt is hij er maar 1 duel uit.
dat blijft geheimquote:
Hou die Bartra maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, heb dat inmiddels ook gedaan. Even vergeten.
Maar, zelfs met zulke debiele vraagprijzen koopt de computer ze nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima. Hij zit liever op de tribune bij mij dan in de basis bij jou.
Zie de transfer van Mascheranoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, zelfs met zulke debiele vraagprijzen koopt de computer ze nog?
Ik zit meestal net iets onder het dubbele, maar ik kan dus nog meer vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie de transfer van Mascherano
Moet wel zeggen dat het soms lang duurt voor ze weg zijn, dus als je snel geld nodig hebt is het niet de beste optie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit meestal net iets onder het dubbele, maar ik kan dus nog meer vragen.
Toch een TK zie ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spannend de topper tussen Valencia en Real zal zometeen beginnen
Ik doe het wat rustiger aan deze keer, vorige keer met Southampton begon ik met veel te investeren. Toen het maar niet liep, heb ik de rest van het seizoen voor spek en bonen meegedaan...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het soms lang duurt voor ze weg zijn, dus als je snel geld nodig hebt is het niet de beste optie.
Hoe weet je dat. ik kan alleen een besloten training hebben gedaanquote:
Zo'n vermoedenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. ik kan alleen een besloten training hebben gedaan
je vermoeden klopt welquote:
Zonder TK was het wel een nederlaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |