Als ik ook al uitduels met 0-6 winquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Top 4 hoort te staan waar het moet staan. Barca en Real op 1 en 2, Athletico Madrid op 3 en Valencia op 4.
je hebt op de eerste speeldag veel geluk gehad dat ik iets probeerde met een 4-2-4 opstelling. Ben overgeschakeld naar een 4-3-3 en alles loopt heel soepel. 2e overwinning met 0-5 uit. de magere zege tegen de computer (eibar) speelde ik op 'normaal'. Ik zou me over uitspreken dat de titel tussen 4 ploegen zal gaan. Real en Barca maar ook Valencia en Athletico Madridquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik ook al uitduels met 0-6 win
Real en Barca maken het uit. Die andere twee hebben echt een mindere selectie, zie de waarde van de selecties.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hebt op de eerste speeldag veel geluk gehad dat ik iets probeerde met een 4-2-4 opstelling. Ben overgeschakeld naar een 4-3-3 en alles loopt heel soepel. 2e overwinning met 0-5 uit. de magere zege tegen de computer (eibar) speelde ik op 'normaal'. Ik zou me over uitspreken dat de titel tussen 4 ploegen zal gaan. Real en Barca maar ook Valencia en Athletico Madrid
Stel me niet teleur! Maak barca kampioenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Real en Barca maken het uit. Die andere twee hebben echt een mindere selectie, zie de waarde van de selecties.
Real Madrid 389 miljoen
Barcelona 375 miljoen
Atletico 283 miljoen
Valencia 232 miljoen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stel me niet teleur! Maak barca kampioen
Ik heb nog maar 1/2 speler(s) nodig. Atm wacht ik gewoon tot dat Gabi en/of Felipe Luiz worden verkocht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Real en Barca maken het uit. Die andere twee hebben echt een mindere selectie, zie de waarde van de selecties.
Real Madrid 389 miljoen
Barcelona 375 miljoen
Atletico 283 miljoen
Valencia 232 miljoen
We zijn pas net begonnen, we zitten nu op dag 5 van de 43.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:44 schreef Jorn999 het volgende:
Wanneer is jullie laatste speeldag? Dan kom ik er volgend seizoen bij
Ok mijn seizoen is nu op ronde 9. Premier league dus loopt aardig gelijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen, we zitten nu op dag 5 van de 43.
Ik ben voorlopig degene die het verst boven zijn doelstelling staat.
Oude spelerquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Raar dat niemand eerder Thiago Silva heeft gehaald. Ik heb hem dus maar gepakt.
Je kunt er elke dag toch maar 1 trainen. Hij is beter dan iedere verdediger van Real Madrid en zo goed als gelijk aan Ramos.quote:
Hoe verkoop je je spelers voor zoveel geld??? Je verkoopt Mascherano voor ongerveer 2,3 keer zijn waarde terwijl ik mijn spelers niet eens voor 1,5 keer hun waarde kan verkopen...quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Raar dat niemand eerder Thiago Silva heeft gehaald. Ik heb hem dus maar gepakt.
Ik ga mijn trucs niet met je delen natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe verkoop je je spelers voor zoveel geld??? Je verkoopt Mascherano voor ongerveer 2,3 keer zijn waarde terwijl ik mijn spelers niet eens voor 1,5 keer hun waarde kan verkopen...
Verkeerd gelezen...quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe verkoop je je spelers voor zoveel geld??? Je verkoopt Mascherano voor ongerveer 2,3 keer zijn waarde terwijl ik mijn spelers niet eens voor 1,5 keer hun waarde kan verkopen...
Je gaat toch geen TK inzetten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2-2 tegen Pascalus.
Morgen tegen Barca, dat wordt een dik verlies.
Nee, dat heeft geen enkel nut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat toch geen TK inzetten?
Nee, dat lijkt me ook vrij zinloos. Kun je beter tegen ploegen doen met een iets hogere doelstelling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen enkel nut.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook vrij zinloos. Kun je beter tegen ploegen doen met een iets hogere doelstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |