IJsland heeft 1 stem alquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er moet variatie instaan hewss kiest niemand voor IJslad of Bosnië
Zou je anders niet verloren hebben uit bij Sociedad? Sociedad moet 5 plekken hoger eindigen dan jij. Je moet wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme door drukte heb ik mijn team compleet verwaarloosd en vandaag dus verloren
Sociedad had ik kunnen pakken. Weet ik zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou je anders niet verloren hebben uit bij Sociedad? Sociedad moet 5 plekken hoger eindigen dan jij. Je moet wel realistisch blijven.
straks speel je tegen mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sociedad had ik kunnen pakken. Weet ik zeker.
Wat is je doelstelling?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
straks speel je tegen mij
4equote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is je doelstelling?
ik ben bang, zal ik vast een TK inzettenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil je keihard vernederen. Gewoon omdat het kan.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben bang, zal ik vast een TK inzetten![]()
Thxquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme door drukte heb ik mijn team compleet verwaarloosd en vandaag dus verloren
Geld teveel?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:11 schreef opperkleurder het volgende:
Na Alaba en Martial nu ook Pogba binnen kunnen halen
FOK! Championship (nummer 4175195) is nog vrij. Zijn nog 5 teams vrij. O.a. Granada, Betis en Levante.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:39 schreef Jorn999 het volgende:
Zijn er nog actieve osmers hier?
Is er een fok competitie en welke teams zijn nog vrij?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
De wedstrijden hebben vertraging.
Nooit gedacht dat ik zo zwaar zou winnen van je. en ik ging eerst nog TK inzettenquote:
Zo'n dikke nederlaag had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik zo zwaar zou winnen van je. en ik ging eerst nog TK inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |