abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156792789
Hey Fokkers,

Laatst heb ik een meisje leren kennen waarmee het op zich best goed klikte. We praten over dezelfde dingen, doen beiden universiteit, zijn allebei best 'nerdy' typetjes en we hebben laatst een hele zaterdag samen op date geweest en zaten de hele dag lekker te picknicken (toen het nog warmer weer was!) en hebben veel gepraat over geschiedenis, astronomie, taal etc. etc. Ook deelden we dezelfde humor, dus kortom,.. een erg fijne date zou je denken,.. we hebben zelfs nog even gezoend!

Nu is de pest dus dat zij al aardig snel ging, ze wilde eigenlijk al weten of ik een relatie met d'r wilde aangaan en wilde me voorstellen aan d'r moeder, en op zich ben ik ook wel voorstander voor een goede relatie, maar dit overviel mij toch wel.
Nu is het dus zo dat ik haar wel leuk vind, en goed met d'r kan lachen,.. maar helaas vind ik haar uiterlijk wat minder.. komt grotendeels ook door hoe ze zich presenteert.

Ze is absoluut geen mode-popje, ze draagt zelfs oude afgedankte kleren, absoluut geen sexy kleding, heeft een beugel, best wel wat puistjes en moedervlekken, kamt haar haar niet, ze is best mager (maar heeft daarintegen wel mooie grote tieten,.. ja sry maar ik ben een man :p).

Nu voel ik me gewoon niet zo,.. 'verliefd'-achtig aangetrokken tot d'r (miss wel nog enigzins seksueel aangetrokken) en ik voel me hier ontzettend schuldig over. Ik ben zelf ook niet moeder's mooiste, noch de lelijkste, en ik weet ook dondersgoed hoe het voelt om afgewezen te worden en dit wil ik haar het liefst niet aandoen.
Zij is echt een superlieve meid en verdient veel beter dan dat, en mij (iemand die zo oppervlakkig is..).

Nu is mijn vraag dus; wat vinden jullie hiervan? Vindt je het terecht om haar af te wijzen omdat ik dan eerlijk ben, of juist erg lullig dat ik haar een kans moet geven? Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
pi_156792967
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:32 schreef justaGuy1991 het volgende:
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
Zeggen tegen dat meisje dat het allemaal wel rustiger aan mag, en op nog een aantal dates gaan. ^O^
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_156793014
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:40 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Zeggen tegen dat meisje dat het allemaal wel rustiger aan mag, en op nog een aantal dates gaan. ^O^
Waarom nog een aantal dates, dat uiterlijk gaat echt niet veranderen. Ik zou gewoon een beslissing maken TS, ja of nee.
pi_156793038
Je klinkt niet verliefd, dus daar zou je eerlijk over kunnen zijn aangezien ze wel beter verdient dan iemand die haar alleen maar "wel leuk vindt". Wil je het toch nog een kans geven, neem haar dan uit op een gelegenheid waarbij ze zich wat netter dient te kleden. Een sjiek restaurant, de opera, whatever en waarschuw casual van te voren over de dress code. Als je dan niet verder komt dan haar wel leuk vinden, dan moet je kappen met haar aan het lijntje te houden want dat is net zo goed lullig..
pi_156793043
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Waarom nog een aantal dates, dat uiterlijk gaat echt niet veranderen. Ik zou gewoon een beslissing maken TS, ja of nee.
Dat is wat jij zou doen, mocht TS het innerlijk uiteindelijk toch echt boven het uiterlijk verkiezen dan heeft hij gewoon nog een paar dates nodig om dat te realiseren. En spuuglelijk zal ze niet zijn, anders had hij ook niet met 'r gezoend
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_156793055
quote:

[..]

Uiterlijk kun je nog best een beetje sturen. Als het ts vooral om kleding, de beugel en het haar gaat, dan lijkt me dat echt geen reden om er helemaal niet aan te beginnen, zeker omdat hij wel een klik voelt. Soms moet gevoel ook een beetje groeien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156793423
Beugel en puistjes gaan wel weg. Kleding en haar kan je zelf een beetje sturen. Ik zie geen probleem dan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156794510
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:59 schreef dimmak het volgende:
Beugel en puistjes gaan wel weg. Kleding en haar kan je zelf een beetje sturen. Ik zie geen probleem dan.
Het gaat uiteindelijk inderdaad allemaal wel over, maar ik vind het ook zo kut/moeilijk om het haar duidelijk te maken dat ik graag zou willen dat ze zich wat netter voordoet,.. ik bedoel.. het liefst zou ik willen dat ze zich sexy kleedt en opmaakt etc.

Absoluut niet dat ik wil dat ze erbij loopt als een make-updoos, maar gewoon een beetje zoals de meeste meiden doen.. Als ik bijv. door de winkelstraat loop dan zie ik zoveel meiden die zich erg mooi kleden, opmaken en er gewoon sexy en knap uitzien en dat vind ik (en vrijwel elke man op aarde) erg aantrekkelijk en ik zou graag willen dat m'n (potentiele) vriendin er ook zo uitziet, maar is dit wel juist van mij om er zo over te denken? Of ben ik gewoon een enorme oppervlakkige lul?
pi_156794603
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
Je klinkt niet verliefd, dus daar zou je eerlijk over kunnen zijn aangezien ze wel beter verdient dan iemand die haar alleen maar "wel leuk vindt". Wil je het toch nog een kans geven, neem haar dan uit op een gelegenheid waarbij ze zich wat netter dient te kleden. Een sjiek restaurant, de opera, whatever en waarschuw casual van te voren over de dress code. Als je dan niet verder komt dan haar wel leuk vinden, dan moet je kappen met haar aan het lijntje te houden want dat is net zo goed lullig..
ja ze kleedt zich op zich wel oke, wel netjes.. maar ook that's it. Ze zou op een hete zomerdag bijvoorbeeld altijd een spijkerbroek aandoen en een t-shirt, nooit een jurkje of hakken (zei ze althans).
Als ik soms naar meiden kijk wiens uiterlijk wel echt zo knap is, dan vraag ik me af van.. maar is dat niet heel erg lullig om als 'relatie'-eis te stellen dat je wil dat je vriendin perse 'knap' is?
pi_156794793
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:32 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Het gaat uiteindelijk inderdaad allemaal wel over, maar ik vind het ook zo kut/moeilijk om het haar duidelijk te maken dat ik graag zou willen dat ze zich wat netter voordoet,.. ik bedoel.. het liefst zou ik willen dat ze zich sexy kleedt en opmaakt etc.

Absoluut niet dat ik wil dat ze erbij loopt als een make-updoos, maar gewoon een beetje zoals de meeste meiden doen.. Als ik bijv. door de winkelstraat loop dan zie ik zoveel meiden die zich erg mooi kleden, opmaken en er gewoon sexy en knap uitzien en dat vind ik (en vrijwel elke man op aarde) erg aantrekkelijk en ik zou graag willen dat m'n (potentiele) vriendin er ook zo uitziet, maar is dit wel juist van mij om er zo over te denken? Of ben ik gewoon een enorme oppervlakkige lul?
Ja, je bent behoorlijk oppervlakkig. En bovendien ben je ongezond aan het vergelijken, zo word je nooit gelukkig met wat je hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:27:36 #11
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156795573
Aantrekkingskracht ontbreekt. Een vrouw hoeft niet perse in jurkjes rond te lopen om sexy te zijn. Dat kan ook in jeans + shirt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Helsinki op 13-10-2015 00:40:37 ]
pi_156795598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:27 schreef Helsinki het volgende:
Aantrekkingskracht ontbreekt. Een vrouw hoeft niet perse in jurkjes rond te lopen om sexy te zijn. Dat kan ook in jeans + spijkerbroek.
Dat van dat een vrouw bijv. een jurkje aan moet hebben is maar een voorbeeld, natuurlijk kan een vrouw ook sexy zijn in een spijkerbroek.. maar ik vrees dat je idd gelijk hebt dat de aantrekkingskracht gewoon ontbreekt.
pi_156795630
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:44 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, je bent behoorlijk oppervlakkig. En bovendien ben je ongezond aan het vergelijken, zo word je nooit gelukkig met wat je hebt.
Maar is dat niet iets wat bijna iedereen heeft? Is dit niet gewoon precies wat men bedoelt met 'innerlijk is het belangrijkst, maar uiterlijk is ook belangrijk'? Ik ben naar mijn mening niet erg selectief,.. sterker nog ik vind 90% want door de gemiddelde winkelstraat loopt qua jonge vrouwen er echt goed uit zien..
pi_156795684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:27 schreef Helsinki het volgende:
Aantrekkingskracht ontbreekt. Een vrouw hoeft niet perse in jurkjes rond te lopen om sexy te zijn. Dat kan ook in jeans + spijkerbroek.
double denim ;(
Ja doei.
pi_156795720
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:32 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Maar 's morgens wordt je toch écht wakker naast je meisje zónder make-up :+

ONZ / Celebrities zonder make-up
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:40:26 #16
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156795735
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

double denim ;(
_O-. spijkerbroek mag vervangen worden door ''shirt''. Graag zelfs.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:48:31 #17
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_156795838
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:40 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Dit. En niet te snel afkappen. Zeker niet wanneer je nog twijfelt.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:55:39 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156795896
Neem haar zoals ze is. Ze is niet je bezit of huisdier die je even kan pimpen. Verder zou ik het nog aankijken en nog op een paar dates met haar gaan. Liefde maakt uiteindelijk toch blind. Bekijk het anders zo: het kan alleen maar beter worden. :P
pi_156795928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:48 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dit. En niet te snel afkappen. Zeker niet wanneer je nog twijfelt.
Okee zal ik proberen, maar ik weet niet of mijn twijfel terecht is.. of dat ik gewoon een te oppervlakkig beeld heb van hoe een relatie moet werken.. dat is meer de kern van mijn vraag :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:00:47 #20
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156795933
Fysieke aantrekkingskracht is van vitaal belang voor een relatie. Ik denk zelf niet dat je een diepgaande relatie kunt cultiveren zonder deze gevoelens. Hoe wil je een gezond seksleven hebben als die gevoelens ontbreken?

Daarnaast is de mate waarin je je tot iemand voelt aangetrokken geen rationele overweging; het is er of het is er niet. Als zodanig hoef je je ook niet schuldig te voelen om iemand af te wijzen op diens uiterlijk.
pi_156795952
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Neem haar zoals ze is. Ze is niet je bezit of huisdier die je even kan pimpen. Verder zou ik het nog aankijken en nog op een paar dates met haar gaan. Liefde maakt uiteindelijk toch blind. Bekijk het anders zo: het kan alleen maar beter worden. :P
Ze is zeker niet mijn bezit om even te pimpen, ze moet zijn zoals ze graag wil zijn,.. maar tja als ik toch eerlijk ben over mezelf ben ik soms best oppervlakkig aan wat ik aantrekkelijk vind aan een vrouw. Maar is dit normaal?

ik bedoel veel vrouwen doen zichzelf toch ook soms extra mooi maken zoals bij het uitgaan zodat ze dan toch aantrekkelijk worden gevonden?
pi_156795967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:00 schreef Jehuty het volgende:
Fysieke aantrekkingskracht is van vitaal belang voor een relatie. Ik denk zelf niet dat je een diepgaande relatie kunt cultiveren zonder deze gevoelens. Hoe wil je een gezond seksleven hebben als die gevoelens ontbreken?

Daarnaast is de mate waarin je je tot iemand voelt aangetrokken geen rationele overweging; het is er of het is er niet. Als zodanig hoef je je ook niet schuldig te voelen om iemand af te wijzen op diens uiterlijk.
dank je, maar ik voel me wel zo.. vooral ook omdat zij heel graag wil en het echt zo'n superlief meisje is..
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:13:29 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156796064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:02 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Ze is zeker niet mijn bezit om even te pimpen, ze moet zijn zoals ze graag wil zijn,.. maar tja als ik toch eerlijk ben over mezelf ben ik soms best oppervlakkig aan wat ik aantrekkelijk vind aan een vrouw. Maar is dit normaal?

ik bedoel veel vrouwen doen zichzelf toch ook soms extra mooi maken zoals bij het uitgaan zodat ze dan toch aantrekkelijk worden gevonden?
Tuurlijk, maar in dit topic werd een paar keer suggesties gegeven om haar te manipuleren om haar aantrekkelijker te maken. Ik vind dat heel kwalijk: take it or leave it. Je zou het toch ook niet leuk vinden als zij aan jou wil kneden? Toch vrij respectloos?

Maar om je vraag te beantwoorden: tuurlijk is het normaal. De hamvraag is alleen: wil je haar nu al afschrijven of het nog even aankijken? Misschien is ze gewoon niet zo'n ijdele tuttebel, dat hoort dan gewoon bij haar. Geen schande om haar erop af te wijzen, maar ik zou het nog even aankijken. Voor hetzelfde geld sloeg je een 10/10 aan de haak die oliedom was. Uit ervaring weet ik dat je meer hebt aan een mooi innerlijk dan een mooi uiterlijk ...
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:21:47 #24
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156796131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:04 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

dank je, maar ik voel me wel zo.. vooral ook omdat zij heel graag wil en het echt zo'n superlief meisje is..
In lijn met wat andere mensen hebben gepost; ik zou zeggen, geef het nog wat tijd. Ze lijkt ook enigszins hard van stapel te lopen. Ga lekker een paar keer op date of zo, doe wat dingen samen en kijk dan hoe je je er bij voelt. Misschien ontwikkelen je nog meer gevoelens voor haar.
pi_156796149
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
^O^ ^O^
zoiets wilde ik ook gaan zeggen.

Soms kun je ook iemand motiveren meer aan het uiterlijk te gaan doen natuurlijk. Iemand het gevoel geven de moeite waard te zijn zich goed te kleden en mooi te maken en zo.
pi_156796194
Let wel, op een gegeven moment is de verliefdheid over en dan zit je alsnog met het uiterlijk.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_156796325
quote:
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
Een keer volblaffen en vervolgens zeggen dat het niks gaat worden tussen jullie.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156796404
Er heerst een taboe op er openlijk voor uitkomen dat uiterlijk/verzorging (wezenlijk verschil) nog niet echt aanstaat. Omdat je niet oppervlakkig wil zijn pretendeer je voor het innerlijk te willen gaan.
Maar ook uiterlijk doet er zeker toe, is met alles zo. Ookal zeg je van niet, of zou je willen dat het niet zo was.
Het is gewoon niet los van elkaar te zien.

Nu heeft een vrouw het meestal makkelijker, gewoon omdat ze vrouw is en daarmee mannen tot zich aan kan trekken. Vooral nerdy'ness is in schaarste bij vrouwen. Neemt niet weg dat een man (jij) toch ook iets visueels nodig heeft. Vrouw in dezen mag er dan ook moeite voor doen, of niet verwachten dat je instant hitsig van haar wordt.

Dit alles nog binnen de lijnen van 'jezelf blijven'. Dat kan vele vormen aannemen.

Ik sluit me aan bij: geef het tijd, verwacht niet direct dat je natte dromen van haar hebt. Kan nog later komen als je haar als geheel persoon beter leert kennen en daardoor waarderen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:29:38 #29
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156796816
Wees blij dat je iemand gevonden hebt met wie het klikt. Uiterlijk is maar 1 aspect. Je klinkt alsof je een jaar of 18 bent, vaak is dit gewoon een fase. En maak het bespreekbaar.
Het kan best een soort statement zijn van haar. Zeker dat soort dingen gaat wel voorbij.

Of je bent echt de oppervlakkige lul die je nu lijkt te zijn. Dan moet je het nu afkappen. Bespaar dat meisje een type zoals jij.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_156797115
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:36 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

ja ze kleedt zich op zich wel oke, wel netjes.. maar ook that's it. Ze zou op een hete zomerdag bijvoorbeeld altijd een spijkerbroek aandoen en een t-shirt, nooit een jurkje of hakken (zei ze althans).
Als ik soms naar meiden kijk wiens uiterlijk wel echt zo knap is, dan vraag ik me af van.. maar is dat niet heel erg lullig om als 'relatie'-eis te stellen dat je wil dat je vriendin perse 'knap' is?
Met andere woorden, je houdt gewoon vast aan haar woorden en het idee dat dit nooit zal veranderen en je wil alleen maar horen dat het ok is, dat anderen ook zo oordelen en je geen lul bent.

Wees maar eerlijk en kap er mee, dit gaat over jou en niet over hoe het tussen jullie misschien beter zou kunnen. Als je echt zou willen, dan zou je eraan willen werken om verder te kijken dan je neus lang is, maar je zeurt alleen of je het wel normaal is en of je geen lul bent. Oppervlakkig of niet, die aantrekkingskracht mist gewoon. Daar doe je niet zoveel aan met deze instelling. Maar wees dan niet lulliger door jezelf wijs te willen maken dat je het echt een kans geeft als je dit nog langer door laat gaan. Want dat doe je puur voor jezelf. Die meid verdient iemand die voor haar gaat, niet iemand die zich niet zo een lul wil voelen en daarom maar nog lulliger gaat doen door te doen alsof er wel potentie is, terwijl ie eigenlijk gewoon niet de ballen heeft om in de spiegel te kijken en verder te gaan naar een meid waar ie echt op valt.

Je bent heus geen beter mens als je haar in de waan laat dat er potentie is, terwijl je geen aantrekkingskracht voelt en jij je voornamelijk met je imago bezig wil houden in plaats van daadwerkelijk mogelijkheden te willen onderzoeken. Die meid verdient beter en jij moet gewoon gaan voor iemand waar je wel allerlei feelz voor hebt.

Je wil zelf ook geen pity date, omdat je zo een aardige, doch onaantrekkelijke boi bent met wat interessante hobby's hoop ik..
pi_156797133
quote:

[..]

Zij wil iets wat jij haar niet kunt geven, dus het is niet erg aardig, oprecht of netjes om haar in die waan laten dat het wel zo is. Wees dan lief terug en zeg eerlijk dat je bepaalde gevoelens mist. Dan hoef je heus niet in details te treden dat je d'r looks niet geil vindt.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:33:46 #32
416020 K44S
The bearded man
pi_156797176
Vrind. Op het moment zit ik bijna in het zelfde schuitje: een leuke chick.. waar je veel mee kan lachen en dus de humor het zelfde is.

Alleen niet aantrekkelijk genoeg. Dan houdt het gewoon op.

En dus wat Scary_Mary zegt ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156797232
Spreek je jezelf niet een klein beetje tegen nu? Seksueel zou je je nog wel aangetrokken kunnen voelen en toch zeg je je niet aangetrokken te voelen tot haar.

Je wil verliefd worden op een soort persoonlijke 'playmate', en niet op de persoon zelf zo te zien.

Of dat nu door je oppervlakkige vergelijkingen met andere 'kijk mij jong en uitdagend sexy willen zijn types' of niet.

Met de jaren ga je er misschien heel anders naar kijken en ga je weer op zoek naar die lieve meid die dan nergens meer te vinden is :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_156797281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Met andere woorden, je houdt gewoon vast aan haar woorden en het idee dat dit nooit zal veranderen en je wil alleen maar horen dat het ok is, dat anderen ook zo oordelen en je geen lul bent.

Wees maar eerlijk en kap er mee, dit gaat over jou en niet over hoe het tussen jullie misschien beter zou kunnen. Als je echt zou willen, dan zou je eraan willen werken om verder te kijken dan je neus lang is, maar je zeurt alleen of je het wel normaal is en of je geen lul bent. Oppervlakkig of niet, die aantrekkingskracht mist gewoon. Daar doe je niet zoveel aan met deze instelling. Maar wees dan niet lulliger door jezelf wijs te willen maken dat je het echt een kans geeft als je dit nog langer door laat gaan. Want dat doe je puur voor jezelf. Die meid verdient iemand die voor haar gaat, niet iemand die zich niet zo een lul wil voelen en daarom maar nog lulliger gaat doen door te doen alsof er wel potentie is, terwijl ie eigenlijk gewoon niet de ballen heeft om in de spiegel te kijken en verder te gaan naar een meid waar ie echt op valt.

Je bent heus geen beter mens als je haar in de waan laat dat er potentie is, terwijl je geen aantrekkingskracht voelt en jij je voornamelijk met je imago bezig wil houden in plaats van daadwerkelijk mogelijkheden te willen onderzoeken. Die meid verdient beter en jij moet gewoon gaan voor iemand waar je wel allerlei feelz voor hebt.

Je wil zelf ook geen pity date, omdat je zo een aardige, doch onaantrekkelijke boi bent met wat interessante hobby's hoop ik..
Ik ben altijd wel benieuwd naar stellingen als deze, die van niet voldoende aantrekkingskracht. In hoeverre zou die mede afhankelijk zijn van de omstandigheden en eventuele omstanders zoals vrienden en dergelijken?

Die je dan bewust en onbewust misschien meeneemt in je besluit of iemand wel goed genoeg zou zijn? Heb jij daar een idee over.

[ Bericht 0% gewijzigd door I-care op 13-10-2015 09:05:03 ]
pi_156797284
Los van haar uiterlijk, zouden bij mij de alarmbellen afgaan als iemand zo hard van stapel liep. Ik lees vooral de basis voor een vriendschap, niet een relatie. Tenzij je wanhopig bent, maar dat is ook niet fair tegenover haar.
pi_156797295
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Los van haar uiterlijk, zouden bij mij de alarmbellen afgaan als iemand zo hard van stapel liep.
Hoezo dan?

Zijn de ongeschreven regels vandaag de dag dat je overal mee moet wachten tot het juiste moment. Doe je dat niet dan ben je potentieel een hysterisch gevaar :P
pi_156797312
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:51 schreef I-care het volgende:

[..]

Hoezo dan?

Zijn de ongeschreven regels vandaag de dag dat je overal mee moet wachten tot het juiste moment. Doe je dat niet dan ben je potentieel een hysterisch gevaar :P
Ja.

Nou ben ik sowieso iemand die vrij langzaam is met dat soort dingen. Maar na date één al spreken over een potentiële relatie en voorstellen aan ouders gaat voor bijna iedereen toch veel te snel? :D Dan zou ik het gevoel krijgen dat iemand vooral uit is op een relatie, niet op een relatie met mij. Leer elkaar eerst eens rustig kennen. In de basis moet daar wel genoeg aantrekkingskracht voor zijn en ik vind TS niet oppervlakkig als hij het op basis daarvan laat varen.
pi_156797365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja.

Nou ben ik sowieso iemand die vrij langzaam is met dat soort dingen. Maar na date één al spreken over een potentiële relatie en voorstellen aan ouders gaat voor bijna iedereen toch veel te snel? :D Dan zou ik het gevoel krijgen dat iemand vooral uit is op een relatie, niet op een relatie met mij. Leer elkaar eerst eens rustig kennen. In de basis moet daar wel genoeg aantrekkingskracht voor zijn en ik vind TS niet oppervlakkig als hij het op basis daarvan laat varen.
Ach, ligt er een beetje aan welke 'vibe' je bij iemand zou krijgen, niet iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde normen en waarden meegekregen.

Misschien is ze wel oprecht zo snel enthousiast, na al die zoenen en romantische taferelen, niet iedereen denkt daar zo lichtzinnig over. Mogelijkerwijs dan hé :P

Het kan net zo goed een potentieel waanzinnige zijn natuurlijk.
pi_156797407
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:59 schreef I-care het volgende:

[..]

Ach, ligt er een beetje aan welke 'vibe' je bij iemand zou krijgen, niet iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde normen en waarden meegekregen.

Misschien is ze wel oprecht zo snel enthousiast, na al die zoenen en romantische taferelen, niet iedereen denkt daar zo lichtzinnig over. Mogelijkerwijs dan hé :P

Het kan net zo goed een potentieel waanzinnige zijn natuurlijk.
Het is vooral naïef en onervaren. Na één date kun je de ander onmogelijk goed genoeg kennen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:06:29 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156797420
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:39 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar 's morgens wordt je toch écht wakker naast je meisje zónder make-up :+

ONZ / Celebrities zonder make-up
Dat mag je hopen, ik denk dat er heel wat onzekere meiden zijn die zo ongeveer met make-up gaan slapen om te voorkomen dat hun date ze zonder make-up ziet....

Wat ben je vroeg op schatje? Jah.... ik wilde jou zien wakker worden O+
En vooral voor hij wakker wordt weer in de plamuur zitten :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156797424
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik ben altijd wel benieuwd naar stelling als deze, die van niet voldoende aantrekkingskracht. In hoeverre zou die mede afhankelijk zijn van de omstandigheden en eventuele omstanders zoals vrienden en dergelijken?

Die je dan bewust en onbewust misschien meeneemt in je besluit of iemand wel goed genoeg zou zijn? Heb jij daar een idee over.
Kun je uren over lullen, maar er verandert niets aan de praktijk daarmee.

Beter analyseer je niet alles dood en hang je er niet zo een labeltje aan als wel of niet goed genoeg. Er zijn te weinig feelz, ok shit happens. Daar hoef je echt geen veroordelingen aan te hangen, dat iemand niet goed genoeg is en/of dat je een lul bent, puur omdat je die feelz niet hebt. Omgekeerd net zo, dat iemand niet verliefd op je is of niet dezelfde gevoelens terug beantwoord betekent niet dat je niet goed genoeg of minder(waardig) bent ofzo. Ik denk dat de wereld een stukje simpeler en leuker wordt als dit soort denkbeelden kunnen worden los gelaten.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:07:25 #42
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_156797432
Ik sluit me aan bij Scary Mary, post # 4.

Wat ik nog mis in deze is of dat "zelfs gezoend" dan wel of niet iets met je deed. Als dat niets met je deed dan moet je er maar gewoon mee kappen. Als dat wel iets met je deed dan is er in de basis toch ook een fysieke aantrekkingskracht.
pi_156797439
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is vooral naïef en onervaren. Na één date kun je de ander onmogelijk goed genoeg kennen.
Precies, en dat hoeft dus niet een ramp op zich te zijn.

Tegenwoordig liggend de meesten de eerste nacht van de date te krikken op allerlei substanties om te kijken of ze wel bij elkaar passen.. Het is maar net hoe je er zelf in staat :P
pi_156797467
Ik zou haar nog een kans geven fatsoenlijker voor de dag te komen. Je weet niet waarom ze er bij die date enigszins verwaarloosd bij liep en misschien kamt ze haar haar de volgende keer wel.

Misschien verwachtte ze ook gewoon niet dat het zou klikken en deed ze daarom geen moeite.
pi_156797482
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:08 schreef I-care het volgende:

[..]

Precies, en dat hoeft dus niet een ramp op zich te zijn.

Tegenwoordig liggend de meesten de eerste nacht van de date te krikken op allerlei substanties om te kijken of ze wel bij elkaar passen.. Het is maar net hoe je er zelf in staat :P
Op substanties?

Mensen mogen natuurlijk verschillen daarin, maar TS vond het ook te snel gaan.
pi_156797504
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Kun je uren over lullen, maar er verandert niets aan de praktijk daarmee.

Beter analyseer je niet alles dood en hang je er niet zo een labeltje aan als wel of niet goed genoeg. Er zijn te weinig feelz, ok shit happens. Daar hoef je echt geen veroordelingen aan te hangen, dat iemand niet goed genoeg is en/of dat je een lul bent, puur omdat je die feelz niet hebt. Omgekeerd net zo, dat iemand niet verliefd op je is of niet dezelfde gevoelens terug beantwoord betekent niet dat je niet goed genoeg of minder(waardig) bent ofzo. Ik denk dat de wereld een stukje simpeler en leuker wordt als dit soort denkbeelden kunnen worden los gelaten.
Goeiemorgen Mary :W

Ben ik een keer benieuwd naar je mening.. Krijg je dit :{w

Waar het mij om ging is dat er mogelijk soms ook te snel geoordeeld zou kunnen worden omwille van peer pressure, terwijl er best veel positieve, belangrijke, punten zouden zijn aan een persoon, maar omwille van de initiële feelz, en het belang daarvan de mogelijke relatie al bij voorbaat geen kans willen geven.

Verder moet iedereen het uiteraard helemaal zelf weten, mee eens dus. :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:18:08 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156797542
Maar goed, TS kapt dit af, en over 5 jaar stapt hij uit een trein en ziet op het perron iemand die hij denkt te kennen maar niet weet te plaatsen, daarbij is ze zo mooi dat hij echt nog wel zou weten wie het was als hij haar wel kende....

En opent een janktopic als hij zich realiseert dat het meisje uit dit topic was.

Die beugel en puistjes gaan wel over, overigens zou ik ook niet m'n gezicht vol smurrie smeren als ik puistjes had, daar gaan ze iig niet sneller van over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156797566
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op substanties?

Mensen mogen natuurlijk verschillen daarin, maar TS vond het ook te snel gaan.
Drank en drugs bijvoorbeeld. Uitgaansleven, je weet :P

Uiteraard, iedereen mag zelf bepalen wat wel en niet een issue is. En als voor TS de snelheid een afknapper is in combinatie met een uiterlijk die niet voldoet, prima.

Ik haak alleen maar even in op zijn eigen vraag over de oppervlakkigheid die hij bij zichzelf waarneemt, of zich schuldig over zou voelen. En wil daarnaast laten zien wat een mogelijke reden zou kunnen zijn daarvoor.
pi_156797578
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:14 schreef I-care het volgende:

[..]

Goeiemorgen Mary :W

Ben ik een keer benieuwd naar je mening.. Krijg je dit :{w
Wat had je liever gezien dan?

quote:
Waar het mij om ging is dat er mogelijk soms ook te snel geoordeeld zou kunnen worden omwille van peer pressure, terwijl er best veel positieve, belangrijke, punten zouden zijn aan een persoon, maar omwille van de initiële feelz, en het belang daarvan de mogelijke relatie al bij voorbaat geen kans willen geven.
True that, maar dat lijkt me meer voor een algemeen topic dan. Immers heeft TS het voornamelijk over zijn eigen mening en wil hij vooral horen dat het normaal is om zo te denken en of hij geen lul is. Kennelijk vindt hij zijn imago belangrijker dan dat zijn matties die chick niet lekker vinden. Peer pressure of niet, de positieve punten die hier wel genoemd worden lijken meer een klassieke ja maar op papier moet het klikken en in de praktijk doet het dat dus niet voldoende. De focus blijft op het uiterlijk (waar iets aan te doen valt) en het te snel willen gaan (wat hij aan zou kunnen kaarten), maar TS lijkt er ook niet aan te willen werken (wat zijn goed recht is), dus dan houdt het wel een beetje op ben ik bang..
pi_156797613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:18 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, TS kapt dit af, en over 5 jaar stapt hij uit een trein en ziet op het perron iemand die hij denkt te kennen maar niet weet te plaatsen, daarbij is ze zo mooi dat hij echt nog wel zou weten wie het was als hij haar wel kende....

En opent een janktopic als hij zich realiseert dat het meisje uit dit topic was.

Die beugel en puistjes gaan wel over, overigens zou ik ook niet m'n gezicht vol smurrie smeren als ik puistjes had, daar gaan ze iig niet sneller van over.
TS is van '91. Als ze dan last heeft van puistjes is de kans dat het volwassen acne is en dus niet over gaat zonder behandeling. Side note.
pi_156797626
quote:

[..]

Leermoment voor haar om niet na één date al zo hard van stapel te lopen. Een pity relatie help je haar ook niet mee.
pi_156797662
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat had je liever gezien dan?

[..]

True that, maar dat lijkt me meer voor een algemeen topic dan. Immers heeft TS het voornamelijk over zijn eigen mening en wil hij vooral horen dat het normaal is om zo te denken en of hij geen lul is. Kennelijk vindt hij zijn imago belangrijker dan dat zijn matties die chick niet lekker vinden. Peer pressure of niet, de positieve punten die hier wel genoemd worden lijken meer een klassieke ja maar op papier moet het klikken en in de praktijk doet het dat dus niet voldoende. De focus blijft op het uiterlijk (waar iets aan te doen valt) en het te snel willen gaan (wat hij aan zou kunnen kaarten), maar TS lijkt er ook niet aan te willen werken (wat zijn goed recht is), dus dan houdt het wel een beetje op ben ik bang..
Mee eens.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:28:23 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156797666
Waarschijnlijk ziet ze er over 5 jaar ziet ze er beter uit, over 20 jaar slechter. Uiterlijk is maar een indicatie en maar in beperkte mate iets waar ik de boel op laat afketsen

Als je het er wel p kan is en ze is verder leuk genoeg om een toptijd mee te hebben, klinkt het voor mij ideaal in de oren.

De perfecte vrouw, die ontzettend lekker is én perfect bij je past en jou ook nog wil, bestaat niet. Je kan daat nog 10 jaar op gaan wachten maar daar wordt je niet gelukkiger van denk ik
Laffe huichelaar
pi_156797672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk ziet ze er over 5 jaar ziet ze er beter uit, over 20 jaar slechter. Uiterlijk is maar een indicatie en maar in beperkte mate iets waar ik de boel op laat afketsen

Als je het er wel p kan is en ze is verder leuk genoeg om een toptijd mee te hebben, klinkt het voor mij ideaal in de oren.

De perfecte vrouw, die ontzettend lekker is én perfect bij je past en jou ook nog wil, bestaat niet. Je kan daat nog 10 jaar op gaan wachten maar daar wordt je niet gelukkiger van denk ik
Waar is de middenweg. Waarom moet hij settelen met iemand waar vooral een vriendschappelijke klik mee is en verder niet?
pi_156797706
quote:

[..]

Staan de mooiste modepopjez in rijen van 10 opgesteld om met jou te daten?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:33:26 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156797709
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar is de middenweg. Waarom moet hij settelen met iemand waar vooral een vriendschappelijke klik mee is en verder niet?
Mijn middenweg is het 'als je het erop kan'

Als de dame in kwestie gewoon lelijk is en je tiny tim er niet warm of koud van wordt, zou ik haar lekker links laten liggen. Als je het er wel op kan en ze er op zich goed uitziet maar ze niet aan de stereotypes die TS in zijn hoofd heeft voldoet, zeg ik waarom niet?

Zo zou ik, als ik zou beschrijven wat nou écht mijn type is blonde krullen noemen. Slechts een van de dames waar ik in het verleden mee ssmen geweest ben had dat echter. De andere relaties waren nog beter/leuker ook
Laffe huichelaar
pi_156797759
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mijn middenweg is het 'als je het erop kan'

Als de dame in kwestie gewoon lelijk is en je tiny tim er niet warm of koud van wordt, zou ik haar lekker links laten liggen. Als je het er wel op kan en ze er op zich goed uitziet maar ze niet aan de stereotypes die TS in zijn hoofd heeft voldoet, zeg ik waarom niet?
Omdat die meid wel duidelijk is over haar feelz en wat ze wil en TS daar vooralsnog geen trek in heeft. Doesn't matter; had sex is niet zo een vriendschappelijke instelling als je willens en wetens een ander beeld schept dan de werkelijkheid. Het zou anders liggen als TS eerlijk was over het gebrek aan feelz en zij het ongeacht dat wel door wil zou zetten, dan zou ze er zelf voor kiezen om met minder genoegen te nemen.
pi_156798336
oeoeoe eng moedervlekken
pi_156798616
Tja, je zou een keer met haar kunnen gaan winkelen. Dan kun je haar eenvoudig een beetje sturen (denk aan: "wow, dat zou je goed staan!"). Of jij het echt een leuke bezigheid zal vinden is natuurlijk maar de vraag (ik heb er zelf een schurfthekel aan) maar wellicht krijg je zo op een leuke manier haar aan een wat meer sexy outfit.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_156798648
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:40 schreef nightsleeper het volgende:
Tja, je zou een keer met haar kunnen gaan winkelen. Dan kun je haar eenvoudig een beetje sturen (denk aan: "wow, dat zou je goed staan!"). Of jij het echt een leuke bezigheid zal vinden is natuurlijk maar de vraag (ik heb er zelf een schurfthekel aan) maar wellicht krijg je zo op een leuke manier haar aan een wat meer sexy outfit.
Ah, een projectje.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:42 #61
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_156798891
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar in dit topic werd een paar keer suggesties gegeven om haar te manipuleren om haar aantrekkelijker te maken. Ik vind dat heel kwalijk: take it or leave it. Je zou het toch ook niet leuk vinden als zij aan jou wil kneden? Toch vrij respectloos?

Eens!

TS, je hoeft je niet zo schuldig te voelen hoor, onze maatschappij is er op gebrand om ons onnatuurlijke standaarden voor te spiegelen als de norm met als resultaat dat er ergens weer miljarden verdiend worden.

Vind je haar echt niet zo mooi (ieder heeft zo zijn voorkeur), dan bedoel ik haar fysieke uiterlijk of ben je te hard afgeleid door de secundaire of tijdelijke dingen (stijl, kledij, opsmuk, beugel, puistjes ...) ? Als het dat 2e is, zou dat wel ergens jammer zijn, maar we leven in de realiteit en je moet dingen ook niet forceren om later gefrustreerd te geraken.
pi_156799077
quote:

Laatst heb ik een meisje leren kennen waarmee het op zich best goed klikte. We praten over dezelfde dingen, doen beiden universiteit, zijn allebei best 'nerdy' typetjes en we hebben laatst een hele zaterdag samen op date geweest en zaten de hele dag lekker te picknicken (toen het nog warmer weer was!) en hebben veel gepraat over geschiedenis, astronomie, taal etc. etc. Ook deelden we dezelfde humor, dus kortom,.. een erg fijne date zou je denken,.. we hebben zelfs nog even gezoend!

Nu is de pest dus dat zij al aardig snel ging,
Is dat de reden dat jij onzeker wordt? Dat het opeens erg snel gaat en je misschien je ook afvraagt of je opeens 'andere' dames misloopt als je je aan haar 'commit'?

Dat misschien je twijfels over haar uiterlijk je er later bijsleept .. niet zozeer omdat je haar geheel _niet_ aantrekkelijk vind, maar hooguit je afvraagt 'of er niet ook nog knappere meisjes voor jou bereikbaar zijn'?
(ze was kennelijk aantrekkelijk genoeg om op een date te gaan en met haar te zoenen, en je geeft zelfs aan dat er een behoorlijke 'klik' bestaat).

Ik zou jezelf goed afvragen _of_ dat mogelijk is (mij lijkt het best aannemelijk).
Vraag jezelf ook af of je mogelijk sterke spijtgevoelens zou krijgen als zij na een eventuele afwijzing door jou opeens binnen korte tijd met een andere jongen wat zou krijgen.
En of je een eventuele afwijzing van haar misschien deels zou doen bv uit angst voor reacties van vrienden of buitenstaanders
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:35:10 #63
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156799501
Haar willen veranderen heeft geen zin. Als zij geen type is voor jurkjes en hakken moet je dat haar ook niet opdringen. Het is ook helemaal niet sexy, iemand in kleding waar hij of zij zich helemaal niet prettig in voelt.

Ze is gewoon je type niet. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, want bijna geen enkele van mijn exen was mijn type qua uiterlijk. Mijn huidige vriend ook niet. Bij sommige kwam de seksuele spanning ook later. Maar ik vraag me af, als jij al met haar gezoend hebt, waar komt dat dan vandaan? Dat komt toch voort uit enige aantrekkingskracht lijkt me?

Persoonlijk zou ik nog wel op een paar dates gaan. Gewoon om elkaar nog beter te leren kennen. Dat zet ook meteen een rem op het feit dat zij al een relatie wil. Want dat lijkt me sowieso geen goed idee.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:49:35 #64
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_156799778
Hmm... je schrijft zélf dat je niet moeders mooiste noch lelijkste bent... Zelfkennis is al een begin.
Je komt "oppervlakkig" over omdat je lijkt iemand te hebben gevonden waarmee het best goed klikt en dan ga je brallen over "meiden in de winkelstraat"... Eh wat loop jij in de winkelstraat te doen als "nerd"? :)

Misschien ben je gewoon nog wat jong... En laten de kledingposters en meiden in de winkelstraat (en alle andere gephotoshopte en radicaal verkeerde crap op het internet) nog een te grote invloed na...

Ik heb zelf in vele situaties gezeten (jobs, studierichting en hobbies) waarbij jongens en mannen de overgrote meerderheid waren. Ik heb het ook heel lang niet begrepen, waarom ze niet geïnteresseerd waren in ons weinige meisjes die niet zaten te zeiken over shoppen en tv-series. We konden maar niet aan hun verstand brengen dat als je constant met je uiterlijk bezig bent, er geen tijd meer is voor leuke dingen, zoals lezen of een debat bijwonen.

Heel veel "nerds" , of eigenlijk sowieso mannen (ik weet wel dat er genoeg uitzonderingen zijn hoor) hebben niet zo'n realistisch beeld van zichzelf. Of ze vinden het niet zo erg om een domme vriendin te hebben, als het maar een bloedmooi accessoire is. Tenslotte kunnen ze gedachten uitwisselen met andere mannen, en die paar vrouwelijke nerds die ooit zogezegd niet knap genoeg waren.

Zelf ben ik er altijd nogal kordaat in geweest en dat heeft me wel heartbreak gespaard, ook wel vrienden gekost. Ik hoefde niet worden gefriendzoned (was toen nog zelfs niet eens een woord), want zulke jongetjes hoef ik zelfs niet meer als vriend.

Doet er me trouwens aan denken dat ik laatst alweer mail kreeg (was al de derde nerd van die bende van weleer) die kwam vragen hoe het inmiddels met me was, en dan een gezanik hoe de vrouwen hen niet zien staan. Tja...
pi_156800002
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

TS is van '91. Als ze dan last heeft van puistjes is de kans dat het volwassen acne is en dus niet over gaat zonder behandeling. Side note.
Of dat meiske is 12. Zou de rest ook verklaren.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:04:35 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156800038
Ach, bij mijn huidige vriendin had ik ook niet direct het idee van 'hé dit is het', ook van die kleine dingetjes waarbij je in eerste instantie dacht, dit zoek ik nou níet in een vriendin. :+
Maar net als wat jij ook hebt, er was wel een bepaalde chemie en aantrekkingskracht, toch gewoon blijven afspreken, rustig aan gedaan en ik merkte gewoon dat die punten die ik als kritisch punt zag uiteindelijk geen ruk uitmaakte.

Uiteindelijk blijven er altijd wel dingen die je liever anders ziet, mijn vriendin is ook geen type dat opgemaakt als modepopje met hoge hakken over straat gaat. Die pakt ook liever d'r sneakers. En niets zo pijnlijk als iemand zien rondlopen in kleding waar ze zich gewoon niet prettig in voelen, dat straalt zo iemand echt uit. :D

Natuurlijk moet je gewoon voor jezelf uitmaken wat je belangrijk vind en of het echt een issue is/kan worden. Maar als de klik er is, je gewoon een fijne tijd hebt samen, de aantrekkingskracht er is en je veel interesses deelt zijn de belangrijkste voorwaarden volgens mij al aanwezig. Lekker belangrijk of ze dan liever met een sweater en jeans rondloopt of wat puistjes heeft.
pi_156801003
quote:
Hey Fokkers,

Nu is de pest dus dat zij al aardig snel ging, ze wilde eigenlijk al weten of ik een relatie met d'r wilde aangaan en wilde me voorstellen aan d'r moeder, en op zich ben ik ook wel voorstander voor een goede relatie, maar dit overviel mij toch wel.
Nu is het dus zo dat ik haar wel leuk vind, en goed met d'r kan lachen,.. maar helaas vind ik haar uiterlijk wat minder.. komt grotendeels ook door hoe ze zich presenteert.

Ze is absoluut geen mode-popje, ze draagt zelfs oude afgedankte kleren, absoluut geen sexy kleding, heeft een beugel, best wel wat puistjes en moedervlekken, kamt haar haar niet, ze is best mager (maar heeft daarintegen wel mooie grote tieten,.. ja sry maar ik ben een man :p).

Nu voel ik me gewoon niet zo,.. 'verliefd'-achtig aangetrokken tot d'r (miss wel nog enigzins seksueel aangetrokken) en ik voel me hier ontzettend schuldig over. Ik ben zelf ook niet moeder's mooiste, noch de lelijkste, en ik weet ook dondersgoed hoe het voelt om afgewezen te worden en dit wil ik haar het liefst niet aandoen.
Zij is echt een superlieve meid en verdient veel beter dan dat, en mij (iemand die zo oppervlakkig is..).

Nu is mijn vraag dus; wat vinden jullie hiervan? Vindt je het terecht om haar af te wijzen omdat ik dan eerlijk ben, of juist erg lullig dat ik haar een kans moet geven? Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
Voorstellen aan ouders na 1 date en 1 keer zoenen? Ik zou het niet op haar uiterlijk projecteren maar zeker wel even terugschrikken. Ga, zoals anderen al zeiden, gewoon verder met haar daten en haar beter leren kennen. Wat je wil kristalliseert zich wel uit.
pi_156801433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat mag je hopen, ik denk dat er heel wat onzekere meiden zijn die zo ongeveer met make-up gaan slapen om te voorkomen dat hun date ze zonder make-up ziet....

Wat ben je vroeg op schatje? Jah.... ik wilde jou zien wakker worden O+
En vooral voor hij wakker wordt weer in de plamuur zitten :W
:D ja dat bedoel ik, al die goedbedoelde adviezen om haar in de make-up te hijsen zijn dan
ook nutteloos, hij zal het er mee moeten doen, maar wel graag of niet ... :P
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:26:13 #69
441859 crew  Lenny77
pi_156801574
Dus je ontmoet een lief meisje, slim, dezelfde interesses, jullie hebben een hele dag plezier gehad en liggen kletsen en zelfs zoenen.
Ik neem dus aan dat er sowieso een match is qua karakter. En dat ze ook niet zum kotzen lelijk is want anders had je niet gezoend en had je niet toch ook wel wat seksuele aantrekkingskracht.
Maar jij twijfelt omdat ze er niet zo uitziet als die winkelstraatmeisjes??
Ja dat is oppervlakkig.
Weet je hoeveel mensen een echte goede match qua karakter in hun relatie hebben? Zeeer weinig..
En jij hebt het hier wel.
Ok het is geen 8 of een 9 meisje. Maar dat ben jij ook niet. En die andere meiden zien jou ook niet staan. Plus zou het je kunnen blijven boeien? Een leeg, mooi omhulsel. Dat trouwens niet eens mooi blijft als ze ouder worden. Wat blijft er dan over?? Niets meer.

Dat ze wat hard van stapel loopt kan je sturen. Een beetje verzorgder uitzien ook.
Maar ik zou dit meisje niet zomaar laten gaan. Daar ga je spijt van krijgen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156801709
Je bent dus niet verliefd en zij wel.

Ik snap wel dat je haar geen valse hoop wil geven. Ik zou semi open kaart spelen zodat je nog wel even aan die goede borsten kunt zitten.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:31:34 #71
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156805100
Klinkt als een gevalletje van koudwatervrees.
pi_156805368
Als uiterlijk belangrijk voor een persoon is. Waarom zou hij/zij zichzelf moeten dwingen anders te willen. Beetje rare vraag.
pi_156805566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:42 schreef Tamabralski het volgende:
Als uiterlijk belangrijk voor een persoon is. Waarom zou hij/zij zichzelf moeten dwingen anders te willen. Beetje rare vraag.
Hij moet helemaal niks :+ wat hij alleen niet moet gaan doen is dat meisje een minderwaardigheidscomplex bezorgen door haar te gaan vertellen dat ze wel lief en leuk is
enzo, maar dat ze niet mooi genoeg is voor hem of gaan lopen hinten dat ze op hakken moet
gaan lopen, andere kleren moet gaan dragen, zich zelf op moet gaan maken etc. etc...

want daar maak je iemand ook ongelukkig mee denk ik, ze ziet er niet zo uit als de meisjes
in zijn natte dromen, tja, dat is jammer natuurlijk, maar niet haar schuld.

Zij vindt vast wel iemand anders hoor :Y , iemand die haar neemt zoals ze is en daar wordt ze vast véél gelukkiger van en TS kan op zoek gaan naar een ander meisje dat wél aan zijn verwachtingen voldoet.

Verliefdheid kan je nou ook weer niet afdwingen, gaat met de jaren ook wel over, maar goed in het begin is aantrekkingskracht toch wel belangrijk, als je de ander al in het beginstadium totaal
niet aantrekkelijk vindt dan lijkt me dat ook geen leuk begin, voor beide partijen niet.
pi_156805654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
Zij vindt vast wel iemand anders hoor :Y , iemand die haar neemt zoals ze is en daar wordt ze vast véél gelukkiger van en TS kan op zoek gaan naar een ander meisje dat wél aan zijn verwachtingen voldoet.
De kans dat iemand haar neemt zoals ze is neemt natuurlijk exponentieel toe als ze er een beetje fatsoenlijk uitziet.

Wat dat betreft is positieve feedback wel op zijn plaats.
pi_156805690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:33 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Maar is dat niet iets wat bijna iedereen heeft? Is dit niet gewoon precies wat men bedoelt met 'innerlijk is het belangrijkst, maar uiterlijk is ook belangrijk'? Ik ben naar mijn mening niet erg selectief,.. sterker nog ik vind 90% want door de gemiddelde winkelstraat loopt qua jonge vrouwen er echt goed uit zien..
Ja en nee. Uiterlijk is zeker heel belangrijk. Alleen zo veel vergelijken is niet gezond. En het mooiste dat een vrouw een man kan geven, is acceptatie, blijdschap en rust, en niet haar uiterlijk. Maar als haar uiterlijk echt zo erg tegenvalt, dan moet je haar gewoon loslaten.
pi_156805792
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De kans dat iemand haar neemt zoals ze is neemt natuurlijk exponentieel toe als ze er een beetje fatsoenlijk uitziet.

Wat dat betreft is positieve feedback wel op zijn plaats.
Dan mag hij het wél héél voorzichtig brengen, voordat je het weet zit dat kind diep in de put....
pi_156805957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja en nee. Uiterlijk is zeker heel belangrijk. Alleen zo veel vergelijken is niet gezond. En het mooiste dat een vrouw een man kan geven, is acceptatie, blijdschap en rust, en niet haar uiterlijk. Maar als haar uiterlijk echt zo erg tegenvalt, dan moet je haar gewoon loslaten.
Dit is behoorlijk subjectief.
Bij mij zou het lijstje zijn: 'goed kunnen koken, verzorgend, mooi uiterlijk, gezond libido, overleden moeder'.
pi_156806023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:
overleden moeder'.
:')
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:19:03 #79
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156806121
Ik heb ook weleens gehad dat iemand mij leuk vond en best wel een relatie met mij wilde en dat ik haar als persoon ook echt super leuk vond, maar fysiek niet aantrekkelijk genoeg. Het is best wel moeilijk om tegen jezelf toe te geven dat je zo'n lul bent dat je haar puur vanwege haar uiterlijk afwijst als partner. Toch is het een valide argument imo. Als het gevoel er niet is dan is het er niet. Dan moet je jezelf (en haar) ook niet voor de gek gaan houden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156806257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook weleens gehad dat iemand mij leuk vond en best wel een relatie met mij wilde en dat ik haar als persoon ook echt super leuk vond, maar fysiek niet aantrekkelijk genoeg. Het is best wel moeilijk om tegen jezelf toe te geven dat je zo'n lul bent dat je haar puur vanwege haar uiterlijk afwijst als partner. Toch is het een valide argument imo. Als het gevoel er niet is dan is het er niet. Dan moet je jezelf (en haar) ook niet voor de gek gaan houden.
Ook niet na een avondje in de kroeg hem er lafjes tegenaan gehangen?
pi_156806269
Ik vind dat je je niet hoeft te schamen dat je haar niet aantrekkelijk vind. Maar ik zou ook niks zeggen over haar uiterlijk, want daar heb je helemaal niks mee te maken (in dit stadium van jullie relatie).

Pas wel op dat je geen te hoge eisen stelt als je zelf ook geen Brad Pitt bent. Dan kon je weleens alleen overblijven als je 40 bent.

Misschien zou je nog wel even contact kunnen houden om te kijken of de vonk toch misschien ineens overschiet. Maar dan geen valse verwachtingen scheppen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:30:25 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156806367
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ook niet na een avondje in de kroeg hem er lafjes tegenaan gehangen?
Nope
Mijn reisverslagen
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:37:15 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156806497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:26 schreef MariMiep het volgende:

Pas wel op dat je geen te hoge eisen stelt als je zelf ook geen Brad Pitt bent. Dan kon je weleens alleen overblijven als je 40 bent.

Dit soort redenaties begrijp ik nooit. Je kunt ongebonden een prachtig leven hebben. Waarom die angst om "over" te blijven? En een relatie aangaan is toch geen kwestie van eisen en specificaties? Je vind iemand leuk of niet. Heb je liever een relatie met iemand die je niet leuk vindt als je maar niet alleen bent?
Mijn reisverslagen
pi_156806528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:37 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit soort redenaties begrijp ik nooit. Je kunt ongebonden een prachtig leven hebben. Waarom die angst om "over" te blijven? En een relatie aangaan is toch geen kwestie van eisen en specificaties? Je vind iemand leuk of niet.
Inderdaad.

Voor je het weet loop je elkaar hatend, in matchende Gaastra jassen en dito kapsel, door de stad.

'Gezellig!'
pi_156806686
quote:

[..]

Dit soort redenaties begrijp ik nooit. Je kunt ongebonden een prachtig leven hebben. Waarom die angst om "over" te blijven? En een relatie aangaan is toch geen kwestie van eisen en specificaties? Je vind iemand leuk of niet. Heb je liever een relatie met iemand die je niet leuk vindt als je maar niet alleen bent?
Amen
pi_156806703
quote:

[..]

Alleen is ook maar zo alleen.
pi_156806782
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:49 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Alleen is ook maar zo alleen.
Maar liever alleen dan met iemand waar je niets mee gemeen hebt, en dan maar samen gaat zijn om beiden niet alleen te zijn, of puur voor kinderen en het niet alleen willen zijn..

Je zult ze de kost geven die net op het nippertje elkaar ineens vinden :P

Dan maar alleen.
pi_156806816
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:53 schreef I-care het volgende:

[..]

Maar liever alleen dan met iemand waar je niets mee gemeen hebt, en dan maar samen gaat zijn om beiden niet alleen te zijn, of puur voor kinderen en het niet alleen willen zijn..

Je zult ze de kost geven die net op het nippertje elkaar ineens vinden :P

Dan maar alleen.
Weet je waarom het scheelt enorm als je met zijn tweetjes bent. Vooral omdat je een dubel inkomen hebt, en een paar garantes min of meer. Genoeg mensen die zo denken.
pi_156806909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:55 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Weet je waarom het scheelt enorm als je met zijn tweetjes bent. Vooral omdat je een dubel inkomen hebt, en een paar garantes min of meer. Genoeg mensen die zo denken.
Dat geloof ik gelijk! En daar zit iets in uiteraard.
pi_156810898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:26 schreef MariMiep het volgende:
Ik vind dat je je niet hoeft te schamen dat je haar niet aantrekkelijk vind. Maar ik zou ook niks zeggen over haar uiterlijk, want daar heb je helemaal niks mee te maken (in dit stadium van jullie relatie).

Misschien zou je nog wel even contact kunnen houden om te kijken of de vonk toch misschien ineens overschiet. Maar dan geen valse verwachtingen scheppen.
Ach niet zo dramatisch... je bent verliefd of je bent het niet, er moet op zijn minst een beetje
chemie :9 zijn toch?

Iemand hoeft niet beeldschoon te zijn voordat je er verliefd op wordt, soms is juist een imperfectie
of wat dan ook, dat het hem nou nét doet....

De kuiltjes in iemand zijn wangen, of zijn lieve flapoortjes of het spleetje tussen haar tanden *;
pi_156815379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:38 schreef FANN het volgende:

[..]

Ach niet zo dramatisch... je bent verliefd of je bent het niet, er moet op zijn minst een beetje
chemie :9 zijn toch?

Iemand hoeft niet beeldschoon te zijn voordat je er verliefd op wordt, soms is juist een imperfectie
of wat dan ook, dat het hem nou nét doet....

De kuiltjes in iemand zijn wangen, of zijn lieve flapoortjes of het spleetje tussen haar tanden *;
Dit, in eerste instantie zou ik niet iemand bewust afwijzen vanwege uiterlijk, meestal als je verliefd op iemand wordt zie je deze imperfectie niet meer en vind je het ook daadwerkelijk iets leuks/moois aan die persoon, terwijl je in 't begin misschien dacht van "oh ja naja klein minpuntje", zo was het bij mij in ieder geval.
pi_156815427
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dit, in eerste instantie zou ik niet iemand bewust afwijzen vanwege uiterlijk, meestal als je verliefd op iemand wordt zie je deze imperfectie niet meer en vind je het ook daadwerkelijk iets leuks/moois aan die persoon, terwijl je in 't begin misschien dacht van "oh ja naja klein minpuntje", zo was het bij mij in ieder geval.
Kan ook nog gebeuren :+ álles kán :P
pi_156815533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Kan ook nog gebeuren :+ álles kán :P
Dat is het leuke eraan :9
pi_156815554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dat is het leuke eraan :9
Vind ik ook :+
pi_156815659
Probeer eerst maar eens te ontdekken wat je zoal wenst, en dan heb ik het niet over oppervlakkige zaken als uiterlijk, en de tocht naar genetische overdracht van je kwaliteiten of mishaps..

Maar ontdekken waar je blij van wordt, waar je ontspant en van geniet, waar je geraakt wordt, waar je kunt sparren en waar je naar uitkijkt, en dan niet in de zin van fapjes.. Zo plat allemaal..

[ Bericht 0% gewijzigd door I-care op 13-10-2015 22:12:09 ]
pi_156815817
quote:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, maar ik ging een beetje uit van al die topics hier over 30 jarige maagden die in paniek raken 😄

Zelf denk ik absoluut dat je niet perse met zijn tweetjes hoeft te zijn om gelukkig te zijn. Maar veel mensen die nog geen relatie hebben gehad, staren zich juist blind op die relatie.
pi_156816017
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:07 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, maar ik ging een beetje uit van al die topics hier over 30 jarige maagden die in paniek raken 😄

Zelf denk ik absoluut dat je niet perse met zijn tweetjes hoeft te zijn om gelukkig te zijn. Maar veel mensen die nog geen relatie hebben gehad, staren zich juist blind op die relatie.
Vind jij van niet dan? Dat het toevoegd?
pi_156816464
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:07 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Er is een reden voor de separatie van wederhelften, je kunt dingen delen die je normaal gesproken niet deelt en niet vindt in bijvoorbeeld vriendschappen, dat is wat een relatie allemaal kan vervullen, buitenom het voortplanten.
pi_156816476
Ik denk dat je gelukkig kunt zijn zonder vaste relatie. Maar ik kan me voorstellen dat als je nog nooit een relatie hebt gehad, je dat toch graag wil meemaken.
pi_156816694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:14 schreef MariMiep het volgende:
Ik denk dat je gelukkig kunt zijn zonder vaste relatie. Maar ik kan me voorstellen dat als je nog nooit een relatie hebt gehad, je dat toch graag wil meemaken.
Ik denk dat je meent gelukkig te kunnen zijn zonder relatie en zonder intimiteit, en zaken als genot en reizen allemaal als single kunt exploreren, maar niets vervangt het kunnen delen en beleven, samen.
pi_156821131
Hey bedankt allemaal voor de reacties. Volgens mij worden evenveel adviezen gegeven om ermee door te gaan en het af te gaan wachten tot er meer gevoel ontwikkelt als dat men zegt dat ik ermee zou moeten kappen.

Ik ben inmiddels 24 dus ik ga echt niet lopen praten als een 14-jarige, ook al kwam ik misschien zo een beetje over.. maar die voorbeelden die ik aanhaalde van zoals 'meisjes in de winkelstraat', haalde ik juist aan omdat dat iedereen kan zijn. Het is niet zo dat ik hoge eisen stel, ik verwacht heus geen 10/10 topmodel,.. heck. ik ben al reuze blij met een 6/10 bewijze van.. nauw als ik zo'n meisje kan vinden met een leuk karakter dan ben ik reuze blij.

Ik hoef echt niet heel hard van stapel te lopen met relaties, dus ik kies voor een middenweg.. ik vertel haar gewoon dat ze wat te snel ging, dat ik graag wil afspreken omdat we het zo goed kunnen vinden, maar dat ik gewoon nog niet toe ben aan een relatie en vooral nog niet om elkaar's ouders te gaan ontmoeten. Dat is misschien ook een leerpunt voor haar zoals al eerder werd aangegeven.

Misschien groeit mijn gevoel en komt er iets prachtigs uit, misschien ook niet.. maar de uiterlijke eis stel ik echt niet voor buitenstaanders of anderen, het is echt puur uit mezelf omdat ik idd ook naast die persoon wakker zal moeten worden elke dag,.. en ik ga haar zeker geen pity-relatie geven wat uiteindelijk toch alleen maar mezelf ermee bedrieg en nog erger haar gevoel.

Thanks guys :)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:56:22 #102
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156821221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef justaGuy1991 het volgende:
Hey bedankt allemaal voor de reacties. Volgens mij worden evenveel adviezen gegeven om ermee door te gaan en het af te gaan wachten tot er meer gevoel ontwikkelt als dat men zegt dat ik ermee zou moeten kappen.

Ik ben inmiddels 24 dus ik ga echt niet lopen praten als een 14-jarige, ook al kwam ik misschien zo een beetje over.. maar die voorbeelden die ik aanhaalde van zoals 'meisjes in de winkelstraat', haalde ik juist aan omdat dat iedereen kan zijn. Het is niet zo dat ik hoge eisen stel, ik verwacht heus geen 10/10 topmodel,.. heck. ik ben al reuze blij met een 6/10 bewijze van.. nauw als ik zo'n meisje kan vinden met een leuk karakter dan ben ik reuze blij.

Ik hoef echt niet heel hard van stapel te lopen met relaties, dus ik kies voor een middenweg.. ik vertel haar gewoon dat ze wat te snel ging, dat ik graag wil afspreken omdat we het zo goed kunnen vinden, maar dat ik gewoon nog niet toe ben aan een relatie en vooral nog niet om elkaar's ouders te gaan ontmoeten. Dat is misschien ook een leerpunt voor haar zoals al eerder werd aangegeven.

Misschien groeit mijn gevoel en komt er iets prachtigs uit, misschien ook niet.. maar de uiterlijke eis stel ik echt niet voor buitenstaanders of anderen, het is echt puur uit mezelf omdat ik idd ook naast die persoon wakker zal moeten worden elke dag,.. en ik ga haar zeker geen pity-relatie geven wat uiteindelijk toch alleen maar mezelf ermee bedrieg en nog erger haar gevoel.

Thanks guys :)
Hou je ons op de hoogte? :) Mijn ervaring bij zulke topics is dat de TS na het beantwoorden van z'n vraag voor altijd verdwijnt. :')
pi_156821449
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hou je ons op de hoogte? :) Mijn ervaring bij zulke topics is dat de TS na het beantwoorden van z'n vraag voor altijd verdwijnt. :')
Dat doe ik :) ik ga haar eerst gewoon vertellen om een keer casual af te spreken (cafe'tje ofzo) zodat ik het er met haar over kan hebben. En daarbij ga ik alles wat er in dit topic is gezegd goed doornemen.. gewoon puur omdat ik er veel van kan leren over mezelf. Ik ben zelf nog vrij groen in relaties waar ik me dan ook best voor schaam,.. maarja eens moet je het leren toch? 8-)
pi_156821577
Er is niks oppervlakkigs aan iemand afwijzen door gebrek aan aantrekkingskracht. Dat is nou eenmaal een van de belangrijkste dingen in een relatie. Als je geen zin hebt om haar het bed in te sleuren wat heeft het dan voor zin?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:32:00 #105
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156822171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:03 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Dat doe ik :) ik ga haar eerst gewoon vertellen om een keer casual af te spreken (cafe'tje ofzo) zodat ik het er met haar over kan hebben. En daarbij ga ik alles wat er in dit topic is gezegd goed doornemen.. gewoon puur omdat ik er veel van kan leren over mezelf. Ik ben zelf nog vrij groen in relaties waar ik me dan ook best voor schaam,.. maarja eens moet je het leren toch? 8-)
Succes! Ben benieuwd en hou je koppie koel. :)
pi_156822744
Dit gaat een beetje stom klinken maar neem mijn advies alsjeblieft aan:

Ik werd na de zomer aangesproken door een jongen die bij mij op de middelbare school heeft gezeten. Jarenlang niet gezien. Wat gekletst via fb en hij vroeg of ik wat met hem wilde drinken. Omdat hij gezellig was wilde ik dat wel, en ik heb zoals jij een ontzettend leuke eerste date gehad. Hierna ging ik twijfelen, en dit klinkt arrogant maar ik ben bovengemiddeld mooi, en hij is op z'n zachtst gezegd niet moeders mooiste. Ik heb hier toen ook veel gesprekken met vrienden over gehad omdat ik me eraan stoorde dat ik blijkbaar zo oppervlakkig was. Op hun aanraden, en omdat ik hem zo leuk vond, toch doorgezet. Nu is het nog niet officieel, maar we hebben het enorm leuk samen en ik ben zo dol op zijn karakter dat ik hem wel graag zie. Je kijkt erdoor heen op een gegeven moment zeg maar... En van een mooi bord kun je niet eten enzulks.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_156822777
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 01:18 schreef Confashions_ het volgende:
Dit gaat een beetje stom klinken maar neem mijn advies alsjeblieft aan:

Ik werd na de zomer aangesproken door een jongen die bij mij op de middelbare school heeft gezeten. Jarenlang niet gezien. Wat gekletst via fb en hij vroeg of ik wat met hem wilde drinken. Omdat hij gezellig was wilde ik dat wel, en ik heb zoals jij een ontzettend leuke eerste date gehad. Hierna ging ik twijfelen, en dit klinkt arrogant maar ik ben bovengemiddeld mooi, en hij is op z'n zachtst gezegd niet moeders mooiste. Ik heb hier toen ook veel gesprekken met vrienden over gehad omdat ik me eraan stoorde dat ik blijkbaar zo oppervlakkig was. Op hun aanraden, en omdat ik hem zo leuk vond, toch doorgezet. Nu is het nog niet officieel, maar we hebben het enorm leuk samen en ik ben zo dol op zijn karakter dat ik hem wel graag zie. Je kijkt erdoor heen op een gegeven moment zeg maar... En van een mooi bord kun je niet eten enzulks.
"Ik ben bovengemiddeld mooi" :')_! Wauw.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 02:21:11 #108
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_156823203
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:18 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik denk dat je meent gelukkig te kunnen zijn zonder relatie en zonder intimiteit, en zaken als genot en reizen allemaal als single kunt exploreren, maar niets vervangt het kunnen delen en beleven, samen.
Ja dat is een moeilijke... Ik heb ook wel het gevoel best wel gelukkig te zijn alleen, en ik lijk dat ook koste wat het kost te willen behouden, niet meer het diep ongelukkige van een relatiebreuk te moeten ervaren, of zoals bij mijn vorige relatie zelfs een afgesprongen huwelijk. Eigenlijk hou je van je vorige relaties of andere ervaringen die slecht afliepen vooral voor jezelf voor hoe ongelukkig je was, terwijl je eigenlijk het meeste van de tijd wél gelukkig was vooral in dat samen delen en beleven zoals jij beschrijft (dat geldt zelfs voor de mindere dagen) tot er een einde aan kwam. Misschien is het gewoonweg nodig onszelf en ons geluk als alleenstaande te voeden.
Ik weet het niet, ik vind het moeilijk om die twee vormen van geluk te vergelijken, ookal doen zovelen dat wél; beter het één dan het andere naar gelang ze voorstander van single of relatie zijn...

Ik heb wel een probleem met het feit dat je al alleenstaande vanaf een bepaalde leeftijd niet meer volwaardig lijk te zijn; alsof je issues hebt, niet volwassen bent, bindingsangst,... Mja, mensen die de happy single uithangen en dan toch wel zo rondfladderen en overal wat halfbakken vrijen, het maakt op mij ook niet echt een super indruk. Dat vind ik ook niet echt single zijn, maar enkele genot willen hebben zonder verantwoordelijkheid nemen.
Maar het lijkt me inderdaad niet zo leuk als je nog nooit een relatie had. De maatschappij is wel nogal pushy daarin. Gelukkig zijn de meesten van mijn vrienden openminded genoeg, maar er is links en recht al eens gevraagd waarom ik nog niet opnieuw aan het daten ben. Nog steeds niet na een jaar...

Goed maar ON again... ik blijf bij mijn standpunt, TS lijkt me nog jong, en nogal afgeleid in de winkelstraat. Hij is misschien wel oppervlakkiger dan hij zelf wil toegeven. Misschien heeft TS wel een pienter kantje dat mij ook ooit had kunnen bekoren was ik wat jonger, maar ik denk dan zo dat iedereen iemand verdient die volledig ervoor gaat, in plaats van zich te vergapen op mokkels in de winkelstraat of elders en met dat te worden vergeleken, niet knap genoeg wordt geacht, terwijl je eigenlijk zoveel meer te bieden hebt...

Ik denk dat het nog wel wat anders is dan iemand die gewoon je type niet meteen is. Ik val ook niet zo op Jeankes of kerels met een auto waar je niet durft naar kijken uit schrik die daardoor al te besmeuren, maar als dat nu voor de rest een topkerel is. Ik zou het wel weten hoor!
Dat heeft iedereen wel eens; "niet m'n type, dacht ik, maar echt een topmens!"
TS daarentegen is niet kritisch genoeg naar schoonheidsidealen (spijtig genoeg zijn vele dames dat zelfs niet en gaan ze diëten, smukken en modetrends volgen) en verwacht dingen die dus gewoon niet kunnen. Mensen die in de winkelstraat lopen, en zeker die dat als hobby hebben, hebben dus geen tijd meer om een geschiedkundig naslagwerk te lezen. Een dag is maar 24 uur he. Ikzelf houd wel van felgekleurde nagellak. en verf mijn haar soms. Wel meestal heb ik dus afgepelde nagellak of helemaal geen, en heb ik een uitgroei omdat ik dus gewoon geen tijd heb gehad, want er waren alweer zovele leuke andere dingen te doen.
Er zijn zo van die dames die dus altijd extreem gladde benen en oksels hebben. Wanneer doen die dat scheren in godsnaam?? Meerdere keren per dag??
Ikzelf vind al die zaken nogal een behoorlijk karwei waar ik tegenop zie, en zo zijn er waarschijnlijk nog meiden. Het heeft echt geen zin om dat op te dringen, ze doen dat gewoonweg niet graag en doen liever andere zaken.
En bij de de dame in dit voorbeeld blijkt nog dat het zaken zijn die TS ook graag doet, waardoor er een klik is... Ze verdien stiekem toch wel beter vind ik zo een beetje...
  woensdag 14 oktober 2015 @ 03:01:14 #109
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_156823294
Je kan helemaal verdrinken in de schoonheid van een leuke meid.
Helemaal geweldig, tot je er achter komt dat ze het IQ/EQ van een pinda heeft.
Omgekeerd kan dit uiteraard ook. Vallen op iemand die inhoudelijk perfect is, maar minder mooi.
Uiteindelijk moet je net die ene vinden die bij jou past. (Als je die voor mij vind laat het me weten :P)

Ik heb nog nooit iemand gevonden die 100% scoorde, val zelf op een heel knap koppie.
Maar ik wil ook inhoud. En geen lelijkerd. En... en ... en ik ben dus vrijgezel.

Het is niet zwart wit te zeggen. Voor onze tijd moest je het geluk hebben iemand tegen te komen IRL. Nu kan je een "relatie" beginnen met iemand uit Uganda. Wat overdreven, maar iedereen kan online zoveel mensen leren kennen en ziet zoveel mooie vrouwen (films/series/porno), dat de standaard anders is.

Dat ze niet helemaal aan de hype voldoet kan je ook als een zegen zien, iemand die nog zichzelf is.

De balans raakt weg en (mede) daardoor zoveel singles.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:09:32 #110
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156825345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Beetje zelfvertrouwen, niets mis mee.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:45:18 #111
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156825901
Iedereen gaat af op uiterlijk. Al is ze nog zo lief en intelligent.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_156826134
quote:

[..]

Het komt misschien arrogant over, maar dat ben ik niet. Wel zelfbewust, ik weet hoe ik eruit zie tegenover anderen. Wat ik de TS probeer mee te geven is dat dus geen fuck uitmaakt, uiteindelijk word je verliefd op karakter.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_156826156
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:08 schreef habitue het volgende:
Er is niks oppervlakkigs aan iemand afwijzen door gebrek aan aantrekkingskracht. Dat is nou eenmaal een van de belangrijkste dingen in een relatie. Als je geen zin hebt om haar het bed in te sleuren wat heeft het dan voor zin?
Die aantrekkingskracht wordt hier ook steeds verward met ''schoonheid'' :+
dát is de fout denk ik die de meeste maken, iemand hoeft helemaal niet beeldschoon te zijn
om verliefd op te worden...

Kijk anders maar eens om je heen, net alsof alleen héle mooie mannen of héle mooie vrouwen
een relatie hebben, gelukkig niet :D de eenzaamheid onder mensen zou dan nog veel groter zijn...
pi_156826381
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Het komt misschien arrogant over, maar dat ben ik niet. Wel zelfbewust, ik weet hoe ik eruit zie tegenover anderen. Wat ik de TS probeer mee te geven is dat dus geen fuck uitmaakt, uiteindelijk word je verliefd op karakter.
pi_156826435
quote:

[..]

Knappe mensen die weten dat ze knap zijn maar dat niet erkennen heb je liever? Iedereen heeft een spiegel.
pi_156826502
quote:
Ik kan de video niet bekijken, maar zeker eens met de titel. Daar had Roald Dahl nog zo'n mooie quote over:

"If you have good thoughts, they will shine out of your face like sunbeams, and you will always look lovely"

Heerlijk zoet.
pi_156826512
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:20 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik kan de video niet bekijken, maar zeker eens met de titel. Daar had Roald Dahl nog zo'n mooie quote over:

"If you have good thoughts, they will shine out of your face like sunbeams, and you will always look lovely"

Heerlijk zoet.
jammer dat je de video niet kan bekijken :+
pi_156826638
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:20 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Heerlijk zoet.
pi_156832871
quote:
maar die voorbeelden die ik aanhaalde van zoals 'meisjes in de winkelstraat', haalde ik juist aan omdat dat iedereen kan zijn. Het is niet zo dat ik hoge eisen stel, ik verwacht heus geen 10/10 topmodel,.. heck. ik ben al reuze blij met een 6/10 bewijze van .. nauw als ik zo'n meisje kan vinden met een leuk karakter dan ben ik reuze blij.
Je zegt dat ze leuk matchend karakter heeft, gedeelde interesses en gevoel voor humor. Tevens knuffel je graag met haar en je hebt al met haar gezoend. Hoezo is dit dan geen 6/10 ? Jij zoent met iedereen? vrouw/man/transgender, een 9/10 of een 1/10, het maakt je niet uit?

Aantrekkingskracht is aantrekkingskracht, of ze nou haar haren heeft gekamd of niet, en dat kan je niet eens zo 123 weten. Hoe het haar valt, hangt af van dichtheid, textuur, model, hoe de schaar erin is gegaan, welk type shampoo, hoe/of er was elektrisch gedroogd ...

quote:
de uiterlijke eis stel ik echt niet voor buitenstaanders of anderen, het is echt puur uit mezelf omdat ik idd ook naast die persoon wakker zal moeten worden elke dag,..
Ik haal wel uit je illusie, je genoemde make-up opgemaakte 'meisjes in de winkelstraat' , dat ga je niet zien als je wakker wordt. Zonder make-up is het hoofd gewoon anders. Sommige mannen noemen het walgelijk, anderen een heks of een zombie. Deze groep willen juist andersom, dat de meid zonder make-up er minstens volgens hun smaak okay eruit ziet, en met make-up alleen maar beter. Niet een meid met make-up en geen idee wat voor een gezicht eronder schuilt, dat je de schrik van je leven krijgt als je je ogen opent na het slapen. Je vergelijkt je gezoende vrouwelijke vriend zonder make-up op met vreemden op straat die make-up op hebben. Wel een beetje scheef. En elk vrouw weet dat we thuis echt niet zo de hele dag rondlopen; geen makeup, joggingsbroek, simpel shirt etc. Buitenshuis doen we dat ook niet altijd, tenzij je een make-up artist bent of het als hobby hebt. En denk je dat die meiden net zoals je vrouwelijk vriendin universiteit doen waar de tijdsverdeling en tijdsbesteding anders eruit zien? En denk je echt dat veel meiden een gevoel voor humor hebben, in dit geval jouw gevoel voor humor hebben? Meer realiteit voorkomt drogredenaties.

Ze studeert nog, alles kost geld. Inkomen is beperkt, juist verstandig om geld te besteden aan prioriteitszaken.

quote:
Ik hoef echt niet heel hard van stapel te lopen met relaties, dus ik kies voor een middenweg.. ik vertel haar gewoon dat ze wat te snel ging, dat ik graag wil afspreken omdat we het zo goed kunnen vinden, maar dat ik gewoon nog niet toe ben aan een relatie en vooral nog niet om elkaar's ouders te gaan ontmoeten.
Als je nog niet toe bent aan een relatie, val het ander geslacht er niet mee lastig. In jouw geval gewoon niet zeggen. Vanaf moment 1 wist je al hoe ze eruit zag, nog steeds knuffel en zoen je haar om vervolgens te zeggen dat je niet toe bent aan een relatie. M.a.w. in de volksmond ben je gewoon een ''player''. Zeggen dat je rustig aan wilt doen, daten om elkaar beter te leren kennen en niet toe bent aan ouders ontmoeten in deze fase, is genoeg.

En als je haar niet wil, moet je haar niet meer lastig vallen. De smaak van mensen is zeer subjectief, er zijn heus wel mensen die haar willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 14-10-2015 16:35:27 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:28:49 #120
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_156834209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef Yiwei het volgende:

Als je nog niet toe bent aan een relatie, val het ander geslacht er niet mee lastig. In jouw geval gewoon niet zeggen. Vanaf moment 1 wist je al hoe ze eruit zag, nog steeds knuffel en zoen je haar om vervolgens te zeggen dat je niet toe bent aan een relatie. M.a.w. in de volksmond ben je gewoon een ''player''. Zeggen dat je rustig aan wilt doen, daten om elkaar beter te leren kennen en niet toe bent aan ouders ontmoeten in deze fase, is genoeg.

En als je haar niet wil, moet je haar niet meer lastig vallen. De smaak van mensen is zeer subjectief, er zijn heus wel mensen die haar willen.
Dit, dit en nog eens dit. Tegenstrijdige signalen aan iemand afgeven die verliefd op je is, gaat alleen maar voor verwarring zorgen. Als je er dan besluit mee te kappen kan het zelfs zo zijn dat ze zich voor de gek gehouden voelt. Zo'n indruk wil je toch niet op iemand achterlaten.
pi_156835055
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Beetje zelfvertrouwen, niets mis mee.
Ik zou nog eens goed terug lezen, verwaand noemen ze dit. ;)
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156835294
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:12 schreef Dside het volgende:

[..]

ze kon helaas mijn video niet bekijken :'(
pi_156835926
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:12 schreef Dside het volgende:

[..]

Verwaand? Kun je uitleggen hoe je uit mijn bericht hebt kunnen halen dat ik zgn verwaand ben?
pi_156836568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:26 schreef FANN het volgende:

[..]

ze kon helaas mijn video niet bekijken :'(
Ik had die video net even gecheckt en dit is het inderdaad. :)

Het zou mij eigenlijk niks verbazen, als dit nog veel voor zou komen.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:55 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Verwaand? Kun je uitleggen hoe je uit mijn bericht hebt kunnen halen dat ik zgn verwaand ben?
Je had een gezellige / leuke tijd met hem, maar de eerste gedachte daarna wat in je op kwam, was de beoordeling over het uiterlijk.

Jouw bovengemiddeld mooie uiterlijk tegenover zijn minder mooie uiterlijk. Je eerste gedachte / twijfel was dus, ik ben te hoog gegrepen voor hem, omdat ik veel mooier uitzie dan hem. Dat is dus verwaand.

Ik zou die video link van FANN ergens opslaan of noteren, zodat je die toch een keer zelf ergens kunt bekijken.
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156842267
quote:

[..]

Als iedereen zo dacht waren er geen 7mld mensen op de wereld.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 23:06:00 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_156865154
Het is niet politiek correct om te zeggen natuurlijk. Maar als er echt geen aantrekkingskracht aan het uiterlijk van een vrouw zou zitten zou ik er geen relatie mee kunnen hebben. Ik denk dat dat op den duur toch zou opbreken.

Ik weet niet hoe dit meisje eruit ziet. En wat jij precies aantrekkelijk vind en wat niet. Dus echt advies kan ik niet geven. Je zal voor jezelf moeten opmaken of ze voldoende aantrekkingskracht op je heeft.
pi_156871591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Het is niet politiek correct om te zeggen natuurlijk. Maar als er echt geen aantrekkingskracht aan het uiterlijk van een vrouw zou zitten zou ik er geen relatie mee kunnen hebben. Ik denk dat dat op den duur toch zou opbreken.

Ik weet niet hoe dit meisje eruit ziet. En wat jij precies aantrekkelijk vind en wat niet. Dus echt advies kan ik niet geven. Je zal voor jezelf moeten opmaken of ze voldoende aantrekkingskracht op je heeft.
En toch, iemand die je echt helemaal niet aantrekkelijk vindt ga je in nuchtere toestand niet zoenen.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:15:49 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_156871825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch, iemand die je echt helemaal niet aantrekkelijk vindt ga je in nuchtere toestand niet zoenen.
Dat zeg ik
pi_156872185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet je ook gewoon niet willen, ook niet als je gezopen hebt :D

Als je iemand totáál niet aantrekkelijk vindt dan houdt het gewoon op, maar dat heeft niet eens
met schoonheid te maken, misschien heeft die vent gewoon wel een arrogante kop die je niet
aanstaan, hoe knap hij ook is :+
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:32:48 #130
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_156889404
quote:

doen beiden universiteit,

(maar heeft daarintegen wel mooie grote tieten,.. ja sry maar ik ben een man :p).

godverdomme :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_156892871
Fysieke aantrekkingskracht is een van de belangrijkste dingen voor een goede relatie, dus als dat er niet is zou ik er niet aan beginnen. Sowieso als iemand na 1 date al begint over een relatie en over jou voorstellen aan haar moeder... :')
pi_156892873
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knappe mensen die weten dat ze knap zijn maar dat niet erkennen heb je liever? Iedereen heeft een spiegel.
Of iemand knap is of niet is natuurlijk nogal subjectief. Het maakt mensen er in ieder geval vaak niet aantrekkelijker op wanneer ze zichzelf knap vinden.
pi_156892976
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus reageer puur op de eerste post.

Wat ik zou doen...ik zou door daten. In mijn ervaring wordt iemand sowieso knapper zodra je elkaar vaker ziet en graag bij elkaar wil zijn.

Daarnaast zit ik zo in elkaar dat ik me super happy voel als ik iemand tref die qua interesses en humor, etc heel goed bij mij aansluit. Dat vind ik vele malen belangrijker dan iemands uiterlijk. Uiterlijk veranderd toch over de jaren wel...innerlijk veranderd veel minder snel.

Uiteindelijk gaat het er toch om dat je graag bij diegene wil zijn. Voor mij dan. Daarnaast zou ik het zelf ook niet leuk vinden om door iemand afgewezen te worden..puur omdat ik qua uiterlijk misschien wat minder knap ben dat het gemiddelde. Helemaal als het op de andere vlakken super klikt.

Je zou zelfs kunnen beargumenteren dat het logisch is dat zoveel mensen relaties uiteindelijk vrij makkelijk beëindigen. Veel mensen gaan voor een mooi uiterlijk, maar vergeten aan de lange termijn te denken. De seks kan nog zo goed zijn..;) en uiterlijk veranderd nou eenmaal over de jaren. Iemand kan ook knapper worden over de jaren.
pi_156893911
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 04:46 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Of iemand knap is of niet is natuurlijk nogal subjectief. Het maakt mensen er in ieder geval vaak niet aantrekkelijker op wanneer ze zichzelf knap vinden.
Deels subjectief. Over het algemeen zijn mensen het er wel over eens wanneer iemand echt knap is. Symmetrisch gezicht, mooie huid, dat soort dingen.

Ach, zelfkennis. :)
pi_156895111
De interesses in geeky onderwerpen en persoonlijkheid, straight to the point en slordigheid, passen wel bij haar uiterlijk. Veel beter dan dit gaat het niet worden voor je
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:19:29 #136
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_156896216
Ik zorg dat ik er goed uitzie voor mijn partner en andersom verwacht ik dat ook. Ik zeg het gewoon als ik vind dat ze er niet uitziet en heb haar al gewaarschuwd: als je een pyjama aantrekt als je bij me blijft slapen of als ik je op de bank aantref in een joggingsbroek en fleecevest of een huispak dan is het einde relatie.

Ik zie het gewoon als belediging als iemand zich niet op wil maken / fatsoenlijk aan wil kleden in je nabijzijn.

Je kunt prima tegen haar zeggen hoe je er over denkt, ze heeft dan de kans er wat aan te doen. Andersom geldt natuurlijk hetzelfde.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_156896250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:19 schreef KimJong-un het volgende:
Ik zorg dat ik er goed uitzie voor mijn partner en andersom verwacht ik dat ook. Ik zeg het gewoon als ik vind dat ze er niet uitziet en heb haar al gewaarschuwd: als je een pyjama aantrekt als je bij me blijft slapen of als ik je op de bank aantref in een joggingsbroek en fleecevest of een huispak dan is het einde relatie.

Lekker samen in een joggingsbroek tv kijken. O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156896307
quote:
Wtf... :')
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:30:51 #139
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156896354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:22 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit. Ga me niet opdoffen voor een avondje Netflix 'n chill.
pi_156896431
quote:

Ik zie het gewoon als belediging als iemand zich niet op wil maken / fatsoenlijk aan wil kleden in je nabijzijn.

Je kunt prima tegen haar zeggen hoe je er over denkt, ze heeft dan de kans er wat aan te doen. Andersom geldt natuurlijk hetzelfde.
pi_156915626
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 02:21 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Ja dat is een moeilijke... Ik heb ook wel het gevoel best wel gelukkig te zijn alleen, en ik lijk dat ook koste wat het kost te willen behouden, niet meer het diep ongelukkige van een relatiebreuk te moeten ervaren, of zoals bij mijn vorige relatie zelfs een afgesprongen huwelijk. Eigenlijk hou je van je vorige relaties of andere ervaringen die slecht afliepen vooral voor jezelf voor hoe ongelukkig je was, terwijl je eigenlijk het meeste van de tijd wél gelukkig was vooral in dat samen delen en beleven zoals jij beschrijft (dat geldt zelfs voor de mindere dagen) tot er een einde aan kwam. Misschien is het gewoonweg nodig onszelf en ons geluk als alleenstaande te voeden.
Ik weet het niet, ik vind het moeilijk om die twee vormen van geluk te vergelijken, ookal doen zovelen dat wél; beter het één dan het andere naar gelang ze voorstander van single of relatie zijn...

Ik heb wel een probleem met het feit dat je al alleenstaande vanaf een bepaalde leeftijd niet meer volwaardig lijk te zijn; alsof je issues hebt, niet volwassen bent, bindingsangst,... Mja, mensen die de happy single uithangen en dan toch wel zo rondfladderen en overal wat halfbakken vrijen, het maakt op mij ook niet echt een super indruk. Dat vind ik ook niet echt single zijn, maar enkele genot willen hebben zonder verantwoordelijkheid nemen.
Maar het lijkt me inderdaad niet zo leuk als je nog nooit een relatie had. De maatschappij is wel nogal pushy daarin. Gelukkig zijn de meesten van mijn vrienden openminded genoeg, maar er is links en recht al eens gevraagd waarom ik nog niet opnieuw aan het daten ben. Nog steeds niet na een jaar...

Goed maar ON again... ik blijf bij mijn standpunt, TS lijkt me nog jong, en nogal afgeleid in de winkelstraat. Hij is misschien wel oppervlakkiger dan hij zelf wil toegeven. Misschien heeft TS wel een pienter kantje dat mij ook ooit had kunnen bekoren was ik wat jonger, maar ik denk dan zo dat iedereen iemand verdient die volledig ervoor gaat, in plaats van zich te vergapen op mokkels in de winkelstraat of elders en met dat te worden vergeleken, niet knap genoeg wordt geacht, terwijl je eigenlijk zoveel meer te bieden hebt...

Ik denk dat het nog wel wat anders is dan iemand die gewoon je type niet meteen is. Ik val ook niet zo op Jeankes of kerels met een auto waar je niet durft naar kijken uit schrik die daardoor al te besmeuren, maar als dat nu voor de rest een topkerel is. Ik zou het wel weten hoor!
Dat heeft iedereen wel eens; "niet m'n type, dacht ik, maar echt een topmens!"
TS daarentegen is niet kritisch genoeg naar schoonheidsidealen (spijtig genoeg zijn vele dames dat zelfs niet en gaan ze diëten, smukken en modetrends volgen) en verwacht dingen die dus gewoon niet kunnen. Mensen die in de winkelstraat lopen, en zeker die dat als hobby hebben, hebben dus geen tijd meer om een geschiedkundig naslagwerk te lezen. Een dag is maar 24 uur he. Ikzelf houd wel van felgekleurde nagellak. en verf mijn haar soms. Wel meestal heb ik dus afgepelde nagellak of helemaal geen, en heb ik een uitgroei omdat ik dus gewoon geen tijd heb gehad, want er waren alweer zovele leuke andere dingen te doen.
Er zijn zo van die dames die dus altijd extreem gladde benen en oksels hebben. Wanneer doen die dat scheren in godsnaam?? Meerdere keren per dag??
Ikzelf vind al die zaken nogal een behoorlijk karwei waar ik tegenop zie, en zo zijn er waarschijnlijk nog meiden. Het heeft echt geen zin om dat op te dringen, ze doen dat gewoonweg niet graag en doen liever andere zaken.
En bij de de dame in dit voorbeeld blijkt nog dat het zaken zijn die TS ook graag doet, waardoor er een klik is... Ze verdien stiekem toch wel beter vind ik zo een beetje...
Grotendeels met je eens.

Op een of andere manier loop ik altijd vast als ik wil reageren op reacties van jou..
pi_156915705
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 04:46 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Het is tof als je jezelf knap vindt. Echter: mensen gaan het vervelend/sneu vinden als je dat (constant) gaat benadrukken. Terecht.
pi_157354649
Van de andere kant: iedereen heeft wel een 'mooiste jongen/meisje van de klas'. Zij hoeven niet veel moeite te doen om sjans/seks/relatie te krijgen terwijl iemand met een minder uiterlijk juist alles in de strijd moet gooien om te compenseren voor de gemiste/vanzelfsprekende looks. Die gaan gebukt en onzeker het leven door omdat bijna niemand interesse in ze toont terwijl de knappe lading ongekend populair is. Is dat eerlijk? Nee. Net zo goed als die knappe jongen/meid er misschien niet blij mee is dat zij hun uiterlijk mee hebben. Ja het maakt je leven een stuk makkelijker en je hebt veel zelfvertrouwen want iedereen aanbid je, maar doen mensen dat puur op je uiterlijk of vinden ze je zelf ook écht leuk?

Het is fijn om zonder problemen te weten dat je vanavond wel die ene leuke jongen/dame scoort vanwege je looks, maar het is toch veel leuker als diezelfde dame/heer juist voor je karakter kiest? :) En ja, dit komt van iemand die er zelf ook niet als de knapste uitziet en dat ook wel anders had willen zien... 70% van de dames wijst mij bij voorbaat al af vanwege mijn looks en weten dat ze een knappere boy kunnen krijgen, maar door de hele sociale media en make up zooi hebben we toch vaak een te perfect plaatje in ons hoofd van dat lekkere buurmeisje of bodybuilder. Innerlijk telt ook mee, en hoewel in de minderheid, zijn er ook nog dames die daar eerst naar kijken en dan pas het koppie :) Niet voor niks hoor je vaak 'Tja hij was eigenlijk totaaaaaaaaaaal mijn type niet, normaal val ik er niet op, maar hij is zo interessant/lief!!!'. Wat ik dan wel weer een raar compliment vindt, want je zegt dus dat diegene heel lelijk is van gezicht, maar qua karakter niet :)
pi_157354949
Ik heb nog nooit uiteindelijk iemand afgewezen op basis van alleen maar uiterlijk.
Ook nooit spijt van gehad :P

Ten slotte heb je een relatie niet met alleen maar een lichaam maar met een (echt!) persoon en die vind ik veel boeiender (disclaimer: waarmee ik niet wil zeggen dat uiterlijk geen enkele rol zou spelen).
pi_157354965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:10 schreef Deezertje het volgende:
Van de andere kant: iedereen heeft wel een 'mooiste jongen/meisje van de klas'. Zij hoeven niet veel moeite te doen om sjans/seks/relatie te krijgen terwijl iemand met een minder uiterlijk juist alles in de strijd moet gooien om te compenseren voor de gemiste/vanzelfsprekende looks. Die gaan gebukt en onzeker het leven door omdat bijna niemand interesse in ze toont terwijl de knappe lading ongekend populair is.
Je verheerlijkt populariteit door uiterlijk. Alsof aantrekkelijke medemensen niet onzeker en/of ongelukkig kunnen zijn, omdat men hen alleen voor de looks wil en het geen kut met hun innerlijk te maken heeft. Dat is net zo goed pijnlijke desinteresse.

quote:
Is dat eerlijk? Nee. Net zo goed als die knappe jongen/meid er misschien niet blij mee is dat zij hun uiterlijk mee hebben. Ja het maakt je leven een stuk makkelijker en je hebt veel zelfvertrouwen want iedereen aanbid je, maar doen mensen dat puur op je uiterlijk of vinden ze je zelf ook écht leuk?
Het is inderdaad veel feestelijker en gemakkelijker als iedereen je alleen maar wil neuken ja. Karakter? Fuck that shit! Als knapperd krijg je die baan ook alleen vanwege je looks, daar mag je dan iedereen het tegendeel van proberen te bewijzen door je de tering te werken om serieus genomen te worden (buiten het bureau van de baas om hihaho). Iedereen denkt ook dat je superduper happy bent en verwacht dat ook constant van je, want als lekkertje kun je ook geen issues hebben enzo. Daar ben je zelf weer een lekker voorbeeld van Deezertje, net zo judgemental als waar je anderen van beticht..

quote:
Het is fijn om zonder problemen te weten dat je vanavond wel die ene leuke jongen/dame scoort vanwege je looks, maar het is toch veel leuker als diezelfde dame/heer juist voor je karakter kiest? :) En ja, dit komt van iemand die er zelf ook niet als de knapste uitziet en dat ook wel anders had willen zien...
Afijn, iedereen wil dat iemand van hen houdt om wie die is..

quote:
70% van de dames wijst mij bij voorbaat al af vanwege mijn looks en weten dat ze een knappere boy kunnen krijgen
Complimenten dat je het zo professioneel aanpakt hoor. Menig marktonderzoeker zou jaloers zijn op een dergelijke respons. Als vrouw zie ik natuurlijk graag een taartdiagram hier van tegemoet!

quote:
maar door de hele sociale media en make up zooi hebben we toch vaak een te perfect plaatje in ons hoofd van dat lekkere buurmeisje of bodybuilder. Innerlijk telt ook mee, en hoewel in de minderheid, zijn er ook nog dames die daar eerst naar kijken en dan pas het koppie :)
Wel ja jongen, geef de sociale media's maar de schuld dat je niet verder wil kijken dan je neus lang is. Als je het echt zou menen dan zou je zelf ook andere criteria hanteren en je daadwerkelijk op het innerlijk richten..

quote:
Niet voor niks hoor je vaak 'Tja hij was eigenlijk totaaaaaaaaaaal mijn type niet, normaal val ik er niet op, maar hij is zo interessant/lief!!!'. Wat ik dan wel weer een raar compliment vindt, want je zegt dus dat diegene heel lelijk is van gezicht, maar qua karakter niet :)
Ergens toch ook hoop gevend niet?
Maareh, ga voor de gein eens naar het programma mooiste meisje van de klas kijken. Niet één aflevering, maar gewoon hele seizoenen. Dat je eens wat meer uit dat rigide wereldbeeld van je stapt en daadwerkelijk nuance kan leren zien dat het allemaal niet zo zwart/wit is enzo..
pi_157355043
Iemand afwijzen voor relatiemateriaal vanwege uiterlijk is een zeer legitime reden om iemand af te wijzen. Net als dat het hebben van een bepaalde hobby dat kan zijn, een rare stem hebben of gewoon intens onzeker zijn. Alles, maar dan ook ALLES is een legitime reden om geen relatie met iemand te willen, aangezien een relatie beginnen een persoonlijke keus gebaseerd op persoonlijke affectie en voorkeuren is.
Ja doei.
pi_157359367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand afwijzen voor relatiemateriaal vanwege uiterlijk is een zeer legitime reden om iemand af te wijzen. Net als dat het hebben van een bepaalde hobby dat kan zijn, een rare stem hebben of gewoon intens onzeker zijn. Alles, maar dan ook ALLES is een legitime reden om geen relatie met iemand te willen, aangezien een relatie beginnen een persoonlijke keus gebaseerd op persoonlijke affectie en voorkeuren is.
Klopt, maar leuk is anders :) Uiterlijk kan je op zich vrij weinig aan doen op natuurlijke basis. Contouren van je gezicht, lichaam etc zijn niet door jezelf bepaald. Uitstraling wel: kapsel, kleren, lachen ipv boos kijken etc. Dat kan je allemaal benutten om wat leuker/interessanter over te komen.

Ik vind het ook best vervelend dat sommige gozers random worden aangesproken/aangeraakt door leuke meiden puur omdat ze een knappe kop hebben en ik bijvoorbeeld nooit (behalve de weg of heb je een pen, blaadje of aansteker voor me?). Overigens vinden die gozers het ook niet altijd even leuk, sommige meiden zijn zo overdreven of gewoon je type niet.
pi_157359466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je verheerlijkt populariteit door uiterlijk. Alsof aantrekkelijke medemensen niet onzeker en/of ongelukkig kunnen zijn, omdat men hen alleen voor de looks wil en het geen kut met hun innerlijk te maken heeft. Dat is net zo goed pijnlijke desinteresse.

[..]

Het is inderdaad veel feestelijker en gemakkelijker als iedereen je alleen maar wil neuken ja. Karakter? Fuck that shit! Als knapperd krijg je die baan ook alleen vanwege je looks, daar mag je dan iedereen het tegendeel van proberen te bewijzen door je de tering te werken om serieus genomen te worden (buiten het bureau van de baas om hihaho). Iedereen denkt ook dat je superduper happy bent en verwacht dat ook constant van je, want als lekkertje kun je ook geen issues hebben enzo. Daar ben je zelf weer een lekker voorbeeld van Deezertje, net zo judgemental als waar je anderen van beticht..

[..]

Afijn, iedereen wil dat iemand van hen houdt om wie die is..

[..]

Complimenten dat je het zo professioneel aanpakt hoor. Menig marktonderzoeker zou jaloers zijn op een dergelijke respons. Als vrouw zie ik natuurlijk graag een taartdiagram hier van tegemoet!

[..]

Wel ja jongen, geef de sociale media's maar de schuld dat je niet verder wil kijken dan je neus lang is. Als je het echt zou menen dan zou je zelf ook andere criteria hanteren en je daadwerkelijk op het innerlijk richten..

[..]

Ergens toch ook hoop gevend niet?
Maareh, ga voor de gein eens naar het programma mooiste meisje van de klas kijken. Niet één aflevering, maar gewoon hele seizoenen. Dat je eens wat meer uit dat rigide wereldbeeld van je stapt en daadwerkelijk nuance kan leren zien dat het allemaal niet zo zwart/wit is enzo..
Ik zeg niet dat de juiste looks een garantie is voor een leuk leven, maar het maakt het in vele opzichten wel een stukje makkelijker. Misschien droom je al je hele leven van een modellencarriere of wil je acteur/actrice worden maar zie je er niet uit om door een ringetje te halen. Dan kan je veel doen, maar gaat 't m niet worden. Die hele industrie draait om het perfecte plaatje, dus blijft het bij dromen. En mensen die misschien helemaal niet die aspiratie hebben om daar te werken rollen er juist makkelijk of soms ongevraagd in.
pi_157359468
Je zeurt en je zwelgt, dát is pas onaantrekkelijk. Daar kan geen knappe kop tegenop, noch kun je de schuld geven aan een lelijke kop.
Ja doei.
pi_157359520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Je zeurt en je zwelgt, dát is pas onaantrekkelijk. Daar kan geen knappe kop tegenop, noch kun je de schuld geven aan een lelijke kop.
Dat kan wel zo zijn, maar er zijn tientallen onderzoeken uitgevoerd dat mensen iemand die er leuk uitziet als belangrijker of meer gewild ervaren. Dus als je geen knappe kop hebt moet je compenseren of je op een andere manier interessant maken.
pi_157359592
En?
Ja doei.
pi_157359912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de juiste looks een garantie is voor een leuk leven, maar het maakt het in vele opzichten wel een stukje makkelijker. Misschien droom je al je hele leven van een modellencarriere of wil je acteur/actrice worden maar zie je er niet uit om door een ringetje te halen. Dan kan je veel doen, maar gaat 't m niet worden. Die hele industrie draait om het perfecte plaatje, dus blijft het bij dromen. En mensen die misschien helemaal niet die aspiratie hebben om daar te werken rollen er juist makkelijk of soms ongevraagd in.
En tegenover die makkelijkere dingen staat ook weer genoeg shit, het is geen wedstrijd.
Iedereen heeft wel een droomberoep wat ie niet uit kan voeren door omstandigheden, dus dit is weer gejank om niks van een leek die überhaupt geen fuck snapt hoe die industrie werkt. Je zou dolgelukkig kunnen worden als je weet hoeveel net zo onzekere en doodongelukkige mensen er daarin rond lopen, maar nee. Dat idee is te eng..
pi_157361741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En tegenover die makkelijkere dingen staat ook weer genoeg shit, het is geen wedstrijd.
Iedereen heeft wel een droomberoep wat ie niet uit kan voeren door omstandigheden, dus dit is weer gejank om niks van een leek die überhaupt geen fuck snapt hoe die industrie werkt. Je zou dolgelukkig kunnen worden als je weet hoeveel net zo onzekere en doodongelukkige mensen er daarin rond lopen, maar nee. Dat idee is te eng..
Mooie mensen worden overal voorgetrokken. Afgunst jaloezie zijn maar een klein offer.
pi_157361909
Iemand afwijzen bij wie het toch nét niet voelt, om welke reden dan ook, is altijd terecht. Ik vind dat uiterlijk dus best reden mag zijn om iemand af te wijzen. Sommige mensen zouden zich echter heel goed moeten afvragen of hun interesses, in ieder geval die ze graag delen met een partner, stroken met die van een modepopje. :P
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:00:52 #155
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_157363005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:10 schreef Deezertje het volgende:
Van de andere kant: iedereen heeft wel een 'mooiste jongen/meisje van de klas'. Zij hoeven niet veel moeite te doen om sjans/seks/relatie te krijgen terwijl iemand met een minder uiterlijk juist alles in de strijd moet gooien om te compenseren voor de gemiste/vanzelfsprekende looks. Die gaan gebukt en onzeker het leven door omdat bijna niemand interesse in ze toont terwijl de knappe lading ongekend populair is. Is dat eerlijk? Nee. Net zo goed als die knappe jongen/meid er misschien niet blij mee is dat zij hun uiterlijk mee hebben. Ja het maakt je leven een stuk makkelijker en je hebt veel zelfvertrouwen want iedereen aanbid je, maar doen mensen dat puur op je uiterlijk of vinden ze je zelf ook écht leuk?

Het is fijn om zonder problemen te weten dat je vanavond wel die ene leuke jongen/dame scoort vanwege je looks, maar het is toch veel leuker als diezelfde dame/heer juist voor je karakter kiest? :) En ja, dit komt van iemand die er zelf ook niet als de knapste uitziet en dat ook wel anders had willen zien... 70% van de dames wijst mij bij voorbaat al af vanwege mijn looks en weten dat ze een knappere boy kunnen krijgen, maar door de hele sociale media en make up zooi hebben we toch vaak een te perfect plaatje in ons hoofd van dat lekkere buurmeisje of bodybuilder. Innerlijk telt ook mee, en hoewel in de minderheid, zijn er ook nog dames die daar eerst naar kijken en dan pas het koppie :) Niet voor niks hoor je vaak 'Tja hij was eigenlijk totaaaaaaaaaaal mijn type niet, normaal val ik er niet op, maar hij is zo interessant/lief!!!'. Wat ik dan wel weer een raar compliment vindt, want je zegt dus dat diegene heel lelijk is van gezicht, maar qua karakter niet :)
Dude, your perspective on life sucks. De meeste mensen zijn geen negen's of tienen en kunnen gewoon een leuke partner krijgen of een succesvol leven leiden. Het ligt er dus toch vooral echt aan hoe je je presenteert tegenover anderen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:01:53 #156
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_157363027
- Dubbel post
pi_157363039
Als je dan al Engels wilt gaan schrijven om je punt te maken, zorg dan dat je het verschil tussen your en you're weet ;(
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:04:40 #158
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_157363103
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dan al Engels wilt gaan schrijven om je punt te maken, zorg dan dat je het verschil tussen your en you're weet ;(
Dat verschil weet ik, maar jij typt je posten altijd feilloos ?
pi_157363182
En dat gezeik over 9'ens en 10'en en 3'en en 4'en altijd.

Ik ben gewoon een 10 voor de juiste persoon, en de juiste persoon is voor mij een 10, incusief alle tekortkomingen die we beide hebben. Niemand is perfect in de zin dat deze een universele 10 is, maar je moet gewoon zorgen dat je tevreden met jezelf bent inclusief al die tekortkomingen, ze erkennen, er eventueel aan werken, en als dat niet kan om welke reden dan ook gewoon accepteren en doorgaan met je leven.

Het leven is te kort om te blijven zijkstralen over 'oh boehoehoe ik ben geen 10'. Nee, dat ben je dan inderdaad niet nee, als je dat blijft doen, zeker niet als je als een soort calimero gaat lopen jankstralen dat andere mensen wél universeel perfect zijn en deze als het ware te idoliseren omdat zij nu eenmaal wel gewoon hun eigen leven leven in plaats van zich te blijven meten aan anderen.

Zorg dat je voor jezelf een 10 wordt; zorg dat je tevreden kunt zijn met jezelf en jezelf in de spiegel aan kunt kijken met zelfvertrouwen, en dat heeft een stuk minder met je spiegelbeeld te maken dan met de manier waarop je uit je ogen kijkt als je jezelf ziet staan.
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2015 @ 17:28:36 #160
137949 Disana
pi_157363483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

Ik ben gewoon een 10 voor de juiste persoon, en de juiste persoon is voor mij een 10, incusief alle tekortkomingen die we beide hebben. Niemand is perfect in de zin dat deze een universele 10 is, maar je moet gewoon zorgen dat je tevreden met jezelf bent inclusief al die tekortkomingen, ze erkennen, er eventueel aan werken, en als dat niet kan om welke reden dan ook gewoon accepteren en doorgaan met je leven.

Het leven is te kort om te blijven zijkstralen over 'oh boehoehoe ik ben geen 10'. Nee, dat ben je dan inderdaad niet nee, als je dat blijft doen, zeker niet als je als een soort calimero gaat lopen jankstralen dat andere mensen wél universeel perfect zijn en deze als het ware te idoliseren omdat zij nu eenmaal wel gewoon hun eigen leven leven in plaats van zich te blijven meten aan anderen.

Zorg dat je voor jezelf een 10 wordt; zorg dat je tevreden kunt zijn met jezelf en jezelf in de spiegel aan kunt kijken met zelfvertrouwen, en dat heeft een stuk minder met je spiegelbeeld te maken dan met de manier waarop je uit je ogen kijkt als je jezelf ziet staan.
Ik vind dit een mooie post.
pi_157364266
Aparte vraag. Natuurlijk moet je mensen afwijzen als je je niet tot ze aangetrokken voelt. Of dat nou om haar uiterlijk of innerlijk is maakt geen enkel verschil.
Conscience do cost.
pi_157364619
Sowieso 10en. :')

Ik weiger mee te werken aan die Angelsaksische metingen waarin je cijfer bepaald wordt door het percentiel waar je in zit. Je bent alleen een 10 als je een foutloos stukje mens bent. Ik moet de eerste nog zien.
pi_157364653
-neen-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 06-11-2015 18:34:36 ]
Conscience do cost.
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:57:42 #164
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_157367945
Ligt er aan hoe 'lelijk' iemand is. Puistjes en een beugel zijn zaken die vanzelf wel minder worden en weg gaan. Maar iemand die structureel onverzorgd en ongewassen de deur uit gaat, tja, probeer daar maar eens verandering in te brengen. Mensen die zich niet eens de moeite nemen om zich te verzorgen zie ik doorgaans als laks, lui en gemakzuchtig.
pi_157381101
Ze haalde je uit je comfortzone doordat ze sneller ging dan jij, en even verder ga je jezelf naar beneden halen door jezelf als oppervlakkig te omschrijven enzo.

Je komt op mij nogal onzeker over. En ja, als je onzeker bent is de mening van een ander waarschijnlijk wel belangrijk want als er iemand naast je loopt die niet zo goed verzorgd is word je nog onzekerder. Ze past NU dus niet bij jou.

Als je een paar slechte relaties achter de rug had gehad waren de klik (en de mooie tieten) vermoedelijk wel genoeg geweest. Misschien ga je het, wanneer wat je wat zekerder van jezelf bent, ook nog wel eens waarderen wanneer iemand niet twijfelt (zie het snelle voorstellen). ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:25:56 #166
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157382083
quote:

Het leven is inderdaad te kort, om door iedere vrouw afgewezen te worden. Ik lees niks anders dan clichés.
pi_157383100
quote:

Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.

Trouwens ook mooie vrouwen om mij heen meten zich met anderen. Of proberen hun positie vast te houden. Die leven hun eigen leven ook niet helemaal. Het zegt mij dat uiterlijk altijd belangrijk is. Voor iedereen.
pi_157383345
Uiterlijk, uiterlijk, uiterlijk
pi_157383625
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.

Trouwens ook mooie vrouwen om mij heen meten zich met anderen. Of proberen hun positie vast te houden. Die leven hun eigen leven ook niet helemaal. Het zegt mij dat uiterlijk altijd belangrijk is. Voor iedereen.
Nuance verschil: 'belangrijk' vs. hoofdzaak ;)

En in relatie tot zelfvertrouwen, je kunt het ook vervangen door zelfbeeld. Velen hebben immers een relatie met het imago/ beeld dat ze van iemand hebben? Hoe iemand werkelijk is komen ze vaak pas jaren later achter.
pi_157384543
Je hebt trouwens ook tal van individuen met een te mooi zelfbeeld. Die zijn ook achterlijk. Al draagt een aap een gouden ring..
pi_157395147
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Is toch heel simpel :P

Als je goed weet hoe je bent en wat je kan, dan weet je ook wat bij je past en/of wat je kan en/of wil accepteren. Hoe meer je jezelf ontwikkelt, des te sterker de identiteit. Om zaken te ondernemen heb je geld nodig, dus werken en minder achter meisjes aanzitten.

Als je niet goed genoeg weet hoe je bent, hoe kan je dan sterk weten wat je nou precies wilt en zoekt. Je herkent de ander dan ook niet zo snel. Je kan dan wel een bredere keuze hebben, maar dan let je bijv. meer op de oppervlakkige zaken zoals ''lelijke'' kleren. Hetzelfde geldt voor de mensen die bijna een onbeschreven blad zijn.

En ja, er zal altijd mensen zijn die beter/mooier zijn op bepaalde gebieden of als totaal pakket. Dus als je alleen aan het ''mooi'' wezen bent, kan je best snel inwisselbaar zijn. Als je bindingen hebt met mensen, sta je sterker. Dit kan bijv. door dezelfde interesses, meegemaakte gebeurtenissen, dezelfde normen en waarden, etc. Door die binding ga je ook niet steeds flippen als ook maar iemand van het ander geslacht bij je geliefde staat.
pi_157395181
Ik zou nooit een date willen met iemand die mij niet aantrekkelijk voorkomt dus...
Waarom begin je aan zoiets...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157395615
Alleen mooi wezen is niet aantrekkelijk.
pi_157399946
Mannen die zelf niet veel te bieden hebben, op welk vlak dan ook, maar hoge eisen stellen aan een toekomstige partner (vaak qua uiterlijk) blijven vaak single tot na hun 40ste om dan te settelen met een dik propje met een kort pittig kapsel en een nest van zijn voorganger.
pi_157402121
Valt me wel op dat er gesproken wordt over aantrekkingskracht als een vaststaand gegeven. Zoiets kan groeien. Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ik me meer aangetrokken voelde tot bepaalde vrouwen naarmate ik ze beter leerde kennen. En sowieso hoeft dat niet per definitie gebaseerd te zijn op uiterlijk. Ik zou me op lange termijn meer aangetrokken voelen tot iemand die het leven niet zo serieus neemt maar verder geen bijzonder uiterlijk, bij een knapperd zou de aantrekkingskracht voor mij snel verdwijnen naarmate ze meer en meer vertelt hoe kut het leven eigenlijk wel niet is.

Uiterlijk bepaalt natuurlijk wel de, nouja, initiële aantrekkingskracht, omdat je dan nog niets anders hebt, maar het is absoluut geen vaststaand gegeven.
pi_157402867
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Daboman het volgende:
Valt me wel op dat er gesproken wordt over aantrekkingskracht als een vaststaand gegeven. Zoiets kan groeien. Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ik me meer aangetrokken voelde tot bepaalde vrouwen naarmate ik ze beter leerde kennen. En sowieso hoeft dat niet per definitie gebaseerd te zijn op uiterlijk. Ik zou me op lange termijn meer aangetrokken voelen tot iemand die het leven niet zo serieus neemt maar verder geen bijzonder uiterlijk, bij een knapperd zou de aantrekkingskracht voor mij snel verdwijnen naarmate ze meer en meer vertelt hoe kut het leven eigenlijk wel niet is.

Uiterlijk bepaalt natuurlijk wel de, nouja, initiële aantrekkingskracht, omdat je dan nog niets anders hebt, maar het is absoluut geen vaststaand gegeven.
Sowieso is uiterlijk veranderlijk. Kijk maar hoe je er uit zag op je 10e en 20ste jaar. Wereld van verschil. Ook je 20ste en 40ste bijvoorbeeld. Kijk voor de grap eens een aflevering van 10 jaar Ik vertrek terug. Wat een jaar of 6 niet met je kan doen qua uiterlijk en stress. Je herkent de mensen bijna niet meer terug. Zelfde voor de kleine kinderen van een jaar of 5. Als je ze nu ziet op hun 16e weet je ook niet wat je ziet. Als je op je 20ste een meid tegenkomt en een relatie krijgt wordt je op haar verliefd, maar als de liefde écht is weet je dat ze er over 15 jaar heel anders uitziet en hou je dan nog steeds van haar? Ze kan nu ontzettend knap zijn, maar uiteindelijk krijgt iedereen rimpels, een beetje meer vet etc.
pi_157419165
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:34 schreef Tamabralski het volgende:
Je hebt trouwens ook tal van individuen met een te mooi zelfbeeld. Die zijn ook achterlijk. Al draagt een aap een gouden ring..
Die lopen wellicht voor een aantal kritische mensen een beetje voor gek. Toch zijn er genoeg die liever een glas halfvol dan halfleeg zien :')

Uitstraling is het overvloed van je innerlijk zeggen ze wel eens :P
pi_157426010
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Daboman het volgende:

Ik deel je ervaring, maar als het al begint met echt onaantrekkelijk vinden en dat uiteindelijk groeit tot acceptabel zou ik het alsnog laten.
pi_157440833
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 15:13 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik deel je ervaring, maar als het al begint met echt onaantrekkelijk vinden en dat uiteindelijk groeit tot acceptabel zou ik het alsnog laten.
acceptabel kan ook uitgroeien tot :o

vooral als het om oppervlakkige dingen gaat, zoals kleren, beugel, make-up in dit geval
ja, ik vind TS nog steeds erg oppervlakkig :D

beugel gaat eruit, kleding smaak evolueert en na haar studie wanneer ze geld gaat binnen slepen, gaat ze heus wel kleren kopen, ook gaat ze ooit in haar leven make-up/gezichtsverzorgings producten kopen. Ze is heus wel slim om te begrijpen dat je beter redelijk uit kan zien voor je werk. Daarnaast maakt geld veel mogelijk

Trouwens er staat nergens dat hij haar lelijk vind, hij maakt alleen onterechte vergelijkingen tussen vrouwen
niet wetende dat zijn poppetjes zonder make-up ook gewoon okay eruit zien :') of zelfs erger :W
pi_157441747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

acceptabel kan ook uitgroeien tot :o

vooral als het om oppervlakkige dingen gaat, zoals kleren, beugel, make-up in dit geval

beugel gaat eruit, kleding smaak evolueert en na haar studie wanneer ze geld gaat binnen slepen, gaat ze heus wel kleren kopen, ook gaat ze ooit in haar leven make-up/gezichtsverzorgings producten kopen. Ze is heus wel slim om te begrijpen dat je beter redelijk uit kan zien voor je werk. Daarnaast maakt geld veel mogelijk

Trouwens er staat nergens dat hij haar lelijk vind, hij maakt alleen onterechte vergelijkingen tussen vrouwen
niet wetende dat zijn poppetjes zonder make-up ook gewoon okay eruit zien :') of zelfs erger :W
Het uiterlijk gaat sowieso over oppervlakkige dingen, ik denk dat jij 'veranderlijk' bedoelt.

Dat kan allemaal veranderen, maar het kan ook niet gebeuren. Je gaat geen relatie aan om hoe iemand kan worden, maar om hoe iemand is (en het uiterlijk is daar een onderdeel van). In een relatie stappen met het idee dat de ander wel moet veranderen is niet alleen frustrerend voor jezelf, maar ook oneerlijk voor de ander.

Zou jij het wel fijn vinden als een man, die jou eigenlijk niet aantrekkelijk vindt, een relatie met je aangaat zodat hij aan zichzelf kan bewijzen dat hij niet oppervlakkig is?
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:59:24 #181
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_157446422
Iemand afwijzen vanwege het uiterlijk is goed mogelijk wanneer je iemand online hebt leren kennen die foto's heeft gestuurd, maar waarvan je bij de eerste ontmoeting toch denkt dat diegene niet jouw type is.

Naar mijn bescheiden mening zou ik in de situatie die TS schetst toch veel moeite hebben om puur iemand af te wijzen op het uiterlijk. Als het uiterlijk van iemand je zoveel tegenstaat, dan ga je toch niet op een date met iemand?
pi_157455794
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 05:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Het uiterlijk gaat sowieso over oppervlakkige dingen, ik denk dat jij 'veranderlijk' bedoelt.

Dat kan allemaal veranderen, maar het kan ook niet gebeuren. Je gaat geen relatie aan om hoe iemand kan worden, maar om hoe iemand is (en het uiterlijk is daar een onderdeel van). In een relatie stappen met het idee dat de ander wel moet veranderen is niet alleen frustrerend voor jezelf, maar ook oneerlijk voor de ander.

Zou jij het wel fijn vinden als een man, die jou eigenlijk niet aantrekkelijk vindt, een relatie met je aangaat zodat hij aan zichzelf kan bewijzen dat hij niet oppervlakkig is?
TS vindt haar wel aantrekkelijk; niemand bedreigde hem met een mes om haar te zoenen, te knuffelen en te daten. Alleen niet aantrekkelijk genoeg, omdat ze niet eruit zag hoe hij het wou. Tevens wist hij vanaf moment 1 al hoe zij eruit zag. Dit is trouwens geen suggestie/stimulans naar TS om haar te kiezen. Ik vind hem ongeschikt voor wie dan ook.

En ja, ik houd ook rekening mee met hoe iemand kan worden. Niet alleen hoe iemand op het moment is. Dit hoeft niet te betekenen dat ik diegene wil veranderen.
pi_157562774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef Yiwei het volgende:

beugel gaat eruit, kleding smaak evolueert en na haar studie wanneer ze geld gaat binnen slepen, gaat ze heus wel kleren kopen, ook gaat ze ooit in haar leven make-up/gezichtsverzorgings producten kopen. Ze is heus wel slim om te begrijpen dat je beter redelijk uit kan zien voor je werk. Daarnaast maakt geld veel mogelijk.
Wat is daar nou oppervlakkig aan? Weet jij veel waar dat meisje gaat werken. Misschien gaat ze wel in een lab werken, nou die zien er echt niet opeens meer verzorgd uit dan studenten in een lab op een uni. Sommigen blijven er onverzorgd uitzien, ongeacht inkomen of geld.
Hoe dan ook, geld en uiterlijk zijn heel belangrijk, niet gek dat deze jongen bedenkingen heeft.
pi_157828938
En TS, hoe gaat het nu?
We zijn erg benieuwd hoe het is afgelopen!
pi_157831461
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:27 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Wat is daar nou oppervlakkig aan? Weet jij veel waar dat meisje gaat werken. Misschien gaat ze wel in een lab werken, nou die zien er echt niet opeens meer verzorgd uit dan studenten in een lab op een uni. Sommigen blijven er onverzorgd uitzien, ongeacht inkomen of geld.
Hoe dan ook, geld en uiterlijk zijn heel belangrijk, niet gek dat deze jongen bedenkingen heeft.
Onverzorgd en 'een is TS zijn ogen een minder uiterlijk' zijn twee heel verschillende dingen...
Vind het wel jammer dat hij duidelijk aangeeft dat ze voor de rest gewoon leuk is. Een fijn karakter en een goed gesprek kunnen voeren op niveau is belangrijker dan tegen een mooi hoofdje te kijken, want daar geraak je snel op uitgekeken. Ook blijft een vrouw niet haar hele leven mooi, strak of jong.

Om op geld terug te komen: je vraagt toch niet iemand zijn loonfiche op tijdens het daten? :') Liever een schat aan de band dan een eikel met een dikke portefeuille...
Always <br />Be <br />Happy
pi_157831946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Pamtam het volgende:

[..]

Onverzorgd en 'een is TS zijn ogen een minder uiterlijk' zijn twee heel verschillende dingen...
Vind het wel jammer dat hij duidelijk aangeeft dat ze voor de rest gewoon leuk is. Een fijn karakter en een goed gesprek kunnen voeren op niveau is belangrijker dan tegen een mooi hoofdje te kijken, want daar geraak je snel op uitgekeken. Ook blijft een vrouw niet haar hele leven mooi, strak of jong.

Om op geld terug te komen: je vraagt toch niet iemand zijn loonfiche op tijdens het daten? :') Liever een schat aan de band dan een eikel met een dikke portefeuille...
Ik heb ook vrienden met een fijn karakter, waarmee ik gesprekken op niveau kan voeren. Ik voel me echter fysiek niet tot ze aangetrokken. Dat vind ik toch best wel doorslaggevend om een relatie te beginnen.
pi_157832035
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:22 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik heb ook vrienden met een fijn karakter, waarmee ik gesprekken op niveau kan voeren. Ik voel me echter fysiek niet tot ze aangetrokken. Dat vind ik toch best wel doorslaggevend om een relatie te beginnen.
Is de persoonlijke klik tussen je vrienden en je partner dan hetzelfde? Het gaat dan toch om meer. Als jij en je vrienden bijvoorbeeld beiden een ander idee hebben over monogamie, dan zal jullie dat worst weten en geen invloed hebben op de relatie. Als partners in dat opzicht verschillen, is dat wel een pijnpunt.
Daarom denk ik net dat die persoonlijke klik en overeenkomsten in karakter net belangrijker zijn dan 'dat perfecte uiterlijk'.
Always <br />Be <br />Happy
pi_157832219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:26 schreef Pamtam het volgende:

[..]

Is de persoonlijke klik tussen je vrienden en je partner dan hetzelfde? Het gaat dan toch om meer. Als jij en je vrienden bijvoorbeeld beiden een ander idee hebben over monogamie, dan zal jullie dat worst weten en geen invloed hebben op de relatie. Als partners in dat opzicht verschillen, is dat wel een pijnpunt.
Daarom denk ik net dat die persoonlijke klik en overeenkomsten in karakter net belangrijker zijn dan 'dat perfecte uiterlijk'.
We denken hetzelfde over relaties met hetzelfde geslacht. :P

Natuurlijk is het belangrijk dat je fijn met de ander kan omgaan, maar het belang van aantrekkingskracht moet je niet zomaar uitsluiten, omdat het oppervlakkig zou zijn, vind ik.

Het hoeft niet het één of het ander te zijn. Daarmee doe je jezelf te kort, om maar in een relatie te zitten. Je doet trouwens de ander ook tekort, door deze een relatie te geven met iemand die haar niet aantrekkelijk vindt.

Wat nou als TS over een paar maanden die klik heeft met iemand die hij wel aantrekkelijk vindt? Of zij met iemand die haar wel aantrekkelijk vindt?
pi_157832278
Gewoon niet voor gaan. Als je haar echt leuk vond zou je je niet eens meer druk maken om het uiterlijk.
  donderdag 26 november 2015 @ 12:57:47 #190
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_157832560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:02 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Ik ben zelf vrouw en heb nooit veel make-up gebruikt. De vrouwen die dat wel deden en doen vallen nu heel erg tegen zodra je ze thuis eens meemaakt. Ook hun huid gaat heel erg snel achteruit.

Ik zie er nu na al die jaren zonder make-up nog steeds goed en fris en fruitig uit :)
  donderdag 26 november 2015 @ 13:58:54 #191
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157833634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

'...overleden moeder'.
_O-
Moest even hardop lachen _O_ thx bro
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157846082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Pamtam het volgende:
Oude afgedankte kleren en niet haar haar kammen, zouden wat mij betreft zowel onder onverzorgd als een minder uiterlijk kunnen vallen.:
quote:
Daarnaast sloeg mijn reactie op iemands opmerking dat het meisje in kwestie wel zal begrijpen dat je maar beter goed voor de dag kan komen ivm een baan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cresapk op 27-11-2015 10:16:05 ]
pi_157850268
Je moet haar én aardig vinden én graag haar poes plezieren. Mist 1 van deze 2 kwaliteiten, kies dan voor een ander.
pi_157850963
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:57 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ben zelf vrouw en heb nooit veel make-up gebruikt. De vrouwen die dat wel deden en doen vallen nu heel erg tegen zodra je ze thuis eens meemaakt. Ook hun huid gaat heel erg snel achteruit.

Ik zie er nu na al die jaren zonder make-up nog steeds goed en fris en fruitig uit :)
De omgekeerde wereld met die van TS -> bijna al mijn vriendinnen die geen make-up dragen, geen mode poppetjes zijn en die niet sexy eruit zien, zijn al getrouwd op gemiddeld 26 jaar. Al de anderen met make-up, die mode poppetjes zijn en sexy eruit zien, hebben al jarenlang geen vriend en/of dates.
pi_157851101
quote:
Ja, hoe weet je nou dat het oude afgedankte kleren zijn ??? Heeft ze gezegd dat ze in de prullenbak op straat heeft gevonden? Wie weet heeft ze gewoon tijdelijk geen geld en/of interesse om een mode poppetje uit te hangen of het heeft een emotionele waarde, weet jij veel. Dat de kleren iemand niet aanstaan, betekent niet automatisch dat het oud afgedankt is. Zelfs als het oud afgedankt is, is daar toch ook niks mis mee. Ik draag ook kleren die mijn zus 10 jaar geleden aan heeft gehad.

En waarom zou ze elke dag sexy kleren moeten dragen? Dit slaat ook nergens op, en zelfs als iemand sexy kleren draagt, hoezo moet je dit gelijk aan heel de wereld laten zien. Het is heel gebruikelijk dat vrouwen sexy in de slaapkamer zijn i.p,v. op straat overal showen.
pi_157851400
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:15 schreef Libertarisch het volgende:
Je moet haar én aardig vinden én graag haar poes plezieren. Mist 1 van deze 2 kwaliteiten, kies dan voor een ander.
Geen één mens is altijd aardig of ziet er altijd goed genoeg uit naar de maatstaven :P In Nederland zijn vrouwen gemiddeld erg opstandig, hierbij wens ik je veel succes met je zoektocht en veel succes met het overleven als je een Nederlands vriendin hebt (gevonden) :P

Maar je combinatie is wel opmerkelijk, want een aardige vrouw wordt snel saai gevonden zonder spanning. Dan kan de aantrekkingskracht al dalen en iemand die veel blijvende aantrekkingskracht op iemand kan uitoefenen, hoeft helemaal niet aardig te zijn.
  vrijdag 27 november 2015 @ 00:02:24 #197
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157851537
quote:
Vind je het terecht om haar af te wijzen omdat ik dan eerlijk ben
Ja. Leuk en gezellig alléén is een te fragiele basis, doorgaans.
pi_157855306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ja, hoe weet je nou dat het oude afgedankte kleren zijn ??? Heeft ze gezegd dat ze in de prullenbak op straat heeft gevonden? Wie weet heeft ze gewoon tijdelijk geen geld en/of interesse om een mode poppetje uit te hangen of het heeft een emotionele waarde, weet jij veel. Dat de kleren iemand niet aanstaan, betekent niet automatisch dat het oud afgedankt is. Zelfs als het oud afgedankt is, is daar toch ook niks mis mee. Ik draag ook kleren die mijn zus 10 jaar geleden aan heeft gehad.

En waarom zou ze elke dag sexy kleren moeten dragen? Dit slaat ook nergens op, en zelfs als iemand sexy kleren draagt, hoezo moet je dit gelijk aan heel de wereld laten zien. Het is heel gebruikelijk dat vrouwen sexy in de slaapkamer zijn i.p,v. op straat overal showen.
Liep vroeger ook rond met gekreukelde ongestreken hemden e.d. maar naarmate mijn zelfbeeld verbeterde nam ook mijn uiterlijke verzorging toe.

TS is misschien iemand voor wie de mening van andere belangrijk is. Daarom hecht hij wellicht aan uiterlijke verzorging. Zijn oogappeltje daarentegen niet. Of ze heeft geen boodschap aan wat anderen van haar denken, of haar zelfbeeld is ook niet zo hoog. Wat het dan ook is, gezien het feit dat TS hier over begint zal het belangrijk genoeg voor hem zijn, maar niet voor haar. Ze passen dus niet bij elkaar.

P.S. Hiermee zeg ik niet dat alle mensen die kleren van iemand anders dragen een laag zelfbeeld hebben. TS gaf vermoedelijk slechts voorbeelden om een essentie te illustreren. Waarschijnlijk niet om deze voorbeelden op detailniveau te bespreken. O-)
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:30:16 #199
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157856493
Tja, je kan er twee kanten mee uit. Afkappen, dood laten bloeden, of tochg doorgaan,. Zelf heb ik de ervaring dat als er geen sexuele aantrekkingskracht is, je nooit echt gelukkig kan worden met haar.

Wil je het toch een kans geven dan kun je met geleidelijkheid proberen haar een beetje in een bepaalde richting te sturen. Eens window shopping, zie je een echt leuk jurkje, zeg je: waw, dat zou jou goed staan, jij bent slank, dat kan niet iedereen dragen. En je hebt mooie borsten die zouden in die jurk mooi uitkomen (oid). En jullie hebben veel gepraat? Zij vertekde ze zal nooit een jurkje, rok aantrekken. heb jij toen gezegd dat je dat jammer vindt want jij vindt dat wel mooi.

Ik denk dat je van je stoel zou vallen als deze vrouw (meisje?) eens onder handen genomen wordt door zo een modeteam van homo´s wat jevaker op tv ziet.
Ze is slank, prachtig, die wordt alleen maar mooier van figuur want als je wat ouder wordt kom je altijd wel wat bij in kilo´s. Als (over) bejaarde heb ik dat natuurlijk gezien en meegemaakt met de mensen in mijn leven. Moooie flinke borsten is natuurlijk fijn, weenst zich nagenoeg iedere man, en vrouw! Maar ook kleding staat vaak veel mooier, (weer dat jurkje) als ze stevige borsten heeft.
Die beugel kan straks weg, die pukkels zullen ook verdwijnen. Een leuk kapsel, knippen en scheren dus (onder de armen bv). Beetje normaal of leuk ondergoed.
Jullie zijn jong, zij jonger dan jou? Dus zo rond de 20? Nu, laat haa weten wat jij, en mannen in het algemeen, mooi vinden. Zij wil jou toch? Zou ze er dan een punt van maken om zich een beetje leuk te maken voor jou, en dan "richting" wat jij graag ziet.
Voor het hebben van een vrouw, een relatie, moet je eigenlijk een beetje kinderpsycholoog zijn. In ieder geval werkt dat het beste om BEIDEN gelukkig te zijn (met mekaar).
Ga eens gezellig met haar op de nvank zitten met de Wehkamp of zo gids. samen doorbladeren, en bespreken: kijk wat leuk. Zodat ze jouw smaak en voorkeur leert kennen, en jij ook haar smaak mbt mannen, jou, leert kennen.
Waarschuwing: ik heb het enkele malen meegemaakt dat vriendinnen persee niet (dus principieel !!) geen jurkje of een wat kleurrijk bloesje wuilde dragen. Alleen maar zwart. Nu, als je vriendin principieel niet vrouwelijk wil zijn, zich niet een beetje leuk voor jou wil maken, dan ... laat het, beter niet! Gelukkig zijn jullie beiden nog superjong. Het is voor beiden nog lang geen "last chance".

Zij wil wat sneller dan jij. Tja, men zegt vrouwen zijn vroeger rijp. Ik zeg dan in gedachten: vroeg rijp, vroeg rot. Maar wat maakt het uit, de een wat sneller, de ander minder. Exact gelijk zul je niet gauw vinden.
Werkelijk, als het tussen jullie zo goed klikt, en zij wil graag meer, zou ik het zeker met beide handen aangrijpen. Het goed klikken is super belangrijk. Dat hebben jullie. Deze jonge vrouw zal alleen maar mooier worden, waar anderen boven de 25 al vetrolletjes krijgen en straks misschien niet alleen rolletjes hebben maar gerold moeten worden.
En qua aantrekkelijk .... als je een goed sexleven hebt dat maakt haar ook aantrekkelijk.

Kortom, persoonlijk zou ik het, in jouw situatie, leeftijd enz. zeer zeker een goede kans geven.

Ben benieuwd hoe het afloopt.

Succes!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:36:14 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157856577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:22 schreef habitue het volgende:

... past dat?
pi_157859346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Geen één mens is altijd aardig of ziet er altijd goed genoeg uit naar de maatstaven :P In Nederland zijn vrouwen gemiddeld erg opstandig, hierbij wens ik je veel succes met je zoektocht en veel succes met het overleven als je een Nederlands vriendin hebt (gevonden) :P

Maar je combinatie is wel opmerkelijk, want een aardige vrouw wordt snel saai gevonden zonder spanning. Dan kan de aantrekkingskracht al dalen en iemand die veel blijvende aantrekkingskracht op iemand kan uitoefenen, hoeft helemaal niet aardig te zijn.
Dit klinkt mij een beetje in de oren als "vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan".
pi_157915052
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:15 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dit klinkt mij een beetje in de oren als "vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan".
Echt hè, zo'n uitspraak weer :{w De mensen verdienen zeker goed geld ermee, dat zulke uitspraken jaar in en jaar uit blijven voortbestaan.

Voor de goedgelovige zielen:
Het is zeer aannemelijk dat mensen in hun leven ooit een klootzak actie heeft verricht in de ogen van anderen en/of jezelf. Het is ook zeer aannemelijk dat mensen in hun leven ooit aardig zijn gevonden. Het is gewoon dezelfde persoon; mensen kunnen gewoon diverse kanten hebben afhankelijk van de context.

"vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan" = blijf bij je normen en waarden, respecteer en kom voor jezelf op, maak geen compromis/ behandel haar niet anders omdat ze ''mooi'' eruit ziet.
  maandag 30 november 2015 @ 03:33:54 #203
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157915101
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Los van haar uiterlijk, zouden bij mij de alarmbellen afgaan als iemand zo hard van stapel liep. Ik lees vooral de basis voor een vriendschap, niet een relatie. Tenzij je wanhopig bent, maar dat is ook niet fair tegenover haar.
misschien is ts rijk
pi_157916931
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je ervaring spreekt :')
  maandag 30 november 2015 @ 19:13:08 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157927174
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:20 schreef Desiler het volgende:

[..]

Je ervaring spreekt :')
Godver. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties