En tegenover die makkelijkere dingen staat ook weer genoeg shit, het is geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de juiste looks een garantie is voor een leuk leven, maar het maakt het in vele opzichten wel een stukje makkelijker. Misschien droom je al je hele leven van een modellencarriere of wil je acteur/actrice worden maar zie je er niet uit om door een ringetje te halen. Dan kan je veel doen, maar gaat 't m niet worden. Die hele industrie draait om het perfecte plaatje, dus blijft het bij dromen. En mensen die misschien helemaal niet die aspiratie hebben om daar te werken rollen er juist makkelijk of soms ongevraagd in.
Mooie mensen worden overal voorgetrokken. Afgunst jaloezie zijn maar een klein offer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En tegenover die makkelijkere dingen staat ook weer genoeg shit, het is geen wedstrijd.
Iedereen heeft wel een droomberoep wat ie niet uit kan voeren door omstandigheden, dus dit is weer gejank om niks van een leek die überhaupt geen fuck snapt hoe die industrie werkt. Je zou dolgelukkig kunnen worden als je weet hoeveel net zo onzekere en doodongelukkige mensen er daarin rond lopen, maar nee. Dat idee is te eng..
Dude, your perspective on life sucks. De meeste mensen zijn geen negen's of tienen en kunnen gewoon een leuke partner krijgen of een succesvol leven leiden. Het ligt er dus toch vooral echt aan hoe je je presenteert tegenover anderen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:10 schreef Deezertje het volgende:
Van de andere kant: iedereen heeft wel een 'mooiste jongen/meisje van de klas'. Zij hoeven niet veel moeite te doen om sjans/seks/relatie te krijgen terwijl iemand met een minder uiterlijk juist alles in de strijd moet gooien om te compenseren voor de gemiste/vanzelfsprekende looks. Die gaan gebukt en onzeker het leven door omdat bijna niemand interesse in ze toont terwijl de knappe lading ongekend populair is. Is dat eerlijk? Nee. Net zo goed als die knappe jongen/meid er misschien niet blij mee is dat zij hun uiterlijk mee hebben. Ja het maakt je leven een stuk makkelijker en je hebt veel zelfvertrouwen want iedereen aanbid je, maar doen mensen dat puur op je uiterlijk of vinden ze je zelf ook écht leuk?
Het is fijn om zonder problemen te weten dat je vanavond wel die ene leuke jongen/dame scoort vanwege je looks, maar het is toch veel leuker als diezelfde dame/heer juist voor je karakter kiest?En ja, dit komt van iemand die er zelf ook niet als de knapste uitziet en dat ook wel anders had willen zien... 70% van de dames wijst mij bij voorbaat al af vanwege mijn looks en weten dat ze een knappere boy kunnen krijgen, maar door de hele sociale media en make up zooi hebben we toch vaak een te perfect plaatje in ons hoofd van dat lekkere buurmeisje of bodybuilder. Innerlijk telt ook mee, en hoewel in de minderheid, zijn er ook nog dames die daar eerst naar kijken en dan pas het koppie
Niet voor niks hoor je vaak 'Tja hij was eigenlijk totaaaaaaaaaaal mijn type niet, normaal val ik er niet op, maar hij is zo interessant/lief!!!'. Wat ik dan wel weer een raar compliment vindt, want je zegt dus dat diegene heel lelijk is van gezicht, maar qua karakter niet
Dat verschil weet ik, maar jij typt je posten altijd feilloos ?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dan al Engels wilt gaan schrijven om je punt te maken, zorg dan dat je het verschil tussen your en you're weet
Ik vind dit een mooie post.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
En dat gezeik over 9'ens en 10'en en 3'en en 4'en altijd.
Ik ben gewoon een 10 voor de juiste persoon, en de juiste persoon is voor mij een 10, incusief alle tekortkomingen die we beide hebben. Niemand is perfect in de zin dat deze een universele 10 is, maar je moet gewoon zorgen dat je tevreden met jezelf bent inclusief al die tekortkomingen, ze erkennen, er eventueel aan werken, en als dat niet kan om welke reden dan ook gewoon accepteren en doorgaan met je leven.
Het leven is te kort om te blijven zijkstralen over 'oh boehoehoe ik ben geen 10'. Nee, dat ben je dan inderdaad niet nee, als je dat blijft doen, zeker niet als je als een soort calimero gaat lopen jankstralen dat andere mensen wél universeel perfect zijn en deze als het ware te idoliseren omdat zij nu eenmaal wel gewoon hun eigen leven leven in plaats van zich te blijven meten aan anderen.
Zorg dat je voor jezelf een 10 wordt; zorg dat je tevreden kunt zijn met jezelf en jezelf in de spiegel aan kunt kijken met zelfvertrouwen, en dat heeft een stuk minder met je spiegelbeeld te maken dan met de manier waarop je uit je ogen kijkt als je jezelf ziet staan.
Het leven is inderdaad te kort, om door iedere vrouw afgewezen te worden. Ik lees niks anders dan clichés.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben gewoon een 10 voor de juiste persoon, en de juiste persoon is voor mij een 10, incusief alle tekortkomingen die we beide hebben. Niemand is perfect in de zin dat deze een universele 10 is, maar je moet gewoon zorgen dat je tevreden met jezelf bent inclusief al die tekortkomingen, ze erkennen, er eventueel aan werken, en als dat niet kan om welke reden dan ook gewoon accepteren en doorgaan met je leven.
Het leven is te kort om te blijven zijkstralen over 'oh boehoehoe ik ben geen 10'. Nee, dat ben je dan inderdaad niet nee, als je dat blijft doen, zeker niet als je als een soort calimero gaat lopen jankstralen dat andere mensen wél universeel perfect zijn en deze als het ware te idoliseren omdat zij nu eenmaal wel gewoon hun eigen leven leven in plaats van zich te blijven meten aan anderen.
Zorg dat je voor jezelf een 10 wordt; zorg dat je tevreden kunt zijn met jezelf en jezelf in de spiegel aan kunt kijken met zelfvertrouwen, en dat heeft een stuk minder met je spiegelbeeld te maken dan met de manier waarop je uit je ogen kijkt als je jezelf ziet staan.
Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nuance verschil: 'belangrijk' vs. hoofdzaakquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.
Trouwens ook mooie vrouwen om mij heen meten zich met anderen. Of proberen hun positie vast te houden. Die leven hun eigen leven ook niet helemaal. Het zegt mij dat uiterlijk altijd belangrijk is. Voor iedereen.
Is toch heel simpelquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |