abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157359592
En?
Ja doei.
pi_157359912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de juiste looks een garantie is voor een leuk leven, maar het maakt het in vele opzichten wel een stukje makkelijker. Misschien droom je al je hele leven van een modellencarriere of wil je acteur/actrice worden maar zie je er niet uit om door een ringetje te halen. Dan kan je veel doen, maar gaat 't m niet worden. Die hele industrie draait om het perfecte plaatje, dus blijft het bij dromen. En mensen die misschien helemaal niet die aspiratie hebben om daar te werken rollen er juist makkelijk of soms ongevraagd in.
En tegenover die makkelijkere dingen staat ook weer genoeg shit, het is geen wedstrijd.
Iedereen heeft wel een droomberoep wat ie niet uit kan voeren door omstandigheden, dus dit is weer gejank om niks van een leek die überhaupt geen fuck snapt hoe die industrie werkt. Je zou dolgelukkig kunnen worden als je weet hoeveel net zo onzekere en doodongelukkige mensen er daarin rond lopen, maar nee. Dat idee is te eng..
pi_157361741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En tegenover die makkelijkere dingen staat ook weer genoeg shit, het is geen wedstrijd.
Iedereen heeft wel een droomberoep wat ie niet uit kan voeren door omstandigheden, dus dit is weer gejank om niks van een leek die überhaupt geen fuck snapt hoe die industrie werkt. Je zou dolgelukkig kunnen worden als je weet hoeveel net zo onzekere en doodongelukkige mensen er daarin rond lopen, maar nee. Dat idee is te eng..
Mooie mensen worden overal voorgetrokken. Afgunst jaloezie zijn maar een klein offer.
pi_157361909
Iemand afwijzen bij wie het toch nét niet voelt, om welke reden dan ook, is altijd terecht. Ik vind dat uiterlijk dus best reden mag zijn om iemand af te wijzen. Sommige mensen zouden zich echter heel goed moeten afvragen of hun interesses, in ieder geval die ze graag delen met een partner, stroken met die van een modepopje. :P
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:00:52 #155
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_157363005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:10 schreef Deezertje het volgende:
Van de andere kant: iedereen heeft wel een 'mooiste jongen/meisje van de klas'. Zij hoeven niet veel moeite te doen om sjans/seks/relatie te krijgen terwijl iemand met een minder uiterlijk juist alles in de strijd moet gooien om te compenseren voor de gemiste/vanzelfsprekende looks. Die gaan gebukt en onzeker het leven door omdat bijna niemand interesse in ze toont terwijl de knappe lading ongekend populair is. Is dat eerlijk? Nee. Net zo goed als die knappe jongen/meid er misschien niet blij mee is dat zij hun uiterlijk mee hebben. Ja het maakt je leven een stuk makkelijker en je hebt veel zelfvertrouwen want iedereen aanbid je, maar doen mensen dat puur op je uiterlijk of vinden ze je zelf ook écht leuk?

Het is fijn om zonder problemen te weten dat je vanavond wel die ene leuke jongen/dame scoort vanwege je looks, maar het is toch veel leuker als diezelfde dame/heer juist voor je karakter kiest? :) En ja, dit komt van iemand die er zelf ook niet als de knapste uitziet en dat ook wel anders had willen zien... 70% van de dames wijst mij bij voorbaat al af vanwege mijn looks en weten dat ze een knappere boy kunnen krijgen, maar door de hele sociale media en make up zooi hebben we toch vaak een te perfect plaatje in ons hoofd van dat lekkere buurmeisje of bodybuilder. Innerlijk telt ook mee, en hoewel in de minderheid, zijn er ook nog dames die daar eerst naar kijken en dan pas het koppie :) Niet voor niks hoor je vaak 'Tja hij was eigenlijk totaaaaaaaaaaal mijn type niet, normaal val ik er niet op, maar hij is zo interessant/lief!!!'. Wat ik dan wel weer een raar compliment vindt, want je zegt dus dat diegene heel lelijk is van gezicht, maar qua karakter niet :)
Dude, your perspective on life sucks. De meeste mensen zijn geen negen's of tienen en kunnen gewoon een leuke partner krijgen of een succesvol leven leiden. Het ligt er dus toch vooral echt aan hoe je je presenteert tegenover anderen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:01:53 #156
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_157363027
- Dubbel post
pi_157363039
Als je dan al Engels wilt gaan schrijven om je punt te maken, zorg dan dat je het verschil tussen your en you're weet ;(
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:04:40 #158
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_157363103
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dan al Engels wilt gaan schrijven om je punt te maken, zorg dan dat je het verschil tussen your en you're weet ;(
Dat verschil weet ik, maar jij typt je posten altijd feilloos ?
pi_157363182
En dat gezeik over 9'ens en 10'en en 3'en en 4'en altijd.

Ik ben gewoon een 10 voor de juiste persoon, en de juiste persoon is voor mij een 10, incusief alle tekortkomingen die we beide hebben. Niemand is perfect in de zin dat deze een universele 10 is, maar je moet gewoon zorgen dat je tevreden met jezelf bent inclusief al die tekortkomingen, ze erkennen, er eventueel aan werken, en als dat niet kan om welke reden dan ook gewoon accepteren en doorgaan met je leven.

Het leven is te kort om te blijven zijkstralen over 'oh boehoehoe ik ben geen 10'. Nee, dat ben je dan inderdaad niet nee, als je dat blijft doen, zeker niet als je als een soort calimero gaat lopen jankstralen dat andere mensen wél universeel perfect zijn en deze als het ware te idoliseren omdat zij nu eenmaal wel gewoon hun eigen leven leven in plaats van zich te blijven meten aan anderen.

Zorg dat je voor jezelf een 10 wordt; zorg dat je tevreden kunt zijn met jezelf en jezelf in de spiegel aan kunt kijken met zelfvertrouwen, en dat heeft een stuk minder met je spiegelbeeld te maken dan met de manier waarop je uit je ogen kijkt als je jezelf ziet staan.
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2015 @ 17:28:36 #160
137949 Disana
pi_157363483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

Ik ben gewoon een 10 voor de juiste persoon, en de juiste persoon is voor mij een 10, incusief alle tekortkomingen die we beide hebben. Niemand is perfect in de zin dat deze een universele 10 is, maar je moet gewoon zorgen dat je tevreden met jezelf bent inclusief al die tekortkomingen, ze erkennen, er eventueel aan werken, en als dat niet kan om welke reden dan ook gewoon accepteren en doorgaan met je leven.

Het leven is te kort om te blijven zijkstralen over 'oh boehoehoe ik ben geen 10'. Nee, dat ben je dan inderdaad niet nee, als je dat blijft doen, zeker niet als je als een soort calimero gaat lopen jankstralen dat andere mensen wél universeel perfect zijn en deze als het ware te idoliseren omdat zij nu eenmaal wel gewoon hun eigen leven leven in plaats van zich te blijven meten aan anderen.

Zorg dat je voor jezelf een 10 wordt; zorg dat je tevreden kunt zijn met jezelf en jezelf in de spiegel aan kunt kijken met zelfvertrouwen, en dat heeft een stuk minder met je spiegelbeeld te maken dan met de manier waarop je uit je ogen kijkt als je jezelf ziet staan.
Ik vind dit een mooie post.
pi_157364266
Aparte vraag. Natuurlijk moet je mensen afwijzen als je je niet tot ze aangetrokken voelt. Of dat nou om haar uiterlijk of innerlijk is maakt geen enkel verschil.
Conscience do cost.
pi_157364619
Sowieso 10en. :')

Ik weiger mee te werken aan die Angelsaksische metingen waarin je cijfer bepaald wordt door het percentiel waar je in zit. Je bent alleen een 10 als je een foutloos stukje mens bent. Ik moet de eerste nog zien.
pi_157364653
-neen-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 06-11-2015 18:34:36 ]
Conscience do cost.
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:57:42 #164
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_157367945
Ligt er aan hoe 'lelijk' iemand is. Puistjes en een beugel zijn zaken die vanzelf wel minder worden en weg gaan. Maar iemand die structureel onverzorgd en ongewassen de deur uit gaat, tja, probeer daar maar eens verandering in te brengen. Mensen die zich niet eens de moeite nemen om zich te verzorgen zie ik doorgaans als laks, lui en gemakzuchtig.
pi_157381101
Ze haalde je uit je comfortzone doordat ze sneller ging dan jij, en even verder ga je jezelf naar beneden halen door jezelf als oppervlakkig te omschrijven enzo.

Je komt op mij nogal onzeker over. En ja, als je onzeker bent is de mening van een ander waarschijnlijk wel belangrijk want als er iemand naast je loopt die niet zo goed verzorgd is word je nog onzekerder. Ze past NU dus niet bij jou.

Als je een paar slechte relaties achter de rug had gehad waren de klik (en de mooie tieten) vermoedelijk wel genoeg geweest. Misschien ga je het, wanneer wat je wat zekerder van jezelf bent, ook nog wel eens waarderen wanneer iemand niet twijfelt (zie het snelle voorstellen). ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:25:56 #166
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157382083
quote:

Het leven is inderdaad te kort, om door iedere vrouw afgewezen te worden. Ik lees niks anders dan clichés.
pi_157383100
quote:

Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.

Trouwens ook mooie vrouwen om mij heen meten zich met anderen. Of proberen hun positie vast te houden. Die leven hun eigen leven ook niet helemaal. Het zegt mij dat uiterlijk altijd belangrijk is. Voor iedereen.
pi_157383345
Uiterlijk, uiterlijk, uiterlijk
pi_157383625
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik begrijp de strekking wel. Toch denk ik dat je voor onzekere zielen 'zelfvertrouwen' moet uitdiepen. Wat betekent dit precies geef voorbeelden. Bovenal, hoe verkrijg je dit zelfvertrouwen.

Trouwens ook mooie vrouwen om mij heen meten zich met anderen. Of proberen hun positie vast te houden. Die leven hun eigen leven ook niet helemaal. Het zegt mij dat uiterlijk altijd belangrijk is. Voor iedereen.
Nuance verschil: 'belangrijk' vs. hoofdzaak ;)

En in relatie tot zelfvertrouwen, je kunt het ook vervangen door zelfbeeld. Velen hebben immers een relatie met het imago/ beeld dat ze van iemand hebben? Hoe iemand werkelijk is komen ze vaak pas jaren later achter.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_157384543
Je hebt trouwens ook tal van individuen met een te mooi zelfbeeld. Die zijn ook achterlijk. Al draagt een aap een gouden ring..
pi_157395147
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:18 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Is toch heel simpel :P

Als je goed weet hoe je bent en wat je kan, dan weet je ook wat bij je past en/of wat je kan en/of wil accepteren. Hoe meer je jezelf ontwikkelt, des te sterker de identiteit. Om zaken te ondernemen heb je geld nodig, dus werken en minder achter meisjes aanzitten.

Als je niet goed genoeg weet hoe je bent, hoe kan je dan sterk weten wat je nou precies wilt en zoekt. Je herkent de ander dan ook niet zo snel. Je kan dan wel een bredere keuze hebben, maar dan let je bijv. meer op de oppervlakkige zaken zoals ''lelijke'' kleren. Hetzelfde geldt voor de mensen die bijna een onbeschreven blad zijn.

En ja, er zal altijd mensen zijn die beter/mooier zijn op bepaalde gebieden of als totaal pakket. Dus als je alleen aan het ''mooi'' wezen bent, kan je best snel inwisselbaar zijn. Als je bindingen hebt met mensen, sta je sterker. Dit kan bijv. door dezelfde interesses, meegemaakte gebeurtenissen, dezelfde normen en waarden, etc. Door die binding ga je ook niet steeds flippen als ook maar iemand van het ander geslacht bij je geliefde staat.
pi_157395181
Ik zou nooit een date willen met iemand die mij niet aantrekkelijk voorkomt dus...
Waarom begin je aan zoiets...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157395615
Alleen mooi wezen is niet aantrekkelijk.
pi_157399946
Mannen die zelf niet veel te bieden hebben, op welk vlak dan ook, maar hoge eisen stellen aan een toekomstige partner (vaak qua uiterlijk) blijven vaak single tot na hun 40ste om dan te settelen met een dik propje met een kort pittig kapsel en een nest van zijn voorganger.
pi_157402121
Valt me wel op dat er gesproken wordt over aantrekkingskracht als een vaststaand gegeven. Zoiets kan groeien. Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ik me meer aangetrokken voelde tot bepaalde vrouwen naarmate ik ze beter leerde kennen. En sowieso hoeft dat niet per definitie gebaseerd te zijn op uiterlijk. Ik zou me op lange termijn meer aangetrokken voelen tot iemand die het leven niet zo serieus neemt maar verder geen bijzonder uiterlijk, bij een knapperd zou de aantrekkingskracht voor mij snel verdwijnen naarmate ze meer en meer vertelt hoe kut het leven eigenlijk wel niet is.

Uiterlijk bepaalt natuurlijk wel de, nouja, initiële aantrekkingskracht, omdat je dan nog niets anders hebt, maar het is absoluut geen vaststaand gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')