abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157402867
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Daboman het volgende:
Valt me wel op dat er gesproken wordt over aantrekkingskracht als een vaststaand gegeven. Zoiets kan groeien. Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ik me meer aangetrokken voelde tot bepaalde vrouwen naarmate ik ze beter leerde kennen. En sowieso hoeft dat niet per definitie gebaseerd te zijn op uiterlijk. Ik zou me op lange termijn meer aangetrokken voelen tot iemand die het leven niet zo serieus neemt maar verder geen bijzonder uiterlijk, bij een knapperd zou de aantrekkingskracht voor mij snel verdwijnen naarmate ze meer en meer vertelt hoe kut het leven eigenlijk wel niet is.

Uiterlijk bepaalt natuurlijk wel de, nouja, initiële aantrekkingskracht, omdat je dan nog niets anders hebt, maar het is absoluut geen vaststaand gegeven.
Sowieso is uiterlijk veranderlijk. Kijk maar hoe je er uit zag op je 10e en 20ste jaar. Wereld van verschil. Ook je 20ste en 40ste bijvoorbeeld. Kijk voor de grap eens een aflevering van 10 jaar Ik vertrek terug. Wat een jaar of 6 niet met je kan doen qua uiterlijk en stress. Je herkent de mensen bijna niet meer terug. Zelfde voor de kleine kinderen van een jaar of 5. Als je ze nu ziet op hun 16e weet je ook niet wat je ziet. Als je op je 20ste een meid tegenkomt en een relatie krijgt wordt je op haar verliefd, maar als de liefde écht is weet je dat ze er over 15 jaar heel anders uitziet en hou je dan nog steeds van haar? Ze kan nu ontzettend knap zijn, maar uiteindelijk krijgt iedereen rimpels, een beetje meer vet etc.
pi_157419165
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:34 schreef Tamabralski het volgende:
Je hebt trouwens ook tal van individuen met een te mooi zelfbeeld. Die zijn ook achterlijk. Al draagt een aap een gouden ring..
Die lopen wellicht voor een aantal kritische mensen een beetje voor gek. Toch zijn er genoeg die liever een glas halfvol dan halfleeg zien :')

Uitstraling is het overvloed van je innerlijk zeggen ze wel eens :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_157426010
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Daboman het volgende:
Valt me wel op dat er gesproken wordt over aantrekkingskracht als een vaststaand gegeven. Zoiets kan groeien. Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ik me meer aangetrokken voelde tot bepaalde vrouwen naarmate ik ze beter leerde kennen. En sowieso hoeft dat niet per definitie gebaseerd te zijn op uiterlijk. Ik zou me op lange termijn meer aangetrokken voelen tot iemand die het leven niet zo serieus neemt maar verder geen bijzonder uiterlijk, bij een knapperd zou de aantrekkingskracht voor mij snel verdwijnen naarmate ze meer en meer vertelt hoe kut het leven eigenlijk wel niet is.

Uiterlijk bepaalt natuurlijk wel de, nouja, initiële aantrekkingskracht, omdat je dan nog niets anders hebt, maar het is absoluut geen vaststaand gegeven.
Ik deel je ervaring, maar als het al begint met echt onaantrekkelijk vinden en dat uiteindelijk groeit tot acceptabel zou ik het alsnog laten.
pi_157440833
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 15:13 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik deel je ervaring, maar als het al begint met echt onaantrekkelijk vinden en dat uiteindelijk groeit tot acceptabel zou ik het alsnog laten.
acceptabel kan ook uitgroeien tot :o

vooral als het om oppervlakkige dingen gaat, zoals kleren, beugel, make-up in dit geval
ja, ik vind TS nog steeds erg oppervlakkig :D

beugel gaat eruit, kleding smaak evolueert en na haar studie wanneer ze geld gaat binnen slepen, gaat ze heus wel kleren kopen, ook gaat ze ooit in haar leven make-up/gezichtsverzorgings producten kopen. Ze is heus wel slim om te begrijpen dat je beter redelijk uit kan zien voor je werk. Daarnaast maakt geld veel mogelijk

Trouwens er staat nergens dat hij haar lelijk vind, hij maakt alleen onterechte vergelijkingen tussen vrouwen
niet wetende dat zijn poppetjes zonder make-up ook gewoon okay eruit zien :') of zelfs erger :W
pi_157441747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

acceptabel kan ook uitgroeien tot :o

vooral als het om oppervlakkige dingen gaat, zoals kleren, beugel, make-up in dit geval

beugel gaat eruit, kleding smaak evolueert en na haar studie wanneer ze geld gaat binnen slepen, gaat ze heus wel kleren kopen, ook gaat ze ooit in haar leven make-up/gezichtsverzorgings producten kopen. Ze is heus wel slim om te begrijpen dat je beter redelijk uit kan zien voor je werk. Daarnaast maakt geld veel mogelijk

Trouwens er staat nergens dat hij haar lelijk vind, hij maakt alleen onterechte vergelijkingen tussen vrouwen
niet wetende dat zijn poppetjes zonder make-up ook gewoon okay eruit zien :') of zelfs erger :W
Het uiterlijk gaat sowieso over oppervlakkige dingen, ik denk dat jij 'veranderlijk' bedoelt.

Dat kan allemaal veranderen, maar het kan ook niet gebeuren. Je gaat geen relatie aan om hoe iemand kan worden, maar om hoe iemand is (en het uiterlijk is daar een onderdeel van). In een relatie stappen met het idee dat de ander wel moet veranderen is niet alleen frustrerend voor jezelf, maar ook oneerlijk voor de ander.

Zou jij het wel fijn vinden als een man, die jou eigenlijk niet aantrekkelijk vindt, een relatie met je aangaat zodat hij aan zichzelf kan bewijzen dat hij niet oppervlakkig is?
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:59:24 #181
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_157446422
Iemand afwijzen vanwege het uiterlijk is goed mogelijk wanneer je iemand online hebt leren kennen die foto's heeft gestuurd, maar waarvan je bij de eerste ontmoeting toch denkt dat diegene niet jouw type is.

Naar mijn bescheiden mening zou ik in de situatie die TS schetst toch veel moeite hebben om puur iemand af te wijzen op het uiterlijk. Als het uiterlijk van iemand je zoveel tegenstaat, dan ga je toch niet op een date met iemand?
pi_157455794
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 05:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Het uiterlijk gaat sowieso over oppervlakkige dingen, ik denk dat jij 'veranderlijk' bedoelt.

Dat kan allemaal veranderen, maar het kan ook niet gebeuren. Je gaat geen relatie aan om hoe iemand kan worden, maar om hoe iemand is (en het uiterlijk is daar een onderdeel van). In een relatie stappen met het idee dat de ander wel moet veranderen is niet alleen frustrerend voor jezelf, maar ook oneerlijk voor de ander.

Zou jij het wel fijn vinden als een man, die jou eigenlijk niet aantrekkelijk vindt, een relatie met je aangaat zodat hij aan zichzelf kan bewijzen dat hij niet oppervlakkig is?
TS vindt haar wel aantrekkelijk; niemand bedreigde hem met een mes om haar te zoenen, te knuffelen en te daten. Alleen niet aantrekkelijk genoeg, omdat ze niet eruit zag hoe hij het wou. Tevens wist hij vanaf moment 1 al hoe zij eruit zag. Dit is trouwens geen suggestie/stimulans naar TS om haar te kiezen. Ik vind hem ongeschikt voor wie dan ook.

En ja, ik houd ook rekening mee met hoe iemand kan worden. Niet alleen hoe iemand op het moment is. Dit hoeft niet te betekenen dat ik diegene wil veranderen.
pi_157562774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef Yiwei het volgende:

beugel gaat eruit, kleding smaak evolueert en na haar studie wanneer ze geld gaat binnen slepen, gaat ze heus wel kleren kopen, ook gaat ze ooit in haar leven make-up/gezichtsverzorgings producten kopen. Ze is heus wel slim om te begrijpen dat je beter redelijk uit kan zien voor je werk. Daarnaast maakt geld veel mogelijk.
Wat is daar nou oppervlakkig aan? Weet jij veel waar dat meisje gaat werken. Misschien gaat ze wel in een lab werken, nou die zien er echt niet opeens meer verzorgd uit dan studenten in een lab op een uni. Sommigen blijven er onverzorgd uitzien, ongeacht inkomen of geld.
Hoe dan ook, geld en uiterlijk zijn heel belangrijk, niet gek dat deze jongen bedenkingen heeft.
pi_157828938
En TS, hoe gaat het nu?
We zijn erg benieuwd hoe het is afgelopen!
pi_157831461
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:27 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Wat is daar nou oppervlakkig aan? Weet jij veel waar dat meisje gaat werken. Misschien gaat ze wel in een lab werken, nou die zien er echt niet opeens meer verzorgd uit dan studenten in een lab op een uni. Sommigen blijven er onverzorgd uitzien, ongeacht inkomen of geld.
Hoe dan ook, geld en uiterlijk zijn heel belangrijk, niet gek dat deze jongen bedenkingen heeft.
Onverzorgd en 'een is TS zijn ogen een minder uiterlijk' zijn twee heel verschillende dingen...
Vind het wel jammer dat hij duidelijk aangeeft dat ze voor de rest gewoon leuk is. Een fijn karakter en een goed gesprek kunnen voeren op niveau is belangrijker dan tegen een mooi hoofdje te kijken, want daar geraak je snel op uitgekeken. Ook blijft een vrouw niet haar hele leven mooi, strak of jong.

Om op geld terug te komen: je vraagt toch niet iemand zijn loonfiche op tijdens het daten? :') Liever een schat aan de band dan een eikel met een dikke portefeuille...
Always <br />Be <br />Happy
pi_157831946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Pamtam het volgende:

[..]

Onverzorgd en 'een is TS zijn ogen een minder uiterlijk' zijn twee heel verschillende dingen...
Vind het wel jammer dat hij duidelijk aangeeft dat ze voor de rest gewoon leuk is. Een fijn karakter en een goed gesprek kunnen voeren op niveau is belangrijker dan tegen een mooi hoofdje te kijken, want daar geraak je snel op uitgekeken. Ook blijft een vrouw niet haar hele leven mooi, strak of jong.

Om op geld terug te komen: je vraagt toch niet iemand zijn loonfiche op tijdens het daten? :') Liever een schat aan de band dan een eikel met een dikke portefeuille...
Ik heb ook vrienden met een fijn karakter, waarmee ik gesprekken op niveau kan voeren. Ik voel me echter fysiek niet tot ze aangetrokken. Dat vind ik toch best wel doorslaggevend om een relatie te beginnen.
pi_157832035
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:22 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik heb ook vrienden met een fijn karakter, waarmee ik gesprekken op niveau kan voeren. Ik voel me echter fysiek niet tot ze aangetrokken. Dat vind ik toch best wel doorslaggevend om een relatie te beginnen.
Is de persoonlijke klik tussen je vrienden en je partner dan hetzelfde? Het gaat dan toch om meer. Als jij en je vrienden bijvoorbeeld beiden een ander idee hebben over monogamie, dan zal jullie dat worst weten en geen invloed hebben op de relatie. Als partners in dat opzicht verschillen, is dat wel een pijnpunt.
Daarom denk ik net dat die persoonlijke klik en overeenkomsten in karakter net belangrijker zijn dan 'dat perfecte uiterlijk'.
Always <br />Be <br />Happy
pi_157832219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:26 schreef Pamtam het volgende:

[..]

Is de persoonlijke klik tussen je vrienden en je partner dan hetzelfde? Het gaat dan toch om meer. Als jij en je vrienden bijvoorbeeld beiden een ander idee hebben over monogamie, dan zal jullie dat worst weten en geen invloed hebben op de relatie. Als partners in dat opzicht verschillen, is dat wel een pijnpunt.
Daarom denk ik net dat die persoonlijke klik en overeenkomsten in karakter net belangrijker zijn dan 'dat perfecte uiterlijk'.
We denken hetzelfde over relaties met hetzelfde geslacht. :P

Natuurlijk is het belangrijk dat je fijn met de ander kan omgaan, maar het belang van aantrekkingskracht moet je niet zomaar uitsluiten, omdat het oppervlakkig zou zijn, vind ik.

Het hoeft niet het één of het ander te zijn. Daarmee doe je jezelf te kort, om maar in een relatie te zitten. Je doet trouwens de ander ook tekort, door deze een relatie te geven met iemand die haar niet aantrekkelijk vindt.

Wat nou als TS over een paar maanden die klik heeft met iemand die hij wel aantrekkelijk vindt? Of zij met iemand die haar wel aantrekkelijk vindt?
pi_157832278
Gewoon niet voor gaan. Als je haar echt leuk vond zou je je niet eens meer druk maken om het uiterlijk.
  donderdag 26 november 2015 @ 12:57:47 #190
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_157832560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:02 schreef justaGuy1991 het volgende:

[..]

Ze is zeker niet mijn bezit om even te pimpen, ze moet zijn zoals ze graag wil zijn,.. maar tja als ik toch eerlijk ben over mezelf ben ik soms best oppervlakkig aan wat ik aantrekkelijk vind aan een vrouw. Maar is dit normaal?

ik bedoel veel vrouwen doen zichzelf toch ook soms extra mooi maken zoals bij het uitgaan zodat ze dan toch aantrekkelijk worden gevonden?
Ik ben zelf vrouw en heb nooit veel make-up gebruikt. De vrouwen die dat wel deden en doen vallen nu heel erg tegen zodra je ze thuis eens meemaakt. Ook hun huid gaat heel erg snel achteruit.

Ik zie er nu na al die jaren zonder make-up nog steeds goed en fris en fruitig uit :)
  donderdag 26 november 2015 @ 13:58:54 #191
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157833634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

'...overleden moeder'.
_O-
Moest even hardop lachen _O_ thx bro
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157846082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Pamtam het volgende:
Oude afgedankte kleren en niet haar haar kammen, zouden wat mij betreft zowel onder onverzorgd als een minder uiterlijk kunnen vallen.:
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:32 schreef justaGuy1991 het volgende:
Ze is absoluut geen mode-popje, ze draagt zelfs oude afgedankte kleren, absoluut geen sexy kleding, heeft een beugel, best wel wat puistjes en moedervlekken, kamt haar haar niet, ze is best mager (maar heeft daarintegen wel mooie grote tieten,.. ja sry maar ik ben een man :p).
Daarnaast sloeg mijn reactie op iemands opmerking dat het meisje in kwestie wel zal begrijpen dat je maar beter goed voor de dag kan komen ivm een baan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cresapk op 27-11-2015 10:16:05 ]
pi_157850268
Je moet haar én aardig vinden én graag haar poes plezieren. Mist 1 van deze 2 kwaliteiten, kies dan voor een ander.
pi_157850963
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:57 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ben zelf vrouw en heb nooit veel make-up gebruikt. De vrouwen die dat wel deden en doen vallen nu heel erg tegen zodra je ze thuis eens meemaakt. Ook hun huid gaat heel erg snel achteruit.

Ik zie er nu na al die jaren zonder make-up nog steeds goed en fris en fruitig uit :)
De omgekeerde wereld met die van TS -> bijna al mijn vriendinnen die geen make-up dragen, geen mode poppetjes zijn en die niet sexy eruit zien, zijn al getrouwd op gemiddeld 26 jaar. Al de anderen met make-up, die mode poppetjes zijn en sexy eruit zien, hebben al jarenlang geen vriend en/of dates.
pi_157851101
quote:
Ze is absoluut geen mode-popje, ze draagt zelfs oude afgedankte kleren, absoluut geen sexy kleding, heeft een beugel, best wel wat puistjes en moedervlekken, kamt haar haar niet, ze is best mager (maar heeft daarintegen wel mooie grote tieten,.. ja sry maar ik ben een man :p).
Ja, hoe weet je nou dat het oude afgedankte kleren zijn ??? Heeft ze gezegd dat ze in de prullenbak op straat heeft gevonden? Wie weet heeft ze gewoon tijdelijk geen geld en/of interesse om een mode poppetje uit te hangen of het heeft een emotionele waarde, weet jij veel. Dat de kleren iemand niet aanstaan, betekent niet automatisch dat het oud afgedankt is. Zelfs als het oud afgedankt is, is daar toch ook niks mis mee. Ik draag ook kleren die mijn zus 10 jaar geleden aan heeft gehad.

En waarom zou ze elke dag sexy kleren moeten dragen? Dit slaat ook nergens op, en zelfs als iemand sexy kleren draagt, hoezo moet je dit gelijk aan heel de wereld laten zien. Het is heel gebruikelijk dat vrouwen sexy in de slaapkamer zijn i.p,v. op straat overal showen.
pi_157851400
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:15 schreef Libertarisch het volgende:
Je moet haar én aardig vinden én graag haar poes plezieren. Mist 1 van deze 2 kwaliteiten, kies dan voor een ander.
Geen één mens is altijd aardig of ziet er altijd goed genoeg uit naar de maatstaven :P In Nederland zijn vrouwen gemiddeld erg opstandig, hierbij wens ik je veel succes met je zoektocht en veel succes met het overleven als je een Nederlands vriendin hebt (gevonden) :P

Maar je combinatie is wel opmerkelijk, want een aardige vrouw wordt snel saai gevonden zonder spanning. Dan kan de aantrekkingskracht al dalen en iemand die veel blijvende aantrekkingskracht op iemand kan uitoefenen, hoeft helemaal niet aardig te zijn.
  vrijdag 27 november 2015 @ 00:02:24 #197
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157851537
quote:
Vind je het terecht om haar af te wijzen omdat ik dan eerlijk ben
Ja. Leuk en gezellig alléén is een te fragiele basis, doorgaans.
pi_157855306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ja, hoe weet je nou dat het oude afgedankte kleren zijn ??? Heeft ze gezegd dat ze in de prullenbak op straat heeft gevonden? Wie weet heeft ze gewoon tijdelijk geen geld en/of interesse om een mode poppetje uit te hangen of het heeft een emotionele waarde, weet jij veel. Dat de kleren iemand niet aanstaan, betekent niet automatisch dat het oud afgedankt is. Zelfs als het oud afgedankt is, is daar toch ook niks mis mee. Ik draag ook kleren die mijn zus 10 jaar geleden aan heeft gehad.

En waarom zou ze elke dag sexy kleren moeten dragen? Dit slaat ook nergens op, en zelfs als iemand sexy kleren draagt, hoezo moet je dit gelijk aan heel de wereld laten zien. Het is heel gebruikelijk dat vrouwen sexy in de slaapkamer zijn i.p,v. op straat overal showen.
Liep vroeger ook rond met gekreukelde ongestreken hemden e.d. maar naarmate mijn zelfbeeld verbeterde nam ook mijn uiterlijke verzorging toe.

TS is misschien iemand voor wie de mening van andere belangrijk is. Daarom hecht hij wellicht aan uiterlijke verzorging. Zijn oogappeltje daarentegen niet. Of ze heeft geen boodschap aan wat anderen van haar denken, of haar zelfbeeld is ook niet zo hoog. Wat het dan ook is, gezien het feit dat TS hier over begint zal het belangrijk genoeg voor hem zijn, maar niet voor haar. Ze passen dus niet bij elkaar.

P.S. Hiermee zeg ik niet dat alle mensen die kleren van iemand anders dragen een laag zelfbeeld hebben. TS gaf vermoedelijk slechts voorbeelden om een essentie te illustreren. Waarschijnlijk niet om deze voorbeelden op detailniveau te bespreken. O-)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:30:16 #199
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157856493
Tja, je kan er twee kanten mee uit. Afkappen, dood laten bloeden, of tochg doorgaan,. Zelf heb ik de ervaring dat als er geen sexuele aantrekkingskracht is, je nooit echt gelukkig kan worden met haar.

Wil je het toch een kans geven dan kun je met geleidelijkheid proberen haar een beetje in een bepaalde richting te sturen. Eens window shopping, zie je een echt leuk jurkje, zeg je: waw, dat zou jou goed staan, jij bent slank, dat kan niet iedereen dragen. En je hebt mooie borsten die zouden in die jurk mooi uitkomen (oid). En jullie hebben veel gepraat? Zij vertekde ze zal nooit een jurkje, rok aantrekken. heb jij toen gezegd dat je dat jammer vindt want jij vindt dat wel mooi.

Ik denk dat je van je stoel zou vallen als deze vrouw (meisje?) eens onder handen genomen wordt door zo een modeteam van homo´s wat jevaker op tv ziet.
Ze is slank, prachtig, die wordt alleen maar mooier van figuur want als je wat ouder wordt kom je altijd wel wat bij in kilo´s. Als (over) bejaarde heb ik dat natuurlijk gezien en meegemaakt met de mensen in mijn leven. Moooie flinke borsten is natuurlijk fijn, weenst zich nagenoeg iedere man, en vrouw! Maar ook kleding staat vaak veel mooier, (weer dat jurkje) als ze stevige borsten heeft.
Die beugel kan straks weg, die pukkels zullen ook verdwijnen. Een leuk kapsel, knippen en scheren dus (onder de armen bv). Beetje normaal of leuk ondergoed.
Jullie zijn jong, zij jonger dan jou? Dus zo rond de 20? Nu, laat haa weten wat jij, en mannen in het algemeen, mooi vinden. Zij wil jou toch? Zou ze er dan een punt van maken om zich een beetje leuk te maken voor jou, en dan "richting" wat jij graag ziet.
Voor het hebben van een vrouw, een relatie, moet je eigenlijk een beetje kinderpsycholoog zijn. In ieder geval werkt dat het beste om BEIDEN gelukkig te zijn (met mekaar).
Ga eens gezellig met haar op de nvank zitten met de Wehkamp of zo gids. samen doorbladeren, en bespreken: kijk wat leuk. Zodat ze jouw smaak en voorkeur leert kennen, en jij ook haar smaak mbt mannen, jou, leert kennen.
Waarschuwing: ik heb het enkele malen meegemaakt dat vriendinnen persee niet (dus principieel !!) geen jurkje of een wat kleurrijk bloesje wuilde dragen. Alleen maar zwart. Nu, als je vriendin principieel niet vrouwelijk wil zijn, zich niet een beetje leuk voor jou wil maken, dan ... laat het, beter niet! Gelukkig zijn jullie beiden nog superjong. Het is voor beiden nog lang geen "last chance".

Zij wil wat sneller dan jij. Tja, men zegt vrouwen zijn vroeger rijp. Ik zeg dan in gedachten: vroeg rijp, vroeg rot. Maar wat maakt het uit, de een wat sneller, de ander minder. Exact gelijk zul je niet gauw vinden.
Werkelijk, als het tussen jullie zo goed klikt, en zij wil graag meer, zou ik het zeker met beide handen aangrijpen. Het goed klikken is super belangrijk. Dat hebben jullie. Deze jonge vrouw zal alleen maar mooier worden, waar anderen boven de 25 al vetrolletjes krijgen en straks misschien niet alleen rolletjes hebben maar gerold moeten worden.
En qua aantrekkelijk .... als je een goed sexleven hebt dat maakt haar ook aantrekkelijk.

Kortom, persoonlijk zou ik het, in jouw situatie, leeftijd enz. zeer zeker een goede kans geven.

Ben benieuwd hoe het afloopt.

Succes!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:36:14 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157856577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:22 schreef habitue het volgende:

Lekker samen in een joggingsbroek tv kijken. O+
... past dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: