abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157859346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Geen één mens is altijd aardig of ziet er altijd goed genoeg uit naar de maatstaven :P In Nederland zijn vrouwen gemiddeld erg opstandig, hierbij wens ik je veel succes met je zoektocht en veel succes met het overleven als je een Nederlands vriendin hebt (gevonden) :P

Maar je combinatie is wel opmerkelijk, want een aardige vrouw wordt snel saai gevonden zonder spanning. Dan kan de aantrekkingskracht al dalen en iemand die veel blijvende aantrekkingskracht op iemand kan uitoefenen, hoeft helemaal niet aardig te zijn.
Dit klinkt mij een beetje in de oren als "vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan".
pi_157915052
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:15 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dit klinkt mij een beetje in de oren als "vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan".
Echt hè, zo'n uitspraak weer :{w De mensen verdienen zeker goed geld ermee, dat zulke uitspraken jaar in en jaar uit blijven voortbestaan.

Voor de goedgelovige zielen:
Het is zeer aannemelijk dat mensen in hun leven ooit een klootzak actie heeft verricht in de ogen van anderen en/of jezelf. Het is ook zeer aannemelijk dat mensen in hun leven ooit aardig zijn gevonden. Het is gewoon dezelfde persoon; mensen kunnen gewoon diverse kanten hebben afhankelijk van de context.

"vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan" = blijf bij je normen en waarden, respecteer en kom voor jezelf op, maak geen compromis/ behandel haar niet anders omdat ze ''mooi'' eruit ziet.
  maandag 30 november 2015 @ 03:33:54 #203
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157915101
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Los van haar uiterlijk, zouden bij mij de alarmbellen afgaan als iemand zo hard van stapel liep. Ik lees vooral de basis voor een vriendschap, niet een relatie. Tenzij je wanhopig bent, maar dat is ook niet fair tegenover haar.
misschien is ts rijk
pi_157916931
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hou je ons op de hoogte? :) Mijn ervaring bij zulke topics is dat de TS na het beantwoorden van z'n vraag voor altijd verdwijnt. :')
Je ervaring spreekt :')
  maandag 30 november 2015 @ 19:13:08 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157927174
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:20 schreef Desiler het volgende:

[..]

Je ervaring spreekt :')
Godver. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties