Dit klinkt mij een beetje in de oren als "vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan".quote:Op donderdag 26 november 2015 23:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Geen één mens is altijd aardig of ziet er altijd goed genoeg uit naar de maatstavenIn Nederland zijn vrouwen gemiddeld erg opstandig, hierbij wens ik je veel succes met je zoektocht en veel succes met het overleven als je een Nederlands vriendin hebt (gevonden)
![]()
Maar je combinatie is wel opmerkelijk, want een aardige vrouw wordt snel saai gevonden zonder spanning. Dan kan de aantrekkingskracht al dalen en iemand die veel blijvende aantrekkingskracht op iemand kan uitoefenen, hoeft helemaal niet aardig te zijn.
Echt hè, zo'n uitspraak weerquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:15 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dit klinkt mij een beetje in de oren als "vrouwen willen alleen klootzakken, terwijl de aardige mannen buitenspel staan".
misschien is ts rijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Los van haar uiterlijk, zouden bij mij de alarmbellen afgaan als iemand zo hard van stapel liep. Ik lees vooral de basis voor een vriendschap, niet een relatie. Tenzij je wanhopig bent, maar dat is ook niet fair tegenover haar.
Je ervaring spreektquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte?Mijn ervaring bij zulke topics is dat de TS na het beantwoorden van z'n vraag voor altijd verdwijnt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |